Starší komentáře ke článku: 5av.bestsellers.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Petr Havlík

Datum vložení: 8.10.2002 9:14:52

Co se týče grafiky, tak super. Vzhled stránky by také nebyl špatný, nebýt umístění stránky v levém horním rohu a bílého pozadí. Specialita menu otevírajícího se nahoru mě také příliš nenadchla, ale to je můj soukromý názor. Také se mi nelíbil ten tmavý horní pruh s odkazy. Co se týká obsahu, tak než bych se dočetl ke konci "ceníku", tak bych asi radši zmizel. Je pravda, že tato práce se nedá jednoduše ohodnotit, ale když už tomu dáte název ceník, tak by bylo dobré uvést alespoň nějaké návrhy stránek a k tomu přibližné ceny.

Avatar

Autor komentáře: Roman Přikryl

Datum vložení: 8.10.2002 12:10:42

Diky moc. Potvrdil jste mi, ze jsem fakt mel vice premyslet nez se implementovalo menu vysouvaci vzhuru. Na tomto napadu budu muset jeste zapracovat. Nicmene s obchodniho hlediska mohu obsah Ceniku pouze doporucit. Drive jsme meli ceny docela pevne dany a zakaznik proste videl, ze jsme bud prilis drazi a nebo prilis levni. Odchazel bez kontaktu. Dnes mame furu zvedavcu, kteri minimalne napisou email s dotazem. No a pak uz to chce jen sikovne zobchodovat:)

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Holánek

Datum vložení: 8.10.2002 10:34:29

Stránky určitě mají nápad, který není špatný a je celkem originální. Ale je tu pár "ale". Za prvé je vidět, že stránky jsou koncipované pro rozl. 800x600, ale i v tomto rozlišení mám jak na pravo tak dole bílý pruh, což na mě působí divně a nekompaktně. Ty vysunovací roletky jsou udělaný hrozně. Minimálně bych je udělal vysunovací dolu. Dále se mi tam míchá celkem dost barev - světle modrá, tmavě modrá, hnědá (či tmavě červená) a růžová? (použitá v roletkách) + černý pruh úplně nahoře. Přijde mi prázdný prostor nad menu - je tam tmavě modrý pruh a až úplně nahoře pruh s odkazy. Také tam jsou divné přechody z oblých do ostrých hran. Obrázek úmístěný na levé straně, ten co se mění s každým menu je v menu "Doporučujeme" uprostřed ulítnutý nějaký pixel. Náhled jakékoliv reference v pravé části okna po najetí myši jaksi uskakuje.
Dál jsem to neprolejzal, ale myslim že je tam pár much, ne-li masařek, které by bylo třeba vychytat.

Avatar

Autor komentáře: Roman Přikryl

Datum vložení: 8.10.2002 12:12:34

Dekuji moc. Pisu si a zacinam vychytavat:)

Avatar

Autor komentáře: Miloslav Lešetický

Datum vložení: 8.10.2002 12:44:56

Já bych několik kritických připomínek měl. Grafický nápad není špatný, ale přijde mi nedotažený do konce... jak už se tu někdo zmiňoval, to bílé pozadí je neslušící a bijící do očí. Menu vyskakovací nahoru by mi nevadilo, je to celkem zajímavý nápad, co mi vadí víc je volba <B>malé kurzívy pro hlavní text</B>. Mám sice skvělý zrak, ale text je špatně čitelný a písmo se zvětšit nedá. Já osobně bych kurzívu nepoužil vůbec, případně pouze pro nadpisy, pro zvýraznění, pak by možná celý web vypadal profesionálněji. A při pohledu na dole trčící reklamní banner mě napadá, proč ho tvůrce nezakomponoval jinam, jako součást designu, kupříkladu do toho prázdného modrého místa v horní části prezentace. No, a pak je tu jedna z hrubých chyb, a to je <B>NEFUNKČNÍ MENU</B> v Opeře a při vypnutém javascriptu. Alternativa chybí, takže potencionální zákazník si moc nepočte. To prostě firmě, zabývající se tvorbou webů odpustit nelze!

Avatar

Autor komentáře: milan pohořelský

Datum vložení: 8.10.2002 14:48:49

1. text kurzívou bych nepoužil, zrušil bych kurzívu i z menu
2. podklad webu jinou barvou + "zasazení" reklamy
3. nevyužitý prostor nahoře - nepočítám menu
4. zdá se mi nevyužitá plocha vzhledem k textu, grafika je pěkná, ale zdá se mi to "husté" když je grafika z obou stran v takové šířce.


Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 8.10.2002 23:24:48

tak to ja budu tvrdsi, ale:
1. kdyz uz napisu neco takovyho na uvodni stranku, tak si dam pozor, jak vypadaj moje stranky
2. grafika je nedotazena, coz opet velmi hrube kontrastuje s prvnimi radky textu na uvodu (obrazky ze zemekouli vlevo dobry - to je vse)
3. pouziti ramu - to se mi ani nechce komentovat - jejiho opodstatneni je 0!!!
4. nechapu reklamu na prezentacnim webu - pro zakaznika UPLNE zbytecny kB navic
5. obligatne - kodovani win1250 sux - v kombinaci s ramy, je to naprosto "skvela" vec pro PDA - pro takovyho uzivatele je to asi to samy, jako kdyby mu najel text "vypadni" ;)

Shrnuto, podtrzeno - jedine, co strankam nechybi je sebevedomi, to je teda fakt.

ad pragma.cz - "grafika" a tagy jako FONT :))) mno jen tak dal
ad bestsellers.cz - nechapu to BGCOLOR, co je vsude ... uff - >> STRONG <<.
Myslim, ze javascript.sk ma ten vrsek s tim pismem udelany lip (subjektivne!). Taky by neskodilo pridat k menu neco jako TITLE.

Btw: ted jsem si precetl cenik - to snad ani neni mozny...

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 8.10.2002 23:31:39

jeste bych rad znal opodstatneni naprosto ZBYTECNEHO frame u bestsellers ??

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 8.10.2002 23:35:08

tak lidi, ja se bavim:

bestsellers:
<I>Rozpor je rozdíl mezi tím, co skutečně jste a tím, za co vás ego či osobnost považuje. </I>
tak tohle sedne na 5av.bestsellers.cz ... :))

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 8.10.2002 23:37:05

aha, aby neslo rejt do url ;)

<a href='http://bestsellers.cz/sindex.php?idvyrb=10002+;3&akc=detail' target='_blank'>http://bestsellers.cz/sindex.php?idvyrb=10002+;3&akc=detail</a>

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in l/funkce.php on line 392

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 8.10.2002 23:40:54

k tomu me napada tohle: <a href='http://underground.cz/794' target='_blank'>http://underground.cz/794</a>

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 8.10.2002 23:51:28

ted vazne:
bestsellers, josefsudek i bristot maji hlavni stranku jako frameset ->> PROC??? ten frame nema vubec zadny opodstatneni

josefsudek - design dobry, ale proc takovou celkem uhlazenou grafiku musi mrsit to "t" od counter.cnw.cz - kdyz jste teda profici, to je tak tezky udelat pocitadlo???

no ja snad vopravdu spatne vidim, co to tu nemame ;)))), tady je stary design intervalu .... pravda, trosku posunute barevne spektrum (skoda, ze spatnym smerem :) :) :) :) :) :)

<a href='http://www.dusecz.com/portal.php' target='_blank'>http://www.dusecz.com/portal.php</a>

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Pesout

Datum vložení: 9.10.2002 10:33:24

Hlavni stranka jako frameset se pouziva ke skryti adresarove struktury serveru v radku s adresou.

Avatar

Autor komentáře: Mauro

Datum vložení: 9.10.2002 10:48:18

Hehe, to stejne neskryjes... pokud nekdo bude chtit tu adr. strukturu nebo zdrojak, tak ho bude mit, pokud neni zacatecnicka lama.. :)

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Pesout

Datum vložení: 9.10.2002 11:30:22

V tom s tebou souhlasim. Ale pokud ten frameset neslouzi k tomu, tak se nechavam podat, jiny vyuziti me nenapada...

Avatar

Autor komentáře: Roman Přikryl

Datum vložení: 9.10.2002 13:59:27

Je to tak. Slouzi na bestsellers pouze k ukryti dlouhe adresy.

Avatar

Autor komentáře: Mauro

Datum vložení: 9.10.2002 19:54:42

Ale no tak.. nebudte tak naivni... co tam tak tajneho schovavate? Stejne se tam kazdy dostane, je to smesne..

Avatar

Autor komentáře: Roman Přikryl

Datum vložení: 9.10.2002 23:22:36

Nejde o naivitu ale spise o estetiku. Koneckoncu zakaznikovi se lepe pamatuje kratka a jasna adresa, ktera se nemeni at je na strance kdekoliv. Pro profika pochopitelne nema schovavani smysl.

Avatar

Autor komentáře: Martin

Datum vložení: 10.10.2002 13:43:34

No ja si predevsim myslim ze by to slo vyresit jednoduchym url kde je nazev serveru plus stranka a za otaznikem jen ID stranky... nic vic neni potreba a pokud ano tak se snad da vyresit session promennymi pokud jde tedy o PHP... :o))

Avatar

Autor komentáře: Juraj Z.

Datum vložení: 24.10.2002 10:28:54

To co hovorite je jedna stranka veci. Ale je to skor zastaraly nazor a prezitok.

Teraz si predstavte napr takuto situaciu... sef kaze svojmu zamestnancovi najst nejake webdesignerske firmy a nech mu posle linky na referencie a na cenniky. Vo vasom pripade skoncil, lebo stale vidi to iste url.
Framy ako take su super vec, ale presne koli tomuto sa prestali pouzivat.

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 9.10.2002 11:00:16

beru jako dobry vtip, smula je, ze pokud by toto mel byt ucel, tak je to spis k placi

Avatar

Autor komentáře: Mauro

Datum vložení: 9.10.2002 10:46:56

<a href='http://www.dusecz.com/portal.php' target='_blank'>http://www.dusecz.com/portal.php</a>

1) reklama
2) hnus

Avatar

Autor komentáře: Roman Přikryl

Datum vložení: 9.10.2002 13:48:25

takze k tomu framesetu u bestsellers, josefsudek i bristot. Ten je tam proto aby grafika sedla na pixel doleva a nahoru. I pres nase sebevedomi Vam nikdo netvrdi, ze jsme nejlepsi a prezidenti zemekoule:))

josefsudek a counter. Prani zakaznika mit tam presne tuto sluzbu. To vite za penize v Praze dum a nelze vse vytvaret zdarma:)

Portal DuseCZ. O boze tahle vykopavka vznikla v dobe kdy Interval, Grafika, Zive, a vubec vetsina info serveru mela temer jednotnej tabulkovej kabat. Kdyz tak na to koukam kdo je ci kopie? <a href='http://www.fm1.cz' target='_blank'>http://www.fm1.cz</a>

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 9.10.2002 22:34:30

ad frameset - se mi opravdu nechce verit, ze jinak nez takhle neprirazite grafiku nahoru do rohu

ad prezidenti
Pozorně ... skloubíme s nejúčinnějšími nástroji a navrhneme řešení ...

ad josefsudek a counter
mno dobre ...

ad portal Duse
kdyz je to vykopavka, proc ji mate v referencich?, to ze vetsina serveru mela jednotny tabulkovy kabat ma byt jako ospravedlneni toho vzhledu

>> frameset, javascripti kosik atp neni nejucinnejsi nastroj - aby to bylo tak nerealne neudelat tam vlastni reseni ... to by cena kompletu musela klesnout (vc. grafiky, domeny, webhostingu) tak na 8-12 tis. Jestli ta cena opravdu byla takovahle, pak beru zpet a mate pravdu, tohle je velmi uzky manevrovaci prostor.

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 9.10.2002 11:13:19

Jeste k ty pragme - ono asi ani neni tak strasny, ze kosik obsluhuje javascript do popupu, jako spis to, ze se proste otevre prazdny kosik (kdyz kliknu na konkretni zbozi, tak by se to mohlo samo predvyplnit). Jako at premyslim, jak premyslim, hledam neco pozitivniho (grafika na PFka mi prijde pohodova), tak bohuzel webdesign nebude Vase parketa - bez urazky, ale lituju zakaznika, kteremu toto prodate.

Avatar

Autor komentáře: Roman Přikryl

Datum vložení: 9.10.2002 13:53:18

Ja Vam radsi ani nebudu ukazovat jak skutecne design Pragmy vypadal puvodne. To co je k videni dnes uz snad neni ani ta kostra. A opet jsme u toho. Penize, penize, penize. Vzdy udelate kompromis mezi tim co chcete vy a co si zakaznik zaplati. napr. nezaplati si u webhostingu databazi? No tak ji holt nema. Zmuzete s tim neco? Pokud ano tak mi prosim poslete fakturu a ja si ten kurs u Vas milerad zaplatim:))

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 9.10.2002 22:51:48

Mno ale jestli byl puvodni design lepsi (jakoze v to doufam), tak je mozna lepsi si do referenci dat i design puvodni, aby zakaznik videl, co umite (ja to bezne videl na spouste webu) - napisete k tomu neco typu:

"obrazek" - pragma.cz - design a engine (soucasny design se od puvodniho navrhu bohuzel lisi)

ad databaze - tady nebudu dal kritizovat, pragma.cz vypada, ze bude starsiho data a tenkrat se mozna cena za hosting s db a bez zretelne rozlisovala ...

Avatar

Autor komentáře: honza

Datum vložení: 9.10.2002 17:00:33

no, je vidět, že kolega jakub je 100% profík :), rejpe, ale už nevidí to pozadí toho, proč tam není např. to počítadlo. plně souhlasím s panem přikrylem a jeho názorem na placení. kdyby všichni platili to, co jim poradime, jsme milionáři :) !!! nikomu se nechce nic platit, lidi chtějí web za pár korun, design zajímá pouze bohaté společnosti nebo znalce, ale těžko vnutíte nějakému sklenáři web za bůh ví kolik peněz. toho zajímá jen to, aby si lidi přečetli něco o něm a jeho práci.

Avatar

Autor komentáře: Martin Chalupsky

Datum vložení: 9.10.2002 19:43:30

Naprosto souhlasím s názorem "honzy" - jestliže si klient službu/produkt neobjedná, pak mu ji implementuje pouze velký zastánce charity a - patrně blázen. Nicméně pokud to tak pan Jakub Urban praktikuje... měl bych pár zakázek, které bych mu rád zadal. Pravděpodobně je opravdu skutečný profík. Nikdo jiný se totiž nemůže chovat natolik arogantním a sebejistým způsobem. Ale pane Urban, zkusil jste se podivat na svoje vlastní stránky (<a href='http://www.malyweb.cz)' target='_blank'>http://www.malyweb.cz)</a> pod Operou a třeba v 800x600 (ono stačí i v 1152x864 :))? Když mohou všichni podat svou kritiku lidským způsobem, proč ne vy? Být na Vašem místě, přestanu machrovat a začnu se k lidem chovat normálním způsobem, protože pokud působíte na ulici stejným způsobem jako v této diskuzi, může se Vám snadno stát, že Vám brzy někdo rozbije... ústa.

Duncan

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 9.10.2002 22:23:07

mili Martine - k tomu pocitadlu - to nema smysl komentovat (ja castecne uznavam, bylo-li to prani zakaznika), protoze v phpku je to prace na dve hodky a osobne bych to tam radsi dal sam, nez si sam takhle delal "reklamu".

Narazku na malyweb jsem cekal a jsem opravdu rad, ze jste ji zminil:
- malyweb je zastaraly, nekoncepcni, castecne nekompatibilni a obsah pokulhava - ale!! - ja timto webem v ZADNEM pripade primarne neprodavam webdesign. Uzivatelu je par (vim z pocitadla - v posledni dobe tak 20 hitu dene a vetsinu z nich osobne znam (ted cekam, ze mi reknete, ze za to muze nekompatibilita kodu a podobne a ze si za to muzu sam a pravdepodobne budete mit pravdu)). Ja v tuto chvili nemam ambice tento web nijak dal upravovat, i kdyz face mam hotovy novy, chtel bych to mit v cssku. Tenhle web me ale nezivi!! Btw: design jako takovy ma myslim uz rok, stejne tak engine...

Navic ja se ani tak nepozastavoval nad nekompatibilitou jako takovou, nad kodem a podobne. Ale kdyz ctu ten radek na uvodni strance (neco o nejucinnejsich nastrojich), tak to je proste minimalne ZAVADEJICI.

Ad rozbita usta - podurovnovka, nevim proc se hadate se mnou, o me ta diskuze neni. Jestli Vy povazujete za naprosto korektni pouziti framu na schovani adresy a kvuli pozicovani, tak dobre, Vase vec (to ale neni nejucinnejsi nastroj). Frames jsou potreba na chatu (tam to bez nich je velmi obtizne), to je tak jedina aplikacka, kde je to opodstatnene.

Za 100% profika se nepovazuji.

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 10.10.2002 1:01:56

Mimochodem - musim se pousmat nad Vasi detektivni cinnosti - nejenze jste objevil domenu, ale i me cele jmeno (odhalen - proooc?).

Malyweb.cz slouzi (ted trosku reklamy :))) predevsim studentum a trosku bohuzel pouze uzkemu okruhu lidi, ktere znam - misto toho abych neco musel posilat mailem, tak to dam na web a tam si to lidi v pripade potreby stahnou. Dale si leccos mohu otestovat.

Jestli Vas to zajima, tak nikde (v seznamu, quicku ...) nemam odkaz na stranky, ktere by propagovali mou činnost tykajici se <a href='http://www' target='_blank'>http://www</a>.

K te aroganci :-) A preju Vam, ze mate zakazek na rozdavani - ne diky, v tuhle chvili jsem vytizeny az az :) Ono jde o to, ze kdybych si chtel nechat zkritizovat web tady na Intervalu, tak bych se do toho snazil dat maximum (nic na plat, svitit tyden na (jak to tady psali "nejvetsi server o webdesignu", nebo tak nejak), je celkem slusna reklama).

Nerikam ze vsechno vim, znam atd. ale vim, co den, co den resim - vsechno musi byt blbuvzdorne a pritom zabezpeceny vuci rejpalum jako jsem ja (napr. ;) Prectu text na uvodni strance a rikam si - aha nabuseny profici - tak se jdu poucit - vysledek me vsak vice nez zklamal. Technologie se zastavila tak rok dva zpatky ...

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 9.10.2002 22:44:37

Tak hele Honzo anonyme - ja aspon napisu mail. Tohle je nazor pubescentniho skolaka, ktery je rad, ze dostane 2tis. za web a jde od toho. Ja se tady nebavim o profesionalnim eshopu za XX desitek tisic.

Zajistit aby URL nebyla nachylna, kdyz ji uzivatel zmeni je 1. vec pri komunikaci s databazi (je to jeden radek (cislo) az 5 radku (text) zdrojaku navic), schovat to za frame je lenost (slusne receno).

Zbytek o tom, ze se nikomu nechce nic platit, to je kec. Pokud dotycny CHCE webovy stranky, tak prvne na cem budu delat (kdyz uz to bude static) bude design - kdyz uz to neni dynamicky, tak at to o to lip vypada.

Zakladni cena, co jsem dohledal, byva kolem 5 tis. +/- mala prezentace static s grafikou (pitominky typu pocitadlo nepocitam - jednoduchy, moznost nezapocitavat hitu dvakrat, resp. dat uzivateli 5 na dalsi hit apod.)
Pokud Vam zakaznik zacne pochybovat o cene 5tis. dobre zkusite 4, kdyz rekne, ze to je furt "obrovska suma", tak radsi vycouvam, protoze proc:

1) bych se s tim mel tejden mrznit a nedostat za to adekvatne zaplaceno
2) bych to mel odflaknout za tri dny a udelat si tak zbytecne "reklamu"

Avatar

Autor komentáře: m.volek

Datum vložení: 9.10.2002 21:47:18

Na nahledech v referencich neni videt vubec nic, protoze jsou na me moc male. Take by mozna stalo za to opravit chyby v interpunkci (neni jich moc, sem tam chybi carka).

mv.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz