Starší komentáře ke článku: catch112

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Dagmar

Datum vložení: 15.6.2005 7:00:06

Dívám se na stránku z počítače mého zaměstnavatele, který jako většina obyčejných uživatelů používá "wokna" s IE 5, rozlišení monitoru 800 x 600. Ta stránka vypadá velmi nehezky. Jsem zvědavá na hodnocení profíků.

Avatar

Autor komentáře: deiwi

Datum vložení: 15.6.2005 15:17:00

Já bych řekl, že většina obyčejných uživatelů používá "wokna" s IE6 s rozlišením monitoru 1024 x 768, pokud se tedy mohu opřít o návštěvnost za posledních 6 měsíců na svém webu. Podle mého skromného názoru (PMSN) dnes nemá optimalizace pro IE 5 velký smysl a ve svém důsledku vede u komerčních webů spíše ke ztrátě.

Avatar

Autor komentáře: Dagmar

Datum vložení: 15.6.2005 15:38:24

Velmi záleží na zákazníkovi a pak na návštěvnících jeho stránek. Je ještě dost těch, co mají Windows 98, na internet si odskočí přes vytáčené připojení (tudíž na krátkou dobu), mají prastarý počítač a 15" monitor s nízkým rozlišením. U této firmy by si asi stránky neobjednali! Neznám statistiky, možná je jich minimum.

Avatar

Autor komentáře: El Carlos

Datum vložení: 16.6.2005 9:55:26

Win98, IE 5.0 a 15" opravdu ani už dnes moc lidí nepoužívá. Pohybuju se v kruhu lidí z laboratoří, což je ohledně IT hodně zanedbaná skupina a dokonce i tam už opravdu všichni jedou na 1024 a většinou Win2000.

Avatar

Autor komentáře: Ronnie

Datum vložení: 16.6.2005 21:50:54

PMSN - není lepší používat ustálené IMHO?

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 17.6.2005 8:27:40

No bohuzel nerozumim co je to ustalene IMHO q:o)))

Avatar

Autor komentáře: Hamster

Datum vložení: 15.6.2005 8:04:50

Jak to má vypadat nevím, ale tvrzení o optimalizaci pro několik prohlížečů není příliš k věci, ve Firefoxu se ta horní navigační část s obrázkem zcela rozsype... Jinak jako obvykle: Nabízet tvorbu webu komerčně a mít při tom adresu na free webu? A vlastní stránky v html4.01 (nic proti němu, ale jak prezentace je to málo).

Avatar

Autor komentáře: R.Pavelka

Datum vložení: 16.6.2005 9:36:33

Co to tady tvrdis - mi se to ve FF (1.0.4) a MSIE (6 SP1) zobrazuje absolutne stejne. Navigace nahore ma po najeti stejny princip vzhledu a fungovani. Sere mne ale proc FF nezobrazi cely hint (title) - to je tak neschopny ze to neumi!!!!!!

Avatar

Autor komentáře: ToM

Datum vložení: 15.6.2005 8:19:53

No prvni strnaka je sice html4.01 validni, ale cast [b]o nas[/b] jiz validni neni. Nerika vam nic krizeni tagu -> krizite tam div a p. Jinak me docela zaujala stranka reference, kde jedna stranka je jen layout naplneni zmatenym textem a druha se ani nezobrazi. Ceny jsou taky jak se divam lidove:), ale to je subjektivni nazor. Takze podrzeno secteno, pro prezentaci vlastniho umu velmi chabe a u peti statickych stranek neprovest validaci je ostuda. Jinak bych doporucil, prezentovat sam sebe ve chvili, az je co ukazovat.

Avatar

Autor komentáře: ToM

Datum vložení: 15.6.2005 8:21:31

Jo a jeste doporucuji psat do css, jestli se jedna o patkove nebo bezpatkove pismo, kdyby se prohlizec na zadnem nechytil.

Avatar

Autor komentáře: franta

Datum vložení: 15.6.2005 8:25:26

uíííí, to už jsem mnohokráte viděl ... pořád stejné chyby a problémy a) menu při prvním přepínání položek nahodí vždy bílý pruh, který působí velmi rušivě b) ukrutně úzké, v mém 1450x1024 rozlišení vidím proužek s údaji uprostřed stránky, působí to na mne divně c) stránka nepřežije jedno zvětšení písma v FF a hned se zhroutí menu d) problém se svislým posuvníkem v FF, když je stránka kratší než vieport, tak FF posuvník skryje a když je vetší tak ho zobrazí a stránka přitom poskakuje doleva a doprava o šířku posuvníku - neestetické e) chválím myšlenku designu jako takového a dodržování logiky dokumentů f) chválím ceny, používám tento odkaz jako referenci pro jiné klienty, ceny jsou dostatečně vysoko, takže dávají prostor k manipulaci a ještě mohu klientům ukázat jak to nefunguje, otázkou však zůstává, zda to jednotné číslo, které použil autor opravdu znamená jednu stránku? nebo celý web? já osobně preferuji variantu ceny za jednu stránku.....

Avatar

Autor komentáře: Čeněk

Datum vložení: 15.6.2005 10:00:26

k bodu d) Můžu se zeptat, jak byste to vyřešil? Mě napadá stránku zarovnat nalevo, ale to bude zase "neesteticky" nalepená k levému okraji.

Avatar

Autor komentáře: jarek

Datum vložení: 18.6.2005 8:54:03

Ja by som skusil pouzit na body {height: 101%;}, tym by tam bol posuvnik furt a smytec.

Avatar

Autor komentáře: Dagmar

Datum vložení: 15.6.2005 8:47:00

Vidíte ve svých prohlížečích na úvodní stránce obrázek? Já v IE nikoli.

Avatar

Autor komentáře: seyhello

Datum vložení: 15.6.2005 9:32:10

no úzký ty stránky jsou to je fakt, ale zase kdyby se měly roztahovat, tak na to kolik tam těch informací je, tak budou vypadat taky divně. - jinak ve FF, pokud si sjedu se stránkou níž a poté kliknu na nějaký odkaz v menu, pouze mě to přesměruje na začátek stránky, ale stránka se nepřepne, až po druhém kliknutí, to je trochu matoucí. - v sekci O NÁS: nejprve je napsáno "Webové standarty" a hned řádek pod tím je "Webové standardy":-) a odstavec pod tím opět "standarty":-) atd...:-)) Mělo by být správně obojí, ale bylo by lepší se držet jenom jednoho:-). Dál jsem to nečetl - dále by neškodilo více metatagů, pro vyhledávače, info o atorovi apod.

Avatar

Autor komentáře: dannick

Datum vložení: 15.6.2005 9:48:56

Nejsem lingvista, ale pokud vím správně je: standardy << standard Standarty znamená "vlajky": standarty << standarta

Avatar

Autor komentáře: seyhello

Datum vložení: 15.6.2005 13:17:13

ano omlouvám se:-) Správně je pouze standardy. Jak správně říkáte standarta je vlajka, nebo prapor. Tím spíš by to měl autor co nejrychleji opravit:-)

Avatar

Autor komentáře: R.Pavelka

Datum vložení: 16.6.2005 10:11:27

tak to je teda skvele - je zajimave jak se rozvinou diskuze MSIE x FF. Jak je mozne ze neco umi MSIE (kdyz kliknu na odkaz, tak projde - nemusim dvakrat) a proc to teda FF neumi??????

Avatar

Autor komentáře: Ronnie

Datum vložení: 15.6.2005 9:36:19

Tak vidím, že tahle stránky byly v kritikách již mnohokrát, ale ani jednou jste si žádné připomínky nevzali k srdci. Nevím proč je používán jako první pro nadpis element h6, který je vůbec nejmenší a já osobně jeho užití nepovažuji vůbec za vhodné? Proč je vůbec na stránkách používáno tak prťavé písmo, které málokterý z vašich potenciálních zákazníků přečte? O tom, že zvětšení písma naprosto celou stránku rozhodí raději nemluvě...podle mě je tohle velmi špatná reklama.

Avatar

Autor komentáře: IggY

Datum vložení: 15.6.2005 10:41:39

add. špatná reklama - mnoho lidí (zákazníků), kteří neví jak web správně vytvořit (to ví přeci jen člověk, který se o tuto problematiku zajímá :o)), tak se o to, jak je co vytvořeno kolikrát ani nezajímají. Hlavní je cena a reference - ty jsou v tomto případě velmi slabé. Stránka celkově je úzká, text malý, horní nabídka je zbytečně komplikovaně vyrobená za pomoci textu a obrázku. Osobně bych to udělal jen s obrázky (text součástí obrázku) a textové menu bych zneviditelnil pomocí css pro potřeby jiných zařízení (čtečka, textprohlížeč atd.) Zkuste si stránku zobrazit bez stylu. Nadpisy nemají logiku. První se používá tag h1 (jen jednou v dokumentu) pak h2 atd. ne h6 osobně se dostanu stejně jen k velikosti h4. Postrádám meta tagy - autor, keywords. HTML 4.01 - dnes už ne, sám jsem se s tím smířil už dávno.

Avatar

Autor komentáře: lix

Datum vložení: 20.6.2005 20:54:27

Ahoj. Každý dnes mluví pořád jen o XHTML jakoby to byl král mezi standardy. Proč ale používat XHTML, když jeho hlavní výhody třeba autor stránek ani nepotřebuje použít? Nevidím nic špatného na tom, když je stránka napsaná v HTML 4.01. Prosím o případné názory a děkuji.

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 21.6.2005 10:44:59

No souhlasim s tebou, nevim proc bych mel hned delat xHTML kdyz html4.01 je taky v pohode. Je fakt ze v dnesni dobe uz posilhavam po xHTML a novy design stranky se snazim delat tak aby byl xHTML validni ale pranirovat nekoho za to ze ma stranku v HTML 4.01 mi prijde hloupe q:o)

Avatar

Autor komentáře: dannick

Datum vložení: 15.6.2005 9:59:41

Uvedení informace o [b]poloprofesionální[/b] tvorbě mi připadá jako kdyby autor napsal pološpatná... Ale v tomto případě spíše špatná. Uvádět chyby a nedostatky se mi zde opravdu nechce, tak to shrnu jen jednou větou: Stránky bych si u nich rozhodně dělat nenechal! P.S. Na druhou stranu pokud autor ubere trochu plynu a bude se ještě učit, bude mít možná v budoucnu snad co nabídnout.

Avatar

Autor komentáře: lix

Datum vložení: 20.6.2005 21:02:34

Ten web má hodně nedostatků-souhlasím. Ale celkový nápad se mi zdá "vhodný" a hezký. Samozřejmě, že Vy jako jistě člověk, který webům jistě rozumí by si u takové společnosti stránky neobjednal. Obyčejný zákazník, který se na internetu potřebuje prezentovat v ne úplně špičkové formě (což je asi 80% zákazníků) by možná mluvil jinak. Zdá se mi rozumné, že autor chápe, že jeho schopnosti nejsou vynikající a ceny tomu odpovídají. Jistě bude mít zákazníky, které "uspokojí". Toto je čistě můj názor, za reakce budu vděčen.

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 21.6.2005 10:52:36

To jsem rad ze se diskuse opet vratila do diskuse q:o) Ano tato stranka ma spustu nedostatku protoze proste jeste nemam dostatek skusenosti a td. Co se mich schopnosti tyce tak ysi myslim ze se opravdu snazim a chci se zdokonalovat. q:o) Tot vse diky za hezky prizpevek.

Avatar

Autor komentáře: Rejpal

Datum vložení: 15.6.2005 10:16:26

Koukam na to v IE a jaksi je rozhozena horni grafika... je to jen u me nebo autor na webu pracuje...

Avatar

Autor komentáře: Dagmar

Datum vložení: 15.6.2005 11:27:34

Ta grafika je asi rozhozená jen v IE. Teď tu stránku prohlížím Firefoxem a už vypadá normálně. Je uprostřed a nelepí se na levý okraj (jako v IE).

Avatar

Autor komentáře: Akaiman

Datum vložení: 15.6.2005 10:25:36

Je si autor skutecne jisty, ze kdyby si u nej firma objednala nejakou vetsi, dynamickou prezentaci, to zvladne? Na me osobne tento web nepusobi uplne jiste. Dat do referenci jeste ani nezacatou praci je sebevrazda. Opustil bych zpusob zpracovani menu, pokud ho neumim udelat spolehlive funkcni. S dovolenim bych doporucil jeste studovat a sbirat zkusenosti, vyplati se to. Mejte se...

Avatar

Autor komentáře: elixon

Datum vložení: 16.6.2005 2:58:19

Asi starnu. Uz nerozumim ani ceskemu webu. " * Grafický navrh o 1000 Kč * Zpracování kódu stránky o 5000 Kč * Zpracování designu stránky o 5000 Kč * Redesign stránky (podle náročnosti) o 5000 Kč - 10 000Kč " Prestoze jsem webovy vyvojar a delam totez, co panove, sam bych nevedel ani orientacne, kolik penez mam z pod polstare vidlama prehazet na kupku, ktera pripadne panum autorum. Vzdycky jsem si myslel, ze "graficky navrh" + "zpracovani kodu" = "design stranky" Ovsem po dosazeni do rovnice 5000 + 5000 = 5000 mi to moc nesedi, coz znamena, ze to bylo mysleno jinak. Co znamena graficky navrh, tusim spravne. Co znamena zpracovani kodu (pokud se jedna pouze o kodovani navrhu do HTML) tusim asi take. A co znamena "design stranky"? Ja bych se bal autoru zeptat na cenu, abych nevypadal jako hlupak, ktery neco kupuje a neni schopen porozumnet ani uctu. Mozna by se tam hodilo neco pro "lidi" - jednoduche stranky: jedna sablona (graficky navrh, zakodovani do HTML), formatovny text do 10KB = cena 10.000Kc, + cena za kazdou dalsi stranku ve stejne sablone s formatovanym textem do 10KB je 1.000Kc slozite obchodni stranky: ... flash... administrace..., cena "kolik mate?" A jeste jedna vec. V ceniku neni zminen zadny redakcni system... mozna by se tam hodilo take rici, kolik stoji udrzba. Pro solidnejsi zakazniky neni mnohdy dulezity ani tak pocatecni naklad jako naklad za urcite obdobi... Mnoho obchodniku uz se poucilo z triku - udelam vam celou stranku za 100Kc, ale kdyz na ni chcete zmenit jedno pismenko, zaplatite dalsich 100Kc... Takze na vas je pokud mozno dat maximum informaci a pritom vypadat perspektivne ;-) elixon

Avatar

Autor komentáře: carnero

Datum vložení: 16.6.2005 6:07:41

Hlavně je pěkné, jak jsou zde vypsané ceny a pod tím je, jak strašně moc se mohou lišit. Připadá mi, že ty čísla tam jsou jen tak ze srandy a po zhodnocení následujícího odstavce by měla být zapsána spíše [b]5000 Kč +/- cokoliv[/b]. Nebo je normální napsat do ceníku 1000+5000+5000 (co ta čísla znamenají moc nevím) a pod to napsat 2000 až 20000? Ceník a pod ním hned vyvrácení jeho kvalit a smyslu. Nebo je tam pro srandu odstavec druhý a pak mě pár písmenek vyjde na stejné peníze jako web Eurotelu. Z pohledu zákazníka bych si spočítal cenu stránek, které žádam například na deset tisíc a při placení by mě křekvapila částka stokrát větší...

Avatar

Autor komentáře: Dana Heráňová

Datum vložení: 16.6.2005 8:42:55

Nebudu hodnotit vzhled a kód. Co mne hodně zarazilo a jako zákazníka by určitě odradilo, je absence kontaktních informací. Žádné jméno, žádné IČO, žádná adresa, absolutně nedůvěryhodné. Navíc tato firma zřejmě nemá ani těch pár korun na doménu a hosting, ani to nepůsobí dobře. Jako bonus přidám několik postřehů z oblasti pravopisu, příp. upozornění na překlepy - opravte si to: 1. Prohlížeč tak má vjedší šanci -> větší 2. které deklaruj -> deklaruje 3. tak jste právě narazily -> narazili 4. na mnoha místech chybí ve větách čárky Nad texty bych se také ještě zamyslela, určitě by se daly formulovat lépe.

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 16.6.2005 9:19:24

Rád bych vam vsem podekoval za pripominky q:o))) Chtel bych jen rici ze tato stranka vznikla jen diky tomu ze jsem dostal napad s tim obrazkovim menu takl jsem si to chtel vyskouset udelat. V zapeti na to vznikla cela stranka naplnena (mnohdy az prehnanymi) superlativy. Berte to tedy jen jako dalsi krucek pri me snaze se neco naucit. Kdosi vyse napsal ze kdyz se budu i nadale ucit a snazit mozna ze me jednou i neco bude q:o))) V dnesni dobe uz vytvarim dalsi verzy stranky ktera by mela byt zase o neco malo jina a lepsi. Nemyslete si tak prosim ze bych si z vasich pripominek nevzal ponauceni, rozhodne to tak neni a pokusim se do budoucna chybickam se vyvarovat. Vlastni domenu si samozrejme poridim (s penizkama problem neni) jen mi to zatim prislo zbytecna protoze jsem stale ve fazy uceni a tak na otestovani mi staci i neplaceny prostor q:o))) Jeste jednou tedy vsem dekuji a pokud mate jeste nake podnety pripadne rady pro me jako pro slabsiho jedince q:o))) tak si to rad prectu. Vsem dekuju q:o)))

Avatar

Autor komentáře: Dagmar

Datum vložení: 16.6.2005 10:03:31

Nic ve zlém, až budeš v tom učení, podívej se občas i na češtinu o:).

Avatar

Autor komentáře: Dagmar

Datum vložení: 16.6.2005 10:10:18

Omlouvám se za překlep, samozřejmě že :-)!!!

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 16.6.2005 10:19:16

Nooo to bych taky rad nastesti mam dve krasny korektorky q:o)))

Avatar

Autor komentáře: carnero

Datum vložení: 16.6.2005 13:59:30

Tak se na ně jen nedívej a pořádně je zapřáhni do práce :D

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 16.6.2005 14:09:51

Nooo to bych asi mel q:o))) No jde o to ze tyhle stranecky jsem jim ke korekture nedaval no a tak to je jak to je slohove na nic a jeste i chybicky naky q:o) ale jak rikam uz delam novou stranku s novym designem tak by to melo byt ok q:o))) Dokonce me dnes potesil muj kamarad validator kdyz mi napsal xHTML 1.0 is valid q:o)))

Avatar

Autor komentáře: CI5

Datum vložení: 16.6.2005 14:40:40

Chlapče, to že v tobě něco je je asi pravda. Je v tobě neuvěřitelná schopnost napsat obrovské množství chyb na tak malém prostoru že... Pár perliček, které mě fakt uplně dostaly: [b]Vlastni domenu si samozrejme poridim (s penizkama problem neni) jen mi to zatim prislo zbytecna protoze jsem stale ve fazy uceni [/b] [b]Chtel bych jen rici ze tato stranka vznikla jen diky tomu ze jsem dostal napad s tim obrazkovim menu takl jsem si to chtel vyskouset udelat.[/b] a vůbec mě nemůže udivit toto: :)) [b]V dnesni dobe uz vytvarim dalsi verzy stranky ktera by mela byt zase o neco malo jina a lepsi.[/b] Co dotat, žhavý kandidát do [b]hvězdné pěchoty[/b]

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 16.6.2005 14:45:32

No pockej tomu moc nerozumim co jsi tim chtel rict??? Tim co jsem vyse napsal jsem jen chtel rict ze se nepovazuju za zadnyho profika a ze se mam jeste hodne co ucit. Tvuj prizpevek nechapu a prijde mi hloupej. No nevadi.

Avatar

Autor komentáře: Akaiman

Datum vložení: 16.6.2005 15:36:19

Mam dojem, ze CI5 narazi na pravopis. Napovida to prvni odstavec ;-) Ale mozna se pletu...

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 16.6.2005 16:06:44

No ok ale mi tu preci neresime pravopis, k tomu uz jsem se taky vyse vyjadril. V cestine nejsem prebornik q:o) Nastesti mam ty dve fakt pekny korektorky ale tenhle web jsem jim nedaval no q:o)))

Avatar

Autor komentáře: CI5

Datum vložení: 16.6.2005 16:16:53

Pokud děláš web, pravopis je jedna z klíčových věcí. A pokud se jedná o web firmy která dělá web, pak ... A proč nám pořád cpeš ty svý korektorky? Myslíš že kvalita korektorky se pozná podle toho jestli je hezká???? No, kolik ti je? 15? [b]tenhle web jsem jim nedaval[/b] ?? A kterej web jsi jim "dával"? PS: všiml jsem si, že nějak moc zdůrazňuješ že jsou ty korektorky krásný.. Pokud nejsi úplný prase, tak stačí korektorka jedna. PS2: Pokud tě ani jedna nechce, nic si z toho nedělej. Já je chápu.

Avatar

Autor komentáře: Michal Palma

Datum vložení: 16.6.2005 17:29:14

Myslim, ze bysme s tim vekem mohli zacit u tebe CI5. Neni to prvni web ke kteremu se vyjadrujes a musim rict, ze tve prispevky bych na Intervalu okamzite mazal. Jsou totiz uplne dementni a rozhodne nic neresi. Tve vypady nasvedcuji tomu, ze sam mas co dohanet. Takoveho odbornika, ktery by si mohl dovolit toto totiz neznam a ti nejlepsi budto mlci anebo poradi, protoze nejsou tak hloupi, aby si nepamatovali, ze take jednou zacinali.

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 16.6.2005 21:16:28

Diky za zastani ja s tebou souhlasim. Bud je to jeste vetsi nouma nez ja a nebo neco umi ale zcela zapomel jak to vypadalo u nej kdyz zacinal. Ja myslim ze tohle ma kazdy stejne q:o))) No a nebo je to ucitel ceskeho jazyka a chce mi dat petku q:o)))

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 16.6.2005 21:13:16

Opravdu chces abych se k tvemu prizpevku vijadroval??? Jelikoz nejsem tak hloupi jako ty odpovim ti na tve hloupe pripominky. O svich kamaradkach korektorka jsem mluvil v tom smyslu ze jsou hodny ze mi s mima chybickama rady poradi a delaji to pro me rady. Kolik mi je??? Je mi 25 za to ty se chovas jak dite q:o) Myslim ze neni nic spatneho na tom ze jsem se rozhodl vjenovat tvorbe www i v tomto vjeku q:oD Ano tento web jsem jim ke kontrole nedaval. Ale spoustu dalsich ktere jsem uz udelal at uz kdysi jeste ve FP a nebo jen tak pro zabavu a nebo jen tak pro nekoho. Stranek jsem udelal uz hodne zadna ale zatim nebyla scela kvalitni jak bych chtel. To vse az v budoucnu. K tvemu prvnimu PS - Kdyby jsi nebyl hloupej tak by ti doslo ze to proste rikam jen tak proste je to konstatovani nic vic. No asi zaviodis vid q:o)) K tvemu PS2 - To uz sem opravdu nepatri ale pokud te to zajima opravdu tak moc jaky k nim mam vstah. Tak jedna je byvala pritelkyne q:o)) a z druhou jsem spal a jsme kamaradi. q:o) No ale to je uplne jedno. Doufam ze k dalsim tvim stupidnim prizpevkum se nebudu muset vyjadrovat. Bavme se o webu ano dekuju. Pokud nemas radu ci neco rozumneho radsi sem nepis. Dik q.o)

Avatar

Autor komentáře: Roland

Datum vložení: 17.6.2005 12:18:34

25 let? To už i dospělým lidem chybí soudnost? Panebože... Pravpisné chyby u patnáctiletého člověka pochopím, ale u dospělého to je ostuda. Ovšem, nikdo není dokonalý, hlavně že má korektorky...

Avatar

Autor komentáře: Roland

Datum vložení: 17.6.2005 12:18:35

25 let? To už i dospělým lidem chybí soudnost? Panebože... Pravpisné chyby u patnáctiletého člověka pochopím, ale u dospělého to je ostuda. Ovšem, nikdo není dokonalý, hlavně že má korektorky...

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 17.6.2005 13:55:17

Hele vis co??? Di uz do haje vazne me nebavi resit ze pisu s chybama. Ja to vim tak uz to neres. Bavme se o tvorbe www ne o kravinach a na moje korektorky uz kua taky zapomen ok??? q:o)))

Avatar

Autor komentáře: CI5

Datum vložení: 17.6.2005 15:05:01

Děláš si srandu???? 25 let a takhle píšeš jo? No, promiň, ale to je opravdu hodně šílený. Zde je stručný seznam chyb ve tvé poslední reakci: - [b]prizpevku vijadroval - nejsem tak hloupi jako ty - jsem se rozhodl vjenovat tvorbe www - zadna ale zatim nebyla scela kvalitni - No asi zaviodis vid - jaky k nim mam vstah[/b] [b]a z druhou jsem spal a jsme kamaradi [/b] - Toto je vyjadřování primitiva, slušný člověk o tom nemluví. dalsim tvim stupidnim prizpevkum Myslím že vše se vším souvisí. Když píšeš jako prase, děláš i weby jako prase.

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 20.6.2005 2:06:23

Tak už ho nechte :-). S češtinou je to opravdu smutné a vytahovat zde osobní věci s kým, kde a co pravda není nejvhodnější, ale zkuste se od toho odprostit a kritizovat to, co předmětem kritiky být má :-). Kvalitně naprogramovat web může i člověk, který udělá v průměru dvě chyby v jednom slově a stejně tak může udělat krásný grafický návrh. Z druhé strany musím autorovi doporučit, aby se dal s někým dohromady (jednotlivcem nebo firmou), protože pravdou je, že kompletní zpracování češtinu vyžaduje a korektorka ani dvě to nezachrání.

Avatar

Autor komentáře: Hahah

Datum vložení: 21.6.2005 20:06:51

[b]Právě jsem vylezl zpodstolu, kam jsem zapadl smíchy během čtení tohto threadu. Děkuji všem zúčastněným. Jinak autorovi není 25, chodí samozřejmě na základku a je panic. Ale neptejte se mě, jak to vím. Ještě jednou děkuji za to rozveselení, jen škoda, že už nemám sílu číst dále.[/b]

Avatar

Autor komentáře: Hahah

Datum vložení: 21.6.2005 20:10:42

[b]Jinak autor česky docela umí, asi jako průměrný takyškolák, to jen když se rozčiluje a neovládá, tak množství chyb exponenciálně narůstá. Ještě, že má tu krásnou exmilenku a krásnou expřítelkyni.[/b]

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 16.6.2005 17:22:19

Co se tyce menu, v IE6@WinXP to mam take rozskocene. Kod by se dal optimalizovat, cimz by se hlavne zprehlednil. Napriklad ul#hlavnimenu by nemuselo byt v divu, ktery slouzi jen jako jeho "kontejner", ve stylech se potom odkazovat primo na ono ul. Dale pak nektera ID bych radsi vymenil za Classy, pochybuji, ze tam jsou unikatni (coz vyzaduje validita XHTML). No a kdyz uz jsme u toho na HTML bych zapomnel a delal vse v XHTML strict, donuti vas to totiz delat kod daleko lepe a zvyknout si na standardy.

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 16.6.2005 21:20:11

Jo, jo diky za prizpevek, zrovna dneska jsem se rozhodl ze dotoho xHTML uz pujdu a tak jak jsem rekl tak jsem udelal. Uz mam svuj novej navrh odlazenej na validni xHTML 1.0 q:o)

Avatar

Autor komentáře: naluc

Datum vložení: 16.6.2005 21:24:25

Bez těch "q" by to nešlo?

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 17.6.2005 8:30:23

Muzes mi rici jako hodnotu ma tvuj prizpevek??? Ne, neslo by to bez "q" Je to muj smajlik s ksiltovkou a do toho mi snad kecat nechces??? q:o))) Ach jo to uz vazne nechapu jakym smerem se dokaze diskuse stocit q:o(

Avatar

Autor komentáře: naluc

Datum vložení: 17.6.2005 14:19:56

Můj příspěvek má filozofickou hodnotu. Má Vás přivést k zamyšlení nad tím, jestli je opravdu potřeba znepřehledňovat text nadbytečnými znaky, když emoce jdou vyjádřit pomocí znaků dvou ;) Samozřejmě, že Vám do ničeho "kecat" nechci, stejně tak, jako Vám asi do ničeho nechtějí kecat lidé, kteří Vás zde kritizují. Chceme Vás pouze inspirovat k zamyšlení. Jestliže zde vystavíte svůj web, musíte počítat s tím, že lidé nebudou hodnotit pouze kód a design. Obzvlášť, když se v reakcích prezentujete tímto způsobem...

Avatar

Autor komentáře: lix

Datum vložení: 20.6.2005 21:14:41

Pro návštěvníky fóra to není povzbudivé, když někdo převzací diskuze naprosto irelevantními příspěvky. Kupříkladu já jsem zde, abych se podíval kdo jak zhodnotil web a něco se přiučil. Moralizování druhých kvůli pravopisu je zbytečné a zde ještě otravné. Také mi přijde směšné a někdy i rozčilující, že někdo nezná základy pravopisu, ale stačí na to upozornit snad jednou. Poučitelní se poučí ;)

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 21.6.2005 10:55:48

Kdyz si pecliveji proctes me prizpevky urcite si vsimnes ze jsem se snazil nabadat aby jsme se bavily o webu a ne o CZ a o pravopisu. Uznavam ze pro navstevniky diskuse to nejni nak prinosne at ak uz se otom prosim nebavme q.o) Pouzil jsi me oblibene slovo moralizovat q:o) Ja nesnasim moralisty a chytroliny tak ze nemuzu nez souhlasit q:o)

Avatar

Autor komentáře: CI5

Datum vložení: 21.6.2005 14:28:23

Nemáš rád chytrolíny? No vidiš, já zase nemám rád hlupáčky.

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 21.6.2005 15:06:09

Udelej mi radost zabij se q:o)))

Avatar

Autor komentáře: Barny

Datum vložení: 17.6.2005 12:29:13

Ja jen uplně mimo mísu. Nejsi nahodou z Dobřiše a nemaš nahodou brachu Petra?:) Mohla by to být sice shoda jmen, ale nasvědčují tomu i tve referenčni stránky:)

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 17.6.2005 13:48:06

Nazdarek uplne nahodou jsem z Dobrise a brasku Petu mam q:o))) Ozvy se mi na icq 243481186 q:o)) Nebo muzes na mejla pavlik.b@seznam.cz pokecame cus q:o)

Avatar

Autor komentáře: Barny

Datum vložení: 17.6.2005 15:05:14

Takže moje intuice nelhala:) poslal sem ti mejla:))

Avatar

Autor komentáře: Martin

Datum vložení: 19.6.2005 23:26:06

Dělám trochu web a trochu se učím česky, ale toto vše je vrchol... Musím se postavit do řady za CI5 a ostatní. Raději se věnuj korektorkám a vykašli se na tvorbu stránek a současně raději už nikdy nepiš a jen mluv...

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 20.6.2005 10:29:47

Neboj korektorkam se venuju a peclive q:o))) Jen me prekvapuje jaky jsou tday sucharia. Vsichni se tu berete nak vazne a to je smutne zase pro me. Bohuzel musim vsechny sklamat ale kvuli tomu ze udelam sem tam chybu si zily opravbdu nepodrezu a stranky budu delat i nadale q:o)))

Avatar

Autor komentáře: 211hctaC

Datum vložení: 21.6.2005 3:43:10

Místy na mě bohužel působíte dojmem, že jste si sem nepřišel pro kritiku webu, ale abyste se pochlubil svými dvěma údajně hezkými kamarádkami. Některé příspěvky (vlastně i tento) jsou zde spíše mimo téma (jak se dnes s oblibou říká off-topic), ale do značné míry to svými reakcemi ještě přiživujete. Nezlobte se, ale opravdu na mě neděláte dojem 25letého člověka.

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 21.6.2005 11:00:37

Noo tak oni nejsou udajne hezke ale ver ze jsou moc hezke q:o))) Jinak ja nemuzu za to ze nakej blaznivej moralista me chytne za slovo a pul diskuse se budeme bavit jen o tomhle??? Vicemene jsem to rekl v zertu jen tak, kdyby tady byli ty lidi normalni tak to neresej. Ver mi ze jedine o co jsem stal byla kritika webu, na kterou se bohuzel kvuli blaznum co maj misto mozku CZ ucebnici moc nedostalo q:o((( coz me opravdu mrzi.

Avatar

Autor komentáře: 211hctaC

Datum vložení: 23.6.2005 3:17:00

No, nechme uz toho, ty "korektorky" jste vytahl vy a jak vidno ve vasem predchozim prispevku, klidne si i prihodite, takze jsou asi zbytecne debaty o tom, kdo tohle tema prizivuje. Kdyz si potrebujete zamachrovat, dobre, ale pripravte se na to, ze vam to ostatni otlucou o hlavu. Takze mi uz dovolte jen poznamku, ze vase gramatika je natolik udesna, ze prasti pres oci i toho, kdo nema "misto mozku CZ ucebnici". Urcita uroven znalosti jazyka by mela byt u dospeleho cloveka samozrejmosti a i kdyz gramatika neni evidentne vasim oborem, neco o vas (spolu s ponekud pubertalnim stylem) vypovida, takze se pak nemuzete divit, ze vas tu lide neberou moc vazne.

Avatar

Autor komentáře: Catch

Datum vložení: 23.6.2005 13:42:09

No jsem dojat q:o))) Jelikoz jsem jiz rezignoval na prizpevky vsech tady tak te s prehledem posilam do haje q:o)))

Avatar

Autor komentáře: Milan Kajnar

Datum vložení: 20.6.2005 12:03:46

Proboha, proč tolik hrubek??? - Kdo udává webové standarty? (snad standarDy, ne?) - Prohlížeč tak má vjedší šanci (VJEDŠÍ - no comment :)) - Pokud narazíte na internetovou stránku na které se vám obsah zobrazí rozházeně nebo nečitelně, tak jste právě narazily na stránku kde její autor nedodržel webové standardy. (narazilY...mimo to přehlížím vynechanou čárku před spojkou KDE - oddělení věty hlavní od věty vedlejší) Mno, asi by se tam toho našlo ještě víc, ale bohužel nemám čas to celý číst...

Avatar

Autor komentáře: franta

Datum vložení: 20.6.2005 15:02:27

pěkné příspěvky do diskuze .... tak se mi vybavilo, že jsem se k tomuto webu vyjádřil již dříve v jiné diskuzi a autorovi jsem ty všechny chyby vypsal, ale ani po dvou či více měsících si z toho nedokázal vzít ponaučení - skoro ho nelze nikam zařadit, ale založil bych pro něj katagorii: exhibionistický narcista s nestabilní osobnostní charakteristikou, to by asi nejlépe vystihlo stav věcí ...

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 20.6.2005 15:43:01

Jeste bych mohl byt treba schyzofreni q:o))) Boze ja si myslel ze Interval je na urovni a mezi tim se tady bavite jak male deti. No to uz je jedno ten web jsem zakopal a uz delam jinej tak mi to je jedno ale prijdou mi vase prizpevky hloupe.

Avatar

Autor komentáře: Akaiman

Datum vložení: 21.6.2005 13:46:35

Neda mi to. Vam pane proste 25 let neni, a zadne dve korektorky proste nemate. Ostatne, ani by to absolutne neomlouvalo Vasi neskutecnou antigramatiku. Debatu jste do tohoto stadia dotlacil predevsim Vy, svymi pubertalnimy reakcemi. A to nejen tady na Intervalu. Nekonfrontujte se s okolim, dokud se nenaucite vnimat kritiku konstruktivne. Za par let nashledanou.

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 21.6.2005 14:20:19

No 25 mi je at chces nebo ne q:o))) Spis ty mi prijdes trosku vymystenej kdyz se porad jak mele dite vracis k tomu samemu. Pokud se chces k necemu vyjadrit hodnot muj web ten je tu ke kritice. Nehodnot me, nehodnot ani moje korektork ani muj pravopis. Napis ja se ti libi nebo nelibi web jak je zpracovany a co by jsi treba udelal jinak. Hlavne uz se vykasly na blbosti. Tot cele.

Avatar

Autor komentáře: Akaiman

Datum vložení: 21.6.2005 14:30:07

Podle me kazdy kdo ma tech 25 let okamzite z tvych prispevku pozna kolik ti tak muze byt. Ja sazim 16. Tvuj web jsem hodnotil pred casem. A to uz podruhe. Bez efektu. Nerikej mi co mam hodnotit a co ne. Korektorky jsi vytahl ty, tohle jsou reakce. To same plati o pravopisu. Zaverem, co bych udelal na tvem miste jinak: naucil se gramatiku, prestal machrovat, prestal lidem lhat a hlavne se naucil uznat chybu. Nazdar

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 21.6.2005 15:02:03

Tak toho uz mam vazne dost. Nikomu tu nelzu a na nikoho tu ani nemachruju pokud mi neveris ze mi je 25 tak tady www.libimseti.cz/pavlik_bb mas muj ksicht i s vekem a uz me prestan napadat protoze tohle uz vazne prehanis. Pokud si prectes me prizpevky vyse zjistis ze absolutne nemam problem s tim uznat svou chybu. Kdyz mi ale nekdo do kola bude omilat ze mam spatnou gramatiku a bude tady vypisovat stale dokola casti mich textu misto aby se zameril (i po uprimnych zadostech aby se vyjadroval k webu a k jeho zpracovani) na kritiku kodu designu nebo ja nevim ceho. Porad tu meles jedno a to same. Pokud uz s tim neminis prestat zadam te aby jsi sem uz nepsal, nestojim o to protoze tve prizpevky pro me jako pro zacinajiciho tvurce nemaji zadnou informacni hodnotu. Nic se z nich nenaucim ani nedozvim. Bud tedy tak laskav a zacni se chovat normalne nebo uz sem nepis. Dekuju

Avatar

Autor komentáře: dannick

Datum vložení: 21.6.2005 1:06:13

... autor ale úroveň diskuze příliš nezvyšuje, přeztože ji dost kritizuje. A co takhle zkusit nový smajlík: [b]8==>[/b] [i]Význam si domyslete[/i]

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 21.6.2005 11:01:57

No ja se snazil bavit o webu nevim myslim ze vznikla situace neni moje chyba. Co se smajlika ty ce zustavam u ksiltovky q:o)

Avatar

Autor komentáře: Gregor

Datum vložení: 21.6.2005 15:24:53

Uz by bolo na case skonci tento trapny flame war... Nachadzame sa predsa v kritike webu a nie v gramatickom okienku... Pre autora: Tento web tu uz vidim druhy krat a za ten cas sa na nom nic nezmenilo... Stale tie iste chyby. Zamysliet sa nad tym a prerobit to, alebo si tie "nedokonalosti" obhajit. Webu chyba semantika - zacinat elementom h6 je uplne na ****. Ak to chces mat male preco si to nenadefinujes cez CSS a nedas tam h2??? Pri vypnutych styloch su totiz tie h6 mesie ako samotny text a keby pod nimi nebol taky margin tak si ich ani nevsimnem... Stranka uz pri rozliseni 800x600 ma po bokoch vela prazdneho priestoru odporucam zmenit sirku aspon na 600px resp. 750. V CSS by som este odporucal za typ fontu pridat bud serif alebo sans-serif, pretoze ak browser dany font nema hodi tam co mu pride prve pod ruku. Odporucam ti tiez zaplatit si vlastnu domenu... To all: pokial tam ma chyby v cestine, staci iba upozornit. Zabudli ste ze ON (autor) sa prezentuje na webe ako profesionalny webdesigner... Nie vy! Vam to moze byt ukradnute, pretoze ak si ho mozny klient nevyberie za tvorcu svojej buducej stranky, vy tym nic nestratite... Dakujem za pozornost, dohovoril som...

Avatar

Autor komentáře: Catch112

Datum vložení: 21.6.2005 15:46:40

Dekuju pekne za tento prizpevek. Konecne mi nekdo rekl neco k memu webu. Moc ti dekuju za upozorneni ohledne semantiky kodu. Uz jsem se poucil a prave ctu dalsi knihu kde jsem pochopil jak spravne pouzivat h1 - h6 tak ze v nove verzi stranek to uz bude v poradku q.o) Za vsechny pripominky dekuji a slibuju ze do budoucna se z nich poucim q:o)))

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz