Starší komentáře ke článku: braintrast.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: dymik

Datum vložení: 30.6.2003 8:48:15

Dobry den,
Stranky jsou docela pekny a jednoduchy, mozna bych uvital sem tam i nejaky obrazek z fabriky. Zdrojovy kod je "zastaraly" a validni take neni, vse se uz haze do CSS, coz by vasim strankam jenom prospelo. Samozrejme nema smysl tisknout, neb jsou stranky v tabulkovem layoutu, nejde zvetsit pismo, vubec pristupnost je jaksi zanedbana....
index - nemastny neslany recicky...nejake malinke uvitani by neskodilo..
nabidka - trochu me matou ty "www odkazy". Kam smeruji ??? Na vase produkty, neci produkty, nici produkty ? Trochu popisu by neskodilo.
reference - takovy vypis z telefoniho seznamu...nejde to udelat lepe ?
podpora - "stranka se pripravuje" uzasny..
kontakt - jo, informacne je to v pohode a dostacujici. Mozna nejaka mapka...proc jsou u programatoru stejne emaily ?
Celkove dobrej web, jen predelat do css, trosku myslet na to, ze web neni jen "vizitkou" ale nastrojem ke komunikaci, takze pridat neco ve stylu : Co jsme si pro vas pripravili...blablabla...
Preji hezky den

Avatar

Autor komentáře: edi

Datum vložení: 30.6.2003 11:44:14

vyse uvedeny prispevek je pomerne trefny : )) za me tedy:

1/
trochu me mate levy sloupec, povazuji ho za lokalni navigaci, on ale chvilku je a chvilku neni a v sekci nabidka to spis vypada, ze se maji potencialni zakaznici obratit jinam ; ))

2/
kdyz uz tabulky, tak alespon trochu vice css : )

3/
layout a grafika se mi libi !! jednoduche - prehledne - ucelne

edi

Avatar

Autor komentáře: alex

Datum vložení: 1.7.2003 16:09:12

muze mi nekdo doporucit validni stranku v css, ktera ma uspokojivy design, da se tisknout...nejlepe svou vlastni? rad bych se poucil primo z kodu.

Avatar

Autor komentáře: kateřina janšová

Datum vložení: 16.10.2004 17:43:53

ti co budou tuto stránku(braintrast) kritizovat tak at si mně nepřejí protože muj tatka je ing.jaromir janša.

Avatar

Autor komentáře: Kateřina Janšová

Datum vložení: 29.9.2008 20:28:56

Ahoj vubec nevim o čem se tu bavime, ale přišla jsem na to, že máme stejný jméno a i muj tata je ing. a taky jeho jmeno zacina na j, ale to je vsechno on se jmenuje josef jansa :D No nic no asi to k tomuhle vubec nepatri, ale neva, ne?

Avatar

Autor komentáře: petr from www.1studio.cz

Datum vložení: 30.6.2003 11:44:53

je to rychly a celkem pekny
tim ze je to v html 4 je kod sice zastaralej, ale aspon mate celkem jistotu, ze to pobezi ve win, na macu i linuxu celkem stejne - takze v poho
validitu sem nekontroloval, takze mam jen pripominku ke "stranky se pripravuji" - to je fakt spatny - kdyz tam neni co bych tam (prozatim) napsal, tak to tam (prozatim) nedavam ;-)

jinak dobrej web

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 30.6.2003 12:35:56

No, já s tím tak úplně nesouhlasím. Když to tam člověk nedá, tak to tam pak člověk ani nikdy čekat nebude. Kdežto takhle alespoň dotyčný ví, že tam nějaká podpora "někdy" bude (možná) :-)
Samozřejmě takové to "under construction" na úvodní stránce je nesmysl (to už tam raději nechat starou verzi než tu novou dodělám), ale na jednotlivých stránkách? V tom nevidím problém. Vy ano? A jaký?

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 30.6.2003 12:47:09

Problém je v tom, že stránka nic nenabízí, kromě toho, že mi sděluje, že jednou někdy něco nabízet bude. Já osobně to pokládám za zcela zbytečnou informaci a domnívám se, že čistější a jednodušší je prostě stránku, na které nic není, na web ani nedávat. Informační hodnota mizivá a zbytečné kliknutí navíc (mám-li myšku :). Ospravedlnit by to snad mohlo jediné - uvedení termínu, kupříkladu - služba bude spuštěna dne toho a toho, rádi vás na svých stránkách uvítáme.

Avatar

Autor komentáře: dymik

Datum vložení: 30.6.2003 12:53:49

Tak s tim zas nesouhlasim ja. Ze tam nekdy neco do budoucna bude, tak tomu neverim. Proste to nema na firemnim webu co delat. Duvody, nebo spise reakce :
1.) zklamani
2.) nasrani
3.) soubor-->zavrit
4.) a jsou bez zakaznika
Mozna je to trochu pritazeny za vlasy, ale proc by to tak nemelo byt ? Konkurence je na kazdem rohu....

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 30.6.2003 13:12:53

Já tomu taky nevěřím :-) Protože takových stránek už jsem viděl stovky a většina jich to tam má už i několik let :-) :-/
Ale i když na "svoje" stránky bych to taky asi nedal (a taky že jsem to nikdy nedal), nevadí mi když to tam někdo má... Protože je mi to jedno :-) Prostě to beru že to tam teď není, a když mě to bude zajímat, jednou za měsíc se tam kouknu znova. Po 3 měsících se na to ale už vykašlu a máte pravdu, půjdu jinam, pokud to jinde bude...

Ale souhlasím, že BFU něco podobného samozřejmě nezajímá a budou se chovat jako ne-webautoři, tj. jako že přišli k regálu s jogurtama a tam je napsáno: "Jogurty tu budou, ale ještě nevíme kdy, a jestli vůbec kdy... Přijďte někdy jindy."...

Avatar

Autor komentáře: Aleš Kouřil

Datum vložení: 30.6.2003 19:23:13

Nevím, jestli je to tím horkem, ale i ti agresivnější kritici jsou příliš tolerantní k věcem, které by zde jindy rozmetali na prach.

Takže to zkusím já:

1) Design je příliš fádní. Standardní horní pruh s nezajímavou montáží...

2) Koncovka souborů HTM (HTML) - To je snad hloupej vtip. Kde je nějaká dynamika (ASP, PHP). A že tam toho je k přešoupnutí do databáze (!!!!)

3) Mapa sídla. Hrůza... Pokuste se využít některou ze služeb na internetu (Atlas, Seznam...)

4) Kód... Nic nemám proti HTML 4.01 Trans (Sám jej používám a teprve nyní přecházím na XHTML), ale přesto by to chtělo si udělat jasno: jednou je tag velkýma písmenama, podruhé malýma, jednou je parametr s uvozovkami, podruhé bez atd. Ono to nezlobí. Prohlížeče jsou k tomuto tolerantní, ale doporučuji se zabývat sjednocením. Je to dobrá průprava pro XHTML...

------------

Celkové hodnocení: Průměrná amatérská práce vznikající na povrchních znalostech tvorby www stránek...

------------

Zrovna dokončuji práce na stránkách, které by mohly mít podobnou strukturu. Zkuste se inspirovat: <a href='http://www.modikov.cz' target='_blank'>http://www.modikov.cz</a> (PS: ještě se ladí kód pro pár prohlížečů, takže to má chybky)

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 1.7.2003 9:27:12

tak zaprvy pro Interval nefunguje "Vložit novy"
***Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
Type mismatch: '[string: ""]'
/discussion-add.asp, line 288
***

a docela me prekvapilo ze nikomu nevadi ze sirka je definovana na 800 coz je evidentni nesmysl, pac se to zbytecne scroluje do stran a nic tam neni na tech par pixelech

navigace je takova divna i kdyz asi hlavni bude vodorovna navigace tak me mate ta leva navigace vazne mate

Jinak mi nejde narozum proc maj lidi z vedeni mejlovky na nekdo@trz.cz proc nemit nekdo@braintrast.cz

Jinak jak uz bylo receno zpracovani nemastne neslane, nevalidni, tabulkovy, ...

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 1.7.2003 9:39:00

ehm ta 2) je trosku zcestna dedukce, staci pridat *.htm, html do interpretovanych souboru a nikdy nepoznate, jestli to je nebo neni dynamicke

btw: nekteri nehodnoti, protoze uz na to nemaji nervy ...

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 1.7.2003 10:24:57

No jo, nebaví, protože:

a) pořád stejné chyby (buď Doctype chybí, nebo je zvoleno ale nevalidní)
b) matoucí navigace na tomto webu (bylo řečeno výše)
c) zbytečně použitý tabulkový layout s šířkou na 800px (vhodnější je 780px, aby se nezobrazovalo vodorovné táhlo). V tomto případě by snad lepší byl layout nestanovený fixně na pixelech, ale lehce v procentech, aby se přizpůsoboval velikosti okna.
d) trcohu chaos ve zdrojáku, něco malým, něco velkým písmem, chjo
e) zvláštní použití stylů - viz kupř. "bgcolor='#00305a' class=bodytext" - proč bgcolor, když připojuji styl?
f) <font class=smalltexthead> je už úplný nesmysl :)
g) v IE nelze písmo zvětšit a přitom u toho webu k tomu není žádný důvod, grafiky je pomálu, takže se nemá co rozpadnout
h) text celého webu je takový strohý, neslaný a nemastný, zřejmě opsaný z nějakého propagačního letáku, chybí vřelejší přístup k návštěvníkovi webu

No, uznáte sami, že tohle se dá psát u téměř každého webu zde v Kritice (čest a slává výjimkám).

Avatar

Autor komentáře: Aleš Kouřil

Datum vložení: 1.7.2003 12:54:49

Jasně, ale to by byla jen koncovka a stejně by se musely předávat parametry. No a nejspíš by nebylo vidět něco jako: r01.htm, r02.htm...r18.htm

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 1.7.2003 15:50:50

Takhle - tady je asi jasne, ze system moc dynamicky (pokud vubec) nebude, nicmene opet nemate pravdu - rada systemu predgenerovava vysledky prave timto nebo podobnym zpusobem. Obecne Vy zkratka nemate moznost poznat, jestli stranky dynamicke jsou nebo ne, i kdyby nazvy byly /prezentace.htm, /kontakty.htm - minimalne to mohou byt nazvy stranek bez diakritiky, apod.

Avatar

Autor komentáře: Aleš Kouřil

Datum vložení: 1.7.2003 16:09:40

Ruku na srdce... Vy si opravdu myslíte, že v těch stránkách je nějaká dynamika. Celková vizáž i vnitřní uspořádání kódu to naprosto vylučují.

Ovšem pokud se budeme bavit teoreticky, tak bychom určitě nějakou tu dynamiku s koncovkou HTM(L) vytvořili...

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 1.7.2003 18:27:08

k te dynamice techto stranek si staci precist prvni vetu prispevku na ktery odpovidate, konkretne tu, co zacina
<I>tady je asi jasne, ze system moc dynamicky (pokud vubec) nebude</I>
;)

Rikam, ze dynamiku nelze urcovat podle koncovky souboru, stejne tak ji nelze vyloucit jen kvuli absenci parametru.

Avatar

Autor komentáře: petr from www.1studio.cz

Datum vložení: 1.7.2003 10:09:00

No jestli jsem byl skromny v kritice, pak se do Vas rad pustim!
1. jak se muzete vytahovat s necim, co nemate dle Vasich slov odladene pro vsechny prohlizece
2. co ma znamenat to definovani stylu v kazdym div - neznate globalni CSS?
3. proc pouzivat transparentni pixelovy obrazky, kdyz si muzete nastavit padding? - ze by fireworks?

Avatar

Autor komentáře: Aleš Kouřil

Datum vložení: 1.7.2003 12:49:19

1) Už se Vám někdy podařilo mít na "100%" vychytané ještě před dokončením??? To snad ani nejde :o)))

2) Ale no tak... Vy tam globální definice nevidíte? Mrkněte na soubor s definicemi stylů. A mimochodem. Úchylce, že v tagu div nepoužiji style nikdy nepodlehnu... :o)))

3) Fireworks??? Co to je??? A pixelové obrázky = účinná léčba mnoha rozdílů interpretace XHTML v různých prohlížečích...

Tak a máš to... :o)))

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 1.7.2003 15:55:40

ad 1) pravda
ad 2) tohle velmi nerad od programatora slysim, nereknu dvakrat, trikrat, ale kdyz je to prolezly
ad 3) ehm tak tohle lze rozhodne resit via css, akorat najit spravnou kombinaci margin/padding img a background-image, kdy spravnou kombinaci to napasujete stejne bytelne jako tabulkou.

Avatar

Autor komentáře: Aleš Kouřil

Datum vložení: 1.7.2003 16:15:08

ad 3) Já vím... Ale berme to jako korektní variantu. Trošku komplikovanější, ale spolehlivou... Nicméně to vyzkouším. Dám na názor většiny :o)))

Avatar

Autor komentáře: petr from www.1studio.cz

Datum vložení: 1.7.2003 21:55:18

1) kdyz neco nemam hotovy, tak to nedavam na paskal

2) global tam vidim, proc tam teda neni vse, nacpat styl do kazdyho tagu je fakt konina

3) ha ha

to ste me teda fakt dostal ;-)

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 2.7.2003 8:13:18

ad 1) A proč ne? Hodně prvků jako například grafika, struktura je jasně patrná, takže to pro někoho může být inspirace...

ad 2) Jestliže se něco objeví v CSS jen jednou, není nutné dávat to do CSS. Globální styl pouze umožní zkrátit kód tím, že se opakující části zadefinují zvlášť. Pokud to tak děláte, tak je to vaše individuální řešení a není nutné, aby to tak řešili všichni... Ovšem při své skromnosti se přiznám, že by z mé strany šlo globální definici ještě mírně upravit.

ad 3) :o))))))))))) nevím proč smích, tak se pro vaši radost připojuju...

A máte to... :o))

Avatar

Autor komentáře: Juraj Kasala

Datum vložení: 1.7.2003 15:33:48

Stránka je přehledná a účelná - splněno na 100%.
Jednoduchý, ale neprovokující design.
Za několik vtěřin jsem se dovědel co potřebuji - co je to za firmu, co dělá, co má za sebou atd. tady bych nic nevytknul.

Co bych odstranil je odkaz vedoucí na nedokončenou stránku (Podpora)
Z programátorského hlediska se ke stránkám vyjadřovat nebudu, oceňuji rychlé načtení.
Levý sloupec v sekci reference je zbytečný.

P.S.: Ty stránky modikov jsou horší. Rozvádět to nebudu, snad když se budou tady hodnotit.

Avatar

Autor komentáře: Aleš Kouřil

Datum vložení: 1.7.2003 15:46:00

Jo jo jo... Pokud použiji:

NOT(Text Juraj Kasala)

pak s Vámi plně souhlasím :o))))

Avatar

Autor komentáře: Aleš Kouřil

Datum vložení: 1.7.2003 15:47:46

Samozřejmě první odstavec...

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 1.7.2003 15:53:08

Ehm, rekl bych, ze i nejoptimistictejsi kritik by tohle nenapsal. Stranky modikov se mi (subjektivne) libi daleko vic, kdyz uz teda porovnavame grafiku, prehlednost, design obecne.

Avatar

Autor komentáře: Tony Szturc

Datum vložení: 3.7.2003 20:16:49

No tak to já jsem ten nej-nejoptimističtější :-) Já totiž vyznáván názor, že lepší stránka graficky uměřenější, než její grafikou natřískaná sestra - a to IMHO "Modikov" je... Nelíbí se mi to fialové pozadí (to je ale - uznávám - hodně individuální), v čem ale "Modikov" oproti recenzované stránce zaostává je rychlost načítání - ne že by to bylo strašné, ale jak říkám - hodnocená stránka se načítá rychleji...
Ještě bych se chtěl vyjádřit k mnohými pranýřovanému faktu, že jsou stránky v HTML a ne v nějakém "lepším" jazyku. Já bych to jako nevýhodu neviděl - na hodnocené stránky HTML stačí a navíc se HTML třeba oproti PHP rychleji načítá
A mé hodnocení stránek - chybky se vždycky najdou, ale myslím, že ty na recenzovaném webu budou vadit spíš panu Kouřilovi než potencionálním zákazníkům oné firmy :-)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz