Starší komentáře ke článku: Efektivita reklamních bannerů

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Martin Šimša

Datum vložení: 2.5.2001 23:53:55

Hodně nejen českých, ale i světových webů dělá chybu v tom, že svou reklamu, která je v podstatě živí, <B>úplně pohřbí</B> nebo odsune mimo pozornost uživatele.

Jestli náhodou tohle není jedna z příčin tak zoufale nízkého clickrate (CTR). My se například na webu snažíme dát reklamě nejexponovanější prostor a věřte nebo ne, CTR u nás je cca <B>3-5%</B>, což je 6-10 krát vyšší než je průměr...

Rich media bannery jsou určitě skvělé, jen jsem chtěl zmínit důležitost umístění reklamy na stránkách.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kucera

Datum vložení: 3.5.2001 7:34:00

Dobry den,

dovolim si s vami nesouhlasit. Urcite se mnou souhlasite, ze nejprodavanejsi reklamni pozice je ta nahore a prakticky vsechny servery ji maji v pozici, kdy je videt v rozliseni 800x600 bez rolovani a mnohdy i mensim. Pokud jste tim vasim serverem myslel treba <a href='http://www.seminarky.cz' target='_blank'>http://www.seminarky.cz</a> tak máte reklamu umístnenou pod logem, priblizne stejne, jako to ma Interval.cz. Ale mnoho serveru, jmenujme treba Lupa.cz ci Zive.cz maji horni reklamu jeste na lepsich mistech.

IMHO, vysledne CTR ani zase moc nezavisi na pozici umistneni (pokud je pozice horni, je to uplne jedno, jestli je o par pixelu vlevo ci vpravo), ale spise na provedeni reklamniho banneru. U nas na Interval.cz je CTR mirne nadpumerne, ale jakmile se objevi zajimava reklama, treba ve FLASHi, jak tu mel nedavno nexen ( <a href='http://www.nexen.cz' target='_blank'>http://www.nexen.cz</a> ) tak se CTR pohybovalo velmi vysoko.

Avatar

Autor komentáře: Martin Šimša

Datum vložení: 3.5.2001 9:05:56

Svym prispevkem jsem urcite nechtel hanet Interval.cz :) Ten urcite svou reklamu nepohrbiva, spise naopak a to je dobre :))

Flash bannery - samozrejme zvysuji nekolikanasobne click rate.

Ale urcite se mnou soouhlasite, ze je tady dost webu, ktere maji svou reklamu proste <B>mimo</B> dosah pozornosti ctenare...

Ale tahle diskuze se spis hodi do nasi zname konference, ne? :-)

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kucera

Datum vložení: 3.5.2001 9:26:56

Souhlasím, že je dost webu, které davájí reklamu mimo dosah pozornosti ctenare. Ale je to jejich pravo tak delat, to ze pak neprodaji zadnou reklamu snad nemusim ani psat :-)

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kucera

Datum vložení: 3.5.2001 8:36:09

Test

Avatar

Autor komentáře: Subtance242

Datum vložení: 3.5.2001 15:23:29

A co. Ja nemam a nebudem mat vobec ziadnu reklamu a som v pohode... <B>:-)</B>

<I>PS: Neberte ma vazne, vonku je pekne...</I>

Avatar

Autor komentáře:

Datum vložení: 3.5.2001 15:27:08

<I>oops, nepoznal som tunajsi format zapisu url...</I>

Avatar

Autor komentáře: asdf

Datum vložení: 4.2.2002 15:23:05

Co je to IMHO?

Avatar

Autor komentáře: Martin Šimša

Datum vložení: 4.2.2002 22:11:40

In My Humbly Opinion - dle mého skromného názoru

Avatar

Autor komentáře: machy

Datum vložení: 16.11.2004 22:40:30

IMHO je to tak...

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz