Starší komentáře ke článku: Emailový marketing - dobrý nástroj propagace

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Marek Prokop

Datum vložení: 29.5.2001 1:39:32

Velmi dobrý článek. Stručný, přehledný a při tom systematický, s dobrými příklady.

Mám radost, že se na Intervalu objevuje těchto článků čím dál víc.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kucera

Datum vložení: 29.5.2001 8:18:03

Tak nám Marku pošli nějaké Q, když se ti článek líbil ;-)

Avatar

Autor komentáře: Marek Prokop

Datum vložení: 29.5.2001 11:21:10

Já bych nějaké Q poslal, v tomto případě i dost, ale zatím žádné nemám. Budu si muset u nich ten účet už konečně zřídit :-)

Avatar

Autor komentáře: Evžen

Datum vložení: 29.5.2001 20:45:05

Nevim, jestli to neni obchodní tajemství, ale zajímalo by mě, jak se mikroplatby ujímaj. Mám pocit, že se to zatim moc nenosí.

Druhá věc: To vaše diskuzní forum je pěkný (myslim, co sami užíváte). Dělali jste ho sami nebo je odněkud stažený a implementovaný do stránek?

Třetí věc: Nemohli byste tu shrnout výhody a nevýhody rozdílu ukládání aplikací v PHP s ukládáním do MySQL databáze a do souboru?

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 30.5.2001 8:00:35

Mikroplatby jsou docela zajimave. Dobrovolne mikroplatby jsou ovsem skromny zacatek, mame s mikroplatbami vetsi cile :)

Nase diskusni forum jsme si vytvorili sami.

Ukladani do souboru ma tu hlavni nevyhodu, ze neni mozne zapisovat vice udaju soucasne, pouze jeden v jednom okamziku. U vetsich webu to muze vest k problemum.

Avatar

Autor komentáře: Pavel Růžička

Datum vložení: 29.5.2001 9:22:13

Mno nevím - formulace, že se zpracováváním e-mailů tráví více času než prohlížením WWW stránek, mě připadá jako spekulativní nepodložený žvást, ale dokázat to taky nemohu...

Avatar

Autor komentáře: Marek Prokop

Datum vložení: 29.5.2001 11:33:34

<I>formulace, že se zpracováváním e-mailů tráví více času než prohlížením WWW stránek, mě připadá jako spekulativní nepodložený žvást</I>

V mém případě je poměr času e-mail : web minimálně 2:1 a to se webem zabývám profesionálně. U většiny lidí, které znám a kteří využívají internet naplno bych to žvástavě a spekulativně odhadoval alespoň na dvojnásobek ve prospěch e-mailu.

Asi nejvýraznější je to u manažerských a obchodních pozic, kde je také reklama nejúčinnější.

Ostatně, pokud náhodou působíte ve stejném segmentu trhu jako já, budu jedině rád, když se tímto článkem nebudete řídit ;-)

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 29.5.2001 11:35:35

V podstate - zpracovavani emailu neni pouze jejich cteni, ale take odpovidani na ne. Precteni emailu je otazka nekolika minut, napsani odpovedi muze trvat obvykle mnohem dele.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz