Starší komentáře ke článku: jozefbalara.sk

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: KENOD

Datum vložení: 20.9.2006 11:53:36

Graficky velmi hezky web, jen celkem strohy obsah a v referencich se mi nelibi ze jsou ty nahledy vlozeny v tech laptopech, nejdou tam moc videt, taky popisy referenci by mohly byt rozsahlejsi.

Avatar

Autor komentáře: lama

Datum vložení: 20.9.2006 12:13:00

po grafickej stranke profesionalitu necitit, na kod su tu ini odbornici

Avatar

Autor komentáře: DaveHell

Datum vložení: 20.9.2006 12:40:32

Ve FF (1.5.0.7) v "referencích" ujede konec stránky doleva pod menu. V IE to funguje dobře. Taky se mi moc nezdají náhledy stránek v noteboocích. Nejdřív jsem myslel, že jsem se ocitl v eshopu :) Jako nápad to je dobré, ale to provedení se mi nelíbí - celý obrázek zabere 135x180 px, ale samotný náhled stránky je jenom maličký a nejde z něho vlastně ani nic poznat. Jinak kód je jednoduchý - pár odstavců a seznamů.....

Avatar

Autor komentáře: chlistovak

Datum vložení: 20.9.2006 13:19:39

pár připomínek... - vzhledem k tomu, že jsou stránky statické, tak nechápu, proč title je stále stejný - graficky na mě web působí docela stroze a studeně - pět h1 je na jednu stránku trochu hodně - nechápu, proč je vedle textu široký bílý pruh (FF) - externí odkazy bych více odlišil - do referencí bych nepsal nehotové projetky, navíc když otevřu stránku s djalberto, tak to bez měho přičinění spustí nějaký rámus... (aneb Pavlíčkovi to neukazujte)

Avatar

Autor komentáře: Jozef Balara

Datum vložení: 20.9.2006 14:40:02

Vďaka za konkrétnu kritiku. 1. title zmenim, vdaka za upozornenie 2. chcel som jednoduchy a prehladny web, nikto nechce moc citat, ale dozvediet sa 3. myslim ze pre SEO je to skor vyhoda, alebo nie? 4. ten pruh vznikol pri prerabani designu, zabudol som zmenit width div-u, napravim, vdaka 5. odkazy skusim zvyraznit 6. v mojom stadiu /zacinam/ mi pomozu v referenciach aj nehotove projekty. DJ Alberto - nas zakaznik, nas pan. Chcel tam hudbu, ma ju tam.

Avatar

Autor komentáře: progysk

Datum vložení: 21.9.2006 8:54:32

Ale tá hudba.. Má takú malú chybičku, keď sa prechádza medzi stránkami tak sa budba zresetuje od začiatku.. a mohlo by sa to dať vypnúť niekde..

Avatar

Autor komentáře: chlistovak

Datum vložení: 21.9.2006 22:21:47

reakce: 2: taky je možnost přihodit link na doplňující informace pro ty, kdo chtějí číst, podle mého oka stránka na níž je polovina bílého místa nevypadá dobře 3: h1 má být na stránce jen jednou ad DJ Alberto: zákazník má sice vždycky pravdu, ale pokud rozumí webdesignu ještě méně než já, tak i ta pravda by mohla být trochu ovlivnitelná //nejsem odborník, berte prosím moje připomínky s rezervou :-) //

Avatar

Autor komentáře: Slávek Pecina

Datum vložení: 22.9.2006 10:02:40

podle struktury dokumentu, pokud to má takto strukturované může mít h1 třeba 3x, v daném případě se ovšem dá říct, že nemá... jinak ale h1 pouze jedenkrát je pouze zažité dogma..

Avatar

Autor komentáře: kapčus

Datum vložení: 20.9.2006 14:55:23

ahoj, nehodnotím kód, pouze vzhled. VELMI se mi líbí barevné sladění, působí to velmi hezky a kladně. Takže za to velký plus. Co bych změnil: Tvé příjmené v logu je dost strohé a hlavně zoubkované, chtělo by to minimálně vyhladit, možná i jiný font ty bodnul. taky bych dal jiný font do menu, písmenka mi přijdou velká pro tak decentní web a nejsou vertical centrovaná. pruhované obrázky vlevo jsou dobrý, jen bych osobně volil decentnější proužkování, klidně takto husté, ale rozhodně světlejší...to bude určitě vypadat lépe. a pak taková blbůstka, ta ikonka monitoring webu ti tam lítá a tim narušuje celkový vzhled z patičky. Ale jinak jak jsem řekl, moc pěkně barevně vyřešeno.

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 20.9.2006 15:53:38

Moc se mi nelíbí zdrojový kód formuláře v kontaktech. Kde je nějaky label? proč je to v tabulce? A ještě dodám, že volba typu písma se mi nezdá ideální, pro takovýto typ stránek, hlavně menu se tím stává takové obyčejné, v útlumu. Písmo bych krapet zvětšil a v menu zvolil jiný typ.

Avatar

Autor komentáře: Mondzo

Datum vložení: 20.9.2006 20:14:56

preco by kontaktna forma nemohla byt riesena cez tabulky? v mojich projektoch som skusal cez DIV pozicovane pri sebe, ale nebolo to najstastnejsou volbou, dostat to do rovnakej podoby vo vsetkych prehliadacoch atd. - preto sa mi zda tabulkovo riesena forma zatial najlepsou ... zatial asi tak, len moj nazor

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 20.9.2006 21:32:19

http://www.plavacek.net/formulare/

Avatar

Autor komentáře: Mondzo

Datum vložení: 20.9.2006 21:59:59

Dakujem, velmi pekny clanok - ozrejmil som si, priucil sa a odteraz budem pouzivat...

Avatar

Autor komentáře: Ján Varhol

Datum vložení: 20.9.2006 19:02:42

Podotkol by som, že pojem "Registrácia vo vyhľadávačoch" bol už dávno vysvetlený ako hlúposť. Pripadá mi to, ako keby som predával možnosť dýchať vzduch. Vyhľadávače si stránku nájdu samé, to, kam sa zvykne registrovať sú katalógy. Poznáte aj iné nadpisy ako h1? Podľa odporúčaní pre správnu sémantiku by sa h1 malo na stránke objaviť len raz. A argument, že ide o SEO veľmi neobstojí. Pre SEO je dôležitejší kvalitný obsah a dobrá štruktúra. určite vám nepomôžu vami zvolené kľúčové slová v h1 značkách. <img src="images/obrazok.jpg" alt="obrazok" title="" border="0" height="300" width="140"> - toto, dnes v kóde? Ak má obrázok informačnú hodnotu, tak by mala byť v atribúte alt, ak nie, obrázok by mal byť vkladaný pomocou css (ak sa vám nechce cez css, tak aspoň prázdny alt). Ostatné atribúty mohlo pokojne zvládnuť css.. napr img {border:none; height:300px; width:140px}

Avatar

Autor komentáře: Jozef Balara

Datum vložení: 20.9.2006 19:36:40

JV: Mate pravdu. Ma tam byt registracia v katalogoch. Vdaka. ohladne stylu zapisu IMG - stranky pisem v PSPade a je to jeho standartny zapis. Ale pripada mi logicke ze ak obr nema informacnu hodnotu je lepsie ho vlozit cez CSS takze to asi zmenim. Vdaka za komentare

Avatar

Autor komentáře: Muf

Datum vložení: 22.9.2006 12:59:29

k obrazku: rozhodne souhlasim s tim, ze obrazek, ktery nenese informacni hodnotu, by mel byt v CSS. Ale pokud uz dam na stranky obrazek, ktery tu hodnotu nese, tak nevim, proc jeho rozmery urcovat pomoci CSS. Myslim ze i prohlizec, ktery nema zapnute styly, by si zaslouzil vedet, na jak velky obrazek se ma pripravit, aby pripadne zabranil pozdejsimu "poskakovani" textu a jineho obsahu na strance pri opozdenem nahravani daneho obrazku. Nebo se pletu?

Avatar

Autor komentáře: Spachal

Datum vložení: 23.9.2006 15:35:46

Ja bych jen doplnil, ze z hledisla SEO vice h1 elementu spise uskodi ;). Samozrejme, neni to zakazane, je to validni, ale hadal jsem ze tenhle nadpis pouzivate vicekrate spise z lenosti, pro stylovani pomoci kaskad. Pokud se chcete opravdu zamerit na dane slovo/frazi, melo by byt uvedeno co nejvyse na strance (ale spise v kodu stranky), melo by mit souvislost s obsahem na strance a nadpis h1 _by mel_ byt pouzit pouze jednou. Podivejte se napriklad do archivu konference seo_pecenac_nawebu.cz, zrovna tohle se tam probira v pravidelnych intervalech ;)..

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 23.9.2006 19:38:29

Ano, problematika h1 se v konferenci probírá pořád dokola, pořád s týmiž argumenty a pořád bez přesvědčivého závěru - vyhrává ten názor, jehož zastánci zrovna více křičí ;-)

Avatar

Autor komentáře: Gyoja

Datum vložení: 20.9.2006 20:10:59

Texty v levém menu jsou trošku posunuty k hornímu okraji prvku. Jinak jsem automaticky chtěl číst ty jedničky a nuly v hlavičce jako by to byl text. Co jim dát nějakou perspektivu? A logo exploreru není na rozdíl od loga Opery a FF moc plastické. Dál mi přijdou kontaproduktivní ty notebooky v referencích. Jinak pěkný design, akorát trochu strohý obsah.

Avatar

Autor komentáře: mano

Datum vložení: 21.9.2006 8:55:35

Na prvy pohlad celkom pekny web. Potom ale modre nadpisy vyzerali skor ako klikacie nadpisy pre rozne clanky (ako napr. interval.cz, inet.sk...). Mozno by ste ich mohli trochu zmensit a nechat medzi nimi vacsi rozostup. Dalej bz som z obycajneho loga urobil klikacie (odkaz na uvodnu stranku) a prvej polozke v menu zmenil nazov - pripadalo mi to ako dalsia (neuvodna) stranka.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz