Starší komentáře ke článku: investauni.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: indi

Datum vložení: 4.1.2006 7:08:46

na to ze to nejsou nijak obsahle stranky tomu fakt neco chybiii ;-) minimalne dotek designera... jiank validni xhtml congratulation, jeste poresit trochu CSS a je to ... ''NEVIM jestli je to dobre pouzivat pro vsechny jazykove verze CS... no mozna to neni az takova chyba :-) nevim jak moc anglictina a spanelstina obsahuji cestinu... <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="cs" lang="cs"> <meta name="language" content="Czech" /> <meta http-equiv="Content-Language" content="cs" /> jen tak dal- pekne ciste - indi

Avatar

Autor komentáře: indi

Datum vložení: 4.1.2006 7:12:40

jeste k tomu css ... jsem se asi prekoukl tu chybu co to tam hlasi tam vubec neni ... tak nevim.:-)

Avatar

Autor komentáře: Butch

Datum vložení: 6.1.2006 20:25:58

resit zda jazykova mutace obsahuje spravny lang me prijde spise vice paranoia nez chyba. Pokud je web primarne v urcitem jazyce nevidel bych v tom problem i kdyz samozrejme prepinat to pomoci php je trivialni. Celkove hodnotim web spise prumerne, ke kodu nemam pripominky. Autora znam a v jeho referencich jsou rozhodne povedenejsi dila.

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 4.1.2006 7:27:10

http://www.flomag.cz/. Podobnost čistě náhodná?

Avatar

Autor komentáře: Crossman

Datum vložení: 4.1.2006 11:01:23

To se zase nekdo spletl, profik nemuze kopirovat layouty mela to byt urcite amaterska tvorba :-)Protoze ani ten layout neni profesionalni to at se nekdo na me klidne zlobi.Kod me nebavi hodnotit protoze neni skoro co, je to hrozne jednoduchy :-) Preju hezky den :-)

Avatar

Autor komentáře: Dana

Datum vložení: 4.1.2006 12:16:38

Také jsem si okamžitě vybavila Flomag, který znám z Moderního webu ...

Avatar

Autor komentáře: rel(ative)

Datum vložení: 4.1.2006 8:01:07

- hlavicka nevede odkazem na 'home' - nejsou rozlisene klikaci a neklikaci obrazky (jak poznam ze mam na obrazek kliknout?) - celkove bych rekl, subjektivne, graficky takove humpolacke

Avatar

Autor komentáře: Goofy

Datum vložení: 4.1.2006 9:01:07

rozmrvený layout v IE5

Avatar

Autor komentáře: Ali

Datum vložení: 4.1.2006 15:06:58

nedynamicky title , menu opet z divu , stejne postupy, stejne pojmenovani jako u "stejneho" projektu pred par dny (shamsey), naprosto stejne "chyby", proc to tu je, krom zrejme honeni zpetneho odkazu ? nevidim zadny rozdil , zadny posun k lepsimu (zato vidim stejne kusy kodu)

Avatar

Autor komentáře: LuxuryGamestyle

Datum vložení: 4.1.2006 20:30:06

Taaakže: profesionální prezentace vypadá přece na první pohled jinak.. nestačí jí validní kód a kvalitní layout. Bez grafika se neobejde.. Výtky: TOP: - obrázky jsou nekvalitní.. - vlaječky by mohly být rozlišeny, podle aktivního jazyka.. reagovat na mouseover MENU: - vybraná sekce by měla být zvýrazněná OBSAH: - tady se mi nelíbí jen ten vzhled.. jinak další podstatné výtky asi nemám ZÁHLAVÍ: - zbytečně daleko od hlavního obsahu, vzniká tím zbytečně prázdné místo - web NENÍ XML VALIDNÍ! XML!=XHTML 1.0 Strict. Doctype = XHTML. Kdyžuž to tam je, tak ať je to aspoň korektně - proč do firemní prezentace cpete vůbec něco jako info o tom, že je web podle standartů.. Pro koho je web určen? Pro kritiky z intervalu?? Jiný užitek mě totiž nenapadá.. uživatele zajímá, aby web fungoval.. nikdo nemá zájem na tom mít možnost jedním klikem zcheckovat validitu webu proboha.. vracíme se do doby, kdy webům kralovalo OnLoad = JS ALERT('TENTO WEB JE OPTIMALIZOVÁN PRO...').. a to tomu říkáte profesionální tvorba? Suma sumárum: Layout bez podstatných vad.. THE VERY CLASSIC ONE.. nebylo co zkazit. Grafika chybí.. netřeba tedy komentovat. Kód.. validní, good work. Je sice hezké, že web shlédnete v každém prohlížeči.. ale bylo by hezké, kdyby to i "stálo za to".. Když vidím takovýto web firmy, tak si řeknu omfg.. takhle se "prezentovat".. asi to berou jako "hlavně že máme www a můžem si je dát na vizitky..".. což svědčí o tom, že nemají pojem o marketingu nebo si "zatraceně špatně vybrali reklamní (internetovou) agenturu".. O profesionální práci se tu zatím mluvit nedá. To by musel být web na úrovni po všech (hlavně těch výrazných) stránkách. Jo, málem bych zapomněl - lokalizace do 4 jazyků, dobrá vychytávka!

Avatar

Autor komentáře: LuxuryGamestyle

Datum vložení: 4.1.2006 20:32:16

ještě k záhlaví - používáte php, tak proč tam nemáte automatické generování roku u copyrightu? Vždyť jednoduších skriptů je už jen málo..

Avatar

Autor komentáře: rel

Datum vložení: 4.1.2006 23:44:43

co je to za blbost. To pouzivate? Ten (c) se vztahuje k roku vyroby, ktery se snad nemeni. Nebo by tam melo byt (c)php+mysql $year? hehe

Avatar

Autor komentáře: LuxuryGamestyle

Datum vložení: 5.1.2006 0:16:43

Ne, nedělám to přes MySQL. ;) (c)2005 - Date(y) ;)) No já měl vždycky za to, že se copyright na web vztahuje od vzniku po "teď". Tzn. třeba (c)2001 - 2003 by podle mě mělo znamenat, že web je aktuální v rozmezí těchto let. A od r.2004 vidím něco "již neaktuálního". Tohle jsem vážně nikdy neřešil :) Ale celkem by mě zajímalo jak to vlastně má být..

Avatar

Autor komentáře: Menci

Datum vložení: 5.1.2006 11:55:58

Jak to má být?:(c)2001 - 2003 znamená, že obsah je po tuto dobu "chráněn" Autorským zákonem. Po této době je ho možno volně kopírovat, používat, zneužívat, ... (Pokud to není chráněno dále patentovým úřadem apod. - což už je dražší a mezinárodně složitější.) Obvyklá ochrana bývá ale jeden rok, tak je běžný jen zápis např.: (c)2005 "Aktuální" to ale může být i nadále.

Avatar

Autor komentáře: LuxuryGamestyle

Datum vložení: 5.1.2006 17:47:09

Jo, aktuální bylo bylbý slovo.. ale takhle nějak jsem to myslel. Takže není vůbec blbost dávat do záhlaví stránky skript, generující copyright od roku vzniku stránek po aktuální rok? Mám-li v úmyslu chránit autorská práva nastálo..

Avatar

Autor komentáře: Milan

Datum vložení: 6.1.2006 7:47:08

Děti děti, melete nesmysly. Ochrana podle autorského zákona nijak nesouvisí s jakousi značkou (c). Možná tak někde v Emerice. Takže i když tam někdo dá (c) 1750-1310 tak to neznamená nic. Je to jenom taková machrovinka nemocného člověka, který to viděl kdo ví kde.

Avatar

Autor komentáře: Menci

Datum vložení: 6.1.2006 10:25:47

Milane - seš nějaké chytré! Zkus si o tom napřed něco přečíst, než se zde hádat. Uznávám pouze, že právní vymahatelnost porušení copyrightu námi - malými myšmi by byla ??? Musela by se prokázat např. finanční újma, ... Jiné je to, když někdo okopíruje třeba věhlasného autora úspěšného románu apod.

Avatar

Autor komentáře: LuxuryGamestyle

Datum vložení: 7.1.2006 3:44:46

No nevím nevím.. nic jsi tady neosvětlil, jen jsi víceméně řekl, že na to stejně všichni serou.. což je možná tvůj případ. Nikoho tady nezajímá tvůj subjektivní ničím nepodloženej názor.. Jestliže nemáš co k témátu dodat (ikdyž v rámci článku, ke kterému diskuze patří je to OT téma), tak se asi ani neozývej.. bude to lepší. Značka (c) určitě není pro účely "machrovinek". Zkopíruješ-li komplet obsah stránek, které nejsou nijak opatřeny copyrightem (ať už oním (c)/"all right reserved" někde na stránkách), tak jsi podle mě nepostihnutelný. Ledaže by si práva vyhradili pomocí patentů či čehokoliv na nějaké "vyšší úrovni". Já mám za to, že je to tak, že tím dáváš na vědomí, že jako autor/majitel v rámci svého duchovního vlastnictví nesouhlasíš s dalším kopírováním. Machrovinka nemocného člověka.. omfg.. pěknej žvást. Ikdyž s tebou souhlasím v tom, že to kdejakej "newb" používá a ani neví co to vlastně znamená.. prostě "vždyť je to na každým webu, tak to asi bude nějakej standart..to tam musím mít taky! Nenechám se přece zahambit!"

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 7.1.2006 17:08:37

Přátelé, prosím, pročtěte si alespoň nějaké články o autorském právu na internetu. Dovolím si vyjasnit několik naprostých omylů z diskuse: 1. Takzvaný copyright, onen znak céčka v kroužku, se používá v anglosaské právní oblasti k nepovinnému označení právně chráněného autorského díla. Nemá význam v mezinárodním a už vůbec ne v českém právu. U nás si ho můžete dát kamkoli, nic to neznamená. (Používá se ze zvyku například v knihách a časopisech.) 2. Autorské dílo je chráněno autorským zákonem, i když žádné speciální označení nenese. Pokud na netu narazíte na libovolný obsah, musíte předpokládat, že je chráněn, není-li výslovně uvedeno jinak. 3. Majetková práva k autorskému dílu trvají 70 let. Je přitom úplně jedno, jestli dílo nese či nenese nějaké datum, označení roku či libovolného časového rozpětí. Toužíte-li po dalších informacích, doporučuji vaší pozornosti autorský zákon samotný, není nijak zvlášť komplikovaný a jeho výklad je snadno pochopitelný (viz například http://www.nkp.cz/o_knihovnach/AutZak/Index.htm a http://www.nkp.cz/o_knihovnach/AutZak/Dop.htm ;-)

Avatar

Autor komentáře: Otto

Datum vložení: 4.1.2006 23:48:38

Warning: main(left_ru2.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/apache/html/investa/index.php on line 65 neošetřený PHP kod..... nechápu taky odkaz Aktuality: AKTUÁLNÍ NABÍDKA STROJŮ | 18.10.2005 Předení čistírny a kompletní přádelny mykací a posukovací stroje dopřádací stroje ostatní ..... Proč je zde dvakrát položka "ostatní" a kde se dočtu více o nových strojích? Docela mi zde chybí aktivní link..

Avatar

Autor komentáře: LuxuryGamestyle

Datum vložení: 5.1.2006 0:06:31

No obsah už jsem si číst neodvažoval, myslím, že v tom zákazník nedostal žádná doporučení od autora. Vždyť ten jen dělá web a zákazník mu data dodá :) Jo no, nedovedu si představit jak bych takový web zužitkoval jako někdo se zájmem o stroje..

Avatar

Autor komentáře: dimmu

Datum vložení: 5.1.2006 16:06:05

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="cs" lang="cs"> <meta name="language" content="Czech" /> <meta http-equiv="Content-Language" content="cs" /> i v ruské verzi OMFG

Avatar

Autor komentáře: siphonix

Datum vložení: 13.1.2006 20:56:51

to jste tady vsichni verici, nebo jen proto ze 4 lidi nad vami napsali omfg, tak vy musite taky abyste tzv "zapadli" do diskuze a nebyli jen nejaci "newb"s nebo lamy? OMFG mi prijde hodne mimo...

Avatar

Autor komentáře: LuxuryGamestyle

Datum vložení: 14.1.2006 9:57:52

Já osobně se řadím mezi blackAssKillaz - ateistaZ. A omfg nejen, že je pro lidi jako ty coolowní slowo, který se hodí používat, aby zapadli.. ale především je to zkratka OH MY FUCKING GOD - což (aspoň myslím) tady vždycky dobře vyjadřuje postoj autora.. jinak nevím co to je za zapadání tady to zas tolik lidí nepoužívá.. spíš myslím, že tu někdo cití že nezapadá cocO?? Omfg ;) takovouhle blbost řešit

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz