Starší komentáře ke článku: Hlavní marketingové nástroje pro internetový obchod

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: David Glivický

Datum vložení: 23.4.2002 7:41:10

Vážený pane Šalanda,

myslím si, že tento článek je přesně to, co bych rád nalezl na intervalu každý den. Už se mi zdálo, že se mi INTERVAL odcizuje, ale tento članek od "ostříleného" autora si mě získal.

Moje doporučení: Raději omezte kvantitu, ale přidejte na kvalitě, odbornosti a vhodné volbě tématu.

Glivický

Avatar

Autor komentáře: Marek Šalanda

Datum vložení: 23.4.2002 10:13:05

Dekuji pane Glivicky, pochvalu bych ale hned s dovolenim nasmeroval/presmeroval k panu Markovi, ktery tema zpracoval velmi kvalitne. Za redakci mohu jen prislibit, ze se budeme snazit tento styl clanku podporovat a ze bychom timto smerem v ramci E-komerce chteli jit.

Avatar

Autor komentáře: MIroslav Sadílek

Datum vložení: 24.4.2002 9:57:53

Zcela souhlasím, tohle je naprosto přesný a výstižný článek, vybírající z balastu jen podstatné věci, kdy nemusím louskat tuny knih o marketingu abych se dověděl to důležité procento informací, které je opravdu užitečné.
Díky!

Avatar

Autor komentáře: Marek Prokop

Datum vložení: 24.4.2002 1:21:00

Hezký článek, autorovi se podařilo vystihnout to nejdůležitější. Jenže celý text je bohužel značně nepřehledný, kvůli formátovacím pravidlům Intervalu. Jakmile autor potřebuje dvě úrovně nadpisů, už je zle. Přitom jsou články, kde je potřeba tří i více úrovní nadpisů nebo jinak pestřejší strukturování.

Kdypak se dočkáme Intervalu, který začne využívat všechny možnosti HTML a nebude kazit kvalitní obsah nedostatečným strukturováním?

Avatar

Autor komentáře: Marek Šalanda

Datum vložení: 24.4.2002 13:40:55

Můžete mi, prosím, pane Prokope říci, odkud znáte formátovací pravidla Intervalu? Obávám se, že nemluvíte pravdu, formátovací pravidla Intervalu totiž umožňují standardně dvě úrovně nadpisů a několik možných způsobů formátování textu.

Avatar

Autor komentáře: Marek Prokop

Datum vložení: 24.4.2002 18:47:48

Dobrý den, pane Šalando,

Vycházel jsem z formátovacích pravidel, která mám k dispozici jako váš autor. Pokud už platí pravidla nová a tento článek je podle starých formátován pouze náhodou, pak se omlouvám.

Mimochodem, nechápete, doufám, můj příspěvek jako útok na Interval, či dokonce na Vás osobně? Formátovací pravidla jsem kritizoval už za minulého šéfredaktora a tuto kritiku myslím přátelsky, upřímně a konstruktivně. Prostě mi připadá škoda, když webzin pro webové autory v textu článků prakticky vůbec nepoužívá strukturální a významové možnosti HTML.

Pro inspiraci se podívejte např. na styleguide konkurenčího evolt.org, který najdete na <a href='http://evolt.org/guide_code/index.html' target='_blank'>http://evolt.org/guide_code/index.html</a>

Avatar

Autor komentáře: Marek Šalanda

Datum vložení: 24.4.2002 19:01:10

Vůbec ne, pane Prokope, nemyslel jsem to nijak osobně. Již delší dobu totiž existují nová pravidla formátování článků. Bohužel se dodržují prozatím jen částečně, kvůli "starému" Intervalu. Stejně jako Vy, se i já těším na novou podobu a na uplatnění pravidel v praxi.

Pošlu Vám pravidla e-mailem.

Avatar

Autor komentáře: Petr Švestka

Datum vložení: 20.5.2002 11:18:37

musím říct že tenhle článek byl opravdu dobrý (a to neříkám často!)

měl bych jeden návrh:
na root.cz asi před rokem běžela debata zda za články platit či ne atd.
Vzhledem k tomu že interval už má zásobu článků taky slušnou tak bych navrhoval udělat výběr (nebo všechny) článků a hodit to na CD (zak jak jsem to navrhoval pro roota), za které bych já osobně byl ochoten dát třeba i 250,-. Nebo to hodit do zipu a po zaplacení to člověku poslat mailem.

Mj. by to byla jedna z možností jak si přivydělat.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Urban

Datum vložení: 19.3.2004 11:44:12

S uvedenými myšlenkami nelze než souhlasit. Myslím si, že tento článek by mohl být návodem i rpo některé větší firmy podnikající pomocí internetu.

Avatar

Autor komentáře: JR

Datum vložení: 8.10.2008 8:30:17

Zajímavý člnánek o AIDA jsem našel na http://www.marketingova-kancelar.cz/pages/clanky/aida-pravidlo-ucinne-propagace.php Jsou to sice stránky nějaké firmy, ale článek je napsaný objektivně. A hlavně je v něm spoustu informací v češtině (nějaký překlad z anglické Wikipedie). JR

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz