Starší komentáře ke článku: chiptuning

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Akaiman

Datum vložení: 24.6.2005 0:30:15

Tenhle web ma slusnou zasobu chyb, az to skoro vypada, ze jste jej delal jen pro sebe. a)myslite, ze bude uzivatel pracne hledat kde se vypina ta hudba,nebo ho spis donutite vypnout si repro? b)nemam poneti, kam ktery odkaz vede, nenutte me zbytecne patrat(tzn. pouzivejte prosim title). c)ty sipky, ktere roluji vlevo, vpravo odkazy, jsem nasel opravdu jen nahodou. Tolik k detailum (zatim). Kod je priserny, design neprehledny. Chci rict, ze pro tento typ zpracovani nemam prilis pochopeni, ale myslim, ze to co jste chtel asi mate. Nashle P.S. To dlouhe natahovani kazde hlouposti odradi i trpelivejsi lidi, nez jsem ja.

Avatar

Autor komentáře: Honza

Datum vložení: 26.6.2005 9:13:38

Naprostý souhlas...

Avatar

Autor komentáře: memphis

Datum vložení: 29.6.2005 9:40:00

S tym cakanim sa neda suhlasit. Ja pouzivam edge na internet (na Slovensku je to dost mizerne..[ak Boh da tak 20kB]), ale aj tak som nemusel dlho cakat. Pokial ide o tie sipky ja som ich hned zbadal. Kedze tiez pisem veci vo flashi, tak na mna zaposobili, pretoze neznasam neoriginalitu. Zvuk: mate pravdu chvilu sa to da pocuvat, ale potom treba vypnut repraky, lebo to lezie na nervy.. Celkovo sa mi to paci, lebo zakaznika viac zaujima ci to blika ako validita, alebo cistota kodu(je to bieda)..

Avatar

Autor komentáře: Gregor

Datum vložení: 24.6.2005 0:33:10

Kod vyzera odporne... Kde je definovane DTD???Kde je definovany charset?Namiesto makcenov a dlznov som tam videl haky baky... TOTO je podla vas CSS??? <BODY bgcolor="#FFFFFF"> Kde je importovany css styl??? Flash je odporny... Text je maly, neda sa skoro vobec citat, nehovorim uz o tom ze sa vobec neda zvacsit... Co tam robi ten inline Javascript???A este k tomu je cely layout postaveny na jednej tabulke... S prepacenim, ale taketo zdrojaky (odporne, nespravne o validite ani nehovorim - a radsej ani nespominam WAI a 508) som produkoval ked som mal 12...

Avatar

Autor komentáře: CI5

Datum vložení: 24.6.2005 2:27:44

Toto není profesionální tvorba. Je to velmi amatérsky provedené. Naprosto proti zásadám moderního webu. DESIGN Tuctový design který velmi dobře známe z dob cca. let 1997 až 2000. KÓD Naprostá ignorace a nezvládnutí html. Absence čehokoli originálního. ZÁVĚR Nezlobte se, ale Vy profesionální web neděláte. Jste začátečník, a to dokonce velmi špatný.

Avatar

Autor komentáře: CI5

Datum vložení: 24.6.2005 2:30:48

použité technologie??????? xhtml?? css?? A kde? Autor nejspíš ani netuší co to "xhtml" a "css" asitak bude. PS: CSS není karta na benzín !!

Avatar

Autor komentáře: Petr Janda

Datum vložení: 26.6.2005 11:55:37

Psal jsem technologii HTML, ne XHTML. CSS primo tady neni, neuvedomil jsem si to.

Avatar

Autor komentáře: Palmic

Datum vložení: 27.6.2005 9:47:31

Co jsi zac? Ja snad neverim vlastnim ocim. Muzes mi prosim na palmic_music@post.cz poslat vlastni tvorbu? Co se ti stalo? Proc tu jen nekoho urazis? Dokazes to i z oci do oci, nebo jen kdyz jsi shovan za anonymitou internetu?

Avatar

Autor komentáře: veselej

Datum vložení: 28.6.2005 20:41:35

Jo myslím že máš naprostou pravdu. Jak se zdá tak je to největší "masér" přes internetové stránky. Možná je lepší poradit jak a co udělat jinak, než jen tak trapně kecat.

Avatar

Autor komentáře: IggY.TOP

Datum vložení: 24.6.2005 8:15:17

Tohle je taky dobrý: <table bgcolor='black' width=100% height=100%> na začátku tam vyskočí nějaký okno a v něm nic není (FF) Design kde je něco nakloněné doleva a něco doprava je dost matoucí, barvy černá + červená je špatná pro oči a navigace je nepřehledná. neexistuje možnost pustit html prezentaci <center> - uffff PS: Petr Janda už dělá i weby, jo???

Avatar

Autor komentáře: Tom23

Datum vložení: 24.6.2005 8:26:24

Na MACu se chybně zobrazuje Čeština. Je lepší si nejprve pořádně přečíst problematiku než začnete tvořit ve Flash. Jinak pěkný.

Avatar

Autor komentáře: kokoS

Datum vložení: 24.6.2005 9:19:32

nejede mi cestina. toz to sem si pocet. FF, ang windoze XP.

Avatar

Autor komentáře: odbornik

Datum vložení: 24.6.2005 9:28:15

Miluju tyhle "odborníky" co si v diskusích zvyšujou svoje EGO...

Avatar

Autor komentáře: dannick

Datum vložení: 24.6.2005 10:08:54

Také Vás milujeme...

Avatar

Autor komentáře: odbornik

Datum vložení: 24.6.2005 9:32:30

Jo a panove, co treba http://www.2advanced.com/ ? Pro laika (i pro mne) je to designove naprosto skvele i kdyz kod je priserny, ale vadi to nekomu? Jestli ano, tak na tu stranku nelezte a bezte si sve EGO uspokojovat jinam (to same plati o chituning).

Avatar

Autor komentáře: apolo

Datum vložení: 24.6.2005 10:08:15

Heled odborniku a vis ze tato kritika je zamerena predevsim na kod? Chce-li nekdo kritizovat grafiku at si da stranky ke kritice treba na grafika.cz Chce-li zkritizovat kod da to sem. Takze tve reci o EGU jsou krapet mimo misu.

Avatar

Autor komentáře: dannick

Datum vložení: 24.6.2005 10:11:04

>odbornik Ano, vadí. Nepolezeme. Už běžíme.

Avatar

Autor komentáře: von Banhoff

Datum vložení: 24.6.2005 10:33:50

pokud se hned urazíš a zacneš napadat lidi, kteří ti chtějí pomoct, tak nedávej svůj paskvil ke kritice, ale popros svou mámu (nebo někoho dostatečně nekritického z rodiny) ať ti ty stránky pochválí! když je dáš ke kritice na web zabývající se webdesignem, tak je bude asi hodnotit z hlediska webdesignu, to tě nenapadlo? ale jakýkoliv návštěvníci, jakýkoliv stránek nemají rádi: když u prohlížení tvých stránek nemohou poslouchat hudbu, protože jim autor vnucuje svoji když jim stránky otvírají popup okna (oblíbená kratochvíle pornoserverů) když si nemohou ani zkopírovat adresu v kontaktech, navíc e-mailová adresa tamtéž když mají obsah omezený do malinkého okénka, když nejde zvětšit/zmenšit písmo pokud je "odborník" někdo jiný než autor, tak zapomeňte na to co jsem napsal v úvodu

Avatar

Autor komentáře: Akaiman

Datum vložení: 24.6.2005 10:36:34

Pane odbornik, co je designove skvele, je veci nazoru(a hlavne standardu). Podle me je to designove otresne, ale graficky velmi dobre. Polemizovat o tom, jestli toto patri na web, nebo ne, tu nejspis nebudem. Ze kod je priserny me vadi dost. Lidi, kteri neco udelaji, udelaji to spatne a pak nadavaji, potkavam denne tucty a uz me to nebavi. A opet: nerikejte nam prosim, kam mame lezt, kem ne a podobne. Jinak nic ve zlem, prosim, a nashle.

Avatar

Autor komentáře: Cybe

Datum vložení: 24.6.2005 11:07:26

design ma nejake standardy? asi si budu muset poradne projit specifikace ISO... :-P

Avatar

Autor komentáře: Akaiman

Datum vložení: 24.6.2005 11:13:41

:-)) Myslel jsem to tak, dost mozna se pletu, ze design = grafika + kod a podobne. Tedy vzhled + funkcnost. O standardech grafickych pravda nevim, standardy pro funkcnost nastesti mame :)

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Balog

Datum vložení: 24.6.2005 15:01:28

Nevím proč sem dáváte na kritiku svůj web, když očividně o kritiku nestojíte. Co jste čekal, tady to každej web pořádně schytá. Ale kritika je super věc rpo vývojáře, jelikož na jejím základě může web poupravit. _________________ http://abart-webdesign.ic.cz

Avatar

Autor komentáře: Catch

Datum vložení: 24.6.2005 10:21:55

Tak tahle stranka se mi ani trosku nelibi. Je to neprehledny strasne tmave a vzhledove to taky neni hezky. Vebove standardy asi tvurci take nic nerikaji. Vic uz psat nebudu protoze to nema cenu, jsem jen amater a profik me stejne nebude vnimat q:oD

Avatar

Autor komentáře: Krutil Jonáš

Datum vložení: 24.6.2005 11:08:09

Mozna tak intro se dalo popsat slovem "slusne". Bohuzel zbytek je graficky tak priserne nepovedeny, ze se mi snad ani nechce verit, ze to autor mysli vazne. Cervena s cernou je jedna z tech spatnych kombinaci. Pismo strasne male, bez moznosti si ho zvetsit. Ke kodu se radeji ani vyjadrovat nebudu. Ale pokud tady chce nekdo srovnavat http://www.2advanced.com/flashindex.htm a http://chiptuning.bitpower.cz/index2.html, tak je to jako kdyby jste srovnavali grafiku komercnich zahranicnich TV se strasnymi upoutavkami na reklamy TV NOVA (I kdyz nekomu se ta hawai muze libit).

Avatar

Autor komentáře: odbornik

Datum vložení: 24.6.2005 11:26:35

Jen rikam, ze jsou posledni dobou vsichni odvareni ze standardu a validity, ale zapominaj na tvurci svobbodu. Nemyslim to ve zlem, ale kdyz se podivam na "prestizni" galerii webu jako je napriklad http://www.cssvault.com, tak si reknu hmmm hezke, ale tohle sem videl 15314646133x a do 5-ti minut na ten web zapomenu. Ja pisu stranky podle standardu, ale rozhodne nikomu nevmetam do obliceje, ze jeho stranky jsou nevalidni a tuhle chybi alt tag u obrazku, nebo podobny blbosti. Svoboda internetu, at zijou tabulky, flashe a cim vetsi pestrost tvorby tim lepe"

Avatar

Autor komentáře: Akaiman

Datum vložení: 24.6.2005 11:38:49

Kratce: a)tvurci svoboda a validita se nevylucuji, to se jen obcas nekdo vymlouva. b)pisete stranky podle standardu? Proc ne tuhle? c)dal jste stranky ke kritice(dal ze?). Proc? Nikdo vam tu nic nevmeta do obliceje. Nebudte hystericky a zkuste pripominky vyuzit. Ja bych take rad neco zvolal: at zije kvalitni prace, pokora a jarni louka.

Avatar

Autor komentáře: odbornik

Datum vložení: 24.6.2005 11:50:31

Asi doslo k nedorozumeni, ja nejsem autorem tech stranek :) a) Pokud jsou nejaka omezeni, nebo pravidla ktera se podle nekoho musi dodrzovat (validita), tak je tvurci svoboda velmi omezena. Take prilis nechapu poznamky na spatny kod, kdyz je to vlastne flash prezentace. Osobne take mam radeji atraktivni a alespon minimalne originalni stranky, ktere nemaji idealni technickou stranku veci, nez technicky dokonale, ale jinak naprosto nezajimave weby - jak jsem jiz zminoval, vetsina webu na napr. cssvault.com, moderniweb.cz - tomu rikam nuda :)

Avatar

Autor komentáře: Akaiman

Datum vložení: 24.6.2005 11:56:42

Tak to jsem se netrefil:) Omlouvam se Vam i autorovi. ad a) ono se to tu myslim uz nekolikrat probiralo, nerad bych opakoval sebe, nebo jine. Jeste jedna omluva na zaver...:)

Avatar

Autor komentáře: von Banhoff

Datum vložení: 24.6.2005 12:04:56

je to sice flash, ale i v tom malu kódu, co je kolem, stihnul autor udělat spoustu kopanců namátkou žádný doctype, nesmyslný title, způsob psaní kódu z minulého století, u českých stránek nastavený jazyk anglický.... a po grafické stránce taky nic moc, našetěstí flashových stránek v tomto duchu zase tolik není... BTW: co je mi originální grafické pojetí, když si zajímavé údaje, které na stránce najdu (pokud tam takové najdu) musím opsat na papír, protože nejdou kopírovat texty, nejde poslat e-mail a selepeší hudební slyčka se po deseti minutách poslouchání zprotiví

Avatar

Autor komentáře: odbornik

Datum vložení: 24.6.2005 12:11:02

Hmmm... asi se na ty stranky budu muset konecne kouknout a zjistit o cem se tady mluvi 8-D S tim doctype - videl jsem spousty skvelych stranek, ktere ho nemaji - ono se to bez nej neposere :) - treba me napada http://www.monkey.cz

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Balog

Datum vložení: 24.6.2005 15:12:06

Co je na tom Monkey tak dobrýho? Ani nevím o čem ta stránka je, to by na hlavní straně mělo být, design takovej studenej a nenašel jsem nic jako menu... ____________ http://abart-webdesign.ic.cz

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Balog

Datum vložení: 24.6.2005 15:08:13

Já nevím, ale stránky ve Flashi se mi ani trochu nelíbí. Zbytečně dlouho se to načítá, všelijaký efekty mě absolutně nezajímají. Je to většinou dost nepřehledný a malý. Tento web to jen potvrzuje. Když něco hledám na internetu, tak to chci vědět rychle a ne aby mě brzdili nějaký intro, nebo načítání stránky s nápisem LOADING a procentama. Myslím, že flash stránky jsou většinou ta horší volba. Flash je sqelej na hry, ale stránky bych v něm nedělal....toť ode mě vše. _____________ http://abart-webdesign.ic.cz

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 27.6.2005 7:17:51

Pane kolego, měl byste zvážit umísťování odkazů na svou stránku, která nesouvisí s tématem této sekce. Pan šéfredaktor je pes a podobné praktiky nemá příliš v lásce.

Avatar

Autor komentáře: Frakira

Datum vložení: 24.6.2005 14:29:09

win2000, opera a diakritika v háji... Alebo nekomentujeme ani text, len obrázky??

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 24.6.2005 15:12:11

Mám 100Mbit připojení, normálně na pc žádnou hudbu neposlouchám a tak na mě intro zapůsobilo (především tou dynamickou hudbou). A to je asi tak jediné, co můžu o tomhle "webu" říct pozitivního. Bohužel i tato jediná, pro mě dobrá věc, je pro běžného uživatele nepříjemností. Jsem velkým zastáncem flashe jako doplňku ke stránkám, zde je ale vše špatně už kvůli tomu, že je prezentace celá ve flashi a ani trochu snahy o html alternativu. Pokud by se pořádně zpřehlednil vzhled, udělala lepší funkčnost posunovacích šipek (hlavně rolování textu je opravdu tragické), odstranil javascript a řada dalších úprav, mohla by to být slušná offline prezentace na cd :-).

Avatar

Autor komentáře: schizofrenik

Datum vložení: 24.6.2005 21:29:13

Authorům bych vytkl zbytečnou rozmanitost webu. Vzniká v tom mhouřivý chaos. Chápu záměr - udělat něco dynamického, energického, ale s černou a červenou to asi nebude to pravý. Působí to hodně nekomerčně, spíš tak pro klerofašistickou undergroundovou trash beatovou kapelu. Kdybch sháněl tunning na auto, asi bych koukal zejména po cenách a fotkách, než po lítacích kusech grafických post_komunistických orgií. Na tomto webu se mi dobře nebylo.

Avatar

Autor komentáře: schizofrenik

Datum vložení: 24.6.2005 21:33:19

ok, to není o face tunningu ale o nějaké regulační mašince. i tak se na mých výtkách moc nemění. Informace jsou zde podávány poněkud desinformačně. Posouvání textu, kontrast černá a bílá, nene, na čtení nic moc příjemného.

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 25.6.2005 8:47:30

Líbí se mi hudba na pozadí (Talvin Singh) a intro je moc supr, jinak jsem proti použití flashe na celou prezentaci, ale bude to chvíli trvat, než se "lidstvo" poučí:).

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Balog

Datum vložení: 25.6.2005 9:42:41

No takhle, ona flash prezentace je dobrá, např. v případech stránek herních klanů a pod. jejichž návšťěvníci kolikrát ocení i příšerně nepřehledné stránky jen z toho důvodu, že se tam všelicos hýbe a bliká. Ale když si chci něco koupi, tak prostě chci popřemýšlet a v pohodě najít všechny informace...

Avatar

Autor komentáře: Mirek

Datum vložení: 26.6.2005 20:15:27

Oceňuju intro ... má to perfektní stavbu, nic samoúčelného, vše k tématu. Chytlo mne za srdce a užil jsem si to ... díky. Ano červená a černá ... že by inspirace barevným řešením Upíra z Feratu :o) ... každopádně to podporuje atmosféru tuningu a líbí se mi to. Informace bych ale dal v HTML. Pěkný zvukový efekty, ale jinak mi to nic moc nedalo. Možná by neškodilo udělat dvě větve: HTML klasika + pasívní prezentace ve flashi, která pěkně vše představí (tuším, že ta by ve Vašem provedení byla špicová)

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Balog

Datum vložení: 26.6.2005 21:33:01

Taky myslím...to by bylo super... Normální stránky a pro fajnšmekra Flash Video nebo něco takovýho...

Avatar

Autor komentáře: von Banhoff

Datum vložení: 28.6.2005 7:02:38

docela by mne zajimalo, zda je ta hudba na pozadi legal

Avatar

Autor komentáře: Cybe

Datum vložení: 28.6.2005 9:08:19

Cha chaaaa, pochybuji .)

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Balog

Datum vložení: 28.6.2005 19:19:41

u většiny webů jsou nelegální věci.... Hlavně fotky a spol. Např. kdo má v hlavičce legální fotku?

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 29.6.2005 13:28:21

Slušná firma si nedovolí dát kradenou fotku, hudbu, či cokoliv jiného. Už jen kvůli etice. Navíc hrozí, že jednoho pěkného dne zavítá na stránky autor fotky, hudby (nebo někdo, kdo má na ni práva) a může z toho být velká pokuta, převyšující původní cenu stránek. Že si někdo hraje vypálené hry a podobné věci je tak trochu jeho věc. Ale to co dá člověk na web může najít kdokoli. Stránky větších společností obsahují výhradně legální věci (tedy alespoň ty které navštěvuji). Menší firmy mají často problém v tom, že si nechají udělat web a vůbec netuší, že webdesigner nebo grafik použil fotky (a jiné) ilegálně.

Avatar

Autor komentáře: naluc

Datum vložení: 29.6.2005 13:36:11

Mně se stalo, že si nějaká firma nechala dělat stránky, onen "webdesignér" si kompletně "vypůjčil" moje stránky, akorát tam chudák nechal počítadlo, takže jsem to odhalil ještě dříve, než se stránky dostaly do provozu. Ale člověka to pobaví, čeho jsou lidé schopni :)))

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 29.6.2005 13:55:42

Na vašem místě bych nebyl tak naivní. Učinil jsem zkušenost takovou, že "kradený" obsah se objevuje na stránkách všech velikostí a typů. A dokonce bych řekl, že právě v případě velkých společností bývá náprava problematická, většinou člověka ignorují tak dlouho, dokud mu za zády nestojí jiná velká firma s rotou právníků v záloze...

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 29.6.2005 14:51:11

Myslím si, že u větších firem stránky dělají firemní webdesigneři, grafiku firemní grafici, fotky fotí firemní fotografové nebo profesionální fotografové na zakázku. Velkými firmami mám na mysli třeba operátory, výrobce značkové elektroniky, značkového oblečení atd. Naivita u mě skončila, když jsem viděl jak dělá jedna nejmenovaná Ostravská společnost weby. Bezostyšně vykrádá šablony, fotobanky, v podstatě veškerý software je ve firmě ilegální, má dost zvláštní přístup k "zaměstnancům" a mohl bych pokračovat. Nicméně firmě se daří dobře a má za sebou desítky webů známých společností a řadu dalších a určitě není jediná, která takto funguje.

Avatar

Autor komentáře: Květoš

Datum vložení: 25.6.2005 10:05:38

Jo, dobře vím, co je to flash a jak se dělá, takže tu snahu oceňuji... ...ale informační hodnota je jaksi mimo. Těžko se zde orientuje. Je to přecpané animací, je jí tam hodně. Návštěvníka to může zdržovat a odradit! Kód, divím se! Řekli už jiní!

Avatar

Autor komentáře: Honza

Datum vložení: 26.6.2005 9:20:56

Kdy už se konečně zarputilý flashaři naučí alespoň základy webdesignu a ke svému flashovému "skvostu" nabídnou i "obyčejnou" xhtml/css alternativu pro nonflash plugin uživatele...Toto je ukázka vrcholné nepřístupnosti a ignorantství uživatele. P.S. Nicméně o Flashi autor něco ví.

Avatar

Autor komentáře: carnero

Datum vložení: 27.6.2005 8:19:16

Jen tak stručně... nenávidim weby, kde na něco (animace) musim čekat. Docela by mě zajímalo, zda autor webu má tolik času, že jeho představa prezentace je zabíjení času čekáním na informace při koukání na irelevantní grafiku.

Avatar

Autor komentáře: Matej

Datum vložení: 26.7.2005 12:49:30

Me se web panove libi. Mozna to bude tim, ze nemam nic spolecneho s tvurci stranek, ale jsem proste jenom obycejnej navstevnik a pojmy jako DTD CSS a t d. mi jsou cizi?

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz