Starší komentáře ke článku: bohuminsko.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Emo

Datum vložení: 20.8.2003 0:47:33

Uz jen tohle neco rika:
<a href='http://htmlhelp.com/cgi-bin/validate.cgi?url=http%3A%2F%2Fwww.bohuminsko.cz%2Fmain%2Fmain.php&warnings=yes&spider=yes' target='_blank'>http://htmlhelp.com/cgi-bin/validate.cgi?url=http%3A%2F%2Fwww.bohuminsko.cz%2Fmain%2Fmain.php&warnings=yes&spider=yes</a>

Avatar

Autor komentáře: dymik

Datum vložení: 20.8.2003 6:13:12

No, planoval jsem si, jak tu autory pekne sprdnu, ale pak jsem si rekl ze to nema cenu :-) Autorum asi stejne nic nereknou slova jako standardy, pristupnost a pouzitelnost...
Co me ale zaujalo, tak je menu. Myslim si, ze tak 99,9% lidi si musi pockat na popis v bublinove napovede. Je taky jasne, ze me to po peti vterinach prestalo bavit. Proc delat veci jednoduse, kdyz jdou delat slozite, ze ? :-)
Nevim co dal dodat, uz se mi nechce psat, ze se v strankach nevyznam, jsou neprehledny, diky kravinam v PHPecku.
Co dodat na zaver ? Dobry obsah, nedotazene provedeni.

Avatar

Autor komentáře: Martin

Datum vložení: 25.8.2003 15:43:02

aha, oni to nejsou reklamni potvurky....to byt menu....:((

Avatar

Autor komentáře: Bandzula

Datum vložení: 20.8.2003 6:27:24

Horizontalne skrolovanie - :(
Vrchne menu je hrozne, logo je moc velke a onicom.
O kode sa vyjadrovat nebudem , lebo je bezchybny :))
Je to dobry MIX

Avatar

Autor komentáře: Jana

Datum vložení: 20.8.2003 7:05:26

Jenom první pohled - na HomePage v místě, kde by měla být nějaká horká aktualita - je odkaz na to, jak vlastně autor zamýšlel horní menu :-)) a navíc, ta stránka s vysvětlením je fakt úžasná :-).
Grafika - jemně řečeno je dost neuspořádaná, zbytečně zde např. zabírá místo obrázek s nápisem bohuminsko.cz, lidičkami v pozadí a jenom tušit se zde dá něco jako kus mapky - ani to nemá žádnou funkci
Ten slovník je dobrý.

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 20.8.2003 7:50:22

To úvodní intro nebo co to je, je co? V podobných případech zůstávám v pozadí a z důvodu subjektivnosti to nehodnotím, ale tohle je fakt hrůza, ta úvodní stránka...

Autor opět ignoruje všechny předchozí kritiky, v atributech uvozovky neuvozovky, absolutní nevalidita kódu, chybějí ALTy u obrázků, nepřehledné menu (BTW možná si toho nikdéo nevšiml, ale ta bublinková nápověda je jen u MSIE, protože je dělaná v ALTu místo v TITLE u odkazů - u podobné nejasné navigace nejasným obrázkem hrubá chyba!) - nápověda to rozhodně nezachrání (drbání se levou rukou za pravým uchem), tabulky budiž (rezignace), ale ne proboha tak příšerně vnořované, reklama od ostatního jednou oddělená jednou ne (přitom podle zákona je to povinnost)...

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 20.8.2003 8:00:28

Musím se bez mučení přiznat, že systém navigace kritizovaného webu mě doslova uchvátil. Slabé slovo - nadchnul mě a učinil mě šťastným a spokojeným. Začínám se cítit ještě mnohem lépe než po svém prvním rozvodovém stání.

Konečně - chtělo by se zvolat - originální grafika, která mě donutí zapojit obě mozkové hemisféry a nenechá mě vydechnout. Nutí mě přemýšlet a dumat a tím zachrání zbytek mých mozkových buněk před útrpnou smrtí nudou.

Pravda, bez barevně vytištěného manuálu k navigaci bych asi chvíli tápal, ale s tak kvalitně zpracovanou nápovědou se kolikrát nesetkáte ani u jinak kvalitních komerčních webů. Jsem unesen a nadšen. Bohužel jenom chvíli, ale tak už to v této rubrice chodí.

Především jsem už stará pažba a s mým zrakem se to má podobně jako s ženou po přechodu. Funguje sice, ale žádná sláva to není. Proto jsem také vzdal luštění miniaturních blešek zvící velikosti makového zrnka po letním suchopáru a rozhodl jsem se pokochat jistě kvalitním a dokonale zpracovaným zdrojovým kódem.

Ale ouha, to jsem si zase naběhl. Útroby webu vypadají jako práce schizofrenika postiženého roztrojením osobnosti. Zdá se, že na kódu se podílelo tvůrců povícero a každý z nich vnesl do tématu své vlastní originální nápady. Jeden příklad za všechny (laikům se omlouvám, odborník pochopí):

"<TD align=middle class=text colSpan=2><SPAN class=text><B>26537</B> přístupů</SPAN>"

Ach jo... záhadolog by si jistě přišel na své, ale já se svým průměrným rozumem jsem v koncích. A tak je to na webu Bohumínska se vším. Taktéž rozjásaný panáček na skejtu nebo surfu, či co to je, se zavináčem na tričku a pod tím koláž (o velikosti poštovního archu) stvořená z jinak jistě sympatických ksichtíků mě při prvním pohledu nepřipravila na fakt, že se nalézám na webu věnované jedné části naší krásné země. Vlastně ani druhý pohled mi moc nepomohl.

Tak mě napadlo, že zastaralé tvrzení o tom, že nemáme nechat uživatele přemýšlet, patří na smetiště dějin. Je čas na progresivní metody tvorby a tento web je jejich průkopníkem.

Nutťe uživatele přemýšlet, jinak by se při procházení českého internetu dozajista ukousal nudou. Nabízejte mu takové kvízy a hádanky, tvořte na první pohled nesrozumitelné a nečitelné weby. Všichni vám budeme vděčni, protože rychleji pochopíme, že život není procházka růžovou zahradou, kde bity tečou proudem a kde informační holubi létají až do hlavy.

K tomu vám dopomáhej kdokoliv.

P.S. konkrétní kritikou jistě poslouží mí následovníci... ale jak už tolikrát v této sekci bylo řečeno: stačí zabrousit o pár kritik zpět a všechny chyby, kterých se autoři dopustili, jsou tam vyjmenovány s německou důkladností.

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 20.8.2003 8:16:07

Nobelova cena za literaturu by Ti slušela :-)

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 20.8.2003 8:20:57

Pokud zdejší redakční koš, ta Charybda co polyká nadějná dílka začínajících autorů, nespolkne i můj výtvor, měl by tu vyjít takový můj malý skromný příspěvek věnovaný webdesignu a tvorbě webu vůbec :)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 20.8.2003 8:50:32

Protestuji proti použitému přirovnání! Jaká já jsem Charybda? Možná tak Vij nebo Choma Brut, ale Charybda? Žádám autora o omluvu a nové přirovnání!!!

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 20.8.2003 11:05:49

omlouvám se tímto za nevhodné přirovnání, jež neznalým mohlo způsobit kopřivku a znalé mohlo urazit, byť nebylo míněno zcela vážně. Se vší pokorou a úctou zde veřejně prohlašuji, že redakční koš Intervalu není žádná Skylla ani Charybda, alébrž bezedná studnice skvělých odborných článků, které dozajista potěší duši každého webdesignera či webmastera. Tak jest.

Avatar

Autor komentáře: Lukáš

Datum vložení: 20.8.2003 10:09:40

Milý Plaváčku, již po několikáté jsi tu prokázal, jak brilantní spisovatel jsi. Klobouk dolů. Ten tvůj nápad o skromném příspěvku je bezva. Bylo to jenom plácnutí do vody nebo opravdu něco napíšeš? Takové nějaké desatero, co by měl web splňovat... (To desatero je myšleno ve srandě).

Autora tohoto webu bych odkázal na pixyho novou knihu Jak prodělávat na internetu. Určitě by tam o sobě pár řádků našel...

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 20.8.2003 11:00:14

Neco pise, cetl jsem prvni dva dily :) A nebude to spatne, na konci se zrejme ma podilet i moje malickost.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 20.8.2003 11:08:11

Jste autoři nebo banda slepic? Vykvokáte tady všechno, co Interval připravuje ;-)

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 20.8.2003 12:16:54

Vsecko ne, svoje prekvapeni si necham napotom :)

Avatar

Autor komentáře: Jana

Datum vložení: 20.8.2003 13:05:06

No, jak si tak vybavuji Plavackova předchozí - minulá hodnocení, tak nebyla tak literárně okázalá . Jestli Plaváček neposnídal ftipné snídaně (kaše), než se pustil do hodnocení :-)? Jestli je tomu tak, tak v těch snídaních prosím pokračujte, líbí se mně to :-)) ... a pak že jsou lidi od počítačů divní suchaři .....

Avatar

Autor komentáře: Vrata

Datum vložení: 20.8.2003 10:28:25

Plavacku,
opet nezbyva nez tleskat...:) hned po ranu jsem se pekne nasmal
opravdu by nebylo od veci cist tvoje "recenze" nekde pohromade...

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 20.8.2003 10:33:23

Boha jeho, kde beres cas na takovou tvorbu...

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 20.8.2003 9:17:07

Zdravim Vas panove, pripadne i damy...
...mozna ze tento muj prispevek nepatri primo do teto diskuze ale...
procital jsem si predchozi kritiky k webum i k tady tomuto a rek bych,
ze se to stale toci kolem jednoho.
Kvalitni web zde nebyl opravdu dlouho. Mozna ze se nekdy dockame.
Nedavno jsme zacali predelavat jeden web do beztabulkoveho layoutu, xhtml a ccs2.
Byly chvile, kdy jsme to chteli zabalit... No to jsem asi trochu odbocil.

Co se tady kritizuje nejvice je validnost kodu, "prasarna" kodu, prehlednost webu a grafika.

Chtel bych se venovat te posledni casti - grafice.
Nerekl bych, ze to je tema, ktere bychom byli opravneni kritizovat. Pohled na design ma kazdy
subjektivni, nezname okolnosti atd...
Grafice nekomercnich webu se venovat nechci, do toho totiz nevidim.

Muzu vsak neco rict k designu "komercnich" prezentaci.

1) grafiku navrhuje GRAFIK
2) GRAFIK neni programator ani koder
3) grafik se zodpovida tomu kdo jej plati - coz je prevazne management fy
4) management miva vetsinou posledni slovo
5) grafika webu vychazi z "grafickeho manualu" fy...
...

Tech bodu je jeste cela rada. Mi trvalo asi jeden rok nez jsem vedeni presvedcil ze zluta
barva na pozadi (#FFFF00) neni zrovna to prave. Spis je presvedcili reakce zakazniku, ze z toho
boli oci... (kdyz jsem u tech oci, co rikte na tohle: <a href='http://www.securitynet.cz)' target='_blank'>http://www.securitynet.cz)</a>
A podobnych probemu je cela rada.

Nedavno nam grafik navrhl design pro jeden webik, byl spickovy (jednoduchy, nenasilny, netradicni, originalni...), ale
neprosel. Vedeni ho nak nepochopilo. Zacal se jim libit az byl web hotovy s jinym designem.

Ono hodne plati koho chleba jis, toho pisen zpivej... ...tak clovek zatne zuby a dela to co by jinak nedelal...
...je rozdil jestli dostat za web 1M nebo nedostat jen z toho duvodu ze mam jine nazory.

A proto budu hodnotit na webu cokoliv, jen ne grafiku!!!

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 20.8.2003 11:02:27

Hehe, procpak? Hodnot i grafiku. Grafiku navrhne webdesigner stejne jako rozlozeni webu, zbytek dodela programator nebo nekdo. Ja ted trosku kooperuju s plavackem a moc me tesi ze se nemusim bastlit s zadnym designem a vyrabet nejaka ultraformatovani :)

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 20.8.2003 11:20:54

Kdo je to webdesigner? Ten co dela grafiku, nebo ten co dela rozlozeni webu. Do rozlozeni webu maji co mluvit odbornici na marketning ne?

Podle mojich zkusenosti vznika web takhle:

1) definice obsahu webu
2) definice struktury webu
3) definice webovych procesu...
-----> to co z toho vypadne se da grafikovi ktery udela grafiku

a pak se programuje, upravuje, programuje, upravuje, programuje, upravuje, programuje, upravuje...

....a pak je to mozna schvalene...

P.


Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 20.8.2003 11:39:12

Mýlíte se, webdesignér je vedoucí projektového týmu, jehož úkolem je vytvořit nějaký www-projekt - v závislosti na typu projektu pak mohou být členy týmu programátoři (aplikačního pozadí), kodéři (HTML, JavaScript), grafici, ergonomové, analytici přístupnosti, marketingoví odborníci atd. Webdesignér u menších projektů tvoří většinou vše sám, ale čím je projekt větší, tím více dalších odborníků koordinuje ;-)

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 20.8.2003 12:33:36

Mno, nevím, jestli se u malých projektů, kde to dělá jeden člověk, dá mluvit o webdesignérovi, pokud je to pouze onen "kodér" a grafiku neovládá a nebo naopak. Sám bych se ani vzdáleně nemohl pojmenovat webdesignér, neboť grafika je zatím pro mě něco čemu moc nerozumím, a podle toho to taky někdy vypadá. Rozdíl mezi kódem a grafikou je asi takový jako mezi matikou a češtinou :-) Souhra obého na jedničku je sice krásná, ale často to k sobě nejde.

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 20.8.2003 12:35:59

...neboli u obého je velmi často rozdílná kvalita.

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 20.8.2003 13:16:14

Webdesign neni jen grafika, to je vsechno mozne - predevsim pak je to ten kdo definuje strukturu webu a rozlozeni ruznych veci po obrazovce.

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 20.8.2003 13:31:23

Tak jsem to taky myslel. Ale často umí člověk (design či kód) jedno nebo druhé, a pokud oboje, tak v nestejné kvalitě.

Avatar

Autor komentáře: Michal Pumpa

Datum vložení: 20.8.2003 15:16:22

Ano, považuji se za grafika ( a koneckonců jsem grafik ) a ne za programátora / kodéra. Když pročítám diskuze, tak nevím. Pořád je zde jen několik (a asi stejných ) diskutérů, kteří vidí různé nevalidnosti kodů/nebo jiné nešvary, což asi bude k věci, nicméně, když dělám stránky, tak v DWMX a když ladím pod MSIE nebo Operou a vidím všechno tak, jak mám, jsem spokojen a kód neřeším.
Je paráda, že tomu tak rozumíte a že asi máte pravdu. Před třemi roky jsem objevil Interval a čtu ho pravidelně. Přiznám se, že mnoha věcem prostě nerozumím a co si budeme povídat, např. místo tabulek se do CSS prostě nemohu prokousat. Snižuje to kvalitu práce?

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 20.8.2003 15:18:12

Nesnižuje to ani tak kvalitu stránek jako spíše přístupnost stránek. Ale o tom se tu vedou plané diskuse už dlouhou dobu :)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 20.8.2003 15:27:56

Já bych řekl, že to kvalitu práce snižuje. Přirovnal bych to k zedníkovi, který staví mrakodrap z prefabrikovaných panelů, protože je to rychlejší, jednodušší a jinak to vlastně ani neumí - přestože architekt požadoval litý železobeton ;-(

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 20.8.2003 15:50:16

Tak mě napadla otázka, co je pro tvůrce WWW stránek lepší, když je na to opravdu sám?
- špatný kodér a vynikající grafik
- špatný grafik a vynikající kodér

;-)

Avatar

Autor komentáře: Michal Pumpa

Datum vložení: 21.8.2003 8:48:32

Řekl bych, že se přikláním k "špatný kodér a vynikající grafik", protože případné chyby v kódu si prohlížeč přechroustne a je mu to u pr...., kdežto hnusná grafika je podle mě neodpustitelná :-))
Já používám pro vývoj DWMX, takže kód nechám na něm i když čas od času do něj šáhnu, ale to jsou blbůstky :-))

Avatar

Autor komentáře: Tom

Datum vložení: 21.8.2003 9:01:57

sam ses blb tak sem nelez kdyz tomu nerozumis a chytrejsi neposlouchas

Avatar

Autor komentáře: Ondrfa

Datum vložení: 21.8.2003 10:32:38

<B>hmmm,
potrefena husa se ovze. Patri na interval do kritiky webu takove prispevky? Kdyz ti dojdou argumenty, nebo te rozcili jine reakce, muzes se vybit i jinak nez otravovat diskuzi tema tvojima blbinama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!</B>

Avatar

Autor komentáře: Michal Pumpa

Datum vložení: 22.8.2003 15:16:06

Hele Tome, to diskutujeme nebo nemam lezt na Grafiku.cz?
Fakt jsem se domníval, ze diskuze k necemu vede a treba bych se ja blb necemu mohl priucit, nicmene, pokud to beres takle, tak na to fakt kaslu.
Tohle je diskuze o nicem a nadavat si nenecham.
Nicmene:
"sam ses blb, tak sem nelez, kdyz..."
Jsem aspon blb, co umi cesky :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 20.8.2003 16:03:03

...no nevm nevim...
jak jsem psal vyse zacali jsme weby delat v beztabulkovem layoutu, ale spis jen z duvodu, ze by se to tak melo delat.

Dnes drtiva vetsina browseru prezentuje tabulkovy layout tak jak ma (na rozdil od CCS2)...

...a co je asi nejdulezitejsi zakaznik si cte hotovy dokument, ne nejaky HTML kod!

...taktez by se nemelo zapominat na cilovou skupinu ze? - a te se jedna o to aby se mi web dobre zobrazil, ne o to zda ma nebo nema tabulky...

Nicmene co se tyce beztabulkoveho layoutu tak ma opravdu same klady a pozitivni prinosy, nicmene ne vse se da zatim resit pomoci nej. Zvlast, kdyz nejrozsirenejsi prohlizec zatim plne nepodporuje CCS2. Takze weby odladujeme pro nej (o obcas se stane ze jde standard stranou). K cemu mi ted je dodrzovani nakeho standardu, kdyz mi to prohlizec spravne nezobrazi?


Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 20.8.2003 16:18:45

Tak nevím, ale připadá mně, že na všechny Vaše otázky jsme tu odpovídali už asi 100x :-)

Stručně:
1) Dělat web v CSS layoutu jenom proto, že by se to tak mělo dělat, a přitom nevím, nebo nechápu proč? To je asi nejhorší argument co existuje.

2) To je jedna z mála výhod tabulek - zpětná kompatibilita

3) Zákazník si čte dokument a ne kód?! :-o A já myslel, že dokument je kód. Hm.

4) Cílová skupina je grafický prohlížeč? Takže vlastně cenzura, kdo se má na Váš web dívat a kdo ne, s čím se má na Váš web dívat a s čím ne.

5) Plně nepodporuje CSS2 zatím naprosto žádný prohlížeč! Drtivá většina (včetně MSIE) ho ale podporuje alespoň tak, že je použitelný a případné chyby se dají skoro všechny obejít.

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 20.8.2003 16:28:15

Jeden jediný grafický prohlížeč (kromě Arachne), co znám, nepodporuje CSS2 skoro vůbec a jakýkoliv i jednodušší layout je v něm nepoužitelný, a to je Amaya. Ale to není prohlížeč, to je parodie na prohlížeč :-)

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 20.8.2003 16:29:13

P.S. Myslím prohlížeče ve své nejnovější verzi.

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 20.8.2003 17:15:33

Amaya taky neni urcena k prohlizeni stranek, je to experimentalni prohlizec.

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 20.8.2003 17:30:08

No já bych to nenazval experimentální (spíš něco, co má ukázat možnosti různých technologií v jedné kupě), ale budiž. Každopádně i na hlavní stránce <a href='http://www.w3.org/Amaya/' target='_blank'>http://www.w3.org/Amaya/</a> se píše, že podporuje hodně z CSS2, a to je zatím hóóódně silné slovo, stejně jako s těmi technologiemi.
Pokud jsem měl možnost to vyzkoušet, nepodporuje skoro nic z CSS1, natož vůbec něco z CSS2.

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 20.8.2003 17:50:54

Ten prohlizec je skutecne experimentalni a vytvari se opravdu predevsim pro 'pokusy' w3c.org. V dnesni dobe je prakticky napul zrusen protoze spousta pokusnych implementaci se dnes dela v gecko-based prohlizecich prave kvuli velice dobre stavenemu jadru.

Amaya jednoduse neni urcena k prohlizeni stranek - proto nema smysl ji brat v potaz jako prohlizec ktery lide vyuziji.

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 20.8.2003 18:56:33

Já souhlasím :-) Ale to na té stránce o tom CSS2 je nesmysl, nerozeznává to naprosto základní věci jako některé marginy, bordery atd. ještě z CSS1.
To je jasné, že k prohlížení stránek ho nikdo nepoužívá a používat nebude...

A Amaya byla každopádně jen odbočením, ve kterém jsem hledal "grafický" prohlížeč, který neumí CSS2 v takové míře, že je v něm alespoň použitelný. Jiný jsem nenašel. Teď naopak už začíná náběh na to, že některé prohlížeče na mobilech umí CSS1 a brzo budou umět použitelně i nejčastější kontrukce CSS2. I když k prozatimní velikosti displejů je sporné, jestli je to zatím k něčemu dobrý...

Avatar

Autor komentáře: dr.Bik

Datum vložení: 20.8.2003 22:05:13

To máš docela štěstí, že se ti vůbec spustí. Mě to vyhodí <I>Program provedl neplatnou operaci</I>

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 20.8.2003 16:32:59

asi jsem to trochu blbe formuloval.

ad 1) vyhoda beztabulkoveho layoutu je mi celkem jasna. Akorat to obcas prinasi problemy...

ad2) jojo presne

ad3) jo kod je vlastne dokument, ale zakazni si cte to to mu vyhodi prohlizec ne?

ad4) cilova skupina zakazniku pouziva z xx% urcity prohlizec, takze prioritne se web odladi pro tu nejvetsi skupinu ale tak aby i ty ostatni nebyly ochuzeny a byl pro ne web citelny ne?

ad5) k cemu tedy striktne dodrzovat standard, kdyz se par veci stejne musi obchazet... :-))

Bezme to tak ze jsme momentalne v nakem "prechodovem" stupni, cim bude kratsi tim lepe

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 20.8.2003 16:44:39

ad3) Opravdu? A co když uživatel nemá grafický prohlížeč, nebo nemá velký monitor, nebo nemá myš... protože je mít nechce a nebo, což je mnohem častější, ani mít nemůže. Pak je kód (se všemi principy) to nejdůležitější.
"Zobrazí prohlížeč"? Co když mu to čte nějaký hlasový reader nebo to má na mobilu?

ad4) Podle toho, jak to myslíte :-) Každopádně by měl uživatel dostat všechny informace.

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 20.8.2003 16:50:47

...no web by mel byt citelny a odladeny i pro mobilni zarizeni ne?
tak me ted napadlo jak by sel treba naky "slozitejsi" obchod odladit pro hlasovy reader? Asi dost tezko, ale slo by to. Nicmene, je zakaznik ochoten do toho investovat? Verte mi ze nejspis ne

ad4) no myslim to tak ze se da prekousnout treba "mirne rozjety" design, avsak pri zachovani plne funkcnosti a bez snizeni informacni hodnoty

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 20.8.2003 16:58:34

Pokud ten obchod hned od začátku budete dělat tak jak se má dělat, tedy že hned od začátku bude srozumitelná struktura takového dokumentu a pokud použijete pár pomůcek které už jsou i v HTML 4, bude i pro hlasový výstup použitelný automaticky.

"Překousnout" se dá, ale není to zbytečné, když většinou jde jen o to, že je někde něco v CSS špatně definováno?

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 20.8.2003 17:00:56

jojo, tot pravda.

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 20.8.2003 19:33:07

Nemohu s vami nesouhlasit, vetsina prohlizecu ma skutecne s platebni kartou benziny nemale problemy a zobrazit ji nechce.

Pokud je mi znamo, neni zadny problem udelat web ktery se bude korektne zobrazovat i pro IE 5.5 takze mi nejak unika posledni odstavec.

Avatar

Autor komentáře: Martin

Datum vložení: 26.8.2003 13:12:05

Tak mě napadá, jestli ti největší kritici někdy dělali web komerčně. Nejednou jsem se setkal s tím, že jsem nemohl zákošovi vysvětlit, proč já ten web dělám validní, když támhle Pepa z vedlejšího baráku to udělá rychleji, než já, protože používá nějakej frontpejdž, což je úplně nejvíc boží editor na světě a já jsem blb, kterej píše většinu kódu ručně. V konečné fázi to prý stejně majkrosoft internet ixplourer zobrazí stejně. A že to nejde zobrazit jinde, než na osobním počítači s MSIE??? To stejně nikdo nepoužívá.

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 26.8.2003 13:55:27

jojo, moje slova... "...pravdu ma ten kdo web plati ne ten kdo jej dela..."

Avatar

Autor komentáře: rel$

Datum vložení: 20.8.2003 10:17:20

- mozna by misto tohoto hnusneho "loga" <a href='http://images.bohuminsko.cz/design/motif3.jpg' target='_blank'>http://images.bohuminsko.cz/design/motif3.jpg</a> mohlo byt menu v textove podobe.

- proc je na liste foto mesice? je to stranka z mesice?

- mam pocit, ze zamereni stranky (mladez) trochu neodpovida podobe indexu. vypada to spis jako divny zpravodajsky portal nez "zdroj zabavy pro obyvatele oblasti Bohumínska".

- kdyz uz pouzivate digbats do grafiky, vychozi sada wingdings neni to nejoriginalnejsi. <a href='http://www.dingbatpages.com' target='_blank'>http://www.dingbatpages.com</a>

Avatar

Autor komentáře: Dedkoid

Datum vložení: 20.8.2003 11:41:47

Hele, ze to delal nejakej cuul skejtak ? Podle me ma ten typek s tim zavinacem na triku v hube schpeka. Vzhled stranek by tomu taky odpovidal :-)

Avatar

Autor komentáře: Vrata

Datum vložení: 21.8.2003 11:57:12

mno, vypada to i podle ALTu u ikony inzerce:
alt="Inzerce - Chcete něco prodat, drogy, cigarety, alkohol a jiné pašované věci"

dobry no :)

Avatar

Autor komentáře: 0

Datum vložení: 20.8.2003 21:00:41

Tak hned při vstupu na tento skvost mě přivítala reklama "Blicí doupě"... hned jsem věděl, kde jsem ;). Je to hrozně rozházený a kýčovitý :(.

Avatar

Autor komentáře: hipi

Datum vložení: 26.8.2003 13:51:34

hnuuuuuuuuuuuuuuuus

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz