Starší komentáře ke článku: Interaktivní reklama láme rekordy (alespoň v Americe)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Drago

Datum vložení: 6.7.2004 0:22:47

Tak to bylo vyčerpávající :)

Díky za super článek ;)

Avatar

Autor komentáře: tomas

Datum vložení: 6.7.2004 8:17:58

no nevim ale kazdy druhy slovo je vlastne cislo

Avatar

Autor komentáře: FantomMax

Datum vložení: 6.7.2004 13:05:05

No to je přece mnohem názornější než okecávání slovy ;-)

Avatar

Autor komentáře: Marek Prokop

Datum vložení: 6.7.2004 18:33:30

Nebylo by možné (vhodné) uvést i odkaz na konkrétní zdroj? Děkuji.

Avatar

Autor komentáře: Zdeněk Hrazdila

Datum vložení: 7.7.2004 9:29:29

Čísla jsem převzal z tiskových sdělení, vydaných společne s výsledky (několika relevantních) výzkumů v článku uvedených společností. Úplnou zprávu si lze také objednat - za určitý obnos v USD.

Avatar

Autor komentáře: Marek Prokop

Datum vložení: 9.7.2004 1:27:41

Já jsem nepředpokládal, že jste si ta čísla vymyslel :-) Jen jsem doufal, že existuje odkaz, kde ty tiskové zprávy najdu a další odkaz, kde si lze plnou zprávu objednat.

No nic, z vás je asi nedostanu, takže se budu muset dát do hledání :-)

Avatar

Autor komentáře: Marek Prokop

Datum vložení: 6.7.2004 18:40:23

Podivení nad tím, že emailovou reklamu negativně nezasáhly antispamové zákony, není na místě. Email marketing a korektní emailová reklama jsou od spamu na hony vzdáleny a časem lze očekávat pravý opak -- s úspěchy boje proti spamu účinnost emailové reklamy poroste.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 6.7.2004 21:37:36

Ono to podivení není zas až tak úplně od věci. Před zavedením dotyčných zákonů panovaly docela slušné obavy o dopad na e-mail marketing a právě obavy z poškození "slušných" obchodníků byly jedním z hlavních argumentů proti těmto zákonům... ;-)

Avatar

Autor komentáře: Marek Prokop

Datum vložení: 9.7.2004 1:20:32

Obavy možná panovaly, ale nedovedu si představit, jak by se mohly týkat účinnosti email marketingu ve smyslu response rate či konverzního poměru. Antispamové zákony mohou slušným obchodníkům zkomplikovat život (někdo je třeba zažaluje), ale konverzní poměr jim nutně musí zvýšit, i když spíše v dlouhodobějším horizontu.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 9.7.2004 9:34:21

Vzhledem k publicitě, které se antispamových zákonů dostalo, vzniklo nebezpečí, že bude veřejnost zmanipulována médii a jednoduše se bude bát všeho, i "slušného" e-mailového podnikání (fuj, to je skoro protimluv ;-)

Avatar

Autor komentáře: jiri

Datum vložení: 7.7.2004 8:30:48

Zvážíme-li, že stále více uživatelů utíká k antispamovým filtrům (mimo serverová řešení např. velmi dobrý adaptivní filtr v Thunderbirdu) a k filtrování reklamy na stránkách (např. Adblock Extension pro Firebird), bude muset internetová reklama časem hledat nějaké nové, ne tak agresivní cesty. Osobně všechnu reklamu, která se nějak pohybuje, bliká, či se nějak jinak snaží odvézt pozornost od skutečného obsahu vebu, hned likviduju.

Avatar

Autor komentáře: Pavel

Datum vložení: 7.7.2004 18:14:59

tak tak :)

Avatar

Autor komentáře: Milos

Datum vložení: 8.7.2004 9:30:01

presne, taky mam filtr a to se pak dvim, kdyz si sednu k webovka u pc, kde tahle vymozenost neni, hruuuuza, vopruz na kazdym rohu/kliku.

Avatar

Autor komentáře: Petr

Datum vložení: 20.7.2006 15:18:31

I kdyz reaguju na hodne stary clanek, tak se mozna tohle nekomu bude hodit, protoze sam jsem nejaky system na e-marketing hledal pekne dlouho. Takze hodne zajimavy (asi) cesky system je na adrese http://www.mailkit.info

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz