Starší komentáře ke článku: E-mail na webech

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Jan Tichý

Datum vložení: 15.2.2005 9:56:47

Ačkoliv závěrečné testování rychlosti odpovědí je v kontextu celého článku spíše okrajovou záležitostí, k věrohodnosti a srovnatelnosti tohoto minivýzkumu by určitě prospělo obeslat všechny služby ve stejný den a stejnou hodinu. Takhle to může dělat dojem, že autor všem posílal několik různých mailů s různou délkou reakce a podle sympatií k té či oné službě z nich pak vybral ten nejdelší či nejkratší. I kdyby tomu tak nebylo (v což věřím), z výše uvedené tabulky tak přesto lze za relevantní brát jen informaci ODPOVĚĎ DORAZILA / ODPOVĚĎ NEDORAZILA. Nic víc, nic míň.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 15.2.2005 10:06:29

Domnívám se, že pokud je reakční doba na výzvu v jednom případě několik minut a v jiném několik dnů až týdnů, je tento rozdíl dostatečně signifikantní, bez ohledu na okamžik odeslání původní výzvy. Shrnout čtyřiadvacetihodinovou a čtyřtýdenní reakci pod nálepku "odpověď dorazila" mi přijde jako příliš silná káva ;-)

Avatar

Autor komentáře: JAn

Datum vložení: 18.2.2005 10:13:09

Imho by bylo nejlepsi rozdelit podle reakcni doby na: - do 24 hodin - do 2 dnu - do tydne - nad tyden - vubec

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 15.2.2005 10:07:54

Nastartování testu na stejnou hodinu pro všechny oslovené by samozřejmě bylo pro test věrohodnější. Bohužel, až při počátečním psaní článku, resp. nápadu toto napsat, jsem se rozhodl pro srovnání tabulkou. Takže byly vybrány různé i starší e-maily a reagce na ně. Tedy přesněji snad příště.

Avatar

Autor komentáře: lamka

Datum vložení: 16.2.2005 7:22:12

Reagce :) lol Vy už články snad ani nepište. A pokud ano, tak alespoň ne ty odborné. Díky.

Avatar

Autor komentáře: Nespokojený zákazník

Datum vložení: 15.2.2005 19:08:46

Neprovozuje Interval náhodou společnost Z...?

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 15.2.2005 19:57:24

Společnost ZONER Software, s.r.o, neprovozuje magazín Interval.cz - vydává ho, což není totéž. Magazín Interval.cz je obsahově, personálně i funkčně zcela nezávislé odborné médium. Jediná přímá závislost na Zoneru existuje ve finanční oblasti - nesmíme utratit více, než nám dají, ale už neříkají, za co smíme utrácet, ať už jejich peníze, nebo peníze kohokoli jiného. Naši autoři nejsou zaměstnanci ani Zoneru, ani Intervalu. Jsou naprosto nezávislí, neváže je dokonce ani žádná smlouva. Jediným pojítkem jsou publikované články, na které se vztahuje smlouva o autorských právech a honorářích. Podíváte-li se do světa médií, Interval.cz nijak nevybočuje ze standardu v této oblasti, a pokud ano, pak spíše směrem k větší nezávislosti, než naopak. Jinak bych nejen nemohl, ale ani nechtěl být šéfredaktorem ;-)

Avatar

Autor komentáře: FantomMax

Datum vložení: 16.2.2005 10:01:31

Takže Vy pracujete jako šéfredaktor pro Interval.cz zadarmo (respektivě dostáváte peníze jen za publikované články) ?

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 17.2.2005 13:14:59

Samozřejmě že mně Zoner platí - platí mne, abyh pro ně dělal nejúspěšnější magazín o webdesignu a webdevelopmentu v republice. Jak to dělám, to už je výhradně můj problém. Tak už to v nezávislých médiích chodí ;-)

Avatar

Autor komentáře: Zdeněk

Datum vložení: 3.4.2007 22:36:12

Problém. V příchozím mailu se nezobrazí příloha klasickou sponou,ale v těle a v nějakejch paskvilech. Víte čím to je? Předem děkuji za reakce. Zdeněk

Avatar

Autor komentáře: Květoš

Datum vložení: 4.4.2007 14:07:22

To sice nesouvisí s touto diskuzí, ale budiž. 1/ V jakém poštovním klinetovi pracujete? 2/ Bude to určitě v nastavení. 3/ Dělá to při každém přijetí Přílohy? 4/ Udělejte si upgrade pošťáka.

Avatar

Autor komentáře: janf

Datum vložení: 11.1.2006 9:40:00

opakovně se mi stává, že se nemohu dostat do svého mailu Atlas -naštěstí mám i jinou poštu, v tu chvíli kdy je tam chyba si okopíruji a nemám jejich adresu kam poslat zprávu o chybě - poradíte? Díky janf@atlas.cz

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 11.1.2006 13:43:57

Atlas.cz dodržuje požadavky na pravidla komunikace s veřejností, aniž bych jim chtěl nějak fandit. Např. veškeré problémy lze směrovat na kontakt: http://pomoc.atlas.cz Tam vám určitě pomohou i s vaším problémem, pokud se do svého e-mailu nemůžete dostat.

Avatar

Autor komentáře: pobaveny

Datum vložení: 15.2.2005 10:16:04

Já to zažil na vlastní kůži. Když jsem ten e-mail na stránkách Telecomu konečně našel a odeslal dotaz, tak mi po týdnu došla odpověď, že si mám zavolat na informační linku 800 1234... :-)

Avatar

Autor komentáře: Mirun

Datum vložení: 15.2.2005 14:49:03

Tak to jsi měl štěstí, mě tatáž odpověď přišla až po měsíci a půl, a to už jsem požadovanou věc měl dávno zařízenou telefonicky, protože to jsem udělal hned po týdnu mlčení... Nicméně v odpovědi byla omluva za zpoždění z technických důvodů...

Avatar

Autor komentáře: Primáš

Datum vložení: 18.2.2005 7:25:15

Já chtěl kdysi rušit pevnou linku a také žádal Telecom o informace ohledně této procedury emailem. Přišla mi odpověď, že můj dotaz je zařazen pod číslem 123568412XY54687YQ a že bude vyřízen ve lhůtě jednoho měsíce. Od té doby uplynul snad už rok a pořád nic. Naštěstí to s tím rušením nebylo tak vážné, ale informace poskytnout mohli...

Avatar

Autor komentáře: Lukáš Mačí

Datum vložení: 15.2.2005 11:00:45

Rád bych se autora článku zeptal, na co se ptal při testování rychlosti odpovědí e-mailem, když helplinka Atlas.cz odpověděla rychleji než do 60 vteřin? Nebo je to jen chyba v tabulce? Díky a pěkný den.

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 15.2.2005 11:44:20

Není to chyba v tabulce. Odpovědi do 60 vteřin e-mailový klient nepočítá. Prostě nerozlišuje. Takže pokud server odpoví do minuty je čas stejný jako při odeslání dotazu.

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 15.2.2005 11:53:52

Byla to otázka na webhostingové služby. Ihned přišla tato odpoveď: Vazeny uzivateli ATLASu. vas dotaz na HelpDesk byl prijat a bylo mu prirazeno cislo JNU-60817-142. Toto cislo slouzi pro lepsi identifikaci a vyrizeni vaseho pozadavku nasim HelpDeskem, proto vas prosime tento email do vyreseni nemazat. Jde mi o to, že tento server reaguje, i když robotem a nenechává klienta v nejistotě

Avatar

Autor komentáře: Trace

Datum vložení: 15.2.2005 20:46:04

Na druhou stranu použít robota s automatickou odpovědí je relativně snadné a laciné, nicméně takový email vás pouze uklidní, že se neztratil váš dotaz někde cestou. Daleko důležitější je to, jestli někdo z Atlasu (a za jak dlouho) na Váš dotaz skutečně reagoval? Srovnávat rychlost automatické odpovědi robota se skutečnou odpovědí člověka se mi nezdá příliš vypovídající. K čemu mi je, že mi robot odpověděl do 30 sekund, když odpověď na můj dotaz pak přijde po měsíci?

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 16.2.2005 8:09:16

V tom máte plnou pravdu. Dá se říct, že jste vyhmátl pudlo věci. V této první sondě na toto téma mi však šlo opravdu jen o to, zda weby reagují, jelikož jsem se setkal a setkávám u mnohých www stránek s naprostou ignorancí. Tedy - že e-mail mají jen pro okrasu a vůbec s ním nepracují. V článku tedy nešlo jen o ty reakce na e-mail do samého důsledku koncové odpovědi. Ta tabulka je jen okrajová, jako doplnění k celé problematice. Protože to vypadá jako výmluva, chci slíbit, že připravím podrobnější a důslednější test, který by byl na vámi zmíněný problém konkrétní odpovědi. Jinak již mám konkrétní podklady z tohoto týdne, kdy server potvrdil e-mail, ale opravdu odpověď NIKDE! A jsou to známé www stránky! To by se ledaskdo divil.

Avatar

Autor komentáře: Ladislav Stroupežnický

Datum vložení: 16.2.2005 18:58:56

[i]...Dá se říct, že jste vyhmátl pudlo věci ... [/i] Vy už radši nepište vůbec ... Váš Ladislav Stroupežnický

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 17.2.2005 8:02:38

Už mi také napsal jeden čtenář totéž na soukromý e-mail. A pak jsem zjistil, že patří k potrefeným...

Avatar

Autor komentáře: pk

Datum vložení: 18.2.2005 9:58:43

Náhodou mně se to líbí, zkrátit "jádro pudla" na slovo "pudlo", to vyžaduje jistou genialitu. Stejně nikdo neví, co je to jádro pudla a proč zrovna pudla....

Avatar

Autor komentáře: pobaveny

Datum vložení: 18.2.2005 10:35:01

No to se pleteš, co je jádro pudla a proč ví každý, kdo přečetl Goethova Fausta. Nebo aspoň prvních pár stránek :-)

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 18.2.2005 12:49:11

Ještě na okraj: Jádro pudla nepoužívám jen já: http://search.atlas.cz/Default.aspx?t=a&q=jadro+pudla http://www.mesec.cz/clanky/drahy-zivnostensky-list/ slovo "pudlo" označuje podle Machkova Etymologického slovníku jazyka českého ve valašském a lašském nářečí mírku na obilí, nádobku z kůry na jahody, dřevěnou na brynzu, ve slovenštině truhlici bývalých šefraníků (zřejmě kupců) nebo zadnici (žertovně obměněno podle dětské výslovnosti slova prdel). Z toho vyplývá, že pudlo zřejmě nemá žádnou souvislost se psí rasou pudl, doporučujeme tedy používat pouze frazeologismus "jádro pudla". S pozdravem Zuzana Buďárková jazyková poradna

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 18.2.2005 10:56:26

To pk: Nepoužívám pouze já viz: http://search.atlas.cz/Default.aspx?t=a&q=j%e1dro+pudla&fs=1&fss=0 "jádro pudla (věci)" > jádra se doluštiti (a kořene dokopati), tedy dobráti se hlavní myšlenky, podstaty věci...vyloupnou z něčeho jádro, jíti k jádru věci.... Publikace: Mudrosloví, Lidová rčení, Jaroslav Zaorálek.

Avatar

Autor komentáře: Ladislav Stroupežnický

Datum vložení: 18.2.2005 16:00:55

Nic to ovšem nemění na faktu (jádro pudla je OT), že informační hodnota je přinejmenším pochybná. Považovat za odpověď robota/skript na serveru je na můj vkus trochu silná káva. Takže rada pro provozovatele webů zní: na e-maily nechte posílat automatické odpovědi a máte po starostech -- odpovědi budou chodit v řádu vteřin a "odborná periodika" budou chrochtat blahem ... Nezlobte se na mě, ale nechápu, k čemu takový test tedy je. Buď jste to měl udělat pořádně na poprvé, a nebo vůbec. S pozdravem Váš Ladislav Stroupežnický

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Prosecký

Datum vložení: 25.2.2005 12:15:16

Bože, nestydíte se zveřejnit tuto odpověď??? Informace, že Atlas.CZ odpovídá nejrychleji, poskytnutá jen na základě odpovědi robota je směšná. Odpověď robota nelze požadovat za odpověď pokud neposkytuje přímou reakci na Váš dotaz. To se nestalo. Můžete zveřejnit za jak dlouho jste dostal skutečnou odpověď na dotaz??? To je zcela oběktivnější než to co uvádíte. Mimochodem měřit čas Zoneru je možné považovat spíš za skrytou reklamu a to i tehdy váže-li Vaší redakci s firmou Zoner pouze finanční stránka projektu :-) Zveřejnili by jste i delší interval odpovědi z firmy Zoner?? Silně pochybuji, neboť by Vám minimálně zkrátili rozpočet :-) S pozdravem M.Prosecký

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 25.2.2005 13:27:35

Dovoluji si připomenout opět, že článek se zabýval uplatňováním e-mailu na webech obecně, zejména funkci ve vztahu ke komunikaci s návštěvníkem, navigaci a layoutu www stránky. Nešlo tedy o podorbný průzkum. Pokud šlo o zveřejnění reakce některých webů a portálů na zaslané e-maily (v tabulce), sledoval jsem tím pouze ilustrační doplnění. Především to, zda vůbec někdo na elektronickou poštu odpovídá! Nerozlišoval jsem tedy v tabulce automatické odpovědi od koncových odpovědí na dotaz. Toto předmětem zmíněného testu nebylo. Pokud Vás to zajímá, Atlasu.cz jsem se dotazoval na podrobnosti webhostingu, jak jsem již zde jednou odpovídal. První dotaz na Atlas.cz odeslán 13.02. 2005. Okažitě přišla odpoveď robota o obdržení e-mailu. Koncová, konkrétní odpověď mi pak přišla za 5 dnů - 18.02.2005 a pak ještě 22.02.2005.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 25.2.2005 19:57:30

Vážený pane Prosecký, váš příspěvek v sobě spojuje takovou dávku arogance, hlouposti a provokace, že bych na něj nejraději ani nereagoval. Fakt je ale ten, že jsem si vůbec nevšiml, že autor tohoto článku Zoner zahrnul do předmětné [i]ilustrativní[/i] tabulky. Kdybych si toho všiml, byl bych toto z článku vymazal. Interval.cz není reklamní médium a reklama skrytá je věc, která se mi hnusí ze všeho nejvíc - a protože tištěné magazíny jsou jí plné, na mém serveru ji nenajdete!

Avatar

Autor komentáře: martin

Datum vložení: 18.2.2005 8:24:02

Ono asi hodne zalezi od koho email je zaslan a hlavne co je obsahem emailu. Je jasne, ze na email s poptavkou, resp. jakykoliv email, za kterym jsou "penize" odpovi vetsina serveru brzy. Pokud se vsak jedna o email, ktery se neceho dozaduje nebo vyzaduje narocnejsi a v tu chvili bezplatnou odpoved, rozdil bude jiste velky. Osobne mam zkusenosti s testovanym Superhostingem, na ktery mi prisla odpoved za pul dne, za nekolik dni a mnohdy take vubec. A to je prosim spolecnost, u ktere zakaznik za odpovedi, jakozto za helpdesk, plati.

Avatar

Autor komentáře: Niky

Datum vložení: 18.2.2005 9:54:24

Zdravim, skoda tohoto testu a vlastne - i celeho clanku, je imho k nicemu z tech duvodu: - dotazy nebyly odeslany ve stejny okamzik (duvod tohoto pozadavku je jasny) - pokud se autor pokazde ptal na neco jineho, nema to smysl (je rozdil mezi dotazem typu "Kolik stoji predplatne" a "proc mi nefunguje funkce XYZ v PHP 5") - rozplyvat se a venovat cely odstavec tomu, ze tazateli odpovedel ROBOT(!) na atlasu do triceti sekund, pricemz jeho puvodni dotaz zustal neodpovezen, mi prijde nesmyslne a zbytecne.

Avatar

Autor komentáře: Petr Ozogán

Datum vložení: 18.2.2005 10:08:03

Že záleží hodně na obsahu dotazu je asi jasné. A na tom, zda se zasílá dotaz na správný mail. Já jsem měl zájem napsat něco o programu Zoner Media Explorer na své stránky www.FotoReporter.cz, kde písu různé věci o fotografování. Bylo to v době, kdy se začalo psát o tom, že je již k dispozici betaverze uvedeného programu. Chtěl jsem o něm taky něco napsat, tak jsem se Zoneu ptal, zada a za jakých podmínek mi mohou betaverzi poskytnout, abych mohl o programu něco napsat. Takže si myslím, že nejednalo o žádné obtěžování, ale naopak o jejich propagaci. Protože jsem nevěděl, na který mail mám dotaz zaslat, zaslal jsem dotaz na info@zoner.cz a počítal s tím, že bude dotaz předán kompetentní osobě. Mail jsem odeslal 9.září 2004, dodnes jsem se ale nedočkal žádné odpovědi. Co si o tom myslet? Hlavně v souvislosti s uvedeným článkem? Jak je vidět, dělat nějaké závěry z jednoho odeslaného mailu asi nelze. Navíc sestavovat tabulku pořadí, kdo jak rychle odpoví. Na to by těch dotazů muselo být více, aby se získala reprezentativní hodnota. Souhlasím ale s tím, že kontaktní mail by měl být na stránkách vidět.

Avatar

Autor komentáře: Pavel Minar

Datum vložení: 18.2.2005 14:06:40

Vazeny pane Ozogane, proveril jsem u kolegyne, ktera vybira schranku info@zoner.cz, zda v zari 2004 neobdrzela mail z domeny fotoreporter.cz nebo ozogan.cz. Ma nastavenou automatickou archivaci mailu a veskerou predanou korespondenci take archivuje. Zadny mail jsem nenasel. Samozrejme, mohl selhat lidsky faktor. A to jen potvrzuje, ze z jednoho odeslaneho mailu nelze delat zadne zavery. Asi uz nezjistime, kde se presne stala chyba. Osobne, pokud se me stane podobna vec, snazim se dotycneho kontaktovat jeste jednou, popripade zvolit jiny zpusob. Vzdyt prece nemusi byt chyba pouze na strane prijemce. Pokud mate stale zajem o betatesty produktu Zoner Media Explorer, resp. ted jiz Zoner Photo Studio, prosim obratte se primo na me a dohodneme podminky. Pavel Minar, ZONER software

Avatar

Autor komentáře: Petr Ozogán

Datum vložení: 18.2.2005 15:58:21

Je jasné že nelze dělat závěry z hodnocení jednoho mailu. To nebylo smyslem článku, ani mého komentáře. Důležitější je, aby byly kontaktní maily na www stránkách snadno k nalezení. Já osobně například uvádím mail dole na každé své www stránce. A ještě jedna malá perlička na závěr. Pavel Minar mě ve svém komentari vyzyva, abych se mu v pripade zajmu ozval. Marně jsem ale hledal jeho jméno v kontaktních údajích Zoneru, neměl jsem proto možnost mu odpovědět. Naštěstí ale pomohl Google a jeho mail jsem snadno našel někde jinde, než bych ho snad mohl podle tohoto článku hledat.

Avatar

Autor komentáře: Pavel Minar

Datum vložení: 18.2.2005 17:29:03

Ano, udelal jsem chybu, za kterou se omlouvam. Na Interval.cz nechodim, moji parketou neni web design, ale graficky software. Na Vas puvodni prispevek me upozornil nekdo jiny, jinak bych o nem vubec nevedel. Co jsem tedy udelal? Tuknu na "reagovat", vyplnim jmeno a email a automaticky jsem predpokladal, ze uvidite moji adresu v hlavicce prispevku, tak jako je u jinych diskuzi. Muj email neni na webu ZONERu uveden a to z toho duvodu, ze moji pracovni naplni neni komunikace se zakazniky/navstevniky. Pavel Minar, ZONER software

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 19.2.2005 0:30:31

Ne že bych chtěl být jízlivý, ale příště by možná bylo dobré číst i popisky u políček formuláře a ne jen do něj něco bezhlavě naťukat. Předpokládat, že se všechny diskuse vyznačují stejnými chybami a prohřešky, je poněkud zcestné ;-)

Avatar

Autor komentáře: Milan

Datum vložení: 18.2.2005 10:45:28

[b]Aby byl test objektivní:[/b] 1. rozdělit testované společnosti do kategorií podle oboru zaměření 2. do všech společností ze stejné kategorie poslat stejný dotaz (pokud to nejde, tak přibližně stejný) 3. poslat všechny dotazy ve stejnou dobu 4. všechny dotazy ve všech kategoriích musí mít přibližně stejný problém (buď obecný dotaz nebo odborný dotaz nebo komerční dotaz) 5. stejné dotazy poslat po 10 dnech znovu z jiné adresy a pak ještě po dalších 10 dnech znovu. Z těchto 3 odpovědí udělat průměr za jakou dobu odpovědi dorazily. 6. V testu uvádět, jaké dotazy se poslali a taky [b]jestli odpověď tazatele uspokojila[/b]. 7. Nepočítat odpovědi robotů To jen můj názor na objektivitu takových testů.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 18.2.2005 11:06:00

Protože se zde rozvinula značná OT diskuse o smyslu tabulky s časy reakcí na e-mailovou výzvu a o smyslu článku jako takového, chtěl bych tuto záležitost trochu vyjasnit. Všem diskutujícím doporučuji článek znovu přečíst. Jeho meritem je informace o tom, že na seriózních stránkách by neměl chybět e-mailový kontakt, a informace o tom, kde by tento kontakt měl být, což je doloženo několika příklady z reálu. Tolik diskutovaná tabulka je pouze ilustračním doplňkem článku a obsahuje pouze vybrané nejrychlejší a nejpomalejší odpovědi. Nemá smysl tedy zatracovat článek kvůli této tabulce, nebo tabulku samu kvůli tomu, že nebyli všichni osloveni stejným (BTW jakým?) e-mailem ve stejný čas.

Avatar

Autor komentáře: Eduard Hlava

Datum vložení: 18.2.2005 14:13:29

Čtenář je tvor lenivý a stejně jako jakýkoliv jiný člověk přistupuje k informacím značně selektivně. Proto objeví-li se v textu nějaká informace, která je na první pohled a bez přemýšlení jasná (tedy ona nešťastná ilustrativní tabulka), každý se jí chytne jako ho*no košile. Je to logické. Nikdo nad tím nemusí přemýšlet, nevyžaduje to sáhodlouhé vysvětlování, tak proč autora nepotopit. Takto prostě fungujeme a na webu to platí dvojnásob. Pravdou ale je, že bez tabulky by byl článek méně kontroverzní. :-) Podobnou příhodu jsem zažil s článkem u vašeho konkurenta o 10 tipech a 10 tisících návštěvnících, kde jsem uvedl ilustrativní příklad nějakého výpočtu, který v první verzi článku (http://www.hlava.net/index.php?id=5227) navíc vůbec nebyl. Ač to nebylo tím hlavním v článku, tak nešťastně volená čísla vedla k bouřlivé diskusi. Je tedy třeba si i na takovéto "detaily" dávat bacha.

Avatar

Autor komentáře: Ruda

Datum vložení: 20.2.2005 18:03:38

Hlavně větší weby by měly mít zřetelné e-maily v patičce. A odpovídat. To v článku zaznělo. To je hlavní. Nějaké srovnání podružná věc.

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 23.2.2005 16:27:12

Autor neumí odesílat emaily. Na stránkách Blesku se jasně píše že blesk@blesk.cz je pro tištěný blesk a online@blesk.cz je pro onlajnovej titul. Příště než odešlete hromadu emailů, si zjistěte kam je vlastně posíláte pane Vicha. S pozdravy

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 24.2.2005 8:03:25

A v tom je právě tan zádrhel. To si mám nejprve přečíst papírové noviny, než se budu dívat na internetové? ;-) E-mail na webu je od toho, aby plnil nějakou funkci. A to v tomto případě, je mi líto, nesplnil. A i kdyby přišel na nepravou adresu, tak odpoveď by měla tuto skutečnost sdělit.

Avatar

Autor komentáře: Michal

Datum vložení: 24.2.2005 12:32:09

Tato stránka mluví snad zcela jasně. http://blesk.cz/pages/redakce.html Jak jste prisel na blesk@blesk.cz?

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 24.2.2005 13:38:07

Tedy e-mail jsem vybral z patičky webu http://www.blesk.cz. Jak uvádíte. Psal jsem tištěným novinám, takže adresa e-mailu byla správná (blesk@blesk.cz) .

Avatar

Autor komentáře: noname

Datum vložení: 28.2.2005 22:19:16

možná to ještě chtělo něco povědět o ochraně před spamroboty, resp. jak napsat e-mailovou adresu, aby ji roboti nepochopili... třeba 'napistemi (zavinac) domena (tecka) cz' myslím že nepochopí žádnej robot

Avatar

Autor komentáře: Petr Jakubec

Datum vložení: 2.3.2005 14:56:32

To jsem sam kdo pochopil, ze cilem clanku je neco jineho, nez test rychlosti odpovedi urcitych webu? Pripadne komu je uplne volne kdo plati za praci sefredaktora pana Malka, kdyz ji dela evidentne dobre? Clanek je zajimavym vypichnutim urcite zkutecnosti _emailu na webove presentaci_. Jen mozna vice do hloubky... bych si priste pral. PJ.

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 10.3.2005 15:30:07

V té tabulce měly být dva sloupce pro přijaté odpovědi: 1.automatická (ne/čas), 2.odpověď na otázku(nedorazila/čas). Případně ještě třetí (ikdyž subjektivní): odpověď vyřešila otázku na x %.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz