Starší komentáře ke článku: dundeeweb.net

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Akaiman

Datum vložení: 22.8.2005 0:35:19

Už se těším co tu bude zítra(dnes) v příspěvcích, protože tohle teda není pěkný...

Avatar

Autor komentáře: ci5

Datum vložení: 22.8.2005 1:37:19

- Je to vopruz a nuda. - Tohle NENÍ profesionální tvorba. - Design ala 90léta - a co ta strašná patička? to vám poradil nějakej trouba co? Proč mi stránka sděluje "Vaše IP: 84.242.95.125 Prohlížeč: Microsoft Internet Explorer 4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322) Rozlišení: 1280/1024 " Já přeci vím sám jaké mám rozlišení, jaký OS a prohlížeč ne?? A co ty "ukradené" reference?? např. http://www.skinet.cz/ je "developed by" http://www.2tags.com/cs/ !! No nemám slov.

Avatar

Autor komentáře: Dundee

Datum vložení: 3.9.2005 15:37:27

Teda vy jste mi to nandali... Vsude pisetem,ze tohle neni profesionalni tvorba, ale co vlastne znamena slovo profesionalni? no prece ze urcita cinnost je profesi urciteho cloveka. Ale nebudu to rozpitvavat. Rozhodne mate ve vetsine vecech pravdu, ale na to ze webu se aktivne venuji 1 rok a privydelevam si jim teprve pul roku, to snad neni zas tak hrozne. Mate pravdu ze design je podle pana Archera. Nejsem totiz designer ale programator a tak jsem pouzil jeho graficky navrh a kod si napsal sam. Samozrejme jsem jeho tabulkovy layout nepouzil! Mate pravdu ze s bezpecnosti jeste musim pokrocit. Pokusim se s tim neco udelat. P.S.: budte shovivavy! :-)

Avatar

Autor komentáře: Dundee

Datum vložení: 3.9.2005 19:58:42

Pokusil jsem se vzit si vsechny vase pripominky k srdci a web vylepsit. Vytvoril jsem vlastni 404 stranku, i kdyz takovou jednodussi. Pro jistotu jsem take zmenil dynamicke URL na staticke... Ted uz jen predelat aby byl cely design jen v CSS...

Avatar

Autor komentáře: Adam Vašíček

Datum vložení: 22.8.2005 2:48:51

Nevim, nevim. Řekněte mi, jak se může takovejhle "profík" uživit, a budu to asi dělat taky :o/

Avatar

Autor komentáře: lukas

Datum vložení: 26.8.2005 23:26:47

vsak on se neuzivi, je mu stezi 13 let, jen ten cenik je naprosto zcestny. bezne zakazniky nezajima, co jsou kaskadove styly a presto je to uvedeno jako polozka ceniku

Avatar

Autor komentáře: f13

Datum vložení: 22.8.2005 4:22:22

Jenom se pozastavím nad některými věcmi, nezmiňuji se o grafice: - kód částečně odsazovaný a částečně ne - znaky <!-- --> na mnoha řádcích aniž by uvnitř něco bylo - <!--//////////////////////// Menu /////////////////--> je jediná část stránky? - obrázek a posuvník na stránce reference vytékají z bílé oblasti - červené šipečky v menu nejsou proti textu, ale pod ním - po klepnutí do pole vzkaz nezmizí ten předdefinovaný text - Netscape 5.0 fakt nemám

Avatar

Autor komentáře: pkolecka

Datum vložení: 22.8.2005 7:51:32

Nevím, jestli mohu považovat za profesionalní tvorbu design, který je součástí knihy "Profesionalní webdesign" (Clint Eccher). V příloze knihy je poskytnuto 50 teamplate ve formatu PSD. Sám jsem si tu knihu koupil a to byl opravdu velký omyl. Autor celou knihu zakladá na pozicování pomocí tabulek.

Avatar

Autor komentáře: pkolecka

Datum vložení: 22.8.2005 7:59:47

Všimnul jsem si, že autor si účtuje za grafický návrh 500,-- Kč. Když vezmu v úvahu, že celá kniha stojí 399,-- Kč, tak mi vychází cena za 1 návrh na 7,98 Kč (pokud nevezmu v úvahu hodnotu knihy). Promiňte, ale mně to připadá jako klamání zákazníků.

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 23.8.2005 20:05:01

a co az dojde 50 navrhu? :-)

Avatar

Autor komentáře: franta

Datum vložení: 22.8.2005 8:53:09

to je dílko!!! a) odlišné chování v IE a FF - ve FF se objeví uvnitř stránky svislý posuvník - fuj b)zvětšování písma?? pokaždé jinak a pokaždé se zhroutí design - fuj c) vypnuté obrázky - fuj d) vypnuté CSS - 2x fuj - to druhé za to, že stránka nemá použitelnou logickou strukturu e) pevný layout, který se nevejde ani do 1024x768 s boční lištou a musí se rolovat vodorovně - fuj f) jiný layout v IE a jiný ve FF - proč je ve FF div s id menu široký 770px a "vylézá" z rozvržení stránky - fuj g) chyby v textech - "sluzby" "cenik" - ze by specialni verze bez hacku a carek?? - fuj h) ač obvykle nechci hodnotit grafickou stránku provedení - zde je celý layout prapodivný - většina plochy je obsazena nic neříkajícími čarami, kolečky, kruhy a jinými geometrickými útvary a vlastní informace je prezetována úzkým proužkem textu - fuj i) neošetřená stránka 404 - dílo hodné profesionála - fuj j) existuje stránka "index.php?pokus=spatny"? - to jsou příkladně ošetřené parametry - fuj k) není zaručena alternativní funkčnost při vypnutém js - nezobrazí se informace o prohlížeči a rozlišení - 2x fuj, to druhé za to, že tam vůbec něco takového je celkem tedy pěkných 13x fuj

Avatar

Autor komentáře: memphis

Datum vložení: 22.8.2005 11:32:12

Ja by som pridal este jedno: "buuu". A keby ma autor uvadzal vo thanks tak by som sa zato hanbil.
Nechcem len kecat, ale to je skoda sa vyjadrovat k "profesionalnej tvorbe".
<i>--mozno by som autora povzbudil: prejdi si este zopar knich a potom to bude fajn</i>

Avatar

Autor komentáře: Tibor

Datum vložení: 22.8.2005 18:49:49

Strach a hrôza... tak za 2/10 a to má byť nový tvorca internetových stránok... referencie:ukradnuté alebo strašné... sémantika:žiadna css: 5x font? a iné zaujímave veci... kód: veľa, veľa prešľapov... ...škoda niečo hovoriť... Aj keď videl som aj horšie... Ako napríklad framy a k nim copyright 2005...

Avatar

Autor komentáře: Dundee

Datum vložení: 3.9.2005 16:57:50

Dekuji za reakci. Nyni to vypada nasledovne: a)posuvnik jsem odstranil b)ano zvetsovani pisma je (pokud ho zvetsite na 10x) problem c)obrazky bych mel opravdu presunout do CSS, az budu mit vice casu postaram se o to. d)ano to vyplyva z tech obrazku e)za to se omlouvam f)tuto chybu jsem neobjevil, stranka se zobrazuje v IE i FF stejne g)texty jsem opravil h)stranka obsahuje tam male mnozstvi informaci, ze je hodne grafiky nutnost i)bohuzel nevim jak se da chyba 404 obslouzit...mohl byste poradit? j)parametry si prece muze kazdy zadavat jake chce, kdyz je mu to libo... k)ano to je pravda Diky za pripadnou odpoved!

Avatar

Autor komentáře: franta

Datum vložení: 5.9.2005 7:45:57

kus práce jste udělal! pěkný, omlouvám se za některé velmi strohé formulace, občas si neuvědomuji, že napíšu pouze kostru a nepodám vysvětlení ... a),b),c),d),e) - v pohodě f) - zajímavé - původně měl div s id=menu vodorovný rozměr cca 700px, teď je ok - asi už není co řešit ... h) - pokud je to účel, pak je vaše řešení odpovídající situaci i) už je obsloužena - to je nově, že? tohle Vaše řešení je naprosto vyhovující j) ano, může, ale celá ta řádka reprezentuje URL i když jedna její část jsou parametry, pořád je to URL a špatný parametr = špatná - neexistující URL - takže by stránka měla vrátit chybu a ne jinou existující stránku, ale Vy jste to již vyřešil podstatně elegantněji - převodem do statické podoby takže pokud jste Vy s grafikou spokojen není více chyb, které by nyní kazily dojem z Vašeho díla

Avatar

Autor komentáře: Dundee

Datum vložení: 5.9.2005 10:03:58

Teda díky! pochvalu jsem v téhle kritice už opravdu neočekával. Ale je stejně pravda, že jsem teprve začátečník a mám co dohánět. Jeden rok praxe opravdu není dost.

Avatar

Autor komentáře: franta

Datum vložení: 5.9.2005 13:47:32

jenom ještě jednu drobnost - pokud v názvu není účel, zkuste ho časem změnit - dundeeweb není právě to "pravé ořechové" - tenhle název nebudí pocit serioznosti ..

Avatar

Autor komentáře: Ronnie

Datum vložení: 22.8.2005 11:21:30

"...vytvoření databáze - 200kč..." Už si tuto službu někdo objednal?:)

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 23.8.2005 13:11:05

No to snad... :-)

Avatar

Autor komentáře: Přemysl Žák

Datum vložení: 22.8.2005 12:39:09

Tenhle web se mi po grafické a typografické stránce vůbec nelíbí. Ale to je jen můj subjektivní názor. Co mě ovšem pobavilo, je ikonka WCAIG :)) Pochybuju, že jste WCAIG četl, nebo že vůbec víte, co to znamená ... Jinak - obrázky které jsou součástí grafického designu se definují v CSS, nikoliv pomocí <img>. Ve Vašem kódu lze najít skutečné skvosty, jako například: <div id="above_shapes_right"> &nbsp; </div> nebo klasickou konstrukci začátečníků, kteří ještě nepochopili, k čemu že je to HTML <div id="nadpis">Sluzby</div> Mohl bych pokračovat, ale myslím, že to stačí. Profesionál nejste, neznáte základní věci. PS: <title> .: Dundeeweb :. </title> se spíš hodí pro stránku diskofilního frikulína, rozhodně ale ne pro prezentaci profesionálního webdesignu. Že máte title na všech stránkách stejný už mě absolutně nepřekvapilo.

Avatar

Autor komentáře: Přemysl Žák

Datum vložení: 22.8.2005 13:49:10

oprava, mělo tam být WCAG.

Avatar

Autor komentáře: Dundee

Datum vložení: 3.9.2005 17:06:54

Pokud se nemylim WCAIG znaci uroven pristupnosti stranek. A co jsem zkousel ruzne validatory tak 2 uroven tyto stranky splnuji... ano grafiku musim co nejdrive celou presunout do CSS... co je spatneho na <div id="nadpis">Sluzby</div> ??? nadpis jsem tedy zmenil. Nevim proc by nemohl byt stale stejny, ale zmenit to neni problem...

Avatar

Autor komentáře: Timy

Datum vložení: 22.8.2005 14:44:40

nepodtrhávejte nic co není odkazem neklikací logo alternativní text jako "picture" toho řekne opravdu hodně. Dekorativní obrázky přes css, účelové by si zasloužily lepší alt &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;<img src="./images/laptop.jpg" --> to si děláte legraci? všude stejné title a všude stejné description a keywords nějak nemůžu najít <h1>nadpis</h1>

Avatar

Autor komentáře: Přemysl Žák

Datum vložení: 22.8.2005 14:57:06

[i]alternativní text jako "picture" toho řekne opravdu hodně[/i] A to ještě některé mají alt pict a některé picture - asi ke zmatení protivníka :)

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Machala

Datum vložení: 22.8.2005 18:41:56

Muhehe, zkuste tohle: http://www.dundeeweb.net/index.php?page=**************************%20Dobry%20den,%20jmenuji%20se%20Dundee%20a%20ve%20volnych%20chvilich%20tak%20trochu%20matlam%20weby.%20**********************

Avatar

Autor komentáře: Přemysl Žák

Datum vložení: 22.8.2005 18:48:05

:D

Avatar

Autor komentáře: xixlix

Datum vložení: 22.8.2005 18:51:43

pekne ešte také niečo ako http://www.dundeeweb.net/index.php?page=index alebo skúste http://www.dundeeweb.net/sluzby.php vážné chyby, hneď treba opraviť ešte aby to nebežalo v safe mode a ...

Avatar

Autor komentáře: Cybe

Datum vložení: 22.8.2005 18:54:16

:D

Avatar

Autor komentáře: franta

Datum vložení: 22.8.2005 23:03:40

nebo prostě přidejte do parametru nějaký html tag - pěkný výsledek dostanete např. při přidání <ul><li>

Avatar

Autor komentáře: Dundee

Datum vložení: 3.9.2005 17:09:29

Ted uz to zkusit muzete:)

Avatar

Autor komentáře: Akaiman

Datum vložení: 22.8.2005 23:15:47

Přesně jak sem tušil...:-))

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 23.8.2005 5:09:39

Osobně se mi nejvíce líbí stránka reference, kde vedle obrázku pěti lidí kolem počítače bych ještě přidal animovaný gif hrdiny Dundeeho zápolícího s krokodýlem. Do pozadí by mohla hrát nějaká vypalovačka ve formátu midi pro absolutní dovršení atmosféry z 90 let, ideálně nějaký hit z onoho filmu. Slovní spojení "optimalizace pro SEO" pravděpodobně znamená, že stránky byly v 90.letech optimalizovány pro "Silene Erudovane Ondatry", kterými se to v té době na síti jen hemžilo. Dal jsem si je do oblíbených (stránky, ne ondatry), protože docela často potřebuji zjistit, jakou mám ip adresu, verzi prohlížeče, operační systém a rozlišení a zde to mám jako na dlani. Konečně neexistující IČO: 71526374 a E-Mail: info@www.dundeeweb.net nejsou nic, co by mi mohlo bránit nechat si autorem vytvořit tak skvělé stránky, jako má on. Mým jediným požadavkem je, že na stránkách nechci mít jen 3 ikonky s w3c, ale chci je mít jako tapetu na pozadí. Ještě abych to nebral, když prezentace spolupracující s databází je za 250kč.

Avatar

Autor komentáře: Dundee

Datum vložení: 3.9.2005 17:19:28

Moc vtipne :) Asi vas zklamu ale jak to ICO tak mail, ktery je na strance v kontaktu existuji.

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 5.9.2005 17:37:19

Díval jsem se teď na stránky a mail už jste si opravil, takže souhlasím s tím, že existuje. Za to ICO se omlouvám, pravděpodobně jsem se překlepl při zadávání. Na to že stránky děláte teprve rok je to slušné. Určitě jsem po roce nebyl tak daleko.

Avatar

Autor komentáře: Dundee

Datum vložení: 5.9.2005 19:53:21

Jo jo opravil, odkaz byl funkcni jen text jsem kdysi zadal spatne a neopravil... Nic se nestalo, ja delam taky spoustu chyb... jo,jo, snazim se ucit se rychle co to jde... bohuzel mi ale chybi dostatecne esteticke citeni takze webdesigner ze me nikdy nebude...takze snad koder nebo nejakej vyvojar databazi...

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 23.8.2005 13:08:37

Nema cenu to tady rozepisovat, vse jiz bylo sdeleno. Tremi slovy: je to srac**

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 23.8.2005 13:24:44

http://www.dundeeweb.net/index.php?page=%3Ciframe%20src=%22http://prokop.czweb.org/show.php%22%3E%3C/iframe%3E

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 23.8.2005 13:25:51

BUDTE RAD ZE NEUMIM PHP

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 23.8.2005 14:55:29

Radeji sem vam zaslal na mail jak se toho da zneuzit a jak to opravit

Avatar

Autor komentáře: Dundee

Datum vložení: 3.9.2005 17:33:40

Co jsem tak premyslel tak se ta dira s promenou GET['page'] nedala k vetsim utokum pomoci PHP pouzit... musel bych ten retezec pouzit ve funkci eval, kdyz ho jen vypisuju neda se napr. nic mazat a tak...

Avatar

Autor komentáře: zitmen

Datum vložení: 24.8.2005 23:31:54

neni nic krasnejsiho nez chyba 404 :D kdyz ji vidim hned se jdu obesit...

Avatar

Autor komentáře: Dundee

Datum vložení: 3.9.2005 17:45:57

neporadil byste tedy jak htttp chyby osetrit?

Avatar

Autor komentáře: Dundee

Datum vložení: 3.9.2005 17:20:37

Diky za pripominku... tohle byla opravdu blbost...

Avatar

Autor komentáře: Daniel Kulhánek

Datum vložení: 24.8.2005 14:09:47

Není tento web nepovedenou inspirací pixyho stylu na zengarden? Nebo se mi ot jen zdá ...

Avatar

Autor komentáře: lukas

Datum vložení: 26.8.2005 23:33:13

jen zda, je to template

Avatar

Autor komentáře: Stepix

Datum vložení: 24.8.2005 15:15:57

Nemám slov, vše už bylo napsané, profesionální tvorba říkám něčemu jinému, vod tohodle bych si nekoupil ani hov..

Avatar

Autor komentáře: Zla.baba

Datum vložení: 24.8.2005 23:18:17

Souhlasím se vším co už tu ostatní napsali. Ještě dodám ... "profesionál" si na stránky nedává ikonky W3C a spol. , ale decentně toto napíše do patičky, XHTML,CSS,508 atd. ....

Avatar

Autor komentáře: Dundee

Datum vložení: 3.9.2005 17:24:49

asi mate pravdu... ale tuto chybu delaji i profesionalove viz napr. www.kaza.cz

Avatar

Autor komentáře: duky

Datum vložení: 25.8.2005 19:33:09

mne sa to na prvý pohľad páči... tak sorry no... ale na druhy a dalsie.... profi to teda by bolo tak na Slovensku :) (žart)

Avatar

Autor komentáře: Jonko

Datum vložení: 26.8.2005 10:09:17

take blbe zarty si nechaj pre seba ... :/

Avatar

Autor komentáře: Dundee

Datum vložení: 4.9.2005 6:17:18

Tak uz jsem opravil i ten zbytek. Obrazky designu jsem presunul do CSS, udelal jsem dynamicke meta tagy a title, zmenil jsem strukturu aby byla stranka citelna i bez stylu, odstranil jsem ten dolni JavaScript. Stranka by nyni mela byt bezpecna, s celkem hezkymi URI. Mate jeste nekdo nejake pripominky? Nekdo tu psal ze jsou v kodu chyby. Nemohl by je ten nekdo priblizit?

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz