Starší komentáře ke článku: developstudio.com

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Matus

Datum vložení: 25.8.2004 6:24:52

... mnozstvo ludi travi velke mnozstvo casu prechadzanim roznych velkych ci malych portalov zameranych na vtipy, vtipne obrazky ci texty. Ja sa chodim bavit sem :-) Mr. Plavacek v.k. , Vy ste najtalentovanejsi kritik ktoreho som v poslednej dobe mal moznost pozorovat. Neurazte sa, myslim to len a len v tom dobrom slova zmysle :-) Neuvazoval ste nad galeriou vsetkych "zrudiciek"? ...
Ale k stranke: je to zrudicka. Uplna. Ale keby som mal napisat komentar ku kazdej mne sa nepaciacej malickosti tak sme tu dost dlho. Takze ja okomentujem len tu uplne prvu indexovu stranku :-O ok? ...
... ten napad s pouzitim "duhy" sa mi paci. V jednoduchosti je sila a ma to svoj zmysel. Ale ten odrezany vrcholcek mi aj tento jediny pozitivny pocit prekazil.
... tato stranka by mala vyzdvyhovat kreativitu, zmysel pre detail, nejake umelecke citenie a este kopec dalsich veci ... ale nerobi to. Tie odkazy na flash ci staticku verziu vyzdvihuju akurat autorovu lenivost a mozno nedostatok casu spracovat pekny button.
... under constuction ... preco to tam davas? nikoho to nezaujima. Ak by som bol potencionalny zakaznik tak ma napadne: "Aha, tak teda nedokoncenu stranku? Aaaano presne to chcem!" ... toto je jeden zo zakladnych faktov o strankach ktore nieco predavaju! ...
... tie odkazy na validatory ... hmm ... premyslajte! ... pre koho je stranka urcena? ... pre webdesignerov? alebo pre nejakeho pana podnikatela ktory sa prave dopocul o internete a konecne si da vyrobit prezentaciu? .. podla mna by to mala byt ta druha moznost. ... mozno nie tak celkom ... :-) ... takze predpokladate, ze pan podnikatel vie co tie linky znamenaju? ... na mna to posobi ako umele perly na krku "krasnej" zeny ... je to kic ... alebo to aspon vysvetli pre cloveka co o css a html nema ani ponatia ... ten co ma, tvojim zakaznikom nebude :-))
ok, slubil som ze tu nebudeme dlho tak teda uz koncim. Naozaj jedina vec ktora je vybrana vhodne je domena ... vela stastia ...

Avatar

Autor komentáře: t3x

Datum vložení: 25.8.2004 7:11:37

Nezbývá mi než souhlasit s Plaváčkem a Matusem (Matus co třeba někdy vynechat ... aby to bylo čitelnější? :]). Na těchto stránkách by se mohlo názorně demonstrovat špatné využití Flashe! Díky stránkám jako je tato ho spousta lidí nemá rada. Chyby co bych zde napsal už za mě našel Pan Plaváček a Matus :) takže jen...moc pěkný je ten "samopsací" text v kontaktech. O ikonkách na validnost ani nemluvim, je to víc než dvě pěsti na oko :)

Avatar

Autor komentáře: Matus

Datum vložení: 25.8.2004 8:34:32

Mna to mrzi :-) ale neviem kde som to [ ... ] nachytal ... :-) neviem sa toho zbavit. To asi preto, ze vzdy by som este nieco chcel dodat ale k tejto stranke som si to mohol naozaj odpustit :-) ...

Avatar

Autor komentáře: t3x

Datum vložení: 25.8.2004 9:28:02

Něco ti doporučim, zkus se na ty svoje výplody podivat a zkusit si je přečist :) Jelikož jsem tim taky jednu dobu trpěl a pak jsem zjistil že to dělám víc než je zdrávo, tak jsem se to takhle odnaučil :))

Avatar

Autor komentáře: Raven

Datum vložení: 25.8.2004 7:02:11

Ano pánové a dámy, je to koupená šablona. Tato firma nám dala na hodnocení šablonu, kterou zakoupila od templatemonster.com. Adresa šablony je tato <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.templatemonster.com/website-templates/2033.html' target='_blank'>http://www.templatemonster.com/website-templates/2033.html</a> .
Myslím si, že to je podraz jak proti zákazníkům, protože oni si myslí, že jste to dělali vy a navíc podraz na kritiky. Jaký má smysl hodnotit něco, co není vaše. Ani ten kód není, je toho člověka, co dělal tu šablonu. Dokonce flashová i ne-flashová verze v tý šabloně je - to jste měli asi hodně práce. :)
Takže pěkná ostuda... bohužel :(

Avatar

Autor komentáře: Anton Pitak

Datum vložení: 25.8.2004 8:39:29

Suhlasim, už na prvý pohľad bolo vidieť, že je to šablona, len som nevedel odkiaľ :-) Ču dujem sa len, že si to nevšimol p. Plaváček. Aj keby to nebola kupena šablona, každý, kto občas bol na weboch so šablonami tento vzhľad pozná, a čerešničkou na torte je takmer vždy "krabica" zo serveru :-) Ďalej sa neoplati písať ani hodnotiť :-/

Avatar

Autor komentáře: Raven

Datum vložení: 25.8.2004 8:47:28

nejlepsi je hlaska tady na intervalu, kde v autori je uveden nejaky diblik nebo kdo a je tam napsano design :D :D :D heh to je mistrovstvi stahnout design ;) mame se jeste, co ucit, panstvo
btw krabica zo serveru je protoze jsou to sablony pro hostingy, ale chytraci si to kupuji pro vsechno :D lolec

Avatar

Autor komentáře: waffen ms

Datum vložení: 25.8.2004 7:29:46

tohle mně pobavilo: "Inzertní server zabývající se montážema", proč ve flash versi (která je navíc v v HTML) chybí celý vršek webu? kód je sice validní (asi když se tím chlubí) ale stejně prasečina, mašinka, inline styly a špatně nadefinované písmo v css, ani graficky se mi to moc nezamlouvá.....

Avatar

Autor komentáře: Matus

Datum vložení: 25.8.2004 8:13:23

ten vrsek tam vobec nechybi !!! to len autor to dotiahol do absolutnej geniality a usetril nas, explorer nepouzivajucich, toho pohladu. Ja mu za to velmi dakujem. A tymto sposobom vyzyvam na prejav vdaky vsetkych co sa naozaj zivia vlastnou tvorbou a nenevidia podobnych, biznis kaziacich webdesignerov ako su pani Roman Hák (apliakce), Jan Diblík (design) na cele s ich pani jednatelkou Kristýnou Palšovičovou. Podakujte im aj vy na ich telefonnom cisle +420 271 725 804 alebo osobne na Žitomírská 36, Praha 10 ... ale nedivil by som sa keby aj tieto informacie od niekoho odkopirovali :-)

Avatar

Autor komentáře: Boom

Datum vložení: 25.8.2004 8:14:11

Zdravim Vas pani kritici. Ja si zatial nedovolim weby hodnotit, tak len taka "pocitovka".
Dizajn stranok sa mi paci. Povodne som mal v plane dokonca oponovat Plavackovi (slubujem, ze uz to nikdy neurobim ;)), lebo flashova hlavicka mi pripadala velmi efektna a na mieste, ale velmi ma sklamalo, ze nie je z "pera, mysi a klavesnice" zadavatela webu do kritiky, takze mi to pride len ako trik na propagaciu vlastnych stranok.
To je odo mna zatial vsetko, idem sa pani od Vas dalej ucit a raz si mozno dovolim napisat kritiku aj ja ...

Avatar

Autor komentáře: Matus

Datum vložení: 25.8.2004 8:53:27

Externí spolupracovníci
Mna ta stranka tak rozrusila ze som si ju musel pozriet este raz a docital som sa tam toto : [vopred sa ospravedlnujem za dalsi prispevok, tento je posledny, slubujem]

Jan Kocourek - Web & Flash Designer
jankocourek.wz.cz


Externí spolupracovník - profesionální webdesigner a tvůrce internetových prezentací
- HTML 4.0, CSS 2.0, Flash 6.0, Webdesign (Adobe Photoshop, a jiné)


Daniel Falta


Externí spolupracovník - profesionální grafik (Hry: Polda 2,3,4, Brány Skeldalu, Colony 28, ...)
- 3D Studio MAX, Flash, Adobe Photoshop, a další.


Marek Skočovský


Externí spolupracovník - Odborník v oboru programování, správy a údržby sítí
- PHP, MySQL, CSS 2.0, (X)HTML, a další.

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 25.8.2004 10:33:43

Clovece, celkom pekne pises :-)
Ale mam taky pocit, ze pani majstri zabudli do kontakztu vlozit meno cloveka, ktory nakupuje sablony. Navrhoval by som nieco v tomto zmysle:
---
Pepik Tupacek
externi spolupracovnik, profesionalni nakupce hotovych webovych sablon
---

A ja hlupak som si myslel, ze ma uz nic nemoze prekvapit. Ale tolko drzosti a arogancie voci svojim zakaznikom (aj potencialnym) som uz davno nezazil. Fuj.

Avatar

Autor komentáře: d4vid

Datum vložení: 25.8.2004 10:03:58

nejenze udelali podvod a web udelali ze sablony, oni i tu sablonu vybrali pekne naprd, kdo toto barevne navrhoval musel byt stopro barvoslepy.. :-)

Avatar

Autor komentáře: mato

Datum vložení: 25.8.2004 12:38:47

Vůbec mě nefungují při kliknutí odkazy v horní duhové liště, vidím pouze levé menu, mám IE 5.5

Avatar

Autor komentáře: Adam Vašíček

Datum vložení: 25.8.2004 13:31:57

Pozvedni pest na protest... Opet bohuzel musim mlcet. Nevim, jestli se u autoru (nebo toho, kdo daval str.na kritiku) jedna o naivitu, ci blbost.

Avatar

Autor komentáře: Hynek Zatloukal

Datum vložení: 25.8.2004 13:57:38

Z pohledu laika je to graficky super web.

A jelikož jsem se nedíval do zdrojového kódu, ani na velikost flashe (popř. druhé verze), tak se mi to taky líbí.

(jen to tlačítko "více")

Avatar

Autor komentáře: Richard Palát

Datum vložení: 25.8.2004 19:52:32

Šablony bych nezatracoval. Je to totéž, jako bych řekněme uměl dělat dynamické stránky ale byl grafický pixelfabet. Nemám cit pro grafiku - přivolám na pomoc grafika. V případě šablon prostě grafiku rovnou koupím.
Když přeci využívám skriptovacích jazyků a datábází, taky mne nikdo nebude obviňovat, že nejsem autorem použitého skriptovacího jazyka či použitého SQL engine.

Avatar

Autor komentáře: pmasarik

Datum vložení: 25.8.2004 20:07:52

Súhlasím stým, že ten kto nemá cit pre grafiku si môže kúpiť hotový design, ale na druhú stranu keď dáva niekto web na kritiku mohol by aspoň prerobiť HTML kód a nie že použije ten originálny.
Nie som odborník, ale firma ktorá chce poskytovať služby ako <I>"komplexní řešení s individuálním přístupem"</I> by mala byť schopná si urobiť najskôr svoju stránku a až potom poskytovať nejaké služby za peniaze.
Ked som pozrel na tie ich referencie tak všetky weby mi pripadajú tiež urobené pomocou template.

Avatar

Autor komentáře: waffen ms

Datum vložení: 26.8.2004 14:15:09

no ale když ta firma neumí ani tu šablonu použít, tak bych jí doporučoval všechno nakreslit v Photoshopu, v nejakym sazecím softu tam napastovat texty a pak vše vystavit jako sekvenci obrázků

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 26.8.2004 14:23:01

Možná se budete divit, ale na sklonku minulého století jsem přesně takový web objevil - co stránka, to jeden velký obrázek. Dodnes se ten web nezměnil, ale odkazovat ho nebudu, zhůvěřilosti nepodporuji ;-)

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 27.8.2004 5:56:04

Pan Malek, ja som bol pred niekolkymi rokmi na veltrhu v Brne a zaujala ma tam nejaka firma, vyrabajuca LED ziarovky. To boli LED-ky s vysokou svietivostou v ziarovkovych puzdrach. Inak takto, vyborna vec. No a ked som si potom z domu pozrel ich web, tak bol presne taky, ako popisujete. Ak su to oni, poslite mi na nich prosim kontakt. Neviem si spomenut, ako sa ta firma volala.
Dakujem.

Avatar

Autor komentáře: future

Datum vložení: 25.8.2004 22:09:50

intervale intervale, byly doby, kdy jsem te mel rad, ba primo i zboznoval, ale posledni dobou jsem uz jen znechucen tim, co je tu predkladano k posouzeni za kritiky. Alespon trochu by bylo vhodne weby selektovat a nabizet ke zhodnoceni "ZAJIMAVE VECI" a ne ty patlaniny, co se tu predvadi ted. Musel bych hodne zapatrat v pameti, abych nasel web, ktery byl dobre zvladnuty /bud po designerske strance, programove ci obou/. Ale soucasne weby? kazdej frantik si sem vystavi svoji patlaninu. Pocitam, ze tato cast ubrala intervalu mnoho z jeho prestize.
Zde kritizovane weby nikomu nic zajimaveho a prinosneho. Chapu, ze ne kazdy ma dokonale graficke citeni, ale v tom pripade zde jeho web nema co delat.

a tento web? nemam slov, "individualnim pristupem" je zrejme mysleno, ze firma pokazde sahne po jine sahblone?:) autor, ktery to sem vlozil je asi peknej blb, jeste napise Diblik (design):) hustyyy
obcas sablony mohou byt pekne, ale ne je pak davat hodnoti jako sve dilo a uz vubec ne jako prezentace firmy, ktera dela dalsi weby, fuj

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 25.8.2004 22:59:24

<I>Pocitam, ze tato cast ubrala intervalu mnoho z jeho prestize.</I>

Intervalu nebo takydesignerům? ;-)

Avatar

Autor komentáře: zdenekold

Datum vložení: 25.8.2004 23:51:13

Milý Plaváčku, myslím si, že dnes Ti ten úvod absolutně nevyšel. Jednak to, že jsi blahosklonně přešel chyby, za které se zde jinak nemilosrdně strhávají weby amatérů, navíc ještě tuto firmu doporučíš. Já se zde bojím umístit web do kritiky, protože dobře vím, že grafiku mi každý sepsuje a když vidím něco takového, nestačím se divit.
ale měl bych radu: každý kdo si pošle přihlášku do kritiky by měl odpovědět na tři kontrolní otázky, které by potvrdily, že dotyčný zná alespoň v jádru principy zdejší kritiky.

Avatar

Autor komentáře: Raven

Datum vložení: 26.8.2004 7:32:03

Ty asi absolutně nemáš ponětí, co za weby do kritiky chodí, co? A není Plaváčkovým úkolem identifikovat každý web - jestli je to šablona či není atd. Od toho jsou tu kritici. On píše ÚVOD! A to je, sakra, rozdíl.
A nevšiml jsem si, že by Plaváček tuto firmu doporočil, ale budiž. Jak myslíš. Raději se příště zamysli nad sebou než začneš kritizovat Plaváčka.
A mimochodem vy už snad Plaváčkův úvodník berete jako samozřejmost, vždyť to dělá z dobré vůle. Probůh, lidi, vzpamatujte se.

Avatar

Autor komentáře: Matus

Datum vložení: 26.8.2004 8:01:48

To je pravda, Plavacka nechajte napokoji. V tom uvode je dost sarkazmu a ak sa naucis citat medzi riadkami tak uz nabuduce nieco podobne nenapises. Na ceskom alebo i slovenskom webe je velmi malo stranok, ktore by sa mohli rovnat intervalu. Ale zas si nemyslim ze to pan Plavacek robi len z dobrej vole ... tato stranka nieje len cisto informativna ... je tu aj davka komercie.

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 26.8.2004 8:23:26

A ja si myslim, ze to Mr. Plavacek robi z dobrej vole. Mozno berie nejake honorare, ale nemyslim si, ze mu budu stacit na nakup novej jachty :-)
Co sa mi ale najviac paci je to, ako niektori ludia nedokazu citat. Je sice pravda, ze Plavacek pouziva skoro az cimrmanovsku cestinu, ale jeho komentare su nadherne. A odkedy pise do kritiky uvod, tak ma tato rubrika celkom novy rozmer.
Tak by ma zaujimalo, kolko pozitku z pocuvania Cimrmana ma ten clovek "zdenekold". Ale asi nijaky, ved tomu zrejme nerozumie.

Avatar

Autor komentáře: zdenekold

Datum vložení: 26.8.2004 8:36:04

Pane Kuzmo, chtěl bych Vás poprosit, nehodnoťte můj vztah k počúvaniu Cimrmana, nemyslím že to souvisí s kritikou na intervalu. Děkuji - ten clovek Zdenekold.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 26.8.2004 9:40:32

2 Matus: <I>...tato stranka nieje len cisto informativna ... je tu aj davka komercie...</I> - Mohl byste mi tohle vysvětlit?

Avatar

Autor komentáře: Matus

Datum vložení: 27.8.2004 2:42:16

A co to knihkupectvo? ... z toho nema nikto ziaden profit? .... je to komercna stranka, velmi dobra komercna stranka ... vacsina navstevnikov co sem chodia su zacinajuci alebo mierne pokrocili v tom co onom jazyku ... a samozrejme ked informacie na intervale dojdu tak siahnu po knihe ...

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 27.8.2004 10:08:07

Tím myslíte Odborné knihkupectví Interval.cz? Jestli ano, tak jste mně právě rozesmál, protože z toho žádný zisk nemáme. Z každé knihy si ponecháváme tolik, aby to pokrylo náklady na provoz, a zbytek jde do slevy pro nakupující ;-)

Avatar

Autor komentáře: Matus

Datum vložení: 28.8.2004 2:40:01

Vsak hovorim, aspon pokryjete naklady ...

Avatar

Autor komentáře: zdenekold

Datum vložení: 26.8.2004 8:31:20

Nevím, proč jsi po mě takhle vyjel, myslím, že jsem velice slušně napsal svůj názor. Formulaci o vzpamatování nepovažuji za slušnou formu komunikace, ale pojďme se bavit bez emocí.
1) Já jsem ani jedním slovem nekritizoval výběr webu. v tomto směru jsem v obraze a souhlasím, že je to reálný průřez tvorby.
2) Píšeš: On píše úvod ... - ano, ale dává tam i svůj názor a s dvěma pasážemi jsem holt nesouhlasil.
3)"...prezentace je až na pár drobných a přehlédnutelných prohřešků ....příkladem špičkově zpracovaného webu. " toto si bohužel nemyslím již třeba z důvodů jistých problémů v některých jiných prohlížečích.
4)"Věřím, že se mnou budete souhlasit a nastane-li ve vašem životě okamžik, kdy budete nuceni se prezentovat na webové pavučině, nepohrdnete službami této společnosti." Bez komentáře.
5) Tak jsem se nad sebou zamyslel a jinak malé OT: myslím si, že Plaváček je schopen se obhájit i sám, co Vy na to?

Avatar

Autor komentáře: verisof

Datum vložení: 26.8.2004 9:33:10

<I>3)"...prezentace je až na pár drobných a přehlédnutelných prohřešků ....příkladem špičkově zpracovaného webu. " toto si bohužel nemyslím již třeba z důvodů jistých problémů v některých jiných prohlížečích.</I>
To snad neni pravda, přečetl jste si vubec ono místo, které jste vytečkoval? Nejsem o tom přesvědčen, protože kdyby ano, zjistil byste jaká ironie to byla. Ono tam totiž je napsáno toto:
<I>tabulkový layout, zbytečné použití flashe pro laciný a bezvýznamný efekt, použití ífrejmu (iframe) s obligátně zabarveným posuvníkem, nedostupnost tiskové verze, podtrhané texty, jež nejsou odkazy, nepodtrhané texty, jež naopak odkazy jsou, a nemožnost zvětšit si písmo</I>
Něco podobného platí i pro Váš bod 4, ale nechce se mi sem citovat i Plaváčkovi výroky o "baťovské ceně" a "značkových sandálech" za 99,-

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 26.8.2004 9:41:56

Doporučil bych Vám vyhledat ve výkladovém slovníku slovo <I>sarkasmus</I>. Když jsem četl Plaváčkův komentář, málem jsem smíchy spadl ze židle ;-)

Avatar

Autor komentáře: Raven

Datum vložení: 26.8.2004 10:05:08

Njn, nekteri lide to slovo ve svem slovniku asi nemaji. Ja jsem ze svoji zidle, po pravde receno, spadl - tak jsem se smal... :)
Ale co nadelate... kazdej jsme nejakej, ja treba jsem hodne kritickej. :D

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 26.8.2004 19:41:28

Obhájím se odkazem:
<a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://weblog.plavacek.net/2004-08.html#1093541819' target='_blank'>http://weblog.plavacek.net/2004-08.html#1093541819</a>

Avatar

Autor komentáře: Marabu

Datum vložení: 27.8.2004 10:39:21

Ironie, sarkasmus... nekdo pochopi, nekdo ne...

... ja se s tim dve hodiny siju a on to do me nasije, ***

Avatar

Autor komentáře: mynameis

Datum vložení: 26.8.2004 10:30:24

Interval navštěvuji dlouho. Stránka v kritice (rozumněj developstudio.com je skvělým příkladem lidské blbosti. Víc nic. Ani layout "partnera této firmy" se mi poněkud nezdá, nechtěl bych se však bez důkazů nikoho dotknout ;) Co mě ale zaráží je fakt, že se v kritice objevují názory typu " kazdej frantik si sem vystavi svoji patlaninu." a podobné. Jestli ale tentýž autor poslal do kritiky svůj (má-li vůbec nějaký) web na posouzení, to je otázka. A to, že se zrovna tady někdo naváží zrovna do Plaváčka (zkratku Mr. jsem si dovolil odpustit;)
to je také velmi úsměvné. Ti "oboru" znalí, jistě Interval neodsuzují kvůli "předmětu kritiky" a s p. Vilémem Málkem souhlasí, že je to jen obrazem skutečnosti - bohužel. Takže až na "designéry" ala developstudio a jim podobné, přeji všem hodně zdaru :-)

P.S. kdo má ten link na templates? :DDD

Avatar

Autor komentáře: Raven

Datum vložení: 26.8.2004 17:06:36

Mam pocit, ze vubec nectete lidi. To vlakno je druhe odzhora...
<a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.templatemonster.com/website-templates/2033.html' target='_blank'>http://www.templatemonster.com/website-templates/2033.html</a>

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 26.8.2004 18:17:20

Přesněji řečeno je to tento příspěvek: <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://interval.cz/discussion-read.asp?disc=3500#story29436' target='_blank'>http://interval.cz/discussion-read.asp?disc=3500#story29436</a> ;-)

Avatar

Autor komentáře: Adam Vašíček

Datum vložení: 26.8.2004 18:55:38

Divím se, kolik lidí kritizuje snižující se úroveň kritiky. Zvláště velká skupina jsou ti, kteří sami snižují úroveň kritiky, kteří strhávají téma "naší" rubriky do jiných koutů, viz debata o tom, kdo chápe/nechápe úvod atd. Nekritizujme účastníky diskuze, kritizujme weby...
Jinak můžeme p.Plaváčkovi navrhnout zavedení jiné, nové, neúčelné, nezábavné ... diskuze

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 26.8.2004 21:31:01

Dneska mi to taky trochu vyrazilo dech. Nehodlam kritizovat vyber webu, ale naopak troufalost autora dat sem vicemene cizi praci (a to potazmo ne prilis kvalitni). Na webdesignerskou firmu by mela byt nasazovana mnohem prisnejsi meritka nez na amaterskou tvorbu a tim spise mi to nejde na rozum. Silne mi to zavani pokusem o zviditelneni se misto zhodnoceni vlastni prace, ktera tam temer zadna neni.

K vetsine vecnych nedostatku se uz vyjadrili jini, ja bych tedy uz jenom zminil naprosto otresny obchodni newspeak, hemzici se otrepanymi klise a anglismy, ktere maji zrejme zakryt tu prazdnotu za tim. Myslim, mimochodem, ze podobny zpusob psani trefne kritizoval Marek Prokop ve svem novem serialu o copywritingu zde na intervalu.

Jako ukazku par prikladu:

"... založena s cílem porozumět potřebám klientů a na tomto základě poskytovat komplexní řešení s individuálním přístupem. Nedílnou součástí využití potenciálu informačních technologií se dnes stávají internetové prezentace a vnitropodniková řešení v oblastech intranetu a extranetu."

"Umožňujeme efektivní zviditelnění firemních i osobních aktivit na internetu..."

"...urychlit a zefektivnit informační toky a procesy v reálném čase uvnitř Vaší společnosti."

" využijte našich profesionálních služeb, rádi pro Vás připravíme komplexní řešení pro uspokojení Vašich potřeb v oblasti intranetu. "

Pri cteni takovych plku se mi dela vazne zle, web je jimi doslova prospikovan.

A, mimochodem, i firemni logo developstudio je ohrane klise az to mlati dvermi. Prictu-li k tomu okopirovanou sablonu, vlastni invence "autoru" tu nevidim ani co by se za nehet veslo.

Avatar

Autor komentáře: Major Zeman

Datum vložení: 27.8.2004 0:25:16

Vážení soudruzi,
je to boží. Postup toho devolopcosi se mi jeví jako maximálně efektivní. Všechny Vás webové patlaly jednou zničí. Za pár doláčů šablonu, lehce upravit a šup s ní ven. Maximální zisk. Tomu se bude těžko konkurovat. A to že to není technicky dokonálé? Ale jděte. O tom vy přece nerozhodujete. O tom rozhodne zákazník. Zákazník na 99,9% rozhodne že tohle je v každým případě cooool a že přesně tohle chce. Zákazníka totiž nezajímá žádná pixoidní víra (pojmenováno dle DIVerzanta Pixyho). Zákazník dá na první dojem. Musí to být pěkné a nejlíp i hýbat, protože co se hýbe to žije. Moc fandím developcosi. S takovým přístupem budou brzy za vodou, zatímco Vy se budete v potu tváře furt snažit o jakousi dokonalost za kterou sklidíte jen nevděk. ;-)

Znám to z vlastní praxe. Web u developcosi si nechá zhotovit 6 ze 7 soudruhů náměstků ;-)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 27.8.2004 0:28:13

Pomalu s tou politickou propagandou, nosím DELete proklatě nízko u prstu ;-)

Avatar

Autor komentáře: Raven

Datum vložení: 27.8.2004 0:32:53

Mno myslím, že jsi absolutně mimo, chlape. ;) Ano nechá si tám ten web zhotovit dost lidí, ale také dost lidí se znechutí a budou mít špatné reference, protože ti lidé budou všem říkat, že to je mizerná společnost.
A mimochodem jestli si myslíš, že lidi, co dělaj validní DIVový kód, dělají špatný design, tak se pleteš. Stačí si prohlédnout <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://cssvault.com' target='_blank'>http://cssvault.com</a>, <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.cssbeauty.com/' target='_blank'>http://www.cssbeauty.com/</a> či další galerie. Všude jsou CSS weby a přitom vypadají mnohem lépe než jakýkoliv tabulkový paskvil.
No prostě a jednoduše se domnívám, že jste napsal uplně zbytečný příspěvek.

Avatar

Autor komentáře: Libor

Datum vložení: 28.8.2004 10:20:27

kvalitní a graficky hezké stránky se samozřejmně dají udělat i ve validním DIVovým kódu.... už jsem i takový viděl, dokonce i zde v kritice.... no, ale to tady pak padala kritika na autora webu, že je to "samej div a span"

Avatar

Autor komentáře: Libor

Datum vložení: 28.8.2004 10:04:06

myslím, že Major Zeman má tak trochu pravdu.... zákazníka nebude zajímat technická dokonalost zdrojového kódu (někteří ani neví co tovůbec je zdroják), ale to jak web na první pohled vypadá...
A co na tom, že jeto zakoupená šablona a tabulkový layout....toto vše je za levný peníz a rychle hotovo...vysledné a rozhodující slovo má stejně zákazník.
A tabulkový layout? není to tak dlouho co se tak drtivá většina webů dělala a nikomu to nevadilo a stejně se to korektně zobrazilo....

Avatar

Autor komentáře: Salin

Datum vložení: 27.8.2004 14:12:09

<I>"Anglicko-český slovník mi k překladu slovíčka flash..."</I>
>Nezdá se Vám to jako nesmysl? Tohle bych čekal od nějakého amatéra..Nu budiž, stalo se.

<I>"zbytečné použití flashe pro laciný a bezvýznamný efekt"</I>
>Tento jak jste řekl laciný efekt je efektní efekt. Když tu každý vzpomína na chudáky uživatele, tak tohle určitě na chvilku upoutá svou jednoduchostí. Podobné můžete vidět na stránkách 1studio.

<I>"podtrhané texty, jež nejsou odkazy, nepodtrhané texty, jež naopak odkazy jsou"</I>
>Za normálních okolností bych souhlasil, ale pokud myslíte ty nadpisy v sekci Partneři, tak s Vámi určitě nesouhlasím. Přímo pod těmi podtrhanými nadpisy (ehm, teda <B><U>text</U></B><br>) jsou odkazy, které zase podtrhané nejsou, ale tady je naprosto zřejmé (jako když nejsou podtrhané odkazy v menu - nemyslím na téhle stránce, ale všeobecně) že jde o odkazy. I když mam černobílý monitor nebo kdovíco : )

<I>" Devětadevadesát českých zlatých za hodinu práce HTML kodéra je cena vskutku baťovská. Za stejný peníz pořídíte na trhu značkové sandály a pokud v nich nechodíte, vydrží vám klidně celou letní sezónu."</I>
>Moc dobře Vám nerozumím, ale patrně chcete říci, že účtovat si práci na hodinu je nesmysl. S tim souhlasím, ale myslím, že se zde má kritizovat technické provedení věci, ne obsah stránek.

Nic není myšleno jako urážlivé nebo něco podobného. Tohle bych řekl komukoliv, ať je to "pan" Pixy nebo třeba Yuhů.
howgh

Avatar

Autor komentáře: Salin

Datum vložení: 27.8.2004 14:14:58

Ještě oprrava:

"podtrhané texty, jež nejsou odkazy, nepodtrhané texty, jež naopak odkazy jsou"
>Za normálních okolností bych souhlasil, ale pokud myslíte ty nadpisy v sekci Partneři, tak s Vámi určitě nesouhlasím. Přímo pod těmi podtrhanými nadpisy (ehm, teda text <B> <U> ...text... </u> </b> <br>) jsou odkazy, které zase podtrhané nejsou, ale tady je naprosto zřejmé (jako když nejsou podtrhané odkazy v menu - nemyslím na téhle stránce, ale všeobecně) že jde o odkazy. I když mam černobílý monitor nebo kdovíco : )

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 27.8.2004 20:24:17

Ad flash: Kolik myslite, ze z beznych uzivatelu internetu zna vyznam tohoto pojmu? Pokud je to prvni, co na chudaka uzivatele na webu vybafne, pak se muzete dockat toho, ze zmaten radeji odejde. Nemel bych nic proti tomu, kdyby to bylo na hlavni strance nekde stranou jako rozsirujici volba nebo tak, ale na te uvodni strance se tomu nevyhne, proste se musi rozhodnout. A to neni spravny pristup.

A s tim, ze jde o samoucelny bezvyznamny efekt souhlasim, na druhou stranu, kdyz ho tam chcete mit, budiz.

Avatar

Autor komentáře: Salin

Datum vložení: 28.8.2004 13:28:39

Zase? Proc tu porad píšete u chudácích uživatelích, ANO, polovina uživatelů internetu jsou BFU, ale ti také chodí na seznam.cz vybrat si přes webové rozhraní svoji poštu. Na tuto stránku tedy nikdo takový nepůjde.

<I>proste se musi rozhodnout</I>
Nechcete mu tam napsat co je to flash + odkaz na flashhelp.wz.cz třeba?
A jestli tu bude převládat tenhle názor, tak se můžu rovnou odstěhovat do USA. Tam sou dementi kteří žijí ve vlažném pocitu demokracie zatímco pravda je úplně na jiném konci. Ale to už sem odbočil.

Mám takový pocit, že si tu valná většina myslí, že flash se na web vůbec nehodí. Jestli ano tak se valná většina z Vás mýlí. Raději si přečtěte co dokáží nové verze flashe, určitě Vás to překvapí. (css, tisk atd.)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 29.8.2004 11:49:39

Vážený příteli, když tolik víte o Flashi, podíval jste se v posledních několika letech, jak definuje zaměření této technologie její vývojář a vlastník? Které oblasti se rozvíjejí? Asi ne, protože byste zjistil, že Flash není prezentační doplněk WWW, ale samostatná aplikační platforma. Když tedy necpou Flash so WWW jeho výrobci, nedělejte to ani Vy ;-)

Avatar

Autor komentáře: llook

Datum vložení: 27.8.2004 23:15:54

Zajímá mě, kdy přijde k rozumu některý jejich klient a bude chtít zpátky peníze. Jestli měli ve smlouvě "<strong>vytvoření</strong> webových stránek", tak si o to říkaj.

A taky nevím, proč mají na splash stránce odkaz na validaci, když není validní. Jak proboha může někdo nasekat chyby i na takhle jednoduchou stránku?

Avatar

Autor komentáře: Vysmech

Datum vložení: 28.8.2004 13:12:24

Heh vy tady hodnotite jine weby a pritom ten vas [interval.cz] neni ani validni podle html 4.01 a obsahuje radu chyb. Design taky neni nic moc. A vy hodnotite jine weby. Hosi zabalte to...

Avatar

Autor komentáře: Salin

Datum vložení: 28.8.2004 13:35:30

Kdybyste ukázal aspoň svoje jméno či přezdívku. Ale pod výsměch se mohou schovat jen ubožáci : )

Design, nevim jestli můžete hodnotit design, patrně víte o designu (webdeignu) méně než já.

<I>neni ani validni podle html 4.01</I>
No nevim jestli se dá zvalidovat stránka psaná v xhtml podle html 4.01.
Uznávám že stránka, při psaní komentářů není validní, to pozná laik na první pohled.
<I>Zabalte to:</I>
lol

Avatar

Autor komentáře: Kritika webu

Datum vložení: 28.8.2004 16:55:35

<U>Jsem rád za Vaší kritiku</U> a současně si vědom, všeho co je zde prezentováno a plně s tím souhlasit. Verze <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.developstudio.com' target='_blank'>http://www.developstudio.com</a>, která se nyní zobrazuje na internetu, je považována za přechodnou a informativní verzi. V dohledné době cca. do 10.9.2004, bude uveřejněna nová verze zcela odlišná od té původní, jakmile se tak stane budu se těšit na kritiku a veškeré připomínky.

<B>...tým DEVELOPSTUDIO.com</B>

Avatar

Autor komentáře: verisof

Datum vložení: 29.8.2004 16:18:50

Tak proč sem tuhle přechodnou verzi na kritiku vůbec dáváte?

Avatar

Autor komentáře: future

Datum vložení: 29.8.2004 18:09:08

totalni blbci, co vic dodat

Avatar

Autor komentáře: Jan Diblík (grafik DEVELOPSTUDIO.com)

Datum vložení: 29.8.2004 21:36:18

Popořádku:

Avatar

Autor komentáře: Jan Diblík (grafik DEVELOPSTUDIO.com)

Datum vložení: 29.8.2004 21:46:10

Popořádku:
1) NEJSEM autorem designu techto stranek (to je jasne) a ani se za nej NEVYDAVAM!
2) NEVIM, kdo pridal tyto stranky sem do kritiky a proc me uvedl jako designera, prestoze jsem do firmy prisel pozdeji nez byl tento web spusten. Pravda je, ze pracuji na kompletne novem webu, protoze nesouhlasim s pouzivanim sablon a ani se mi tento "soucasny" web nelibi (a to nemluvim o tabulkovem layoutu)!
3) Stejne tak ani Roman Hak tento web neprogramoval, ale pouze upravoval odesilaci formular.
4) Co se tyce "docasneho" webu, byli sme oba postaveni pred hotovou vec - web byl v provozu a nam nezbyvalo nic jineho, nez zacit delat novy (ktery bude behem tydne v provozu)
5) Nas "docasny" web sem byl pridan bez naseho vedomi a beru to jako urazku a neseriozni jednani ze strany vedeni firmy a toho, kdo sem pridal nas web k ohodnoceni.

S pozdravem
Jan Diblík
grafik a webdesigner
DEVELOPSTUDIO.com

Avatar

Autor komentáře: llook

Datum vložení: 30.8.2004 19:22:23

V diskuzi se objevila také domněnka, že weby uvedené v referencích jsou také vystavěné pomocí šablon. Co je na tom pravdy?

Avatar

Autor komentáře: Jan Diblík (grafik DEVELOPSTUDIO.com)

Datum vložení: 31.8.2004 9:02:33

Tato domnenka neni pravdiva. Vsechny nase refernce maji originalni a autorsky design. Design jsem jim ale nedelal ja, protoze ty refernce co byly uvedeny na nasich strankach byly zhotoveny jeste pred mym nastupem. Od vcerejsiho dne je na <a href='http://interval.cz/__redirect/redirect.asp?what=interval_discussion&url=http://www.developstudio.com' target='_blank'>http://www.developstudio.com</a> jiz nova (i kdyz zatim "pracovni") verze naseho webu, kde jsou refernce (portfolio) jiz rozsirene.

S pozdravem

Jan Diblík
grafik a webdesigner
DEVELOPSTUDIO.com

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 1.9.2004 2:10:27

Tak to gratuluji. Flashove stranky na neco, k cemu by lepe a pravdepodobne i s mensim usilim (a rozhodne pristupneji!) poslouzilo obycejne HTML/CSS. Nazorna ukazka spatneho pouziti technologie Flash - par lacinych a nepodstatnych efektu (loader, padajici dily skladacky, ...), bez nichz by ty stranky byly spise lepsi nez horsi, to je vse.

Avatar

Autor komentáře: Jan Diblík (grafik DEVELOPSTUDIO.com)

Datum vložení: 1.9.2004 8:53:08

Chapu Vas, ze pouze flashova verze je nedostacujici, proto se taky pracuje na "staticke" verzi (prave pomoci Vami zmineneho html/css :)
Take bych vas rad upozornil, ze tyto stranky jsou pouze v PRACOVNI verzi, tj. stale se na nich pracuje!! Na internetu jsou ted proto, aby co nejdrive nahradily sablonu.
Co se tyce designu a efektu, naprosto s vami nesouhlasim. Libit se vam to nemusi, to vam neberu, ale nemyslim si ze by to byl spatne pouzity flash. Mozna ze na ceskem internetu to neni prilis obvykle uziti flashe, ale musite se take podivat na zahranicni stranky grafickych a webdesignovych studii!

S pozdravem

Jan Diblík
grafik a webdesigner
DEVELOPSTUDIO.com

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 1.9.2004 22:32:38

Jiste, o vhodnosti, nutnosti a vkusnosti pouziti flashe na vasich strankach muzeme debatovat, ale asi to k nicemu nepovede, bylo to jen vyjadreni meho nazoru.

Nicmene opatrne se zastitovanim se jinymi webdesignovymi studii. Nic se nestava spravnym/lepsim/adekvatnim (doplne si dle libosti :-) jenom proto, ze to delaji i jini. Podobne bych mohl argumentovat, ze je lepsi na silnici pri odbocovani neblikat, protoze tak to v miste meho bydliste dela vetsina ridicu, vcetne profesionalnich. :-)

Avatar

Autor komentáře: Jan Diblík (grafik DEVELOPSTUDIO.com)

Datum vložení: 2.9.2004 8:18:12

Nezaštitujeme se stránkami ostatních webdesignových studií.. ale souhlasím s Vámi, že u mnoha z nich je použití flashe spíše na škodu, neviděl bych ale ten problém přímo v užití flashe, ale spíše ve ztrátě přehlednosti těchto stránek (v důsledku nepříliš vhodného užití flashových animací).

Děkuji za názor.
S pozdravem

Jan Diblík
grafik a webdesigner
DEVELOPSTUDIO.com

Avatar

Autor komentáře: Adam Vašíček

Datum vložení: 29.8.2004 23:33:27

A myslím, že víc řečí o tom již nemá cenu.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz