Starší komentáře ke článku: beeasy.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 14.11.2003 0:14:54

- chybi logicka struktura webu (nadpisy, strong, em...), samej div
- a href="javascript: ... " - fuj (pochopitelne bych tipl na 100% nefunkcnost bez js)
- totalni absence title u odkazu
- stale stejny title stranek
- ZASADNI CHYBA - stranky maji stejnou adresu pro ruzne volby - nelze se na ne poradne odkazat
- nad logama ze megavalid je jakejsi ctverec. Zamer nebo blbe utf kodovani pro nakej paznak
- nezlobte se na me ale tiskova verze je ultraodflaknuta. Je pekne ze nabidnete cisty text ale jaksi mi tam chybi treba aspon co to je za server nebo neco. Aby stranka zacala jakymsi nicnerikajicim podnadpisem je trochu malo
- v referencich by se na ty informace (kdo byl klient atd.) daleko vic hodil seznam
- po kliknuti na obchod se dostanu na jakousi pofiderni stranku kde veci vytekaji ze svych rodicu (opera 7.11)
- nevyrazny text v hornim menu (bila na svetle modre)

Je videt ze jste si dali trosku prace ale slo to jeste o neco lepe. Po graficke strance se mi to libi, ta loga w3c to opravdu nekazi - grafik/graficka si evidentne dali praci. Hodne to ale v mych ocich srazi nesmyslne pouziti javascriptu, jeste vic pak nemoznost prejit na patricnou stranku a totalni ignorance semantiky dokumentu.

Avatar

Autor komentáře: Mato

Datum vložení: 14.11.2003 1:18:55

RE Vita:
neda mi to... uz viac krat tu boli spomenute blbinky typu:
- nevyrazny text v hornim menu (bila na svetle modre)
a akej farby by asi mal byt ten text??? :) podla mna tam ta biela absolutne dokonale sedi.
AUTOROM:
po grafickej stranke je to urcite najlepsia vec aku som doteraz v kritike videl... nedavno tu bola stranka allonlinemodels, technicky skvela - graficky hrozna - snad by ste si mohli navzajom pomoct k uplnej dokonalsoti :) prajem vela zdaru v dalsej praci

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 14.11.2003 9:37:48

Blbinka typu nevyrazny text v hornim menu - ehm, dobre tohle je renonc. Ne horni menu ale horni lista s modrym pozadim. Napis 'Internetova reseni...' bych treba ve skole neprecetl protoze je to jakasi rozmazana sedobila na modrem pozadi. Jake barvy by mel byt text? Nevim, spis je dulezite jak velky kontrast proti sobe ma barva pisma a pozadi.

Avatar

Autor komentáře: Milan Tesař

Datum vložení: 14.11.2003 21:38:05

Ale stejně, mě přijde, že to má svoji logiku. Já bych nechtěl, aby mě při načtení stránky ten text uhodil do očí. Pokud by to bylo kontrastnější tak by to opticky přebilo logo a to by bylo špatné....mě osobně se to takhle líbí....

Avatar

Autor komentáře: Mato

Datum vložení: 15.11.2003 11:38:52

Ano, pochopil som uz z predchadzajuceho prispevku o ktorom nadpise ste hovoril, viem aj co znamena kontrast farby oproti pozadiu, skuste napisat konkretne, aku farbu by ste dam dali namisto bielej tak aby ste "neposkodili" jednolitost stranky ako celku? ved v konstruktivnej kritike ide o to aby sa autorovi dala konkretna rada :) Mozno to vyznie vulgarne, ale nejde o stranku ktoru si budu prezerat zrakovo postihnuty. Takze len zmodifikujem vyrok ktory je tu viac krat spomenuty - biela je dora :)

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 14.11.2003 7:57:24

Tak tady je přesně vidět to, co už tu bylo někým tvrzeno. Že každý "běžný uživatel" (či středně pokročilý) se bez problémů, a hlavně v horizontu několika dní nebo týdnů, naučí validní XHTML a CSS. Ano, naučí, ale pak to vypadá takto: validní schránka, samé divy, sémantika neexistuje, menu v JavaScriptu (což u XHTML 1.1 je jako knockout - máte pravdu, bez JS to nefunguje) apod. Bez jakékoliv informační hodnoty např. pro vyhledavače. Osobně si myslím, že web je to nehotový, teda vzhledem k zaměření firmy alespoň doufám. V tom případě ale nechápu, proč je tady v kritice.

IMHO je grafika pěkná, ale poslední dobou když je tu pěkná grafika, je MODRÁ. Ano, modrá je dobrá, ale těch modrých webů už je fakt moc. Copak nejde udělat pěkná grafika na jiné! barvě?! Jenom proto že modrá je dobrá tu budem mít "Světlemodrý svět", pardon, "Světlemodrý Internet"?! Pomalu mi ta modrá už leze krkem.

Avatar

Autor komentáře: Kozeny.Viktor

Datum vložení: 14.11.2003 9:09:00

To víš, přibližujeme se EVROPĚ:)

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 14.11.2003 9:35:18

Jeste bych podotkl - totalne nepouzitelne pro libovolny vyhledavac a naprosto zmatene razene. Pri vypnuti stylu vidim pul navigace na zacatku, druha pulka je kdesi u poloviny souboru.

Jak jsem rikal. Grafik/graficka odvedli hezkou praci byt mam dost vyhrady ke kontrastu horniho menu, po strance samotneho kodu je to ale odflaknute.

Avatar

Autor komentáře: George

Datum vložení: 14.11.2003 8:12:50

Úvodem se mi to celkem líbí, ale vezmu to popořádku.

1. Kód validní, celkem přehledný, ale ty javascripty bych tam vůbec nedával, hlavně otevírat scriptem nové okno se mi zdá zbytečné, už to tady bylo několikrát popisováno.

2. Nadpisy - kde se asi ztratily? - ani jeden.

3. Navigace - dle mého subjektivního názoru, by to chtělo vylepšit, není poznat co je která strana, návrat zpět není, co třeba dát odkaz na logo k návratu apod.

4. Grafika - mně osobně se líbí, ale to písmo bych volil tmavší, nebo vůbec radši #000000.

5. Co třeba takhle umožnit zvětšovat písmo, nejde to, co lidi se slabším zrakem, uvidí prd.

6. Reference - nedali mi to a projel jsem Vaše reference a zjistil, že DOCTYPE máte tady na těchto stránkách a ještě na jednom webu, podle toho soudím, že to asi ignorujete a tady to udělal jen kvůli kritice, možna se mýlím, ale na mně to tak působí.

7. Odkazy - sice podtržený, ale menu by neškodilo zvýraznit apod., na hlavní stránce jsou nefunkčí odkazy (Aktuality, Archiv).

8. Katalogy a vyhledávače : Projeďte to automatickým auditem na <a href='http://www.dobryweb.cz' target='_blank'>http://www.dobryweb.cz</a> a uvidíte, teda spíš neuvidíte nic, kdo vás najde podle klíčových slov.

Závěr: Oproti ostatním webům zde v minulosti kritizovaných je to slušná, ale ODFLÁKNUTÁ práce, ale je to jen můj subjektivní názor. Přeji příjemný den.

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Pečiva

Datum vložení: 14.11.2003 8:28:57

Ale...
Odkaz na validotor vzdy kontroluje jen uvodni soubor. Odkaz k validaci je do kazde stranky includovan - ve zdrojovem kodu se to projevi znaky "" - pri kodovani UTF to pak dela trosku paseku (jak se tu nekdo zminoval o ctverci/paznaku). Takto totiz nektere starsi prohlizece, nebo opera interpretuji ten include.., ale to neni chyba tvurce.
Kdyz v opere kliknete na kontakt a pak pravym tlacitkem nekam okolo formulare (a spustite validaci) tak tam nejakou chybicku najde - jinde jsem to nezkoumal, jen me zajimalo, jestli jsou validni i vsechny podstranky -NEJSOU. Nicmene jedna se jen o detaily.
Dalsi vec je pokus o zmenu pisma pomoci nastroju prohlizece - nestalo se vubec nic.
Je mi jasne, ze povolit takovouto vec je treba si dvakrat rozmyslet, protoze tak lze velice nehezky zamichat grafickymi prvky na strance "a pro tech par slabozrakych to nestoji za namahu..." - ironie.
Co se tyce designu, rekneme, ze je pouzitelny a prehledny(pokud zrovna nesurfujete v lynxu) odkazy podtrzene (skoda, ze ne i v menu), ale kazdy se zakladnim vzdelanim snad pochopi, ze to menu je.
Grafika je opravdu nadherna, tady si nekdo vyhral a hezky ;)
Tot vse.

Avatar

Autor komentáře: Adelaide

Datum vložení: 14.11.2003 8:44:59

Grafika je fakt pěkná a je zcela jedno, že je modrá, web působí vcelku velmi uspořádaně a jednotně. A ke zvětšení písma - souhlasím, aby fungovalo, když si s tím autor trochu pohraje, tak se mu to povede, protože grafika je soustředěná v horní části stránky a nic by se "rozházet" nemělo.
K poznámce "odkazy podtrzene (skoda, ze ne i v menu)" nechápu, proč by se měly obrázkové odkazy podtrhávat

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Pečiva

Datum vložení: 14.11.2003 9:25:58

Protoze obsahuji text. Proste je sjednotit, barvou to zde asi nepujde, kdyz se na to divam, tak vidim tri rozdilne barvy pro odkazy(bila, modra, cerna), pokud zahrneme i ty graficke. Podtrzeni se mi jevi jako celkem schudna cesta, jak dat jasne najevo, ze jde o odkaz.

Avatar

Autor komentáře: Helena

Datum vložení: 14.11.2003 9:13:24

s tou modrou souhlas, jinak se mi ten webik libi a dokonce i kod, az na par drobnosti, nejaky nevyplneny ALTy u obrazku, u odkazu na validator je zbytecne tag styl a jeste nejaky drobnosti....
ale po webech na ktery se clovek ani nedostal je to vitana zmena :)

Avatar

Autor komentáře: Sqee

Datum vložení: 14.11.2003 9:34:41

Po designové stránce věci je to jeden z nejhezčích webů, co kdy byly na Intervalu v Kritice. Modrá barva mi nevadí i přes tvrzení, že jí je všude "haba-kuk" :). Zobrazení v IE a Opeře téměř totožné až na maličkosti typu: linky oddělující odstavce textu či v Opeře malý prázdný čtvereček vlevo dole nad ikonou W3C. To jsou spíše jen rady, co dopilovat, aby to bylo perfektní.

Ve věci kódu jsem se nechal obměkčit uvedenými ikonami W3 a na, při podrobnějším zkoumání, nalezené chyby(spíše nedostatky) nahlížím s přimhouřeným okem ;-).
To, že k chodu je nutný JS, vyčítat nikomu nebudu. Podle mě bychom se pak (v případě označení JS jako "nevhodného") nemohli spoléhat ani na zapnuté zobrazování obrázků v uživatelových prohlížečích ...

Suma sumárum design: 90% , kód: 75% , CELKEM: 82,5% (vynikající)

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 14.11.2003 9:42:24

Taky se na to slušný webdesignér nespoléhá a dělá ALTy, že?
JS menu bez alternativy je IMHO hrubá chyba a hotovo.

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 14.11.2003 9:45:28

P.S. Nejen že ostatní stránky jsou nepřístupné v TXT prohlížečích, ale jsou nepřístupné i pro vyhledavače. Ale jestli to tvůrcům nevadí, je to jen jejich problém. Pak ovšem nemohou čekat "bezmezný" obdiv tady v kritice, kde se o tom píše dnes a denně a většina to za hrubou chybu považuje.

Avatar

Autor komentáře: Sqee

Datum vložení: 14.11.2003 10:28:51

s definovanými ALTy je pak design v TXT browserech o poznání hezší :)

(jinak máte pravdu)

Avatar

Autor komentáře: Vezickyyyy

Datum vložení: 14.11.2003 11:11:50

souhlasim s tim, ze design je nad urovni vetsiny webu v teto rubrice.

osobne bych upravil logicke ukonceni stranky, nejak me to nuti skrolovat dal .o)) diky svislym neukoncenym linkam, dal sjednotit horizontalni linii ukonceni strany v pravem sloupci s textem ... Copyright ... v leve polovine

jinak pochvala za grafickou stranku

Vez

Avatar

Autor komentáře: raven

Datum vložení: 14.11.2003 10:08:50

tak jak rikal vita, tak neni zadna struktura webu - zadne nadpisy, zadne strongy - jen divy... a v meta tazich nepouzivejte hacky a carky... :-/
jinak design je hezkej... :)

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 14.11.2003 11:10:32

V META elementech samozřejmě není důvod nepoužívat diakritiku... Kódování je správně uvedeno hned na začátku hlavičky.

Avatar

Autor komentáře: Jan Votoček

Datum vložení: 14.11.2003 11:02:14

Jen malá poznámka k obsahu: Čí to vlastně jsou reference? Web je o firmě Beeasy, ale reference obsahují samé WebDesign Studio Praha apod.
Nedělá to na mne dobrý dojem.
Demo produkty - téměř žádný obsah, cože si to vlastně mohu prohlédnout? V této kategorii nejsou žádné výrobky? Mohlo by to být naplněné alespoň fiktivními výrobky, abych si mohl vyzkoušet košík atd.
Jinak celkem fajn až na ty zmiňované chyby (nap5, odkazy javascriptem...)

Avatar

Autor komentáře: Malis

Datum vložení: 14.11.2003 11:02:48

Vyťukávám beeasy.cz a zírám. Krásný design a u toho ikonky xhtml a css validní. Wow. Že by konečně zacpání úst všem těm, že validita a kvalitní design jsou protimluvy? Přiznám se, graficky tak pěkné stránky se moc často nevidí. Tak bych to chtěl taky umět! Je to skvělý příklad toho, jakou cestou jít - design sice maximálně jednoduchý a účelný, ale současně vyloženě krásný. Klobouk dolů. Ještě dodělat hovery přes menu (a možná nějakou patičku) a dám za grafiku 100%, takhle "pouze" <B>98%</B>.

<B>Kód</B>
A už se těším na kód, který určitě také bude lahůdkovým počtením a... prdlačky. Troufnu si zajít až tak daleko, že se v žádném případě nejedná o xhtml. Alespoň jak já tomu rozumím, tak ne. XHTML podle mého názoru mám popisovat strukturu dokumentu a k tomu účelu jsou vytvořeny určité značky. Při pohledu do kódu bych měl vidět, kde je nadis, kde je seznam, kam směřuje odkaz atd. Co naplat, že to projede validátorem, když dokument nemá žádnou strukturu. Proč je menu rozťato vejpůl? Co je to za manýry řešit nadpisy jako [b]...[/b][br /]? Ale co, všechno bych se zaťatými zuby vydržel, ale ty odkazy... za ty by měl být kodér okamžitě o hlavu a polovinu až celý plat zkrácen. Vždyť udělat funkční odkaz umělo už html 2, tak proč xhtml 1.1 používá takovéto berličky, které nejenom jsou nefunkční v prohlížečích bez js, ale hlavně komplikují navigaci jaxviňa, protože člověk nikdy pořádně neví, kde se to vlastně nachází a kde se to nacházel před chvílí. Rovněž "ilustrační koláž", jak se jmenuje včelka uprostřed by místo této hodnotné informace měla obsahovat link domů (což je, jak jsem posléze zjistil z nepochopitelných důvodů 4. položka menu). Uznávám, byly tu i větší bastly co se kódu týče, ale ty o sobě aspoň netvrdili pomocí obrovské ikony, že jsou xhtml. Z tohoto důvodu nemůžu být schovívavý a za zmršený kód a chaotickou navigaci dávám <B>50%</B> a to ještě skřípu zubama.

<B>Obsah</B>
Obsah je u takto pojaté prezentace více méně dán, takže ho nějak extra hodnotit nemůžu. Přesto si neodpustím poznámku, že když už jsou na úvodní stránce odkazy Aktuálně a Archiv novinek, tak by také měly někam vést.

Celkově je pro mě tento webík zklamáním. A to především proto, že jsem do něj vkládal velké naděje. Na stranu durhou by nebyl zase až tak extra problém ho předělat tak, aby byl "v pořádku" - začal bych u odkazů, pokračoval strukturou (menu, napisy, seznamy atd.), dodělal tiskovou verzi, změnil px na em. Jinak celkově dávám <B>65%</B>, protože přeze všechny výhrady je tento webík lepší než průměr toho co tu hodnotíme. Má ovšem na to, být hodnocen na 95 procent.

Avatar

Autor komentáře: Venca

Datum vložení: 14.11.2003 14:47:34

Strašně rád hledám chyby "bezchybnejm" :o)(sorry) lidem, takže sem zkouknul tvoje stránky a na pátý kliknutí chyba a viditelná pro všechny ne jen pro šťouraly kódú (poz.: -opakuju se dokola, ale jinak to nejde- až budou prohlížeče interpretovat kód přesně podle pravidel a hlavně všechny stejně, tak se začnu stydět a mastit ho přesně podle těch pravidel, do tý doby budiž mi lehká zem)
Ale k tý chybě - chtěl sem vědět jak poučuješ své potencionální zákazníky o web-technologiích (abych se něco přiučil) a jak tak kliknu na ukázku od PHP tak koukám, že mi píšeš, že ukazuješ použití CSS - moc pěkný. Přiznávam, že na tý stránce bylo php i css a další použitý, ale lidem je úplně jedno, ty chtěj PHP a ty píšes CSS. Tak si to oprav, ať nedráždíš chřestýše bosím chodidlem.
Čau

Jinak stránky BEEASY.CZ dobrý - grafika je fakt pěkná - holt v jednoduchosti bejvá síla - stačí dobrej nápad a je to.
Akorát bych do referencí na stránkách BEEASY.cz nedával stránku BEASSY.cz na tu už přece koukám.

Avatar

Autor komentáře: Jan Brašna

Datum vložení: 14.11.2003 22:43:44

"BEASSY.cz" -> neco jako "bud prdelaty", ne ? ... ;))

Avatar

Autor komentáře: Malis

Datum vložení: 18.11.2003 8:32:47

No, nevím, asi jsem hloupý, ale přesto, že netvrdím, že na se na mých stránkách chyby vyskytovat nemůžou, tak to o čem píšete jsem nenašel. Můžete mi prosím polopatě přepsat ten kus textu o kterém mluvíte?

Avatar

Autor komentáře: Malis

Datum vložení: 18.11.2003 8:45:01

...jsem hloupý - už jsem to našel - jedno slůvko a obsah textu v ukázce měl jiný význam. Opraveno. Popel na hlavu nasypán.

BTW: podle mě nejde o to být dokonalý, jde o to se o to snažit.

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 19.11.2003 12:33:21

snazit se... hlavne hodne nahlas

Avatar

Autor komentáře: Malis

Datum vložení: 19.11.2003 12:46:52

???

Avatar

Autor komentáře: zitmen

Datum vložení: 14.11.2003 13:45:35

asi jsem nepochopil ten zvláštní design, protožě se mi stránka zobrazila úplně roztrhaná asi na pět částí a ty jsou rozhazený všude možně

CO TO JE???????

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 14.11.2003 14:34:36

Ano, v MSIE4 a Opeře5 je layout totálně "mimo". Ale v MSIE 5 a 6, Mozille 1.0 a 1.5, a Opeře 6 a 7 v pohodě. I v 800x600 bodů. Alespoň u mě.

Konqueror bych taky mohl vyzkoušet, když by byl zájem ;-)

Avatar

Autor komentáře: Crewman

Datum vložení: 14.11.2003 18:32:50

Slušnej web,ale doporučil bych to menu trochu živější=flash a ne javascript!
Přidalo by to u mě 1 bod-a když nějakej mamlas nemá flash tak ať radši nesurfuje:).Aspoň lidi s vyplou javou něco uviděj:).I když je asi jasný že třeba nemá ani nikdo zaplý obrázky a někdo ,někdo ani možná text, a někdo dkonce nemá ani internet, a někdo dokonce ani neví co to je:):).
S tím kontrastem písma je to asi tak ,že záleží i dost na monitoru,vona 10 let stará šunka už moc nesvítí:)na mý 19 je to čitelný i při 1280*960 a uplně v poho:).

Avatar

Autor komentáře: Jan Brašna

Datum vložení: 14.11.2003 22:46:46

"doporučil bych to menu trochu živější=flash"

Jasne, ja jsem radsi pro menu v AVI nebo PDF, to bude originalnejsi...

Boze, kolik lidi jeste propadne takovym nesmyslum jako je flashove menu...

Avatar

Autor komentáře: shrek

Datum vložení: 19.11.2003 1:06:45

No, kdyz si ten clovek plete Javu a JavaScript, tak se zbytku prispevku nelze divit. ;)

Avatar

Autor komentáře: sl---

Datum vložení: 14.11.2003 22:38:54

Tito lide si mysli ze kdyz maji cedulku w3c ze se z toho vsichni po******.
Javascript - shit technologie, asp? total shit technologie....

vim ze se tu ma hodnotit web, ale kdyz nekdo tomuto rika profesionalita, tak hodnotim aj to cim se ta fa zabyva... a to je opet shit. sorry ale jinak se to napsat neda...

21:41 <+sl> dopr. :-)
22:01 <@sl> <a href='http://www.beeasy.cz/' target='_blank'>http://www.beeasy.cz/</a>
22:02 <@sl> id: cim je asp lepsi?
22:02 <@sl> precti si to 'Kam smìøujeme?
22:02 <@sl> '
22:02 <@id> asp je shit
22:02 <@sl> id: prave me udivuje ze tam pisou takove veci
22:03 <@id> sracky
22:03 <@id> ignorovat
22:03 <@id> nebo nabourat a smazat
22:03 <@id> to je tak jedine
22:03 <@sl> ta firma si musi pronajimat software
22:03 <@sl> oni jsou proste navetvi


---
uvazujte o tom....

Avatar

Autor komentáře: Jan Brašna

Datum vložení: 14.11.2003 22:54:17

Asi by ses mel lecit...

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 14.11.2003 22:54:49

Vypada to, ze mas dobrej model, hod vzorek :)

Avatar

Autor komentáře: Jan Brašna

Datum vložení: 14.11.2003 23:08:08

... a startovaci kabely

Avatar

Autor komentáře: Jan Brašna

Datum vložení: 15.11.2003 13:26:22

"asp? total shit technologie"

Ty budes vazne kokot, kterej nevi o cem mluvi...

asp != active server pages
asp = application service providing

Avatar

Autor komentáře: Jan Brašna

Datum vložení: 14.11.2003 23:04:39

Graficka stranka mi prijde dost dobra (ten font v menu je sixgun ?), zpracovani do layoutu uz neni tak slavne, ale co je katastrofa, je navigace. Bezne pouzivani mysi v opere (a rozhodovani co chci kam otevrit) tady jaksi nepremava, z cehoz nemam moc velkou radost...

Avatar

Autor komentáře: Crewman

Datum vložení: 15.11.2003 23:37:20

Docela jsem pochopil že asi nemáš rás flash,jelikož si ho nepoužil ani na jediný stránce,ale já zastupuju tu druhou většinu,která se flashem živý:)
a taky ho miluje,pěkně vypadá a snadno se sním manipuluje:)
když ho miluješ,není co řešit

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 16.11.2003 9:45:54

Ale je co resit, dodelat k te flashove verzi html alternativu protoze flash zadny vyhledavac nezaindexuje - a vyhledavac je po strance prohlizeni stranek na urovni lynx - tzn. jakakoli navigace ve flashi, javascriptu atd. se pro nej stava neprekonatelna prekazka a ty stranky nebudou zaindexovany.

Jiste nikdo nepopira ze flash ma sve misto - ale z pragmatickych duvodu udelam bud hezke html nebo html + flash verzi.

Avatar

Autor komentáře: Jan Brašna

Datum vložení: 16.11.2003 15:57:50

Budes se divit, proti flashi nic nemam (na 2 webech ho dokonce mam), naopak.
2Advanced a jeji reference, PixelRanger, Mitsubishi ap. jsou genialni vecicky, ale bohuzel flash v ceskym podani je s prominutim k zbliti, nevkusny (viz kritiky webu ap. ...), jediny co se mi libi jsou veci od Pecky ci 1studia. Pak samozrejme Pavel Simek, ale to uz je o necem jinem.
Proste kdyz spolecnost ktery jsem pripravoval design rekla, ze tam daji menu ve flashi, a na otazku "proc?" jsem dostal odpoved "aby tam byl flash"....

Avatar

Autor komentáře: Vrata

Datum vložení: 16.11.2003 18:33:33

hehe, FLASH je holt pojem, ...., predevsim mezi "laickymi pozorovateli" internetu ... i kdyz.... kdysi jsem to taky hltal a obdivoval;
kazdopadne jdou ve flashi udelat uzasny veci, jejich informacni hodnota se limitne blizi nule (:?), tudiz by mely obsahovat alespon nejaky sdeleni ve vizualni forme ... coz se bohuzel nejen na CZ scene nedari...
presto neodsuzuji flash jako takovy, k necemu je fajn, ale ten dlouhotrvajici slepy obdiv ....
p.s. to jsem ale vychrlil moudra ... to bude tim nedelnim podvecerem pred pondelnim svatkem :)

Avatar

Autor komentáře: Jan Brašna

Datum vložení: 16.11.2003 21:42:24

Jak rikam, v zemich ceskych je toho opravdu pramalo, ale semtam se nejaka vyjimka najde : <a href='http://www.instabus.cz' target='_blank'>http://www.instabus.cz</a>

Avatar

Autor komentáře: radek

Datum vložení: 19.11.2003 12:37:53

... která se flashem živý... asi jsi zvyklý na kontrolu pravopisu ve wordu...:)

Avatar

Autor komentáře: Petr Miřejovský

Datum vložení: 18.11.2003 10:01:52

přiznávám, že co se týče čistoty xhtml web 'trochu' pokulhává ale i to byl důvod proč se oběvil v kritice, tj. abychom byli na chyby upozorněni ...

chtěl bych poděkovat všem za podnětné návrhy ke zlepšení, ty rozumné zapracujeme ...

reagovat by se dalo asi na spoustu věcí, vyberu dvě:

není asp jako asp :)

né jen modrá je dobrá, koukali jsme na to s grafikem a mohu slíbit, že upgradnutá verze nebude 100% modrá ...

ještě jednou všem díky
pm

Avatar

Autor komentáře: prochor

Datum vložení: 18.11.2003 21:13:59

Graficky je to čistý, je vidět že je to vypilovávaný a do časných ranních hodin. Je to jemný. :-) Trošku mě zklamalo že včelka nejeví žádné nadšení že jsem se na ní přišel podívat ale jinak hezký. Zbytku nerozumím. Jedna mínus (to máš za tu včelku :-) prochor

Avatar

Autor komentáře: sl---

Datum vložení: 28.5.2004 18:13:56

a vy ste mi nadavali do k****

<a href='http://www.beeasy.cz/' target='_blank'>http://www.beeasy.cz/</a>

stránky nejsou v současné době dostupné, zkuste to prosím později ...

hezky den, pani technici

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz