Starší komentáře ke článku: Kdo si J2ME, nezlobí - menu

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Pavel

Datum vložení: 20.6.2005 14:54:46

[b]SUPER, SUPER, SUPER!!![/b] Sqěle napsaný, srozumitelně. Už mě svrbí ruce pustit se do něčeho podobného… A pokud to ještě nebyl konec a slečna/paní nám sdělí další "tajemství", bude to úžasný! [b]Díky moc![/b]

Avatar

Autor komentáře: BART

Datum vložení: 25.6.2005 8:17:34

Dobrý den. Měl bych dotaz, který je v této chvíli trošku offtopic. Nevíte náhodou někdo, jestli se dají nějakým způsobem streamovat zvuková data? To jest mit napriklad k dispozici vzdy jenom kousek mp3 souboru a ten prehrat, zatimco by se paralerne z netu stahovaly dalsi data? Dekuji

Avatar

Autor komentáře: memphis

Datum vložení: 8.7.2005 10:19:58

Chcel by som sa spytat, ci je mozne mat viacej MenuList ( samozrejme z odlisnym nazvom) a podla potreby medzi nimy prehadzovat. Ja som to skusal s Netbeans3.5 a islo to iba s jednym menu. Teraz neviem, kde je chyba . Za odpoved vopred dakujem...

Avatar

Autor komentáře: Lucie Rút

Datum vložení: 9.7.2005 21:54:46

Samozřejmě to možné je, ale takto také nevím, kde je chyba :-) Zkus sem napsat kus kódu, jak jsi to dělal, a blíže popsat, jak to nefungovalo.

Avatar

Autor komentáře: memphis

Datum vložení: 11.7.2005 18:26:21

Dakujem, ale idem nato radsej s MenuCanvas-mi. Trapi ma este ina vec: Je na mobiloch mozna podpora gif animacii, alebo niecoho podobneho?

Avatar

Autor komentáře: jk

Datum vložení: 22.7.2005 18:49:27

Můžete mi prosim poradit, nefunguje mi metoda getInstance()...Čím by to tak mohlo být???

Avatar

Autor komentáře: Yax Balam

Datum vložení: 1.2.2007 14:28:01

Ted to mozna bude vypadat, ze do kodu rypu, ale nelibi se mi ta cast, kdyz mluvite o tride GameMIDlet jako o [i]Singletonu[/i], protoze spravne, aby to byl [i]Singleton[/i], by trida GameMIDlet mela mit [b]privatni[/b] konstruktor a metodou [b]getInstance[/b] by se mela ziskavat reference na tento objekt: [b]private static[/b] getInstance() { if (instance == null) [b]this[/b].instance = new GameMIDlet(); return instance; } Z toho vaseho "[i]Singletonu[/i]" mohu vytvorit libovolne mnoho instanci, protoze ma verejny konstruktor - z cehoz vypliva, ze uz to nemuze byt dle definice Singleton.

Avatar

Autor komentáře: Lucie Rút Bittnerová

Datum vložení: 6.2.2007 14:18:32

Jasne, formalne mate pravdu, ale prakticky zpusobem pouziti to singleton je. Nejsem si tim ted stoprocentne jista a testovat to nemam cas, ale mam podezreni, ze v midletu konstruktor nemuze byt private a rozhodne nejde pouzit "lazy" inicializaci v getInstance(), protoze inicializaci midletu provadi aplikacni manazer volanim konstruktoru.

Avatar

Autor komentáře: Hellpower

Datum vložení: 8.9.2008 13:14:51

Dobrý den, mám jeden dotaz - proč třída GameSprite není potomkem třídy Sprite (i když obsahuje např. metodu collidesWith)? Děkuji.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz