Starší komentáře ke článku: Deset osvědčených rad, jak přijít o e-zákazníka

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Roman

Datum vložení: 14.10.2003 8:18:19

:-)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 14.10.2003 11:14:17

Upozornuji, ze jakekoli pokusy o neplacenou reklamu budou mazany!!!

Avatar

Autor komentáře: RH

Datum vložení: 14.10.2003 14:00:58

Nemyslim si, ze by ve vsech pripadech nutne platilo vse vyse uvedene.

Zakaznik neocekava, pokud si objedna napr. jednu knihu, ze mu bude dovezena autem behem hodiny az do domu. Klasicka cesta postou, dodaci lhuta do 14 dnu je akceptovatelna, a zadny ezakaznik nastvany neni. Rozhodujici se je nabidka a kvalita sluzeb a kvalita komunikace. Pokud obchod nema co nabidnout, sebelepsi dovoz nic nevyresi, pokud ho tvori tlupa amateru, sebelepsi baleni problemy nevyresi, a pokud fungovani uvnitr firmy neni spolehlive, sklad narvany zbozim nic nevyresi. Mohu z vlastni zkusenosti rict, ze neni treba mit byt jeden jediny kus zbozi ve skladu a presto v presne danou dobu plnit terminy objednavek a dodavat zbozi lidem, kteri jsou spokojeni a pro dalsi zbozi se vrati zas do stejneho obchodu. Ale musi to byt podchyceno rozumnymi dodavateli, to je jasne.

Staci tedy se drzet stareho dobreho hesla nas zakaznik nas pan, a premyslet nad tim, ze to, co na zakaznikovi nevydelam ted hned, se mi v budoucnu muze vratit v mnohem vetsi mire, pokud bude zakaznik spokojen.

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 14.10.2003 18:31:02

Hm, dodavka do tri dnu ma sve plus. U obchodu co jsem delal sklad neni a presto se zvlada dodani zbozi do 3 prac. dnu... proste se to stihne a stihnout musi.

Avatar

Autor komentáře: Radek Novák

Datum vložení: 21.6.2004 19:00:28

Opravdu by mě zajímalo, jak do tří dnů (předpokládám, že pracovních) dodáte zboží, které není na českém trhu? Když vám dnes
(1. den) v pondělí v 19,00 pošlu objednávku, zítra ráno (v lepším případě ještě dnes večer, ale to bych se divil) se jí začněte zabývat.
(2.den) Po půl dne shánění dodavatele, zjistíte, že požadované zboží sem nikdo nevozí a nelzenete původního výrobce na opačně straně Země. Provedete kontakt, objednáte zboží, uhradíte převodem. Pokud je váš protějšek dobrý, tak ještě týž den zabalí zboží (výhoda časových pásem, když je u nás odpoledne, v Kalifornii teprve začínají pracovat :o) ) a odešle ho.
(3.den) - zásilka "hnije" na celnici a letišti, posléze je přepravena letecky do Evropy a doručena do ČR.
(4. den) kde po dalších celních formalitách je možné ji vyzvednout. To se vám ale povede spíš až
(5.den). kdy zásilku skutečně přivezete do firmy a musíte ji rozbalit, zkontrolovat, doplnit o záruční listy a návod v češtině, zabalit a nějak vyexpedovat k zákazníkovi.

To se dá přinejlepším stihnout za 4 dny. Rychlejší řešení je možné jedině s kámošem-dipomatem, který vám poptávané zboží přiveze v diplomatickém kufříku, do kterého nikdo nehrabe ... :o)

Pokud to zvládáte do těch 5 dní, dejte mi vědět, rád budu u vás objednávat zboží.

Avatar

Autor komentáře: otík

Datum vložení: 14.10.2003 22:24:32

samé kecy-skutek utek !!!!!!

Avatar

Autor komentáře: Majitel e-shopu

Datum vložení: 15.10.2003 16:10:44

To s tema skladama je dost nesmysl. Tedy ne dost, ale absolutni. Mit plne sklady bylo domenou socialistickeho hospodarstvi ;-) E-shop musi mit takovou logistiku aby dokazal zbozi zajistit vcas a bez skladu. Na druhe strane musim priznat, ze v Cechach je dost obtizne takovou logistiku aplikovat, vhledem k tomu, ze sehnat spolehliveho velkoobchodnika s cimkoli je tady u nas zatim obrovsky problem. Zbytek jsou lehce prekonatelne prekazky.

Avatar

Autor komentáře: Petr S

Datum vložení: 16.10.2003 0:49:01

Plne sklady nemusi mit "koncovy" obchodnik. Ale pro velkoobchod (distributora, dovozce,.. ) je predpoklad naopak "plny" sklad. Vzdyt prave s tim "koncovy" prodejce pocita a muze nabizet zbozi do 3 dnu.

Avatar

Autor komentáře: Rs

Datum vložení: 17.10.2003 9:28:37

Pochopil jsem clanek (nebo vylozil), ze neni az tak podstatne, jestli ten sklad mam/nemam, ale jestli jsem schopen garantovat DEFINOVANOU dobu dodani zbozi ...

Avatar

Autor komentáře: Libor

Datum vložení: 2.1.2004 11:28:43

Take provozuji eshop a nemam sklady. Dodaci lhuty mame az 3 tydny a zpravidla to neni problem. Ono je to take casto o tom, jake zbozi prodavame. Pokud bych nabizel spotrebni elektroniku, pocitace apod., kde lze mit omezeny pocet dodavatelu a kde se ceny zbozi pohybuji v tisicich, lze dodavat v relativne kratkych terminech, dopravne je casto vzhledem k cenam zbozi zdarma. Pokud vsak nabizim zbozi v hodnote stokorun a chci mit siroky sortiment, je problem najit jednoho dodavatele. Musi jich byt nekolik a co se stane, kdyz zakaznik objedna jednu vec od jednoho, druhou od jineho dodavatele apod. a kazda je pritom treba za petistovku? Kazdy dodavatel si nauctuje min 80 Kc postovne a ja jsem v haji, nebot jsem nic nevydelal, ale prodelal. A zde bud musi nastoupit vlastni sklad, nebo delsi dodaci lhuta spojena s kumulaci objednavek a s tim spojene rozpusteni nakladu do vice zakazek. Dalsim problemem je, pokud provozovatel obchodu je mimo nejake velke mesto s prislusnymi velkoobchody. Zde se musite opravdu spolehat na rychlost, skladove zasoby a rozumne dodaci podminky velkoobchodniku. Dost tezko muzete sednout do auta a operativne objet par dodavatelu v jedne lokalite.
V urcitem sortimentu nemusi byt vubec jednoduche podnikat.
Kontakty na webu samozrejme mame, vcetne telefonu (mobilu). Nekdy vsak mam pocit, ze lide nejsou vubec soudni. Klidne volaji o svatcich, vikendech, nevadi jim ani nocni hodiny, ale co naplat, hlavne ze volaji :-).
Hodne uspechu vsem e-shoparum a nejen jim!

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz