Ecomail

logo_(1)U českých e-mailových řešení ještě zůstaneme. Ecomail patří k spíše jednodušším systémům pro odesílání hromadných emailů. Ale i tak nabízí některé funkce, které v jiných systémech nenajdete.

Pojďme se na něj podívat pomocí našeho testovacího importu. Import je intuitivní s možností vytvořit si vlastní kontakty. Systém nabízí pouze jednodušší segmentování kontaktů.

Import můžete provést ze schránky všech běžných souborů, ze systému MailChimp nebo si požádat o asistenci ze strany systému Ecomail.

Co je třeba zmínit hned na začátku, je snaha o získání co nejvíce informací, což se může hodit. Nabízí nejen standardní propojení s GA nebo API, ale můžete nasadit i jeho vlastní trackovací kód, který využijete při nastavení automatických e-mailů.

Automatizované e-maily jsou u některých funkcí závislé na trackovacím kódu systému, což mu umožňuje vám nabídnout lepší možnosti. Velmi dobré je grafické zpracování jednotlivých kroků automatizovaného e-mailu.

4

Můžete jednoduše skládat dohromady různé sekvence odesílaných e-mailů a hned vidíte, jak to bude vypadat. Při zakoupení kreditů můžete posílat i SMS zprávy.

Je možné si přidat také produktový feed, bohužel ve free verzi, která se testovala, nebyla k dispozici další nabídky pro využití.

Zajímavou funkcí v seznamu kontaktů je možnost nastavení skloňování jmen nebo určení pohlaví kontaktu. Pokud chcete segmentovat na muže a ženy usnadní to spoustu práce. Samozřejmě to není 100%, takže je vhodná následná kontrola.

Webové formuláře – velmi jednoduše nastavitelné bez nějakých složitějších funkcí a možností úprav. Jsou určeny buď přímo do kódu stránky, nebo máte k dispozici URL odkaz.

Šablony – k dispozici je pouze 8 hotových šablon s možností si vytvořit svou vlastní. Editor šablony je také relativně prostý, nabízí pouze základní prvky e-mailových zpráv.

Před odesíláním upozornění – nelze použít jako odesilatele nějakou free mailovou službu, jako je např. Seznam nebo Centrum.cz.

Využít můžete pouze jednoduchou e-mailovou kampaň s vybráním seznamu příjemců a přidáním šablony. Nečekejte A/B testování nebo jiné typy kampaní.

Systém Ecomail se chrání před zneužitím tzv. hodinovým limitem. V podstatě je princip takový, že v prvních hodinách pošle pouze malou část e-mailů z odeslané kampaně. Následně čeká a vyhodnocuje, zda se zprávy vrací jako spam.

Pokud je to v pořádku pošle zbytek. Při dalším rozesílání již odesílá bez této kontroly.

Dostupné reporty jsou poměrně prosté, což souvisí s bezplatnou verzí. Nicméně i tak ve srovnání s jinými systémy, trvalo poměrně dlouho, než se zobrazili statistiky.

Co se týče zpoplatnění v rámci bezplatného přístupu, můžete odeslat až 100 e-mailů/měsíc. Zpoplatněné režimy jsou poměrně obsáhle rozlišené. Standardní možnost měsíční a kreditové platby je dále rozlišena na 3 různé úrovně a tím i podmínky.

Zajímavé vlastnosti:

  • Zdarma 100 e-mailů/měsíčně
  • Vlastní sledovací kód pro získání lepších informací
  • Grafické nastavování automatických e-mailů včetně SMS
  • Funkce pro určení pohlaví kontaktu a skloňování oslovení
  • Hodinový limit jako ochrana před spamem

Podrobnosti k systému najdete na stránce: https://www.ecomail.cz

Ceny

Počet kontaktů Měsíční cena Cena za e-mail Počet e-mailů Jednorázová cena Cena za e-mail
1000 300 0,3 1000 200 0,2
5000 950 0,19 5000 1000 0,2
15000 1400 0,093 15000 1500 0,1

Ceny jsou bez DPH bez omezení e-mailů ve středním tarifu – Profi a Business.

Žádný příspěvek v diskuzi

Odpovědět