Starší komentáře ke článku: chytrevizitky.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: #lama

Datum vložení: 6.2.2004 0:03:43

Celkem pekny a prehledny web ... ale
1. Chtelo by to nastrkat ten JS do externaku
2. Staci trocha a mas tam validni XHTML Strict
3. Trochu bych poupravil rozdeleni na strance, nevyznam se v tom moc
4. Na strance <B>by mel</B> jen jeden nadpis h1 jako titulek stranky a zbytek h2, h3 ... kvuli SEO. Ty jich tam mas vic tech h1.
5. Jinak pekna prace ....

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 6.2.2004 0:04:42

Este jedna vec, dal bych tam nejaky dobry a:hover ...

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 6.2.2004 0:06:12

Promin s tim hoverem, sem blby, nevidel sem. Dulezitejsi vec je, ze mi nefacha to JS menu ...

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Hodboď

Datum vložení: 6.2.2004 0:33:57

Předpokládám, že v rámci SEO nefunguje doména <a href='http://chytrevizitky.cz' target='_blank'>http://chytrevizitky.cz</a>. To NENÍ řešení!

Jinak pěkné, jenom se mi ta zelená barva do toho vůbec nehodí.

OT: Opravdu věříte v úspěch tohoto projektu. S prominutím, ale to se neuchytí... Všiml sem si reklamy na teletextu, zdá se mi to jako vyhozená investice

Avatar

Autor komentáře: m

Datum vložení: 6.2.2004 1:23:20

ad OT: souhlas, totalni hovadina

btw naprosto nerealnej cenik

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 6.2.2004 10:01:06

V predmete kritiky je napisane, ze sa ma hodnotit dizajn. Takze: dizajn sa mi velmi paci. Lenze to je vec velmi subjektivna, vsakze.
Ale neodpustim si jednu pripomienku. Fakt je taky problem pri tvorbe webu pouzivat validator a zabezpecit, aby vysledok bol validny??? Ved netreba vela... :-(

Avatar

Autor komentáře: martin

Datum vložení: 6.2.2004 10:08:11

Dizajn moze b(i)yt. V ie je to ok (6+W2k), v mozille (1.4+w2k) je trosku nalepene na seba, menu je uskocene do prava ale funguje.
Novinky su mensie na vysku ako v IE a tym padom su linky zobra..... mimo boxu.

Avatar

Autor komentáře: Martina

Datum vložení: 6.2.2004 14:46:48

Na pohled docela fajn, ale <B>strasne</B> pomalu se mi rozbaluje menu a ani se mi nelibi zarovnani te rozbalene casti (nekde je stejne siroka jako polozka v menu, nekde uzsi, to uz bych radsi zvolila mensi font, aby se vse veslo do stejne sirky) Ta pomalost by me patrne privedla k silenstvi, kdybych ty stranky chtela pouzivat.

Zelenou barvu bych asi taky vynechala jako uz nekdo v jinem prispevku.

Libi se mi napad s vizitkou a pridanim mezi vizitky v pravem dolnim rohu...

Avatar

Autor komentáře: Robert Němec

Datum vložení: 6.2.2004 18:54:47

Děkuji všem za jejich příspěvky (mohlo by jich být více :-)).

Dal jsem k posouzení grafiku a navigaci, protože tu jsme - až na dva a půl prvku - dělali my (<a href='http://www.robertnemec.com/)' target='_blank'>http://www.robertnemec.com/)</a>.

Nejrůznější programování, chod serveru, includy atd. dodala jiná firma.

S H1 to víme, jenže jsou tam tři rovnocené nadpisy. :-( Jediné řešení by bylo definovat H2 stejně jako H1 a použít je pro zbývající dva nadpisy.

Abych pravdu, největší problém byl s dynamickými menu v Opeře a Mozille. Kdybyste někdo znal nějaké vhodné univerzální řešení, byl bych za něj rád.

Jsme jenom dodavatel služeb. :-) Nikoli provozovatel.

Písmo bych menší nědělal. Naopak se klientům obecně nelíbí, když je malé písmo. Proto je dynamické menu takové, jaké je. Za chybu to ale nevidím.

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 7.2.2004 2:08:08

Na Vasich strankach uvadite:
"Webdesign vašich stránek je to první, s čím se návštěvník vašich stránek setká. Proto je webdesign tak důležitý. První dojem uděláte jenom jednou."
Na mne vzhledem k "rozhozeni" grafiky moc dojem neudelal.
Browser: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20040203 Firebird/0.7

K vizitkam: Asi jiz bylo uvedeno ... v mozille firebird moc nalepene na sebe, menu "utika" do prava. V opere odsazeni dobre, ale nerozbaluje se mi menu (opera - Version 7.23 Final, Build 518, Platform Linux, System i686, 2.6.1-gentoo, Qt library 3.0.5)

Avatar

Autor komentáře:

Datum vložení: 8.2.2004 2:04:37

Mě osobně přijde graf. design naprosto prumerny .. spise tam žadnou grafiku nevidim ,krom tabulkoveho designu s par prechodama .....

ps: vzkažte važene firmě na chytre vizitky, že spamování je nelegalní, vystavuji se nemale pokuty.

Avatar

Autor komentáře: chytré vizitky

Datum vložení: 8.2.2004 11:53:58

Dobrý den, děkujeme za vaši reakci na web a k přípomínce "spam" bych rád dodal, že případné nabídky zasíláme po předchozí konzultaci se zákazníkem. Pokud vám přišla nevyžádaná pošta z naší adresy, je to patrně nedorozumění mezi našimi obchodníky, a za to se omlouváme.
team chytrých vizitek.

Avatar

Autor komentáře: Jan Brasna

Datum vložení: 9.2.2004 0:32:10

Rollout menu si muzete vytahnout z <a href='http://www.czechforum.net' target='_blank'>http://www.czechforum.net</a> , je tam jen zakladni kostra.

Jinak ackoliv mi design prijde jako prumerny (stejne jako jeziskovo), tak musim rict, ze co vas projekt, tak to nejaky znamy site (ackoliv relativne novy), nevim jak jen tu propagaci delate.... ;)

Avatar

Autor komentáře: Anthonius

Datum vložení: 10.2.2004 11:09:39

Grafika ? Nejak mi tam chýba. Web vyzerá ako takmer 80% webov v PHP. Nemám nič proti PHP, ale prečo sa všetky tak podobajú ?? Väčšinou je to nejaký vrchný pruh, pár (2) "obrázkov", ako by mali všetci PHPčkari jedinú šablónu a menili len orámovanie a tie 2 obrázky. A samozrejem nezabudnú na nejaký JS efektík. Sorry, ale pre mňa to je len prepracovaná šablóna.

Anthonius

Avatar

Autor komentáře: Jan Brasna

Datum vložení: 10.2.2004 13:03:59

> Web vyzerá ako takmer 80% webov v PHP

Pokud nekdo neumi udelat graficky zajimavy web, tak to rozhodne nebude pouzitou serverovou technologii...

Avatar

Autor komentáře: Anthonius

Datum vložení: 10.2.2004 15:05:26

Ja netvrdím, ani jediným slovíčkom, že je to technologiou !:)

Avatar

Autor komentáře: Robert Němec

Datum vložení: 11.2.2004 20:44:41

My děláme normálně v ASP a ASP.NET, ale zde jsme dělali jenom webdesign, copywriting a trochu marketing. Design jsme vybrali jako nejlepší řešení.

Myslím, že je hodně dobrý. Navíc nejúčinější přesvědčovací věci (např. teleshopping) jsou dosti "na jedno brdo". Ale vydělávají hodně - a to je rozhodující. Přesto jsem na náš design hrdý. Lidská psychika je stále stejná a pokud se pro ni něco hodí, tak to použijeme. Chceme našim klientům vydělávat, ne sbírat ocenění za kreativitu.

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 6.2.2004 20:35:01

Sorry, ale tohle je prachobycejna reklama...

Avatar

Autor komentáře: Alex John

Datum vložení: 7.2.2004 8:21:10

Nejsem sice profík, ale uvádíte, že je tato diskuse i pro uživatele. Tak jako uživatel chci také říct svůj názor. Ty chytré vizitky jsou pro běžného uživatele dobrým produktem. Mě se i ty stránky líbí, je tam všechno přehledné a jasně vysvětlené. Nikdy v životě (stejně jako drtivá většina uživatelů internetu) jsem nepoužil jiný prohlížeč než Mikrosoftí Explorer a proto je i jedno jak se to zobrazuje v menšinových, nebo spíš bezvýznamných prohlížečích. Proč bych to vůbec dělal?! Není na to čas pánové, já se živím jinou prací, internet je pro mne jen pomůcka. Ale vím, že jsem většinový a ty produkty a stránky mají být takové aby se mi hodily.
Co se týče ceny, je mi jedno jaká je - stejně to platí firmy, to ať si samy zkalkulují, nakolik se jim vyplatí. Souhlasím ale s tím pánem, co tady uvádí, že je to jen reklama...asi má pravdu, i když mě se zdá, že tahle by mě asi tolik neobtěžovala jako třeba na portálech, kde mi "vždycky "před frňák" vyskočí nějaký reklamní obsah a trápí mě až kým nenajdu ten proklatě skovaný "křížek" pro uzavření. Chodím tam přece za jinými věcmi a vadí mi to vnucování se. Já si ty <a href='http://www.chytrevizitky.cz/' target='_blank'>http://www.chytrevizitky.cz/</a> i vyzkoušel a mě se to náramně hodí. Rozhodně budu jejich uživatelem.

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 7.2.2004 9:06:45

Nicmene sekce ve ktere se nachazite se jmenuje "kritika webu", proto se tu (celkem logicky) lidi snazi web kritizovat. "Placani se po zadech" je jinde ;)

Co se tyce toho 'je mi jedno' - to jiste chapu nicmene pokud nekdo pouziva to co nazyvate mensinovym prohlizecem jen proto ze je mensinovy pak je idiot. Ja ho pouzivam proto, protoze je uzivatelsky pritulnejsi a ma veci o kterych bych si v IE mohl nechat jen zdat.

Avatar

Autor komentáře: Alex John

Datum vložení: 7.2.2004 9:35:20

Ja Vam to neberu, chapu to.

Avatar

Autor komentáře: roj

Datum vložení: 9.2.2004 13:05:13

....i když mě se zdá, že tahle by mě asi tolik neobtěžovala jako třeba na portálech, kde mi "vždycky "před frňák" vyskočí nějaký reklamní obsah a trápí mě až kým nenajdu ten proklatě skovaný "křížek" pro uzavření...

Jestli to neni tim, ze jsi tak nadherne VETSINOVEJ :-)))

Avatar

Autor komentáře: blue

Datum vložení: 7.2.2004 10:25:52

Design mě vcelku zaujal. Líbí se mi, že na stránkách nejsou žádné reklamní bannery a pop-up. Asi plní svůj účel. Je to jednoduché, obsahově celkem bohaté. Možná místo zelené v menu bych zachoval to modro-oranžové ladění. Mimo jiné mě také zaujal ten nápad s vizitkou v pravo dole.

Avatar

Autor komentáře: roj

Datum vložení: 9.2.2004 13:08:29

Popupy a banery na firemni strance? Asi od konkurence :-))))

Avatar

Autor komentáře: Radek Domín

Datum vložení: 7.2.2004 14:58:33

Dobry den,

ke kvalita webu se nebudu prilis rozepisovat. Prevazne souhlasim se vsim, co zde bylo receno. S ohledem na design je prome asi nejvic neprijatelna ta zelena barva. Podle meho nazoru je je na webu malo na to, aby se najednou mohla objevit v menu.

Zajimala by me ale jina vec. Jakym zpusobem jsou reseny ty obrazkove ikonky. Mam na mysli ty postavicky. Mohu ze zeptat, jaky softik byl pouzit? Libi se mi a rad bych udelal neco v podobnem stylu.

PS: Ta ikona vedle napisu Vyzkousejte si .... mi trochu pripomina design spolecnosti Cisco ;-)

Avatar

Autor komentáře: Láďa Rejpal

Datum vložení: 7.2.2004 21:22:13

Když se dívám na ukázky chytrých vizitek a označím text v ní uvedený, pozadí "ujíždí" směrem nahoru a vizitka mi skroluje, ač nemá žádný posuvník a na první pohled to vypadá, že je zobrazená celá. Win/IE6.

OT: Co se týče ceny za 1 vizitky, ten nejdražší tarif vyjde prakticky řádově dražší než vizitky papírové, což mi s ohledem na nižší náklady nejde na rozum...

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz