Starší komentáře ke článku: control

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: helena k

Datum vložení: 3.12.2003 12:07:05

pouziti patkoveho fontu se mi nelibi, obrazky jsou hrube a zbytecne moc kompromovane, reseni testovych odkazu je nesikovne, hlavicka se mi zda take takova humpolacka, odkaz top nefunguje a je taky podivne umisten, vubec cely design je az zbytecne jednoduchy, proc tam nesmrknout par vic "cyber" grafickych prvku, tabulky s defaultnimi bordery se mi zda take az moc "old skool"

Avatar

Autor komentáře: rel$

Datum vložení: 3.12.2003 12:49:04

...pruser, tedy graficky a opet reknu nepopularni: kdyz neni nekdo schopen kvalitne nastylovat web, at radeji ten css soubor smaze. vyzkousel jsem to a nevypada to spatne.

Avatar

Autor komentáře: tomáš odaha

Datum vložení: 3.12.2003 13:15:34

Přehledné, což je asi velmi přínosné u stránek podobného typu, protože se uživatel nemusí dlouze zorientovávat..., ale grafické provedení tento záměr příliš nepodporuje - zvolené barvy jsou přinejmenším divoké a neladí v jeden celek. Také žluté pozadí odkazu při najetí myši ve mně vyvolávají dojem jakési "levnosti"....

Avatar

Autor komentáře: Neznámý muž

Datum vložení: 3.12.2003 13:25:55

Chápu samozřejmě, že každý má jiný vkus, nicméně abych zhodnotil tento web, celkový design na mě působí tak nějak neuceleně a roztrhaně, jakoby jednotlivé prvky neměly mezi sebou potřebnou souvislost (hrozně mi vadí ta kurzíva v rámečku na titulní straně). Samozřejmě je to jen můj subjektivní názor. Chápu, že někdo raději konzervativnější design, ovšem toto je podle mne skoro ubohé, navíc použitá paleta barev na mne působí až infantilním dojmem. Ne moc dobrá je také skutečnost, že tam má dotyčný webmaster chybku v odkazu na testování validity CSS (úplně dole). Abych jen nekritizoval, musím říct, že po stránce informační je na vebu vše, co má být a v tomhle směru je zpracován na výbornou. Toť vše. Kdyžtak mrkněte na <a href='http://www.prvnihore.net!' target='_blank'>http://www.prvnihore.net!</a>

Avatar

Autor komentáře: martin

Datum vložení: 3.12.2003 14:36:36

Tak som sa ti mrkol:
1, chyba doctype
2, kodovanie za title (uvodna stranka)
3, css v kode
4, zbytocne pouzitie tagov font, bgcolor ............ - naco ked tam mas css ???
5, ked chces kritiku tak ju posli na interval.



Avatar

Autor komentáře: Neznamy muz

Datum vložení: 3.12.2003 15:08:28

Diky za reakci. Jde o tom, ze toto jsou me prvni stranky a jsem naprosty zacatecnik. Co se tyce krizeni tagu s CSS, je to tim, ze jsem driv CSS vubec neznal a ty tagy tam proste zustaly. Je to zacatecnicka prace, vim, ze jsou tam technicke chyby. Takze jeste jednou dik...

Avatar

Autor komentáře: T.O.M

Datum vložení: 4.12.2003 9:58:27

njn ale graficky taky ne prilis good ;) kdyz zacatecnicky web tak treba s chyby v kodu ale po graficke strance i zacatecnik muze udelat kus slusne prace..
tak treba toto sou ME PRVNI STRANKY(do te doby sem si jen ruzne zkousel nejake veci) je to prasarna nejvyssi urovne delana hlavne pro MSIE kdy sem neco malo tusil o PHP a CSS taky ze je ceka predelavka, ale tez to sou me prvni amaterske stranky a to zdarma a stydet se za ne podle me uplne nemusim ;)

<a href='http://www.rebelsteam.zde.cz' target='_blank'>http://www.rebelsteam.zde.cz</a>

Avatar

Autor komentáře: Hlupak

Datum vložení: 4.12.2003 10:07:01

Na to, jakyho tady delate machra, tak nic moc... prvni vase stranka a v breznu 2003? A tak si tu vyskakujete? :-/

Avatar

Autor komentáře: T.O.M

Datum vložení: 4.12.2003 10:20:18

Pane HLUPAKU :) (vy ste se tak oznacil)...nerikam ze je to uzasne dilo, ani me se uz uplne nelibi, ale dkyz to porovnam s ostanimi amaterskymi tvorbami tak sme trochu jinde, obzvlastne kdyz rikam 1. stranka ktera matne neco tusi o CSS, za to s docela slusnymi ActionScripty.... ja tu nedelam machry, Vam to tak pripada? Ja rikam svuj nazor!

nemam sice dlouholetou praxi ale myslim ze dokazu rict co je hnusny a co pekny a co se priserne ovlada a co mi jak funguje nebo nefunguje ;)
to zvladne i clovek ktery nema ZADNOU praxi! :) a pokud nemate vkus a schopnost praci s grafuikou ani za 10 let praxe neudelate pekny web ! ale za to bude funkcni ;)

Avatar

Autor komentáře: GEe

Datum vložení: 4.12.2003 11:09:15

T.O.Me, nechápu, proč se rozčiluješ? -- někdo si prostě chtěl rýpnout -- btw: osobně si myslím, že jako vůbec první! věc s webem je to fakt slušný!

Avatar

Autor komentáře: T.O.M

Datum vložení: 4.12.2003 12:47:38

Ne to je v poho :) staci juknout na smiliky

Ja se nerozciluju, sem cholerik :) proto to tak muze vypadat, vykricniky jen zduraznuji ;)

btw: diq

Avatar

Autor komentáře: Neznámý muž

Datum vložení: 4.12.2003 15:31:12

Pane T.O.M., co se týče vašich prvních stránek, musím zcela upřímě říci, že je to opravdu velice, velice dobrá práce a to, že mé stránky <a href='http://www.prvnihore.net' target='_blank'>http://www.prvnihore.net</a> byly zkritizovány grafickým profesionálem, mě rozhodně nemrzí, ba naopak - design těchto stránek mě opravdu inspiroval, takže dík a nic ve zlým. Já jsem se o HTML (nejprve) začal zajímat asi tak před měsícem a půl, kdy jsem si koupil svou první knihu (dneska už mám dvě :) a tyhlety stránky, pane T. O. M., to jsou vlastně mé zcela první krůčky, čili nikdy nic před tím nebylo, žádné fragmenty, pokusy, prostě nic (proto ty začátečnické chyby, zbytečné tagy, nedokonalá grafika atd...), přesto se za tento web nikterak nestydím a prožívám naopak nadšení z této zatím nesmělé práce. Mimo to totiž jde hlavně také (a to bych neopomíjel) o to, co na tom webu vlastně je. Okrajově o CSS jsem si pořídil brožurku cca 70 stránek (jmenuje se to "HTML - rady od profesionálů"), čili od toho jistě lze jednoduše vyvodit mou neznalost v tomto směru. Já totiž do té doby neměl o žádném CSS ani tucha. Mimochodem knihy musím používat, neboť jaxi doma nejsem připojen k internetu (aby se mi náhodou někdo nesmál, že si je vůbec kupuji). No nic, stránky se nelíbily, třeba se bude líbit koncert, takže až se bude něco konat, třeba se tam setkáme a pokecáme...

Avatar

Autor komentáře: Siris

Datum vložení: 4.12.2003 12:58:37

Zuuuuva flash, probuh a silenej...teda mozna je lepsi nekdy udelat poradnou grafuku nez neco flashovat...:-(((.

Avatar

Autor komentáře: T.O.M

Datum vložení: 5.12.2003 8:09:24

:) Neco bych Vam na to rek, ale raci si to necham pro sebe...Vy ste autor tech "vymakanych" krouzky.cz ..ze??? ;)

Avatar

Autor komentáře: martin

Datum vložení: 5.12.2003 10:00:10

No ked uz ste s tym zacali tak tu je moja 1 stranka. Spravena za tusim 2 dni po dvoch dnoch skolenia (ani som sa tam nedozvedel co je doctype :), o css ani nehovorim-len nieco akoze to existuje ) .
Tiez to nieje nic moc, ked bude troska casu chcem to prerobit (len po stranke kodu).
<a href='http://www.profdrink.sk' target='_blank'>http://www.profdrink.sk</a>

Avatar

Autor komentáře: Viktor Janeba

Datum vložení: 7.12.2003 14:07:49

Click here to get the plugin
Click here to get the plugin

Seznam sponzoru
Click here to get the plugin.

Vyborna stranka! Dokonala! A jak pristupna! A ta grafika, hmmm. Ok, pustime to v prohlizeci, kde mam flash...
Proc je to ve flashi? Par tutorialovych animaci a silena hudba (kvituju s povdekem, ze se da vypnout)... efekt pro efekt.

Avatar

Autor komentáře: martin

Datum vložení: 3.12.2003 14:45:25

Stranka je prehladna, design jednoduchy(a rychly-modemisti sa potesia) ale to u tohto typu nieje na skodu.
Trosku mi vadi ta zlta (subjektivny nazor) a taktiez poskakovanie odkazov v hlavnej casti dokumentu pri hover (napr: "struktura katedry"). Preco to nie je ako v casti "zamestnanci"?

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 3.12.2003 15:35:35

Diky za kritiku. Je jasne, ze design je otazka vkusu. A navic jsem se snazila udelat stranky tak, aby byly dostupne (snadno a rychle) i po modemu.

Pri presunu stranek na finalni adresu jsem opomela upravit adresu na validitu CSS. Uz je to OK.

Jedno vsak chci predeslat. Barevnost stranek (zluto modre) tak casto kritizovany i zde na intervalu mam uz nekolik let, mnohem dele nez se stala sprofanovanou.

Nechapu "reseni testovych odkazu je nesikovne" - jake testove odkazy mate na mysli?

Co se tyka tabulek - jsou tam 3 a maji svuj duvod - nemaji souvislost s designem a proto je u nich i border.

Ale interval neni jen o designu, ale take o kodu. Taky tady by me zajimal vas nazor. Diky

Avatar

Autor komentáře: Sqee

Datum vložení: 3.12.2003 16:24:04

Fuj ... o grafice nemůže být ani řeč.

(často bývám o mnoho tolerantnější, ale tady už nemám kam ustoupit - je mi líto)

Avatar

Autor komentáře: prudil

Datum vložení: 3.12.2003 20:40:53

no tak me se zas na oplatku design moc libi, predne hodnotim jednoduchost, ucelnost a informacni hodnotu. kod me nezajima, protoze stranky mi bezvadne funguji a stejne bych z nej nebyl dvakrat moudrej. podle meho je to jeden z nejlepsich webu, mozna se mi libi vice nez nedavno predstavene stranky jednoho caryfuka.

Avatar

Autor komentáře: GEe

Datum vložení: 4.12.2003 9:58:58

Souhlasím, ale design je nedílnou součástí a časté spojení hezkého designu s nevaliditou stránek, či dobře naprogramované stránky s nehezkým designem dalo vzniknou soutěži Interzen.

Kazdopádně: Modemistů je míň a míň, linky (i běžné) neběhají zase tak pomalu, aby nemohli stáhnout 120kB dat z netu na první stánku (pozadí apod. se uloží do temp. diru). Tedy, pár hodin u grafického návrhu by určitě neuškodilo.

Co mi na stránkách vysloveně vadí, je efekt, který v IE6.0.26 je vyvolán při najetí kurzoru na jekékoliv menu či odkaz (stránka je na samotném začátku). Srollbar začně při přejíždění kurzorem po odkazech zvětšovat a změnšovat velikost. Při sesrolování stránky, kdy horní část obrazovky je s dolním obrysem bloku KKY (obrázek), se tento jev vytratí.

Avatar

Autor komentáře: Jan Votoček

Datum vložení: 5.12.2003 13:35:56

<em>...Modemistů je míň a míň, linky (i běžné) neběhají zase tak pomalu, aby nemohli stáhnout 120kB dat z netu na první stánku </em>

Hmmm, a co ti modemiste delaji? Kupuji predrazene adsl nebo prestavaji surfovat? Pardon, cekani pul minuty na natazeni 120kB stranky vlastne nic neni :(

Avatar

Autor komentáře: GEe

Datum vložení: 5.12.2003 15:04:17

No, nevím jak se Vám to pozdáví či nikoli, ale i já doma stále využívám telefoní linku na při dobře udělaných stránkách těch 120kB není zase tolik, navíc, jaxem již zmínil, dost velká část je uloží do temp diru

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 5.12.2003 15:26:03

No pokud se jedná o první stranu, tak pokud nebudu rozhodnut vytrvat u pozorování prázdné stránky, prostě za pár vteřin zmizím a vyberu si web, který se mi natáhne dřív. Jde mi o informace a ne o design balast. Ale přiznávám že pokud mne ten web někde přitáhne svým obsahem, občas mu to delší natahování prominu. Napoprvé ale ne.
Více na <a href='http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/' target='_blank'>http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/</a>

Avatar

Autor komentáře: Neznámý muž

Datum vložení: 4.12.2003 15:54:02

Jo máš pravdu (nebudem si tykat?), byl jsem jeden z prvních, kdo začal s kritikou tohoto webu (ovšem jen po designové stránce) a jak už jsem řekl, design "fuj" - informace "mňam"... Teď jsem se taky podíval do kódu a musím říci, že jsem tam objevil spoustu (pro mne) zajímavých věcí, které jsou pro mne určitě inspirujícím materiálem, jinak přeju ještě hodně moc ztránek, který se budou hlavně tobě líbit, o to totiž hlavně jde. Je to hlavně o zábavě, nemám snad pravdu?

Avatar

Autor komentáře: Raven

Datum vložení: 3.12.2003 17:50:46

Graficky na mě stránka nepůsobí, ale kódově ano, takže rozeberu kód... :)

kód je validní, což je jistě plus... nelíbí se mi, ale ten text, co je před nadpisem a je za pomoci css schováno - to je už jak to optimalizace pro IE... :( takže doporučuji smazat - když nemá zapnute/dostupné CSS, tak si ho ani nezapne/nepřejde na jiný prohlížeč - takže to akorát překáží! dále tam máte spousty nadpisů h2 a jsem si jist, že nadpis: "Fakulta aplikových věd, Západočeská univerzita v Plzni" je důležitější než např. "KKY" nebo se pletu? proč teda nepoužít h3? dále nevidím důvod psát do nadpisu bez diakritiky ... myslím, že je to snad vše... a teď ještě něco k obsahu stránky <a href='http://control.zcu.cz/web.php' target='_blank'>http://control.zcu.cz/web.php</a> - nevím, ale ty stránky nejsou tvořeny v XHTML? nebo je XHTML žrádlo pro psy a kočky? ale budiž, jak myslíte!

Avatar

Autor komentáře: Ondrej

Datum vložení: 4.12.2003 8:56:41

Ahoj!
Mam IE 5.00 a ak mysou najdem na odkazy vpravo, tak scrollbary sa preblikavaju.

Avatar

Autor komentáře: T.O.M

Datum vložení: 4.12.2003 10:07:49

Ahoj,
takze do XHTML prilis nedelam, ale jak to tak vypda po kodove strance a pristupu to bude na velmi dobre urovni...nesoudi mi vice toto komentovat

prehlednost a ovladani dobre, maximalne funkcni, nic co by me nejak vadilo nebo zneprijemnovalo zivot..

co se tyce designu tak je to "nejnevkusnejsi"(vkus je relativni) vec kterou sem v posledni dobe videl :// urcite bych byl pro bezpatkove psimo..HOVER odkazu je taky sileny, celkove barvene ladeni hrozne, design prakticky zadny je tak jednoduchy jako by tam azdny nebyl...no nebudu se o tom rozpovidavat protoze to sand ani nema cenu neni tam NIC co by se mi libilo :/ nebo nejak zaujalo..i ty fotky, jakozto snad jediny graficky prvek maj takovou kompresy ze kdybyste nechal at si kazdy namaluje svoji podobenku v "malovani" tak si to asi bude podobnejsi nez tyhle 4 mastny fleky...

Avatar

Autor komentáře: T.O.M

Datum vložení: 4.12.2003 10:10:48

samozrejme NECHALA ;)
pardon

Avatar

Autor komentáře: chromos

Datum vložení: 4.12.2003 12:43:26

Tak bohužel... Chtěl jsem si to prohlédnout, ale někam se vám ztratil soubor s kaskádovými styly, tak snad jindy. Na druhou stranu, je to takové pěkné retro :-)

Avatar

Autor komentáře: Masters

Datum vložení: 4.12.2003 13:26:34

Za to urcite muze $rel :)))

Avatar

Autor komentáře: chromos

Datum vložení: 4.12.2003 14:15:53

Taky mě to napadlo. Je vidět, že alespoň některé rady kritiků berou autoři stránek vážně :-).

Avatar

Autor komentáře: rel$

Datum vložení: 4.12.2003 14:28:11

mate pravdu jsem potesen. jeste se ale stala chybka a designer tohoto webu omylem prihodil ke strankam jiny css soubor, ktery puvodne partil k jinym strankam. toto nedopatreni by se dalo jiste napravit jednoduchym stiskem klavesy delete.

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 4.12.2003 16:06:30

ha ha ha. tady je nekdo ftipnej.

Avatar

Autor komentáře: Xificurk

Datum vložení: 4.12.2003 18:40:35

No mně se to tak líbí :) Ale chtělo by to trochu na tom ještě zapracovat, nějak mi nesedí seřazení jednotlivých bloků :)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz