systemyPosíláte ve firmě na své klienty hromadné e-maily? Máte k dispozici vlastní databázi e-mailů a zvažujete její použití? E-mail marketing patří mezi jeden z významných marketingových nástrojů, na který je dobré nezapomínat.

Aby však e-mail marketing plnil dobře svou funkci, potřebujete vhodný nástroj. A právě výběr vhodného řešení pro e-mail marketing se stává tím nejdůležitějším.

V tomto článku se podívám na 8 vybraných e-mailových řešení pro hromadné zasílání. Zmíníme si, jak moderní webová řešení, tak i klasické systémy s instalací na PC. Závěrem doporučím některé zajímavé e-mailové systémy.

Chcete přejít přímo na daný e-mailový systém či vyhodnocení?

Metodika srovnání

U každého e-mailového řešení byly provedeny následující akce:

  • Hromadný import kontaktů
  • Příprava šablony e-mailu
  • Odeslání e-mailu
  • Statistiky e-mailu

Kromě toho jsme hledali zajímavé funkce, které daný systém mohou odlišit. Asi nejvíc každého zajímá, na kolik pak přijde rozesílání.

Cenové srovnání

Jelikož jsou platby za systém řešeny u každého systému trochu jinak, budeme vycházet z modelového příkladu:

  1. Chci posílat na 1 000, 5 000, 15 000 kontaktů.
  2. Chci odeslat 1 000, 5 000, 15 000 e-mailů.

Při každém vyhodnocení bude uváděna cena v Kč za odeslání konkrétního počtu e-mailů dle počtu kontaktů. U zahraničních systémů budou dolary či eura přepočítány dle aktuálního kurzu pro lepší srovnání.

V některých případech systémy nenabízí přímo testovaný počet e-mailů či kontaktů. V tomto případě se vypočítává cena z tarifu, kterým je možné dané množství odeslat, i když v reálu nepůjde např. pro 15 000 koupit příslušný tarif.

Žádný příspěvek v diskuzi

Odpovědět