Starší komentáře ke článku: heartofeurope.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Siris

Datum vložení: 6.10.2003 1:26:34

Dobra, rikam si, bey DB a takovyto informacni portal, to bych se sanzil predelat na to krasne a validni XHTML 1.0 Strict a DB. Potesilo mne, ze nejen prvni stranka, ale taky i dalsi jsou validni.

Validoval jsem taky CSS a pokud Vam za to stoji mit nevalidni CSS kvuli scrollbaru a nastaveni jeho barev, ktere chodi stejne jen nekdy a v nekterych prohlizecich, tak prosim.

Tiskova verze je vsak v poradku a je super, ze dostanu jen prosty tex, ktery mne zajima a ne nejake obrazky, ktere by akorat prekazely informacim.

Jeste pri koukani do kodu by mne zajimalo jak se v tom muzete vyznat kdyz to pisete, strasne malo odsazeni a to se daji prvky v XHTML tak pekne odsazovat napriklad tabulatorem. Nechtel bych to rucne editovat...

Co se mi vsak nelibi je paticka pri zobrazeni v mozille (ver. 1.3), ktera utece dolu je tam asi stranka volneho mista mezi poslednimi informacemi a patickou.

Jeste take velikost pisma v IE zvetsovat nelze v Mozille ano proc to neudelat tak, aby to slo v obojim.

Tot zatim vse. Siris.

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 6.10.2003 7:16:37

... sanzil predelat na to krasne a validni XHTML 1.0 Strict a DB.
Verte mi, ze i ja jsem si puvodne myslel, ze musi byt DB. Při stylu prace redakce (zpracovava texty pro tisk) a s ohledem na specificke pozadavky inzerentu to vsak skutecne nejde. Byla by to jen dalsi prace navic. Nechci zde duvody vice rozpisovat. Ale verte mi, ze je to tak.
... paticka pri zobrazeni v mozille (ver. 1.3), ktera utece
Diky za upozorneni. Vim, cim to je. Pridal jsem do kodu jeden nadbytecny radek s clear, abych vyhovel NN6 (paticka utikala nahoru). Ostatni byly OK (Mozilla 1.4, MSIE 6, Opera 7.2.) Ted stojim pred otazkou cemu dat prednost M1.3 nebo N6. Nebo se pokusim najit jine reseni.
... velikost pisma v IE
Chcete-li zvetsovat pismo i v IE, pouzijte nastaveni pro uzivatele s horsim zrakem. Nastroje - moznosti internetu - usnadneni - ignorovat velikost pisem definovane na webovych strankach

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 6.10.2003 7:19:09

Omlouvam se, zapomel jsem u odpovedi uvest OD:

Avatar

Autor komentáře: PetrS

Datum vložení: 6.10.2003 1:45:46

Design: Líbí se ;)

Kód: OK (v rychlosti, subjektivně,..)

Jestliže je web určen pro zahraniční návštěvníky, přidal bych další jazyky (alespoň němčinu a francoužštinu)

Mám pocit, že poslední dobou jsou na intervalu "předhazovány" vcelku velmi slušné weby.

Petr S.

Avatar

Autor komentáře: dymik

Datum vložení: 6.10.2003 8:47:12

Dobré ráno,
především chválím za beztabulkový design a ještě k tomu xhtml 1.0 strict, óóó. To tu dlouho nebylo. ALE :
- Mám IE5.5 a koukněte co z toho vylezlo, mám vše zaplé, takže nevím...
<a href='http://www.sweb.cz/dymik/heo_ie55.jpg' target='_blank'>http://www.sweb.cz/dymik/heo_ie55.jpg</a>
- contents, editors atp. by mohl být nadpis, ideal h3
- odkazy by mohly být řešeny seznamem (contents, editors atd)
- doporučil bych přidat skip link (odkaz na začátku dokumentu s textem Přeskočit menu)
- koukam se přes Operu a písmo v levém menu je moc malé, nečitelné
- zaběhnutý zvyk : logo je odkazem na úvodní stránku
- odkazy typu ::blabla, nebylo byl lepší ty "::" vložit do backgroundu ?

Celkově : Pěkná prácička, je vidět, že si autor dal záležet, ale ještě by to šlo vyladit :-)

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 6.10.2003 9:26:29

Diky za pripominky. To jsem potreboval. Nemam k dispozici starsi verze IE a kontroloval mi to na dalku kamarad v IE 5.0. A toho si zrejme nevsiml. Mohl byste mi dat na sebe mail, abych zde neotravoval v diskuzi (pavel@psst.cz). Zajimaji me, zda tataz chyba je i na ostatnich strankach.
Jinak souhlas s resenim odkazu vmenu pomoci seznamu, se skip link a ::. Vyzkousim.
Logo - vim, ze je to zvyk a vsude jinde to mam. Proc jsem to na techto strankach neudalal, to je mi samotnemu zahada :))

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 6.10.2003 9:28:19

Hned na zacatku me zaujalo, ze leve a horni menu (obe stejne) je v Opere (Version 7.11, Build 2887) naprosto necitelne, i presto ze mam oci jako rys (jeste ze jde zmacknout +). Dale pri najeti mysi na obr. menu (horni) se vse posune cca o 2 px do leva.
Text menu by mohlo byt delany pomoci <li> misto </br> a nebo v CSS display: block; ale tot jen detail.

K odkazum bych dal title, k obrazkum strucny popisek a ne prazny alt

Mozna jeste jeden detail, to pocitadlo navrcholu bych hodil v kodu uplne dolu

U tiskove verze se stava, ze hlavni nadpis konci na poslednim radku stranky , to by chtelo trosku osetrit Na papiru to vypada dost blbe

Jinak pekny

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 6.10.2003 9:41:46

Musim souhlasit, to co tam vidim jsou blechy.

Display: block neni dobra metoda, uvedomte si co vam to udela pri vypnuti stylu.

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 6.10.2003 10:13:05

To co to udela, tak to bude vedle sebe Pokud je tam Hn jako ze uvod (nadpis), tak mi pripada zcela logicky mit v jednom radku (pod nadpisem) souvysejici odkazy, ale je to vec nazoru Prave proto tam bylo vicero moznosti

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 6.10.2003 10:37:26

Myslim, ze jsem nasel chybu. Opera (nevim proc) nezdedila velikost pisma (definovaneho v jinem font-family - asi proto) a bere nastaveni z klienta (ja mel nastaveno min 9px).
Nastavil jsem velikost znovu a zda se, ze uz je to OK.
Mate-li cas chut, podivejte se na to a dejte mi vedet.

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 6.10.2003 11:48:05

Jo ted je to krasne citelny Jinak je lepsi velikosti pisem v em ci %, to jen pro upresneni

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 6.10.2003 11:53:03

Jeste si neodpustim pripomenout, ze obrazkove menu (to nahore tim peknym pismem co je bez zkuseneho zraku spatne precist, ktere v opere hopsa z leva do prava) by si zaslouzilo title, to aby se zobrazila takova ta bublina s citelnym textem pro kazdyho :)

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 6.10.2003 12:04:19

Sakra, nemuzu prijit na to, proc Vam to hopsa. Mam ted Operu 7.11 a 7.2 a vidim to bez problemu. Tusite-li nekdo, kde je chyba, dejte vedet. Zkusim nastavit sirku obrazku i v kodu (mam ji jen ve stylu). Mozna je to duvod.
OK title doplnim :)

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 6.10.2003 10:07:30

Diky za podnety.
Testuji stranky v MSIE 6, N6, M 1.4, O 6.2, Lynx, NC 4.7. Vidim, ze budu muset jeste nainstalovat starsi Operu (ale uz vysla v. 7.2 :)
U obrazku jsem skutecne alt vynechal. Obrazky jsou jen doprvodne (ilustracni) a doprovazi jen okolni text. Ma-li nekdo obrazky vypnute, myslim, ze zadnou podstatnou informaci neztrati. Jestli se nemylim (nejsem si ted jisty), tak i v dokumentaci W3C se nekde pravi, ze alt lze pouzit prazdny, je-li z okolniho textu zrejme o co jde.
Tiskovou verzi osetrim.
Menu rozhodne vyzkousim v jinych variantach. Problem je v tom, ze nektere nazvy zarizeni jsou dlouhe jak Lovosice.
Takze jeste jednou dekuji za vecne pripominky.

Avatar

Autor komentáře: Hermit

Datum vložení: 6.10.2003 10:27:30

S alt mate vicemene pravdu, ale myslim si, ze vyplnenym altem nic nezkazite

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 6.10.2003 12:26:36

Konečně se mohu vyřádit a jako správný hnidopich a nelítostný kritik se vrhnout na web, který se mi na první pohled vcelku zalíbil. Po online opravách, jež autor učinil neprodleně lze s patřičným zaostřením šmidravého oka levou navigaci přečíst. Přesto ale nechápu autorův argument uvedený výše a doporučující mi brousit někde v nastavení prohlížeče, abych si mohl vypnout velikost písma a přečíst si co chci, když jsem slepoň. Je sice fakt, že sám také z různých důvodů používám definici písma v pixelech (většinou mě k tomu donutí klient), ale pokud už tak učiním, snažím se, aby definované písmo bylo dostatečně velké. I přesto si ale dovolím poznamenat, že je to činnost kontraproduktivní, protože záměrem a cílem každého webu by mělo dodat informace v takové kvalitě, aby si je mohl přečíst i méně či více krátkozraký, aniž by musel dlouho bloudit v nastavení svého prohlížeče. Navíc v Mozille se text zvětšit dá a vcelku se nikde nic nerozpadne, takže není důvod omezovat takto lidi, kteří používají standardní microsoftí nástroj.

Design je střídmý a elegantní a oko znalce ani laika neurazí. Trochu mě ruší obarvený posuvník, což je jakási móda, kterou jsem také vyzkoušel a posléze zavrhl. Přijde mi to zbytečné (a leckdy to neznalého uživatele mírně zmate) a kromě toho se autor vzdává validity CSS kódu. Tak nějak zbytečně. Ale budiž, proti gustu žádný dišputát, hrubá chyba to není. Navigaci vcelku není co vytknout, nezabloudil jsem příliš, snad jenom horní graficky odvážně ztvárněné menu je dost nečitelné... vlastně můžu konstatovat, že bez bublinkové nápovědy bych měl problém s jeho luštěním. Tak.

Kód jsem prozkoumal letmo, zdá se čistý a přehledný, přesto jsem ale dva hlavní nadpisy H1 a H2 hledal marně. I v textové verzi je web čitelný, pochopitelný a ovladatelný, za což vysekávám autorovi poklonu.

Snad jenom pár drobností kazí dojem z kódu. Kupříkladu je zbytečné každé položce menu přídávat třídu (a class=menu). Proč nenadefinujete vzhled a chování menu pro celý blok označený jako DIV ID=MENU? nejlépe nějak takto:

#menu a {definice}
#menu a:link {definice}

atd.

Pokud použijete toto řešení, o něco se vám zkrátí kód a ušetříte si něco psaní. Také použité kódování, vzhledem k faktu, že se jedná o anglickou verzi, je možná zvolené nevhodně, místo windows-1250 by asi bylo lepší použít ISO 8859-1 .

Mno.. to jsou ovšem jenom technické drobnosti a ty návštěvníka nezajímají. Nu... a neboť se autor webu chová slušně, připomínky kritiků bere v úvahu a promptně opravuje, dávám tomu webu, vyjádřeno školským systémem jedničku s výhradou.

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 6.10.2003 12:31:23

Ach, a malý dodatek. Málokdo zřejmě ví, že zvolená norma dokumentu se vztahuje i na styl. Tudíž - pokud používám XHTML (case sensitive), tak i ve stylu bych měl v definicích používat malé písmo (typicky se to porušuje u definice barev). Nicméně ani to není hrubka.

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 6.10.2003 13:10:27

Jo, jo. Ale jen u hexadecimalniho vyjadreni barev (jinak je vse male). Kdyz ta potvora (moje oblibena) TOP Style, prevede vse do Lower, jen ten kod barev ne. A ja jsem nekdy tak liny.

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 6.10.2003 12:56:51

Diky za obsahly prispevek, jak je Plavackovym dobrym zvykem :)
... dva hlavní nadpisy H1 a H2 hledal marně
Je treba hledat lepe :)) H1 je logo, H2 jsou nazvy vsech zarizeni.
... windows-1250
Nektere nazvy i casti textu jsou v cestine (nelze jinak), proto tato kodova tabulka. A do ISO 8859-2 nechci zdrojove texty od redakce prevadet.
... DIV ID=MENU
Dobry podnet. Skoda ze jsem to neudelal driv a sam :))
... nastaveni velkosti pisma
To je jiste vec nazoru. Ja si myslim, ze kdo hure vidi, tato nastaveni IE zna a ma ho nastaveno trvale. naopak ostatnim se zobrazi tak, jak si pral autor. Ale souhlasim s tim, ze lze nastavit a vyladit zakladni velikost v em se stejnym efektem. Vyzkousim.
... IE posuvniky
Ani ja nejsem jejich ctitelem. Ale kdyz je to tak hezounka blbustka, kterou si lide zadaji, co nadelate :)
Diky za nazor, podnety i uznani.



Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 6.10.2003 14:35:57

Tož za nadpisy se omlouvám, já je přehlídnul, což se nakonec dá odpustit. Nicméně je třeba podotknout, že způsob, jakým máte H1 nastylován není asi ten nejvhodnější. Jde totiž o to, že v textovém prohlížeči (vzhledem k tomu, že jste há jedničku použil jenom jako obrázek, prostě není k dispozici, i když se zobrazí popisek ALT). Vhodnější, alespoň podle mého názoru je v nadpisu H1 ponechat text, v tomto případě PRAGUE HEART OF EUROPE) a vlastností display:none ho skrýt v grafickém prohlížeči. Horní obrázek potom použijte jako background pro link a nebo lépe pro nějaký DIV, který reprezentuje horní hlavičku. Určitě to také ocení čmuchalové typu Google, kteří si smlsnou nejdříve na těchto nejdůležitějších elementech a v textovém režimu to bude vypadat mnohem lépe. Nakonec, vezměte si příklad definice H1 a grafického loga zde z Intervalu.

P.S. na předchozí příspěvek pana $rel jste snad ani nemusel reagovat :) Bohužel se stává, že někteří přispěvovatelé nechápou obecné zásady konstruktivní kritiky. Ale takový je dnešní svět.

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 6.10.2003 15:29:22

Diky Plavacku.

Avatar

Autor komentáře: $rel

Datum vložení: 6.10.2003 13:09:00

kod rekneme ok, design je celkem nuda, barvy nevhodne, neco mezi hnedou a zrzavou, blahopreji k objeveni efektu outline, je to opravdu krasa. ale co je nejhorsi je samotny obsah. jde o placeny reklamni portal, nebo ne? podle vseho ano, protoze preferencni vyber je dosti blby, proc je treba v seznamu galerii zcela nepodstatna galerie miro hned za ghmp a spalova galerie, nebo cmvt az nekde vzadu. myslite, ze vsichni cizinci jsou zvedavi na obrazy karla gotta? v seznamu divadel to vypada dost puste, ale muzeme navstivit divadlo jiriho srnce, haha. ne vsichni turisti co prijedou do prahy jsou hovadka, co se prisli pobavit a nakoupit starozitnosti. celkova idea stranky odpovida preferencim cetkare z karlova mostu. provedenim i obsahem.

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 6.10.2003 13:22:39

Hm.
Take nazor. Dam na vedomi redakci. Portal neni nikym placeny. Tiskova verze samozrejme ano. To navysvetlenou.
Jinak Vam doporucuji pouzivat statni a magistratni Kulturne informacni servery.
Chtel jsem napsat jeste cosi, ale po zralem uvazeni jsem nenapsal.

Avatar

Autor komentáře: JanaH

Datum vložení: 7.10.2003 12:48:20

Jééé. Pane Rel Vy jste vůl k pohlednání. Nejste nahodou nedonošenej. Kážete kulturu hubou primitiva. Nechcete raději navštěvovat jiné weby s menšími nároky na IQ. Intervalu by to prospělo.

Avatar

Autor komentáře: $rel

Datum vložení: 7.10.2003 13:21:56

vy budete asi z redakce

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 7.10.2003 8:29:30

Zkuste si (treba v mozille) zakazat zobrazovani obrazku - horizontalni menu je pak nalepene na sebe...

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 7.10.2003 8:36:27

pratele, nevite jak docilit toho, kdyz mam beztabulkovy layout (treba trisloupcovy) tak aby vysechny sloupce mely stejnou vysku (podle nejvetsiho) - resit javascriptem to nechci?

Avatar

Autor komentáře: Malis

Datum vložení: 7.10.2003 9:14:13

přidejte za ty sloupce div který bude mít nastaveno clear:both (a případně height:1px)

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 7.10.2003 9:49:47

...asi delam nekde chybu, ale toto mi to nebere :-(

Avatar

Autor komentáře: Malis

Datum vložení: 7.10.2003 12:41:20

já to dělám takhle.

<a href='http://bastl.malenek.cz/sloupce.html' target='_blank'>http://bastl.malenek.cz/sloupce.html</a>

Nicméně pravda je, a to jsem si při první nápovědě neuvědomil, že pokud si člověk není jistý tím, že text napravo bude delší než text nalevo (patrně menu) a chce mít dotažené pozadí, je dobré na pozadí plácnout ještě obrázek, který to pozadí bude kopírovat (ten zabere takových nějakých 50 bajtů, takže to není až takový problém). To ale vyžaduje fixní šířku levého (nebo pravého) sloupce.

V praxi se tomu ale většinou snažím vyhnout - např. vkládáním ohraničených bloků - kontejner jedna barva pozadí, nějaký ten padding, pravý sloupec uzavřený a levý (popř. prostřední) taky a tím clear:both-em pak jen řeším, aby se uzavřel ten hlavní kontejner a mělo veškeré pozadí pod jednotlivými částmi stejnou barvu.

Avatar

Autor komentáře: Civilkář

Datum vložení: 7.10.2003 17:44:24

Dobrý den,

ozývám se jen proto, že řeším podobný problém. Vaše řešení nefunguje v Opeře 7.2 - podívejte se na screenshot (<a href='http://www.ceu.cz/ippc/opera72.jpg)' target='_blank'>http://www.ceu.cz/ippc/opera72.jpg)</a>. I ze své neveliké dosavadní praxe mám pocit, že vlastnosti clear s hodnotou both všechny prohlížeče nerozumí.

Obrázek na pozadí je řešením, ale rozhodně ne optimálním - pokud mám na webu takových stránek 20 a každá má různou výšku těla, tak přece nebudu přidávat balast dvaceti různě vysokých obrázků do levého sloupce na každou z těch 20 stran.

Dělám stránky s třísloupcovým plovoucím layoutem s hlavičkou a patkou, kdy levý a pravý sloupec je absolutně pozicován s pevnou šířkou a mezi nimi je plovoucí sloupec s variabilní šířkou. Patička mi občas také provádí divy a vlastnost clear s hodnotou both mi NEFUNGUJE. Proto to řeším jinak - v NN, Opeře a Mozille používám vlastnost min-height u středního sloupce, u Exploreru používám vlastnost height u středního sloupce. Patička se pak vždy řadí až pod levý a pravý sloupcec, ale výsledek není ideální a ve všech prohlížečích není zcela stejný. To pak nese Vámi výše zmíněné problémy s barvou pozadí, která musí být podřízena layoutu stránky ...

Nebráním se další diskusi na toto téma.

Zdravím Vás.

Avatar

Autor komentáře: Civilkář

Datum vložení: 7.10.2003 17:45:47

Pardon, za odkazem nemá být závorka.

Avatar

Autor komentáře: SuE

Datum vložení: 7.10.2003 23:07:02

ja jsem tam v html 4.0. vrazila BR clear=all a to se opeře zalíbilo :-)

Avatar

Autor komentáře: Malis

Datum vložení: 8.10.2003 8:44:51

oops, to je bota. Máte pravdu, ještě na to mrknu a snad vymyslím něco funkčnějšího. Ale faktem je, že s podobným problémem jsem bojoval dlouho, předlouho, pak jsem něco vymyslel a evidentně zase zapomněl, takže ještě jednou sorry za faux pas :-(

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 7.10.2003 10:00:14

Dekuji vsem, kteri venovali svuj cas a napsali zde svoje pripominky a podnety. Verte, ze mi to v praci velice pomohlo. Lepsi otestovani jsem si ani nemohl prat :) Podarilo se mi odstranit chyby, o kterych bych jinak mozna ani nevedel. Nektere namety postupne vyzkousim. Nektere jsem uz realizoval.
Dekuji Dimikovi za pomoc pri vyreseni problemu se zobrazovanim v IE 5.x.
Mejte se :-)

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 9.10.2003 1:52:16

Asi uz to nikdo nebude cist, ale treba. Velkou cast zmen jsem udelal. Ted si vsak musim dat par tydnu pauzu (jine starosti :). Pro ty, ktere to zajima (a sobe pro radost), jsem nedfinoval jeste jeden styl (zdroj je samozrejme totozny). Je to na adrese <a href='http://www.heartofeurope.cz/test/' target='_blank'>http://www.heartofeurope.cz/test/</a>
Takze jeste jednou diky a
mejte se :-)

Avatar

Autor komentáře: Masters

Datum vložení: 9.10.2003 10:46:41

To modry pozadi bych zrusil a dal tam uplne nejaky jiny...

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 9.10.2003 11:44:55

To je jen hricka pro poteseni a vyzkouseni. Ono to stejne jeste neni uplne OK. Je to dobre pro testovani, protoze na originalu se to spatne ladi.

Avatar

Autor komentáře: fandango

Datum vložení: 10.10.2003 9:01:51

1. proc kdyz najedu na horni obrazek blika to a meni se s textem?
2. horni menu jsou spatne citelne..kontrast
3. neslo pouzit vice nez lacinej efekt z pohotoshopu pro ty fotky?
4. to same leve menu, kdyz neni napravo vice obsahu, je menu spatne citelne..

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 10.10.2003 12:59:12

2. az 4. rozumim a vyzkousim casem neco jineho
1. potreboval bych upresnit. Jaky prohlizec? Blikani - mam rozumet, ze cele logo zmizi a objevi se nadpis, ktery je logem prekryty, nebo myslite jen bublinkove zobrazeni "title"?

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 10.10.2003 13:43:55

Jo jo, bliká to v IE 6 a důvod je ten, že microsoftí produkt si některé věci vysvětluje po svém. Stává se to, pokud pozadí dáte elementu A. Lepší je vložit celý nadpis i s odkazem do nějakého DIVU a tomu dát pozadí. Blikání zmizí jako mávnutím kouzelného proutku

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 10.10.2003 14:14:44

Plavcku, po mnoha ruznych variantach reseni, jsem dospel k tomuto soucasnemu:
CSS
#logo a{display:block;height:120px;position:relative;width:760px;}
#logo span{background:url(images/praha_h4.gif);cursor:pointer;display:block;height:120px;left:0;position:absolute;top:0;width:760px;z-index:1;}
HTML
<h1 id="logo"><a href="index.html">PRAGUE HEART OF EUROPE<span title="CULTURE IN PRAGUE"></span></a></h1>

Zdalo se mi ze vsech nejlepsi, Chci-li aby zaroven logo melo charakter nadpisu, tedy H1, zaroven bylo odkazem a zaroven neslo i popisek.
Zkousim to ve vsem moznem a neblika mi to nikde ani v IE6/winXP. Jak to, ze to jinde blika. Je snad jeste neco mezi nebem a zemi, pripadne MS o cem nemam ani tuseni??

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 10.10.2003 14:18:40

ajaj, ono je to tady moc dlouhe, tak css jeste jednou:
CSS
#logo a{
display:block;
height:120px;
position:relative;
width:760px;}
#logo span{
background:url images/praha_h4.gif);
cursor:pointer;
display:block;
height:120px;
left:0;position:absolute;
top:0;
width:760px;
z-index:1;}

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 10.10.2003 14:19:43

a samozrejme jsem se zapomnel podepsat :(
Tak napravuji.

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 10.10.2003 14:19:23

Inu... schopnost IE něco zpracovat se liší build od buildu. Fakt je, že na mém IE (a na W2k) to pomrkává neustále. Budeš muset zkusit jiného řešení, zkus třeba to z Intervalu nebo moje. Obojí je funkční.

Avatar

Autor komentáře: PssT (autor)

Datum vložení: 10.10.2003 15:03:38

Zkusil jsem zabalit do divu. Jeste blika????

Avatar

Autor komentáře: Fireman

Datum vložení: 14.10.2003 11:22:26

Intrnet Explorer 6.0 (build 2800.1106) - vše v pořádku nikde nic nebliká.
Verze Windows 98

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz