Starší komentáře ke článku: dfcbrno.net

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: undy

Datum vložení: 15.12.2003 0:33:25

kritizovat neco co ma vetcinu vetci naco skoro kazda kritika poukazuje spatne ihmo nema smysl

ten web je hruza

Avatar

Autor komentáře: Dedkoid

Datum vložení: 15.12.2003 1:01:26

spatneho je na tomto webu moc, chtel bych teda alespon neco pochvalit, ale ono neni co.

Avatar

Autor komentáře: Jan Brasna

Datum vložení: 15.12.2003 3:08:50

No, nechci byt nijak prilis kriticky, ale co se tyce vzhledu, tak to je teply mliko se soli, nebo rovnou prsty do krku, a kod? Kdyz jsem rucne pridal doctype 4.01 frameset tak na strance framesetu s 16 radky je jen 18 chyb, to je vyborne skore... Vlastni stranky jsem jiz radeji nekontroloval...

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 15.12.2003 11:44:42

-- jj, ty meta tagy jsem vyhodil ,, pokud jde o validitu HTML 4.01 tak neni dodrzena, uz treba proto, ze ne kazdy obrazek ma vlastnost ALT apod.

-- design byl pod taktovkou zakaznika, bohuzel si to nedal vymluvit

Avatar

Autor komentáře: Wellard

Datum vložení: 15.12.2003 7:02:38

Mno, myslim, ze autor opomenul par zakladnich veci, ktere nerozlucne souvisi s tvorbou kvalitniho webu.

Tohle je hruza nad hruzu. Mily autore, ZABAL TO!!!

Avatar

Autor komentáře: Martin Havlicek

Datum vložení: 15.12.2003 8:55:16

Nerek bych,ze tohle tvoril nejakej profik.Nehlede na to,ze kazdej nejak zacinal... Nebyl bych tak krutej.Navic kdyz se podivam zpatky na nejaky svoje prace...

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 15.12.2003 14:04:07

Ano, kazdy nejako zacinal. Ja ked sa pozriem za seba a vidim co za prisernosti som porobil (myslim weby), tak ich postupne prerabam, aby som sa za ne nemusel hanbit. A myslim si, ze validita kodu by mala byt prvorada, pretoze nerobim weby len pre klienta, ale hlavne pre klientovych klientov.
Dogma4W je fajn vec, ale je dobrovolna a dodrziavat ju netreba. Lenze standardy stanovene W3C by sa dodrziavat mali.
Ale to by malo byt osobnou ctou kazdeho autora. Som len zvedavy, ci autor skusal aj nejaky programovaci jazyk a odbyl chybovost kodu mavnutim ruky.

Avatar

Autor komentáře: Burner

Datum vložení: 15.12.2003 16:52:11

Me osobne se zda dodrzovani neceho (i standardu) celkem zbytecny, kdyz to neni potreba. To je jako by mi nekdo rikal, ze musim grafiku delat tak a tak a ze tohle uz neni "IN" a kdesi cosi(mimochodem taky je zabavny, kdyz nekdo rika, ze grafika uz neni "IN").

Proc bych mel dodrzovat standardy, kdyz vim, ze mi to tu stranku uple rozhodi. Moje stranky se zobrazujou ve vsech prohlizecich spravne a ve "standardnim" provedeni se stavaj necim, kde je tolik chyb, ze to neni mozny - nehlede na to, ze si muzu udelat vlastni dtd a co.....bude to standard?? Pro moje stranky jo, ale pro zbytek sveta ne!!

Zaver: Nevim, rad bych se podle toho vseho ridil, ale predelavat megabyty kodu a jeste vymyslet, jak to udelat, aby to odpovidalo....to je na me trochu moc.........co vy na to??

Avatar

Autor komentáře: Jiří Novák

Datum vložení: 15.12.2003 17:20:33

Na podobné věci se tady (a nejen tady) odpovídalo asi milionkrát, takže nevím, jestli někdo odpoví znova... Je to totiž pořád o tomtéž a je i nad moje síly to všechno opět shrnovat (tak krátká odpověď by to zase nebyla)...

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 15.12.2003 17:46:54

flameeeee

Stokrat opakovana lez se stava pravdou? Tak ukazte tu validni stranku co se zobrazuje vsude jinak.

Avatar

Autor komentáře: Burner

Datum vložení: 15.12.2003 22:19:30

Nerikam, ze se zobrazovaly vsude jinak, ale ze vypadaly uplne jiank, nez puvodne, coz je (alespon pro me v tuto chvili) padny argument pro NE!

A mimochodem, ukazte mi procentualne, kolik normalnich uzivatelu se diva na validitu kodu? A kolik advanced uzivatelu? Na to mate cas jen vy tady, abyste mohli mit tri tuny blbejch pripominek. Az mi ukazete, ze aspon kazdy dvacaty uzivatel kontroluje validitu kodu a pak se na stranky teprve podiva, jestli se mu libi, uznam vase nazory a budu delat validni kody se vsim vsudy, do te doby mi postaci delat stranky, ktery se zobrazujou ve vsem spravne..................

A co se tyce ukazovani mych stranek, nemam chut na to se tu s vami dohadovat nad kazdym pismenkem v kodu mych stranek, jak je to tu dobrym zvykem..............

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 15.12.2003 22:48:15

-- na jednu stranu lze s Vámi souhlasit, běžní uživatelé zdrojáky nečtou... <B>ALE</B> Kritika webu na Interval.cz je od toho, aby přihlášený web prošel kritikou a mohl se z chyb poučit a opravit je... pokud kód není validní, nezobrazí se Vám stránky všude stejně. I když je pravda, že i při validním kódu se v zobrazování některých vlastností, už jen tabulky, MSIE a Netscape liší, a paxe to musí obcházet jinudy ... ale o tom webdesign je <B><I> dělat věci hezké a dělat je dobře </I></B>

Avatar

Autor komentáře: Burner

Datum vložení: 16.12.2003 6:41:00

Konecne nekdo, kdo ma racionalni nazor na vec, souhlasim s vami, po vcerejsich odezvach jsem trochu zmenil svuj nazor, ted si myslim zhruba to same. Kdyby mi snad chtel jeste k tomu nekdo neco rict, byl bych rad, kdydby jste mi rekli nejaky navod, jak efektivne skloubit validator a PHP a jestli na to existuje nejaky offline validator.....................

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 16.12.2003 8:34:12

Drahy priatelu, zdrojaky validatoru su dostupne na tejto adrese: <a href='http://validator.w3.org/source/' target='_blank'>http://validator.w3.org/source/</a>

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 16.12.2003 9:14:29

- pokud reknete ze norma je k nicemu, pak se zkuste zamyslet podle ceho delaji vyrobci prohlizec
- na nekterych zarizenich si nevalidni stranky neprohlednete - napsat parser pro korektni kod je jednodussi nez pro nekorektni kde si prohlizec musi spoustu veci rozmyslet
- ani ruzne zobrazeni v ruznych prohlizecich nemusi byt spatne - nektere veci jsou proste implicitne jinak (napr. seznamy, vzdalenost odstavcu [cimz nemyslim bug opery 7.1x]) coz vysledku nemusi nijak skodit
- PHP na validitu nema vliv. Jedine co muze byt problem pokud mate zaple automaticky prenos sessionid ktery za urcitych predpokladu do formulare haze input hidden tesne za form.

Avatar

Autor komentáře: rel$

Datum vložení: 16.12.2003 10:14:04

musim rict, ze validator se mi zda maximalne uzitecna vec nikoliv z toho duvodu, ze bych dogmaticky musel nutne byt validni za kazdou cenu, ale proto, ze kdyz zapomenu valet v kodu nejaky text, nebo mi chybi uzavreni bloku, validator tyto chyby dokaze vetsinou bezchybne lokalizovat a upozornit na ne. mozna me tady ukamenuji, ale dovoluji si tvrdit, ze validator je celkem uzitecna utilita, ktera by mela webdesignerum pomoct, neni duvod k ni vzhlizet jako k modle, ale jako k uzitecnemu nastroji.

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 16.12.2003 10:17:55

Tak o tom zadna :) ... obcas tak clovek najde tu zpropadenou chybu kterou celou dobu nemoh. Diky tomu mi skvele vyhovuje opera kde trojhmatem ctrl+alt+v zpusobi nahrani aktualni stranky na disk a nasledne zvalidovani - tudiz clovek skutecne validuje stav jaky ma a muze testovat i vyplnene formulare.

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 16.12.2003 10:18:36

naprosto souhlasím

Avatar

Autor komentáře: Neznámý muž

Datum vložení: 15.12.2003 18:59:59

Jo tak konečně zde mohu s někým souhlasit. Už se mi fakt začínalo dělat blbě z těch všech dementků, co sem píšou jen proto, aby vybili svou agresivitu a ukázali, že jsou sami něco víc než autor stránek, ať už jsou jakékoliv. Chápu objektivní nezaujatou kritiku, ale nějaký takový "kámo, zabal to", "tyhle stránky stojej za hovno" a tak podobně si pánové prosím vetkněte za klobouk. Nebudu se dále naplňovat hnusem.

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 15.12.2003 20:45:06

Je naprosty nesmysl, ze by nebylo mozne delat stylovou grafiku a stranky s nevalidnim kodem. Mimochodem jsem rad (jako asi vsichni zde prispivajici), ze nas navstevuji dementci z obou taboru.

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 15.12.2003 20:46:16

jen houst a vic, todle se casem stejne vytribi a na nas aspon zbyde vic kseftu ... jsem zvedavej na redesign Vasich akci, temer 100% si troufam rict, ze Vas za to pak zakaznik bude chtit prinejmensim zastrelit ...

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 15.12.2003 18:26:59

Pokud bych mel reagovat, tak musim rict: Ano, zacinal jsem na programovacim jazyku BASIC, nasledovne PASCAL(7let), -- databaze typu tlusty klient -- , ted nove PHP a JSP ... validitu kodu urcite dozenu, ted jsem musel v rychlosti web zprovoznit jako databazi ...

Osobne si myslim, ze standarty jsou od toho, aby se nemusela 1 vec delat 100x , a pritom byla stale dobre zpracovatelna (dobre fungovala)

-- jen je mi lito, ze jsem zatim neslysel nic konktertni, prinosneho, vetsina z vas se odrazila od prvnich asi dvou prispevku a osobni nazor nikde

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 16.12.2003 9:17:24

Ono je to jaksi zpusobeno tim ze tu clovek vidi porad stejne chyby. Vydrzel jsem tady asi prvniho pul roku co tu kritika byla, od te doby me nejak omrzelo porad dokola opakovat ze je to nezabezpecene, ze se daj vkladat fragmenty html atd.

Nikoho nebavi spat porad dokola to same, zvlast kdyz vidi ze ve vetsine pripadu je z toho nakonec akorat stupidni flame o validite, o nas, o nasich schopnostech atd.

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 16.12.2003 0:44:46

<I>validita kodu by mala byt prvorada</I>
- ano i ne
- validni se da udelat i uplna kodova prasarna, takze bych validitu az zas tak moc neprecenoval, pokud to nekdo umi bude to validni a dobre, pokud to clovek neumi muze to byt validni ale prasarna
- to jen takovy drobny dodatek

Avatar

Autor komentáře: Míra

Datum vložení: 15.12.2003 13:08:09

Jasný, pořád je to lepší než mnoho stránek, který jsem viděl já...akorát by zákazník potřeboval vysvětlit něco o webdesignu...a taky o tom, co vypadá dobře a co je příšerný...Ale snaha autora je vidět...chyby v kódu přehlížim, já sám jich mam na svym webu jak hub po dešti :))
Radši bych viděl i jiný autorovo dílka, abych s mohl udělat závěr...nemyslíte?

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 15.12.2003 13:15:52

Portfolio je na: <a href='http://www.mujweb.cz/www/gee' target='_blank'>http://www.mujweb.cz/www/gee</a> -- sekce Portfolio --

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 15.12.2003 14:15:40

Mozno by bolo lepsie zostat pri rucnej kresbe, pripadne skusit dizajn a na webdizajn (minimalne na pisanie kodu) sa vykaslat.

Avatar

Autor komentáře: svetla.desitka

Datum vložení: 15.12.2003 18:17:41

taky bych se priklanel k te rucni kresbe. Ta homepage <a href='http://www.mujweb.cz/www/gee/' target='_blank'>http://www.mujweb.cz/www/gee/</a> je úúúúúúúúúúděsná i celým "portfoliem". Ten kritizovaný web nestojí za nic. Mohl bych doporučit soutěž: <a href='http://www.knihovnabbb.cz/aktualni.html' target='_blank'>http://www.knihovnabbb.cz/aktualni.html</a>. Jenom jsi trochu starší...

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 15.12.2003 18:31:04

-- homepage jsem uvadel ciste jen kvuli designu -- jo a mimochodem, homapage je validni, klidne si to zkontrolujte

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 15.12.2003 20:48:13

homepage v pohode graficky, ten js nechapu a to portfolio je priiiiserne mrnavy, to je o zrak, napady dobry, ale nedotazeny ...

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 15.12.2003 22:40:55

jj, portfolio je malé, což byl záměr ,, vím, že to není úplně dokonale čitelné, ale byl to takový experiment a experimenty jsou od toho, aby přinesly něco nového

Avatar

Autor komentáře: Míra

Datum vložení: 15.12.2003 21:22:30

hehe... já se tim řídim :) <a href='http://www.anubiseth.wz.cz/little_girl_copy.jpg' target='_blank'>http://www.anubiseth.wz.cz/little_girl_copy.jpg</a>
<a href='http://www.anubiseth.wz.cz/dragonslayer_woman_copy.jpg' target='_blank'>http://www.anubiseth.wz.cz/dragonslayer_woman_copy.jpg</a> <a href='http://www.anubiseth.wz.cz/heihen.jpg' target='_blank'>http://www.anubiseth.wz.cz/heihen.jpg</a> a koukněte se i na kořen...sice je to malá reklama, ale baví mě to bejt amatérem :))

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 16.12.2003 1:05:09

Pro autora: zajimavy odkaz, bohuzel se nic nezobrazi (opera 7.11 vypnuty JS) :( takze je neco spatne (chyba neni v uzivateli) :)

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 16.12.2003 9:26:11

njn, bez JS to jet prostě nemůže :o)) ,, hned na úvodní stránce je použit pro přesměrování

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Pečiva

Datum vložení: 17.12.2003 7:36:15

no a co kdybyste pro presmerovani pouzil PHP...

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 17.12.2003 8:24:51

mujweb PHP nepodporuje... navíc, je použito přesměrování ve smyslu otevření nového okna, které má definované vlastnosti ,, jinak by šlo použít přesměrování i přes META tag...

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 15.12.2003 18:47:51

-- jen bych upozornil, ze nemalou cast "nevalidity" tvori PHP sekvence v odkazech, coz nelze za nevalidni kod povazovat, protoze to neni cast HTML a prohlizec ji ani nijak nezpracovava, pouze odesila na server k naslednemu zpracovani

-- tento web je prvni, ktery jsem kdy delal (nepocitam-li naprosto prvni testy HTML)

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 15.12.2003 20:50:11

to jste ani nemel rikat ...

<a href='http://www.dfcbrno.net/clanek.php?url=clanek.php' target='_blank'>http://www.dfcbrno.net/clanek.php?url=clanek.php</a>

Avatar

Autor komentáře: Xificurk

Datum vložení: 15.12.2003 21:01:47

Nijak moc jsem (ne)validitu nezkoumal, ale nějak jsem nepochopil, jak může být nevalidita způsobená sekvencemi PHP. Skripty PHP se zpracují na serveru, validator pak prověřuje už zpracovaný výsledek.

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 15.12.2003 22:38:53

No to jistě,, kdyby jste si ten text přečet celý, zjistil by jste, že jde o odkazy, kde se používá sekvence znaků předávaná PHP jako řídící agrumenty a to čte validátor jako chybu ... zkuste si zvalidnit centrum.cz nebo cokoliv, kde je použita metoda GET v adrese a uvidíte

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 16.12.2003 0:26:18

hmmmm

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 16.12.2003 0:32:20

od toho se ale & (ampersand) pise jako & (& a m p ;)

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 16.12.2003 1:34:34

Validator to cte jako chybu zcela opravnene - cokoli co zacina znakem & je entita. Pokud tedy zapisete do URL neco jako index.php?menu=moje&menu2=cizi pak to neznamena nic vic nez ze se domahate jakesi pofiderni entity &menu2. Spravny zapis url je pochopitelne v tomto pripade index.php?menu=moje&amp;menu2=cizi

Kdysi jsem tu na to psal priklad kdy muzete tvrde narazit. Ja na to narazil u portalu - jednu z promennych jsem mel nazvanou $reg - pri predavani pak nastala situace kdy &reg; bylo pochopeno jako ®, pridano k predchozi hodnote parametru a uz byl ohen na strese.

Apropo nevim jak vam, mne validator take hned pod chybou ukaze odkaz (explain) ktery me rovnou hodi na vysvetlivku kde je napsano jak a proc se ma zapisovat URL - <a href='http://validator.w3.org/docs/errors.html#bad-entity' target='_blank'>http://validator.w3.org/docs/errors.html#bad-entity</a>

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 16.12.2003 2:35:01

hned na zacatku uz bylo receno ze kod je hrozny, s cimz se neda nez souhlasit, s nejvetsi pravdepodobnosti autor nema predstavu o co jde, tak alespon v bodech, co neni koser (hodnotim to z jedne nahodne vybrane stranky)
takze co vidim v kodu:
- frames - no co s tim - snad jen to ze stejne casti kodu je lepsi includovat
- typicky priklad schizofrenie - tagy jednou velkym a podruhy malym pismem ??? = takze lepe malym
- uplne chybi doplnene title = takze doplnit nejlepe aby odpovidalo nazvu stranky, ale to az "odstrelite" frames
- pouzit zbytecny script - smysl mi unik
- tabulkovy layaout - lepe netabulkovy viz spoustu clanku na intervallu.cz
- neoddeleni info casti od vizualni
- tvrdy mezery
- obrazkove odkazy bez alt a title
- obrazkum chybi alt
- spatne zapisovany ampersandy
- nejsou videt zedne Hn
+ dalsi hromada (spise hora) zakladnich veci

"detaily" jako ze chybi osetreni tisku, pristupnost, ... nechavam uplne stranou proste chybi elementarni znalosti

grafika
- ciste osobne absolutne nelibi

doporuceni
- ucit se, ucit se, ucit se nebo nedavat ke kritice

OT
kviz:
- jak je mozne, ze neco podobneho proslo tajuplnymi internimi smernicemi pri vyberu, az do kritiky?
a) pan Malek proste musel ukazat co mu chodi do kritiky
b) nekde se stala chyba
c) vyber se nekonal, probihalo losovani
d) probehl redesign a vysledkem jsou vyse uvedene stranky

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 16.12.2003 10:01:42

-- bohužel, ale include jsem nemohl používat, vyžádal si to zákazník (bral si příklad z podomácku vyrobených webů), takže jsem musel do framů

-- zbytecny skript? Kde? Skript je pouzit k otevirani novych oken, jde to sice pomocit target="_blank" , ale okno pak nemam pod kontrolou

-- ano, ALTech o vim
-- ampersandy (moje neznalost)
-- me osobne se libil jiny design, ale kdyz zakaznik poruci, neda se nic delat (a to chtel nechat jeste horsi variantu)

-- byl to prvni web, spousta chyb a moalo znalosti, ale ani to neomlouva

-- dekuji za skutecnou kritiku (konecne)

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 16.12.2003 22:58:32

- ad1 - vylozeny nesmysl, neverim
- ad2 - vy nemate mit okno pod kontrolou, ale prohlizec, respektive uzivatel si urcuje okno prohlizece jak ma byt
- ad3 - a proc nejsou?
- ad6 - neni zac

<I>kdyz zakaznik porucil</I> to znamena ze jste za to neco dostal (honorar)? Jestli jo, tak smekam.

<B> jeste dodatek</B>
- podle vasich reakci ve foru se zbytecne honite za validitou, jako kdyby byla alfou a omegou, ale podstata webu jako media vam stale unika, validita je az druhotny vysledek kvalitniho webu

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 17.12.2003 8:20:44

-- add1) ,, bohužel, je tak, ale bylo to tak (když Vám zákazník řekne, že to chte s tímhle vpravo, a aby se to nenečítalo, tak Vám právě řekl, že chce rámce , tj. můj případ)
-- add3) ,, už jsou

-- dostal, jen takový symbolický, vzhledem k tomu, že se to táhlo přes rok, jen proto, že furt nevěděli, co chtějí, furt měnili prostředky 4x prostředky: HTML , PHP, HTML, PHP apod. ,, nebyla to prijemna zkusenost , spousta starosti a nic víc...

-- ano, validitu jsem přeci jen chtěl vyřešit jako prvni

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 16.12.2003 22:59:10

- ad1 - vylozeny nesmysl, neverim
- ad2 - vy nemate mit okno pod kontrolou, ale prohlizec, respektive uzivatel si urcuje okno prohlizece jak ma byt
- ad3 - a proc nejsou?
- ad6 - neni zac

<I>kdyz zakaznik porucil</I> to znamena ze jste za to neco dostal (honorar)? Jestli jo, tak smekam.

<B> jeste dodatek</B>
- podle vasich reakci ve foru se zbytecne honite za validitou, jako kdyby byla alfou a omegou, ale podstata webu jako media vam stale unika, validita je az druhotny vysledek kvalitniho webu

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 16.12.2003 22:59:44

- ad1 - vylozeny nesmysl, neverim
- ad2 - vy nemate mit okno pod kontrolou, ale prohlizec, respektive uzivatel si urcuje okno prohlizece jak ma byt
- ad3 - a proc nejsou?
- ad6 - neni zac

<I>kdyz zakaznik porucil</I> to znamena ze jste za to neco dostal (honorar)? Jestli jo, tak smekam.

<B> jeste dodatek</B>
- podle vasich reakci ve foru se zbytecne honite za validitou, jako kdyby byla alfou a omegou, ale podstata webu jako media vam stale unika, validita je az druhotny vysledek kvalitniho webu

Avatar

Autor komentáře: T.O.M

Datum vložení: 16.12.2003 8:15:54

Kdyz pominu to vsechno co tu jiz bylo receno tak jeste par vecnych zalezitosti..

- kdyz kouknu do tabulky tak jeji zahlavy je az moc decentni a titerny=necitelny

- chybi tam jakesi obrazky na kazdem radku te tabulky

- kouknu do fotogaleri a tam "Fotogalerie...." skvelee uzasne fotky ! a takovych stranek je tam povicero...
..hmm mmt dodatek doslo mi zo to maji byt obrazky jednotlivych klubu..nejsem zadnej expert na PHP ale kdyz uz to mate cele databzove myslite ze by bylo velky problem soupnout tam jednu podminecku zda ten obrazek vubec v DB mate a podle toho tam vubec nejay tag IMG davat ??..a azse je to na vicero mistech

- kouknu na tym a seznam jmen, tak si tak jezdim myskou a co se nestalo najedou se zmenila v pracku a hele dole sou nejaky jmena a tam se to taky meni v pracku, ze by na to slo kliknout ??? coz takhle aspon naznacit ze jde o odkazy ? jsou stejnou hnusnou cernou barvou jako vsechen ostatni text..

Kod je i na me prasarna a to vuebc nejsem zastance supervalidnich stranek - hlavne kdyz vsude fungujou, ale tohle je moc....

Avatar

Autor komentáře: T.O.M

Datum vložení: 16.12.2003 8:17:23

ty obrazky klubu meli patrit k tabulkam...

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 16.12.2003 9:44:06

-- ty imgčka v tabulce, souhlasim

-- záhlaví v tabulce, ono, snad ani neexistuje člověk, který půjde na web tohoto druhu a nebude znát způsob zapisování do tabulek, takže hlavička je naprosto doplňokým atributem pro naprosté cizince

-- za prázdnou galerii bych se omluvil, ale data tam cpe někdo úplně jiný přes web rozhraní a co tam dal, nebo smazal (v případě galerie) během doby, co web běží, neovlivním

Avatar

Autor komentáře: (autor)

Datum vložení: 16.12.2003 11:30:43

- většina stránek je už validních, ale nemůžu furt zvalidnit aktualne.php ,, stale to hlasi chybu u tagu span a nevím proč ??

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 16.12.2003 14:58:55

Teraz som sa na to pozeral. Nevidim nijaky problem so SPAN-om, ale zato mas nekompletnu sekciu HEAD, spustu chybajucich ALT-ov a v TD mas definovany BACKGROUND, ktory by tam nemal byt.

Avatar

Autor komentáře: Jan Burda

Datum vložení: 19.12.2003 11:53:50

Vis, kazdy ma pravo na zacatky.

Ale musis se dostat na urcitou uroven, aby si mohl davat sve vytvory do takovychto kritik. Spatne by asi dopadl novy vyrobce automobilu, kdyby prihlasil trikolku do souteze "Automobil roku". Ten vyrobce muze samozrejme sve vytvory prodavat, pokud si je nekdo koupi, ale pokud chce soutezit s ostatnimi, tak se musi dostat na jejich uroven. Pak treba skonci posledni, ale neodejde s ostudou. Promin, je to tak.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz