Starší komentáře ke článku: chcempracovat.sk

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Souki

Datum vložení: 1.3.2006 10:41:40

Na první pohled vcelku pěkné, ale ten druhý nedotažené do konce. Chtělo by to zaměřit se i na detaily - Například vpravo nahoře je odkaz na přepnutí do slovenštiny, přestože webuž slovensky je. Částky jako je 10 000 se zalamují na dva řádky. Některé texty jsou navíc kvůli obrízku vpravo špatně čitelné. Zdroj jsem moc nestudoval.

Avatar

Autor komentáře: Lopan

Datum vložení: 1.3.2006 11:16:45

Predmetem kritiky je pristupnost a pouzitelnost takze: --castecne tabulkovy laoyt - co zarizeni s malym rozlisenim? --kdyz vypnu obrazky, neni videt odkaz chcem pracovať, protoze je bily a pozadi je bile. --kdyz uz tabulky, tak lepe formatovat, napriklad pouzivat th, summary --pri vypnutych stylech se v zahlavi zobrazi neplatny odkaz Ale zasadni problem je velikost fontu v px! A hlavne v tomto pripade, kde je zamereni na pristupnost. Osobne se me nelibi pozadi, je docela nekvalitni.

Avatar

Autor komentáře: Tomas Abaffy

Datum vložení: 1.3.2006 19:24:25

1. Mate pravdu a viem o tom. Viem, ze stranka sa zobrazuje dobre (vzhladom na rozlisenie) iba 85% uzivatelom (je to malo, ci dost?) a priznavam, ze pri rozliseni 800x600 je problem (ak aj hlavna stranka sa da prezit, tak vypis ponuk je nevhodny).. porozmyslam nad tym... 2. s tym nesuhlasim. V CSS som nastavil toto: background: #374C4A url('/li/pozadie1.jpg') top right; a chapal som to tak, ze ak sa vypnu obrazky, tak obrazky zmiznu, ale tmavozelene pozadie zostava... Skusil som to teraz v Opere, a funguje to tak, cize biele pismo stale zostava na tmavom podklade, jedine co sa pokazilo boli vrchne taby (resp.iba jeden - ten co mam prave zvoleny, ale linky na ostatne zostavaju) 4. velkost fontu v px je zasadnym problemom? aky format velkosti by ste navrhli vy?

Avatar

Autor komentáře: Lopan

Datum vložení: 2.3.2006 8:13:31

1. Jelikoz predmetem kritiky je pristupnost, tak 85% uzivatelu je malo. 2. no prave ze to jednobarevne pozadi se me osobne libi daleko vice, nez ten opakujici se obrazek, opravdu neni kvalitni. Mozna to dela ten jpg, zkuste to dat do gifu, na ten gradient by melo 256 barev stacit 3. opet ten samy problem co 1. - predmet kritiky, takze vrchni taby jsou problem 4.Fonty v em, IE je pak schopny je zvetsit. Ackoli ma IE zvetsovani stranek spatne, tak se s tim holt musime smirit, a upravovat pro nej.

Avatar

Autor komentáře: DJ Miky

Datum vložení: 1.3.2006 14:24:45

- chybí tiskový styl, který by např. skryl menu a podobné zbytečné věci... - při vypnutých stylech nevidím text inzerátů, protože má nastavené bílé písmo a na bílém pozadí jaksi není vidět - částečně tabulkový layout, jak bylo zmíněno výše

Avatar

Autor komentáře: DJ Miky

Datum vložení: 1.3.2006 14:34:25

a ještě něco: - při vypnutých stylech se web nedá vůbec používat (viz http://djmiky.borec.cz/webdesign/chcempracovat_nocss.jpg ) - v Mozille a Netscapu je web celý rozházený (Mozilla 1.7 & Netscape 7) - IE 5 taky nic moc, text k nepřečtení... - o IE 3 & 4 radši ani nemluvě

Avatar

Autor komentáře: Pavel

Datum vložení: 1.3.2006 14:40:20

To se ještě najde někdo, kdo používá IE 3 a 4 ? :)

Avatar

Autor komentáře: DJ Miky

Datum vložení: 1.3.2006 14:57:58

já třeba občas... testuji v něm stránky... :) to, že je skoro nikdo nepoužívá ještě neznamená, že se na ně musí kašlat...

Avatar

Autor komentáře: piler

Datum vložení: 1.3.2006 15:44:51

tak ze to ty testujes v IE 4.0 a 3.0 neznamena, ze sa stranky maju vyvijat pre tyxto dedkov :D to co ty robis by som uz nazval absurdnostou a nie kritikou ;)

Avatar

Autor komentáře: Junior

Datum vložení: 1.3.2006 16:37:29

piler: uplne s tebou suhlasim Inac po grafickej stranke prilis velke medzery medzi odstavcami na hlavnej stranke... pocty volnych miest... vyraznejsou farbou..

Avatar

Autor komentáře: petoo

Datum vložení: 1.3.2006 17:38:24

[b]to, že je skoro nikdo nepoužívá ještě neznamená, že se na ně musí kašlat...[/b] praveze by sa na ne malo kaslat aby aj ty co ich pouzivaju pouzivat prestaly...

Avatar

Autor komentáře: DJ Miky

Datum vložení: 1.3.2006 18:30:33

to je sice taky pravda, ale znám pár lidí, kteří je používají, protože jim prostě vyhovuje...

Avatar

Autor komentáře: Lukáš Havrlant

Datum vložení: 1.3.2006 18:53:38

Souhlas, Amaya 8.8.2 taky nějaký rozhozený a Mosaic mi na tom zkolaboval.

Avatar

Autor komentáře: Lopan

Datum vložení: 2.3.2006 8:31:30

Tak at je pouzivaji - ke se skode, ale rozhodne to nepatri do kritiky. Uzivatelu IE 5.x je jeste okolo 4-5%, takze tam by se jeste melo pocitat i s nimi, ale s rozumem, neresit posunuti o par px (neni zrovna tento pripad). Umite si predstavit jak vyjde IE 7, co to bude za peklo ladit web v IE 5.x, 6, 7, Opera 8 (potazmo 9), do toho jeste Firefox, jehoz pojeti standardu XHTML a CSS je nekdy na hlavu.

Avatar

Autor komentáře: Tomas Abaffy

Datum vložení: 1.3.2006 18:58:24

Mohol by som vas poprosit o screenshot v Mozile a Netscape 7. Stranku som testoval vo vsetkom moznom (okrem prehliadacov typu IE 3, IE 4, NN 4 a pod), testoval som to v Netscape8, Firefox1/1.5, Opera8/8.5, IE 6, IE 5(viem ze mam tam jeden drobny problem s tym layerom), Safari 1.2, OmniWeb 5, Firefox for Mac, Opera for Mac. Presne som s vynimkou 5-kovych IE nenasiel vo Windowsovych prehliadacoch (ktore ludia pouzivaju) problem s rozhadzanostou, preto ak by to bolo mozne, potesil by ma mail so screenshotom. Tabulkovy layout, povodna predstava bolo nepouzit ziadne tabulky, nakoniec som ich pouzil len pri vypise "tabulky s ponukami" a "tabulky s vypisom kategorii", co aj maju byt tabulky, lebo aj logicky su to tabulky... + relativne zbytocne table v paticke... dakujem za velmi podnetne nazory, uplne ma schladili :) myslel som si, ze sa to bude niekomu pacit. no skoda:( mail mi mozete poslat na tomas@chcempracovat.sk

Avatar

Autor komentáře: Lopan

Datum vložení: 2.3.2006 8:37:16

Jenomze stale se to toci kolem pristupnosti a ackoliv se zda, ze to patri do tabulky, tak to tabulka data nejsou nejsou. Vypis je totiz sloupcovy podle abecedy, nove pismeno od konce stranky pokracuje v novem sloupci. Hlasova ctecka bude ale cist po radcich, ne sloupcich. Pokud by to bylo ve floatovanych divech, tak jejich zapis je pod sebou a pak to bude ctecka cist opravdu po sloupcich.

Avatar

Autor komentáře: Lukáš Havrlant

Datum vložení: 1.3.2006 19:03:05

1) nějak jsem nepochopil smysl odkazu "slovensky" nebo toho červeného kolečka (odkazuje na #) 2) to logo "chcempracovať.sk" vede na neexistující stránku (chcempracovat.sk/zamestnanie_na_slovensku) jinak se mi to líbí, je to přehledné a pěkně zpracované

Avatar

Autor komentáře: Tomas Abaffy

Datum vložení: 1.3.2006 19:13:25

v povodnom navrhu boli na tom navrhu linku slovensky a English... paradoxne stale tam su, len anglicka je v komentaroch: <!--<a href="/jobs_in_slovakia/" target="_top" class="jaz2"><strong>English</strong></a>--> docasne zmazana, kym sa definitivne rozhodneme, ci sa bude robit anglicka verzia alebo nie, ale priznavam,ze to slovo slovensky tam teraz posobi nevhodne:) naozaj som na to slovicko zabudol, resp. vzdy ked som sa tam pozrel, tak som si hovoril "ano tu sa budu dat prepinat jazyky, alebo to zmazem potom..." tak preto to tam zostalo... zatial...

Avatar

Autor komentáře: Jofi

Datum vložení: 3.3.2006 8:15:42

tak daj do komentarov zatial aj tu slovencinu... takto zhadzujes sam svoju robotu.

Avatar

Autor komentáře: vfb

Datum vložení: 2.3.2006 16:11:27

když přepnete záložku "chcem pracovníka" obsah obou dvou krajních (ropzuměj levých) sloupců "vyteče" mimo pozadí s tmavým přechodem a tím dostanu bílý text na bílém pozadí (nebo možná nějaký šedý) takže čitelnost je mizivá takto se to nechová vždycky, ale jen někdy a tu fotografii s tou slečnou a pánem bych zarovnal na spodní okraj toho boxu s tmavým přechodem, ne na horní

Avatar

Autor komentáře: Pavel

Datum vložení: 2.3.2006 17:57:47

Potvrzuji, mně to dělá to samé - ve Firefoxu 1.5.0.1

Avatar

Autor komentáře: Henrich

Datum vložení: 3.3.2006 14:52:03

Na stranke http://www.chcempracovnika.sk/ som nasiel tuto vetu. Registrácia trvá sekundu, vytvorenie niekoľko minút, [b]zaplatenie cez spoplatnenú SMS[/b] chvíľku a Váš inzerát s pracovnou ponukou sa zverejní už niekoľko hodín po zaplatení. Vrátane víkendov a sviatkov! [b]Takze je to zadarmo, alebo nie?[/b] A dalej sa tam pise: Porovnajte si, koľko stojí zverejnenie 1 pracovnej ponuky na 14 dní na slovenských serveroch s ponukami práce: Profesia.sk 1487,50 Sk JobAgent.sk 990,00 Sk Práca.sk 535,50 Sk ChcemPracovať.sk [b]0,- Sk[/b] Mimochodom jedina slovenska stranka, ktora poskytuje bezplatnu inzerciu pracovnych ponuk uz viac ako 2 roky je www.mojapraca.sk. A pracovnych ponuk je tam tiez dost.

Avatar

Autor komentáře: peter

Datum vložení: 5.3.2006 23:41:15

ale ved aj www.burzaprace.sk je zadarmo. A ja v sucasnosti pracujem na stranke ktora bude na www.ponukaprace.sk a taktiez bude free :-)

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 6.3.2006 18:47:32

Uvedené stránky na mě působí silně odpuzujícím dojmem, v porovnání s nimi je web ke kritice po grafické stránce pohlazení pro oko, pravda je třeba ještě hodně věcí "dopilovat". Tomáši nevěšte hlavu, máte za sebou hromadu dobré práce. Je logické, že většina lidí zde píše kritiky ve stylu: "to máte špatně, to je třeba opravit". Na každém webu se vždycky něco najde, tento druh připomínek Vám pomůže udělat stránky lepší, lepší než kdybychom Vám tady plácali játra :-).

Avatar

Autor komentáře: Tomas Abaffy

Datum vložení: 6.3.2006 19:58:14

dakujem UM, ja som to preto sem dal :) dakujem za podporu. ved ja som to sem pridal len preto, aby som videl aj pohlad inych ludi na to. viem ze to mozem testovat v 12tich prehliadacoch, vzdy sa najde 13. a 14. a 15. v ktorom sa vyskytne problem a nemozem mat na svojom pocitaci vsetky prehliadace od vymyslu sveta:) dakujem za podnetne nazory, samozrejme ak budu este nejake, tak sa potesim. snazil som sa, aby to bolo pekne, samozrejme "nieco pekne" je velmi specificke, lebo kazdemu cloveku sa paci nieco ine.

Avatar

Autor komentáře: Tomas Abaffy

Datum vložení: 6.3.2006 19:58:57

Peter s www.ponukaprace.sk by som sa nikdy nechvalil :) aspon v takej podobe v akej to zatial mate, by som sa hambil to spomenut v nejakej diskusii, keby to bola moja stranka

Avatar

Autor komentáře: Tomas Abaffy

Datum vložení: 6.3.2006 19:59:19

Henrich, ospravedlnujem sa za zmienku "o spoplatnenej smske" povodne sa mali pouzit, nakoniec sa to zrusilo a asi som to v tom texte zabudol zmazat. stale je to lacnejsie ako Profesia.sk, JobAgent.sk ci Praca.sk, s tymi som porovnaval server. To, ze existuju rozne ine servery, ktore su zadarmo viem. Ja som tam NIKDE NENAPISAL ze sme "jedina" stranka ktora je zadarmo. My sme sa len porovnali so znamejsimi servermi.

Avatar

Autor komentáře: Henrich

Datum vložení: 8.3.2006 13:52:12

No ja mam pocit, ze ste sa porovnavali so servermi, ktore su drahsie, aby ste navodili dojem, ze ste lacnejsi a preto ste lepsia investicia pre inzerujuce firmy. Vidina rychleho zarobku nieje zrovna dobra motivacia na spustenie prevadzky tejto stranky. Ale mozno to robite iba preto, lebo Vas to bavi. :-)

Avatar

Autor komentáře: PM

Datum vložení: 29.3.2006 12:11:33

ChcemPracovať.sk 0,- Sk , Mne ako zamestnavatelovi zalezo na tom aka je navstevnost daneho portalu. Mne je jedno ze za ponuku zaplatim 500 SKK ak ziskam dobrych a kvalitnych zamestnancov. Na ten Vas web pride tak 10 ludi / den co je strasne malo. Hadam si nemyslite ze Vam niekto za to bude platit. Na tomto Vasom webe je sice cena 0 SKK, ale aj moj zisk z nej je 0 SKK, ak si dam ponuku na praca.sk, alebo profesiu mam zaruceny uspech. Mojapraca.sk sice o nieco lepsie ale navstevnost tiez nic moc.

Avatar

Autor komentáře: Henrich

Datum vložení: 4.4.2006 21:31:17

Skuste byt konkretnejsi ohladne navstevnosti profesia.sk, praca.sk a mojapraca.sk. Ak mi poviete konkretne cisla, mozno ma presvedcite.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz