Starší komentáře ke článku: icestudio.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Miro

Datum vložení: 20.8.2007 10:43:56

Tak je vidět, že za SEO si dnes nechávají platit i na první pohled solidní firmy, které vlastní web nemají optimalizovaný. :-) Ke kritice: Spousta zbytečného javasriptu zbytečně zvyšujícího datový objem; spousta zbytečných DIVů, které neříkají nic o nesené informaci; zbytečná absolutní URL; kód obsahuje 1 chybu; a hlavně neumím vyslovit "ájsstudiou". :-)

Avatar

Autor komentáře: Rixo

Datum vložení: 20.8.2007 16:10:09

Souhlas, ale kde jsi vzal, ze DIV ma neco rikat o informaci, ktere v sobe ma? Jako by snad nejake musel mit? Spis jsi myslel, ze jsou tam proste zbytecne a slo by to i bez nich.

Avatar

Autor komentáře: Petr Uhlíř

Datum vložení: 20.8.2007 18:04:52

Děkuji za kritiku! O DIVech vím, hlavně v menu, šlo by to udělat podstatně jednoduššeji i bez nich. Taktéž souhlasím i s JavaScripty, zredukuji je. Zbytečná absolutní URL? nepřijde mi zbytečná ;) no a s tou výslovností ... cvičit a zase cvičit :)

Avatar

Autor komentáře: _Jmeno

Datum vložení: 20.8.2007 16:08:13

Naprosta amaterina, silne zapachajici kod plny zacatecnickych chyb (spatna struktura, plno zbytecneho javascriptu, zadna pristupnost), odporna nedoladena grafika, ohavne se ochaviji menu v Opera browseru, nedostatek textu (napriklad autori vysvetluji ze DTP je Desktop Publishing, ale uz se vubec nezminuji o SW ktery jsou k nemu schopni uzivat a nebo o svych referencich). Za 3 dny dokazi vytvorit stranky s totoznym (tedy temer nulovym) obsahem a nesrovnatelne lepsim kodem, opravdu nechapu proc i takovato hruza prosla az sem ke zhodnoceni. icestudio = neprofesionalni, neschopne deti

Avatar

Autor komentáře: _Jmeno

Datum vložení: 20.8.2007 16:08:47

* ohavne se chovajici menu *

Avatar

Autor komentáře: Petr Uhlíř

Datum vložení: 20.8.2007 18:30:13

Člověk by nevěřil, že pohled na stránky dokáže vyvolat tak silnou averzi a dovést do takové nepříčetnosti, až autor zapomene, že je slušné se podepsat :D Byl bych vděčný, kdyby autor uvedl url nějaké ze svých prací, rád se poučím o správnosti struktury kódu od profesionála, jakýmž asi je ;) S nedostatkem textu souhlasím, ale zatěžovat člověka který dané věci nerozumí, ale požaduje jen vytvoření, informacemi o použitem SW a technologiích, je naprosto zbytečné! zbytek nemá cenu ani komentovat :D

Avatar

Autor komentáře: Nogard

Datum vložení: 20.8.2007 18:38:32

Já bych klidně okomentoval i zbytek :) Ono totiž i anonym může mít pravdu. Osobně považuji za nedostatek (jako zákazník) v první řadě absenci referencí. Pokud nejsou, mohu se řídit jen tím, jak vypadají samotné stránky studia a ty mi nepřijdou příliš povedené. Po obsahové stránce nějaký slovník či co, který mi o očekávaném díle opět nic neřekne. Design splývá, takže je špatně čitelný (levý sloupec/pravý hlavní text). Použitý font v menu je IMHO vyloženě hnusný a navíc díky nesmyslnému použití boldu špatně čitelný. Výsledkem shlédnutí takové prezentace by bylo, že bych šel hledat tvůrce webu jinam.

Avatar

Autor komentáře: Petr Uhlíř

Datum vložení: 20.8.2007 18:44:15

ok, díky za reakci, doplním na stránky odkazy na reference. na fontu ještě zapracuji

Avatar

Autor komentáře: Jirka Sekirka

Datum vložení: 20.8.2007 19:57:37

Na Vašem webu se mi líbí nejlépe ten název. Vizuálně: Nosím brýle, trochu horší zrak, menu nahoře? Co to tam píšete a proč je to tak nepřehledné? A to průhledné hover menu? Tam je taky něco, je ale asi se dnes nedokážu soustředit. Logo: Panáček fajn - ten text? To se vám nějak rozjeli znaky ve photoshopu? Increbible performance? nebo co je to tam napsáno - tohle jsem si zvětšil ale stále se nedaří. News a obsah: Říká vám něco pojem padding? proč je to všude tak nepřehledně nalepené na kraj? <li><span class='bold'> ... kod asi komentovat nechcete? a přece jen ... je tolik webu co o tom píšou. Výsledek? Ne, od Vás bych si webové stránky neobjednal. Jistě by jste mi řekli hodně argumentů proto, abych se nachytat nechal později bych litoval.

Avatar

Autor komentáře: Kritik

Datum vložení: 21.8.2007 1:54:13

Kritika je tu proto aby Vám v ní lidé poradili. Já vám radím: naučte se česky. 1. slovo čeština se nepíše s velkým Č, stejně jako němčina se nepíše s velkým N, apod. Naučte se zbývající vlastnosti CSS. Např. odkazy by se daly podtrhnout. vlastnost se jmenuje "text-decoration: underline;" Naučte se alespoň začátečnické postupy pro SEO. Takto postavený web působí jako parodie. Nemusíte se stydět za to, že jste začátečník. Každý se to nakonec naučí. Netvrďte o sobě ale že jste profesionál, působí to poněkud komicky.

Avatar

Autor komentáře: bambus

Datum vložení: 21.8.2007 10:31:49

Vzhled webu mě moc nezaujal, zejména horní menu je dosti nečitelné a nekdo z horším zrakem bude mít problémy! (nelze zvětšit velikost odkazu!) Co se týče zdrojového kódu nevím proč používáte absolutní adresy ale to je vaše věc, co se mi ale nelíbí je způsob jakým jste napsali menu, říkájí vám něco <ul> <li><a href="#" class="link">link</a></li> </ul> zkuste to a taky buť píště styly do externího souboru nebo přímo do zdroje ale tohle: <div [b]style='left: 322px; top: 59px;' class='subnav'[/b] .... další zajímavostí pro Vás bude že používat javascript pro zmenu obrázku na menu je přežitek, co tak použít CSS? O SEO ani nemluvě! Celkově bych hodnotil tak 4/10, ještě na tom zapracujte, přečtete si něco o přístupnosti a hlevně nevydávejte se za někoho kým nejste, profesionál pracuje jina. Přeji hodně zdaru do budoucna

Avatar

Autor komentáře: Tonic

Datum vložení: 21.8.2007 11:09:26

Autor uvadi ze ovlada SEO, XHTML, CSS, aplikace tvori v PHP, ale jeste mohl pripsat zvlada jezdit MHD

Avatar

Autor komentáře: mantisa

Datum vložení: 21.8.2007 11:19:38

Ahoj, ta stránka, to je nějaký vtip? nechci být nějak nezdvořilý, ale je to nepěkné a nečitelné kód taky plný chyb mimochodem, to v té hlavičce jsou ledovce nebo zmuchlané peřiny?

Avatar

Autor komentáře: Radek Bartuška

Datum vložení: 21.8.2007 11:48:06

Graficky naprosto katastrofální. Doporučuji celé hodit do koše a udělat znovu. Výborný nápad s ICE studiem, to ještě nikdo nemá a dala by se na to udělat krásná firemní identita. Vždyť s bílou a sněhem se dají dělat tak krasné věci. Předělat. Nejsem grafik, ale tohle je fakt hrůza. Je to šíleně nepřehledné. Co se týče kódu tak taky amatérismus, ale nějak se každý naučit musí a člověk se učí jen chybami ani já nejsem dokonalý. Takže doporučuji se poučit a zmíněné chyby opravit. Jinak nechápu co je špatného na absolutních adresách? Můžete mi to někdo vysvětlit?

Avatar

Autor komentáře: Jiří Valoušek

Datum vložení: 21.8.2007 13:57:08

Nápad s názvem je super, ale výsledek poněkud nepřehledný. Splývá mi to menu s pozadím, pozadí bych udělal možná méně křiklavé.. Něco tomu ještě chybí.

Avatar

Autor komentáře: Petr Uhlíř

Datum vložení: 21.8.2007 14:21:53

Stránky jsem dával ke kritice, abych se dozvěděl kde jsou chyby a čemu se příště vyvarovat, případně řešit jinak. Odmyslím-li použité vrchní menu, které není příliš šťasně řešeno a nabírá k sobě i příliš javascriptu, kde jsou v kódu chyby? nepoužívám formátovací tagy - b,u,i,strong,center ... tak co je na tom špatného, že to řeším přes css? Také by mně zajímálo co je špátného na absolutních URL. Trochu mně mrzí, že se vůbec nikomu nelíbí grafika, ale co se dá dělat :) již mam připravenou novou verzi stránek, předělám tedy i grafiku. díky za komentáře, z kritiky se člověk asi nejvíce poučí pro příští práce

Avatar

Autor komentáře: mantisa

Datum vložení: 21.8.2007 14:45:36

Třeba v kódu nikde nevidím H1, ostatně ani H2. To je poměrně závažný nedostatek.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 21.8.2007 15:53:34

Na absolutních URL nic špatného není, nenechte se zmást. V některých případech mohou být i výhodou, ale většinou je jedno, zda použijete absolutní nebo relativní URL. Osobně dávám přednost absolutním - alespoň nikde nemůže dojít k nějaké nahodilé chybě ;-)

Avatar

Autor komentáře: Slávek Pecina

Datum vložení: 21.8.2007 15:20:10

Pane Uhlíř, pár rad, toto je příklad classicky podivného webu, začněte hlubším studiem css, projděte weby p. Špinara (přístupnost) p. Snížka (použitelnost) a další a další, případně zakupte knížky, mrkněte na web o sémantice, určitě začnete na celou problematiku nahlížet trochu odlišně, dohledejte si Plaváčkův jednodiv/jednospan, to je ke změně pohledu také inspirativní počin, posléze doporučuji přihlásit se do SEO konference (nejdříve ji pročíst) přímo k webu, nezaznělo tu, že máte kódování za title, hlubší analýzu netřeba provádět, po prvním pohledu do kódu mi bylo jasné která bije (divclass). Doučit a jinak držím palec. Učený ani zkušený z nebe nespadl.

Avatar

Autor komentáře: seva

Datum vložení: 21.8.2007 23:32:57

tak to sorry ale jestli jste profesionální webdesingové studio tak jaktože nemáte profesionální web? Vy budete dělat web zákaznikovi a budete se na fóru ptát jestli je dobré menu apod. ? No tak aspoň jsem se zasmál.

Avatar

Autor komentáře: Radim Hradecký

Datum vložení: 22.8.2007 17:45:49

Popravdě i přes snahu na tom najít něco pozitivního mám vesměs samé negativní připomínky. To menu nahoře je na pomalém připojení obzvlášť pikantní, ale do toho už se tu naváželi ostatní, tak to nechám být. Vše je příšerně nefrkané do rohů, zkrátka to chce nějaké odsazení. Barva odkazu v textu je naprosto neviditelná. Obrázek v logu mi přijde neostrý a vůbec barevná kombinace poněkud nepovedená - sníh spolu s šedou mi přijde dost nevhodný. Pak něco málo k obsahu. Tvrdit o e-shopu s naprosto základními funkcemi, že to je sofistikované řešení mi přijde jako přeci jen už trošku moc. Při kliknutí, co tak jedinečného váš redakční systém nabízí na mě vyskočila testovací data + popis e-shopu. Mít ve sloganu firmy, která děla webdesign důraz na výkonost mi přijde zcestné. Neříkám, že na tomto webu není kámen dobře, ale není nic, co bych vypíchl, že se opravdu povedlo. Chápu, proč jste dal web ke kritice a je to asi dobře, časem to bude určitě nesrovntelně lepší.

Avatar

Autor komentáře: Petr Uhlíř

Datum vložení: 23.8.2007 22:25:53

Spíše bych měl více rozepsat funkce eshopu. Co se týče CMS, tak jak jste se mohl dočíst, je v přípravě. Tudíž i s testovacími daty. Performance má i jíný význám :) Myslím, že jsem udělal dobře, že jsem dal web ke kritice, spoustu jsem se dozvěděl ...

Avatar

Autor komentáře: Radim Hradecký

Datum vložení: 23.8.2007 22:56:11

Tak jsem se koukl na další významy slova performance a taky se něco dozvědel :) Jinak testovací data, proč ne, ale není to asi to co by měl vidět váš zákazník.

Avatar

Autor komentáře: Petr Uhlíř

Datum vložení: 23.8.2007 23:20:02

ale když se jim poskytnou přihlašovací údaje, tak si to taky budou chtít nějak vyzkoušet ...

Avatar

Autor komentáře: Jakub Hruška

Datum vložení: 22.8.2007 23:42:32

Přidávám se ke kritice a přiznávám, že kód na mě působí dosti chaoticky. Grafické vzezření hodnotit nebudu. K html a sématice tady toho padlo také dost. Takže jenom… Dole v patičce mě zaujala u mnoha webů dosti populární ikonka – CSS Valid. Nemohu si pomoci, ale já vlastnost css overwlow: auto neznám, když tak mě poučte. Vlastnost overflow: -moz-scrollbars-vertical asi také nebude validní. Vím, že validita CSS není nějaké dogma, ale proč to tam uvádíte, když tomu tak není. Z důvodu absence stylu pro tisk se stránky při tisku např. v MSIE nevytisknou celé, o firefoxu raději pomlčím. Při pohledu na tento web mě napadá přísloví: TNenechte si od makléře co jezdí škodovkou radit, jak se na burze vydělávají peníze na Ferrari.]

Avatar

Autor komentáře: Petr Uhlíř

Datum vložení: 23.8.2007 22:29:40

při kopírování webu jsem musel nedopatřením nahrát starý nevalidní styl bez tisku. když se daří, tak se daří ... takové přísloví neznám :)

Avatar

Autor komentáře: Cybe

Datum vložení: 28.8.2007 12:16:36

nepochopil jsem logo Commodore u novinek, nehlede na to ze na takovem webu nema co delat! Tu znacku porad nekdo vlastni a asi by se dost zlobil, kdyby se dozvedel na jake ostude se nachazi bez jeho souhlasu...

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz