Starší komentáře ke článku: kpbintra.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Ján Varhol

Datum vložení: 22.9.2006 6:34:47

Profesionálna tvorba? - na homepage nie je nič! Je tam nadpis, obrázok a zopár vlajošiek s odkazmi. to tu bolo začiatko 90' rokov! - kód sú samé inline štýly a napríklad obrázok je vložený takto: <img src="images/vlajka-hu.png" alt="Magyar version" width="19" height="13" hspace="5" border="0" /> - stránka sa v IE7 rozhodí (čo by sa nemala, ale do roku 2007 by sa to ešte dalo tolerovať - len či sa to dá tolerovať u "profesionála"?) - nekonzistentné popisky horného a dolného menu na druhej homepage (českej) - po kliknutí na inú jazykovú verziu som hodený späť na "druhú homepage" daného jazyka a nie na jazykovú mutáciu práve otvorenej stránky - neprišiel som na logiku zarovnania napríklad príspevkov v news vzhľadom k text-intend ďalej už pokračovať radšej nebudem...

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bašta

Datum vložení: 22.9.2006 8:02:34

1. ano, máte pravdu. Ale chápal jsem úvodní stránku jako takový hlavní rozcestník 2. co je na tom? To už se takhle obrázky nevkládají ?! Je to validní tak proč ne. 3. IE7 je pořád ve fázi beta testování takže nevím proč do toho pletete tento nedodělaný prohlížeč. 4. nerozumím přesně co jste tím myslel ... asi rozdíl mezi "Úvodní stránka" a "Domů" ? 5. ano s tím souhlasím, opravím v další "relleasu" 6. tady opravdu nevím v čem máte problém ... a klidně pokračujte, zajímá mě to :-)

Avatar

Autor komentáře: Ján Varhol

Datum vložení: 24.9.2006 15:18:54

ad 1. rozcestník by mal dávať ľuďom možnosť uberať sa na rôzne časti webu. Zvykne sa používať pri veľmi obsiahlych stránkach, ktorých autori nedokážu podať obrovské množstvo obsahu bez toho, aby tým zavalili návštevníka... preto, ak ho naozaj nie je potrebné používať, ušetril by som ľudí od jedného zbytočného kliknutia naviac ad 2. to, že ak je niečo validné, nemusí to byť hneď správne už na internete bolo strašne veľa rečí a diskusií. Pridám len toľko, validita NEZARUČUJE: modernosť, sémantickosť, prehľadnosť, použiteľnosť, prístupnosť... Je to iba vodítko pre programátora, či niekde nespravil preklep alebo nezabudol na dôležitý atribút. ad 3. áno, IE7 je vo fáze beta testovania, no nie nadlo. Navyše, pozrite si svoje štatistiky, vonku je celkom schopná RC1 release visty a IE7 už má aj v mojich štatistikách návštevnosti svoj kúsok koláča... v každom prípade rozpadanie môjho webu v IE7 by ma minimálne znepokojovalo. ad 4. áno, to som mysle ad 6. šlo iba o zarovnávanie. Napríklad odsadenie od ľavého okraja mali navlas rovnaké prvé riadky odstavcov ako i nadpisy. Považujem to minimálne za neštandardné riešenie a nevyzerá to prirodzene.

Avatar

Autor komentáře: Fireman

Datum vložení: 27.9.2006 12:23:45

ad 2) Tady moc nechápu. Ten kód asi není nejšťastnější ale upřímě nechápu co přesně se vám na něm nelíbí. Jasně je tam těch věcí už dost na to aby to bylo ve stylu, zvlášť pak Hspace bych tam asi nerad viděl, ale kromě něj? Správný obrázek by měl mít ALT, měl by mít i rozměry a to že má info o rámečku nepovažuju za zlé, navíc pokud dokonce je ten obrázek v odkazu, tak to tam být musí, nebo tam pak máte hnusný modrý (potažmo fialový) rámeček. A jediné jak se ho zbavit je tato cesta, nebo použít styly. Ale kvůli jednomu obrázku by to asi nemělo smysl. To že to nebude modern? Proč musí být zdrojový kód moderní? To jako že když všichni začnou psát v Delfi tak musím z C přejít na Delfi i přesto že výsledná aplikace bude rychlejší a uživatelksy přívětivější v C? V tohmel případě si nemyslím že pokud se bude jednat o jeden jediný obrázek, tak definicí stylu pro onen odkaz a pak obrázky v tomto odkazu (když by byl obrázek v odkazu) něco ušetříte, spíš naopak. A výsledek bude v prohlížeči zobrazen stejně. Takže moderní kód je tu pro to aby moderní programátor nekřičel "piš mmoderně"?? Nebo má ten moderně napsaný kód i nějaké jiné plus, když rychlost, výsledek a velikost vyjdou na stejno?

Avatar

Autor komentáře: Martin Vyšinka

Datum vložení: 22.9.2006 8:56:01

Web nemá šmrnc a eleganci. Rozhodně se jedná po stránce designu o mírně podprůměrný web. Podprůměrný web dělá především webdesign. Změnil bych styl písma a pozadí a trošku bych doladil pestrost.. Trošku mě zaráží kvalita loga a obrázku. V textu jsou odstavce, ale přidal bych malé nadpisy, aby se uživatel neztratil. Nejsem programátor, ale kód se zdá celkem v pořádku. Rozhodně by dobrý grafik dokázal udělat z tohoto webu velmi pěknou prezentaci.

Avatar

Autor komentáře: Ice

Datum vložení: 22.9.2006 11:38:20

Od kdy se vlaječkou EU označuje angličtina?

Avatar

Autor komentáře: DJ Miky

Datum vložení: 22.9.2006 13:56:13

Zvětším si písmo (jako např. teď) a nepřečtu si odstavec "Měříme pro Vás vysoké napětí" - kus překryje menu a kus zmizí na bílém pozadí... "Doporučujeme Firefox" tam IMHO nemá co dělat...

Avatar

Autor komentáře: chlistovak

Datum vložení: 22.9.2006 18:08:49

- výborné! pod EN(EU) verzí jsou tzv. "News", které jsou ale v češtině, docela vtipné, německé tu jsou, ruské ne, maďarské ano, ale zase kontakt je nadepsán kontakt, i když to určitě maďarsky není... (zmatek etc.) - promiňte, nedopíšu ani příspěvek, tituly (Ms. Ing., Mr., sl. Ing., ) mě odrovnali - navíc kliknu-li na polskou vlaječku, tak mě to bez jakéhokoli varování hodí úplně jinam, - reklama vpravo někdy je, někdy není - kód vypadá o hodně lépe, než první dojem ze stránek

Avatar

Autor komentáře: indi

Datum vložení: 22.9.2006 18:16:19

Broken links: = 1x kdyz uz to je takhle jednoduchy tak by to mohlo mit AAA pristupnost ne ?> nesplnuje ani 1A na prvni level Each FRAME must reference an HTML file. 1x line75 Give each frame a title. 1x line75 na druhej level Use relative sizing and positioning , rather than absolute. 2x line75, 75 Nest headings properly. 1x line77 na treti level Identify the language of the text. 1x line2 Separate adjacent links with more than whitespace. MENU ... 7x line 39 a 40. pokud by jste si nevedel rady s prekladem rad pomuzu ;-) tak good luck. grafiku hodnotit nebudu - kdybych oslepl asi by se nic nestalo kdybych tyhle stranky nevidel. Na necem se to clovek musi naucit ;-) howgh

Avatar

Autor komentáře: lacik

Datum vložení: 22.9.2006 20:48:07

Můj dotaz se netýká se validity kódu, ale obsahu a přívětivosti k návštěvníkovi: Proč se při přehledu produktů jen napíše seznam sotimentu? Jako potenciální zákazník bych chtěl alespoň jeden, dva základní parametry výrobků, abych při prvním nástřelu při vyhledávání věděl, jestli mám mířit k nejjednodušším výrobkům, k nejsložitějším, nebo někam doprostřed? Je to obvyklá provozní slepota většiny výrobců: ne každý potenciální zákazník chápe na první pohled ten zásadní rozdíl mezi výrobkem QWER123 a TYUI456. Pak si musí vybírat tím, že prokliká všechno a ty parametry si opíše na papír (nebo jde na stránku jiného výrobce, který uvede základní parametry, nebo v ideálním případě nabídne srovnávací tabulku)

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bašta

Datum vložení: 26.9.2006 11:12:21

Vycházel jsem z toho že to co je v produktech nejsou klasické výrobky denní potřeby, určitě si vy nebudete kupovat VN trafo na měření VN napětí :-)), ale je to určeno pro odbornou veřejnost, která většinou ví co chce. Ale samozřejmě jsem to trošičku upravil a snad je to teď přívětivější.

Avatar

Autor komentáře: ZylTec

Datum vložení: 24.9.2006 20:04:54

tohle se mi objevilo u kontrolního kédu objednávkového formuláře: Cannot write in captcha temporary folder: /httpd/html/kpbintracz/www/includes/common/lib/captcha/_temp/.captcha/ a ještě jsem tam nikde nenašel MySQL což bylo v úvodu napsané...

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bašta

Datum vložení: 25.9.2006 10:01:59

co třeba novinky ... :-)

Avatar

Autor komentáře: kleema

Datum vložení: 26.9.2006 15:27:02

Hodně dlouho jsem na interval.cz nenavštívil tuto sekci a domnívám se že by admini měli popřemýšlet o tom, jestli chtějí aby tato rubrika - recenze webů - dopadla jako na grafice, kde si "malé děti" vzájemně recenzují svoje paskvily. Nechci tím nikoho urážet, ale takové neprofesionální práce zabírají místo a je zjevné, že to stejně nikam nepovede.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bašta

Datum vložení: 27.9.2006 11:30:33

když to nazýváte paskvilem tak mi ukažte co jste vytvořil Vy. Rád se poučím :-)

Avatar

Autor komentáře: Fireman

Datum vložení: 27.9.2006 12:32:04

Při přechodu z české verze na Anglickou je vše v pořádku a naskočí z české verze "o firmě" její anglická verze, tak to funguje i u jiných stránek, ale při kliku na českou vlaječku na jakékoliv stránce jiné, skáče vždy uvodní česká stránka. Tohle by chtělo ještě upravit Jinak si myslím že je web celkem slušný, možná by to jen chtělo trošku grafickou vzpruhu.

Avatar

Autor komentáře: Jiří Bašta

Datum vložení: 27.9.2006 14:12:08

Pracuji na tom aby to vše "skákalo" tak jak má. Snad se mi to konce týdne podaří upravit. Jinak děkuji za jeden z mála konstruktivních názorů - viz. Váš názor na příspěvek k tagu "image" od pána Varhola. Škoda že sem nechodí tokových lidí víc. Připadá mi to že jsou zde všichni profíci, ale nikdo se nepochlubí tím co udělal ...

Avatar

Autor komentáře: lukas

Datum vložení: 27.9.2006 18:35:29

Hele pérko tady asi každýho štve že ty to deláš za prachy. A přitom to vypadá tak špatně. Takhle nemůže vypadat profi web. To není ani průměrný grafický výkon-toto je výkon hodný amatéra. Upřesňuji že mluvím jen o vzhledu!!

Avatar

Autor komentáře: ZylTec

Datum vložení: 27.9.2006 19:58:33

Já o sobě netvrdím že jsem profík - jen jsem upozornil na chyby o kterých nikdo přede mnou neupozornil. Já osobně jsem začal s tvorbou webu celkem nedávno proto neupozorňuji na to že např. používání tagu <img> je špatné protože tomu nerozumím - píšu o tom co chápu. Errare humanum est - chybovat je lidské. A chtěl jste vidět mou tvorbu tedy prosím. Mé stránky jsou http://zyltec.xf.cz ale jak říkám začal jsem celkem nedávno proto pokud už na mé stránky zavítáte tak nečekejte zázraky ;o)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz