Starší komentáře ke článku: matlovicova.com

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Lojza

Datum vložení: 4.6.2003 0:55:15

Proč proboha na stránkách psaných anglicky jsou meta tagy slovensky? ("Oficialna stranka vytvarnicky Martiny...")

Proč je v meta takovej chaos?, jednou jsou tak a podruhý jinak napsaný.
V IE se pořád načítá na stránce contact.thml nějaká "bublina.gif", zřejmě nějaká chyba ve skriptu.

Přes grafiku mi leze text, nevidím pořádně ani čokla a ani text, menu leze do textu pokud nemám dostatečně velký okno.

Ale jinak dobrý.

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 4.6.2003 1:16:18

dobry den/vecer/rano :)
dakujem za kritiku
s tymi meta tagmi mate pravdu, nevsimol som si to, uz som to opravil.

ad bublina.gif - mne to pod IE5, IE6 Mozilla 1.3 nic take nerobi, a skript chyby nevyhadzuje, skusim zistit v com moze byt problem.

s pozdravom
Igorik

Avatar

Autor komentáře: Lojza

Datum vložení: 4.6.2003 17:21:52

No já teda nevím, zkusil sem to znova...
Otevřu stránky, přejdu na contact.html a ve stavovým řádku mi pořád poblikává "stahování obr ..." . Pokud dám myš na stavovej řádek, tak mám přesejpačky, stejně jako na titulkovej liště...
Zkuste se mrknout do logu serveru, jestli to pořád stahuje, nebo co to dělá... Zkouším to na WinXP-prof IE6.0
Teď sem si jen tak prohodil stránky a vyhodilo mi to chybu ve skriptu:
řádek:49 znak:19 chyba:interval1 není definováno kód:0 adresa:...contact.html
Docílím toho nepravidelně po kliknutí na contact a rychlým přejetím myší přes odkazy (snad vám to pomůže)

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 5.6.2003 13:27:07

dobry den, dakujem vam, ze sa mi snazite pomoct najst tu chybu.
to na tom riadku som opravil, a to s tou bublinou sa snazim vyriesit, ale zatial som k rieseniu nedospel.
este raz, dik za pomoc.

s pozdravom
Igorik

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 5.6.2003 16:17:15

K té chybě:

Máte definováno "var inter=true;" a následně po načtení celé stránky pomocí Timeoutu spouštíte "pohyb()". Jenže ten Timeout je se zpožděním 700ms, takže pokud uživatel přejede přes odkazy v menu ještě před uplynutím této doby, aktivuje se samozřejmě onmouseover, Timeout ale ještě neuplynul, tzn. že se ještě nespustil interval1 (onmouseout se aktivuje samozřejmě až po onmouseout), takže to napíše že interval1 neexistuje a nemůže ho to ani zastavit pomocí "clearTimeout" (protože prostě ještě nezačal běžet).

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 5.6.2003 16:22:56

K té chybě (trochu jinak):

Máte definováno "var inter=true;" a následně po načtení celé stránky pomocí Timeoutu spouštíte "pohyb()". Jenže ten Timeout je se zpožděním 700ms, takže pokud uživatel přejede přes odkazy v menu ještě před uplynutím této doby, aktivuje se samozřejmě onmouseover (funkce "zastav()" a inter=true;), Timeout ale ještě neuplynul, tzn. že se ještě nespustil interval1 (onmouseout se aktivuje samozřejmě až po onmouseover), a tak to napíše že interval1 neexistuje a nemůže ho to tedy logicky ani zastavit pomocí "clearTimeout".

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 5.6.2003 16:28:33

Zapomněl jsem na řešení, tak tady je:

1) Změnit:
"var inter=true;"
na
"var inter=false;"

2) Změnit:
setTimeout('interval1=setInterval("pohyb()",20)',700);
na
setTimeout('pusti()',700);

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 6.6.2003 6:30:17

dobry den

vdaka za radu, vzdy pomoze ked sa na vec pozrie niekto novy,
tuto chybu som si neuvedomil, aj ked som to mal stale pred ocami.

s pozdravom
Igorik

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 6.6.2003 6:32:10

dobry den,

mam na Vas otazku, stale sa Vam ta bublina nenatahuje ?
zle sa to testuje, kedze ste zatial jediny s tymto problemom ;-)
nejake zmeny som porobil, hadam to pomohlo.

s pozdravom
Igorik

Avatar

Autor komentáře: Bořek

Datum vložení: 6.6.2003 12:18:26

Nemohu mluvit za dotyčného, ale ta chyba už je určitě opravená :-)
Projevovala se samozřejmě i mně, jinak bych jí ani nemohl opravit ;-) Teď už je to v pořádku a dotyčný si může přejíždět přes odkazy jak je libo.

Avatar

Autor komentáře: Lojza

Datum vložení: 12.6.2003 1:04:11

> mam na Vas otazku, stale sa Vam ta bublina nenatahuje ?
> zle sa to testuje, kedze ste zatial jediny s tymto problemom ;-)
> nejake zmeny som porobil, hadam to pomohlo.

Tak teda nevím, jestli ten dotaz byl směrovanej na mě, ale hádám, že ano...
Omlouvám se, dlouho jsem tady nebyl, ale to načítání bublina.gif mi pořád donekonečna ve stavovým řádku problikává. Když kliknu na "coctact" a hehnu s myší, tak mám přesejpačky, jakmile pohnu s myší, přesejpačky zmiznou a ve stavovým řádku začne to problikávání. Při přejezdu přes kteroukoliv položku menu se mi bublina posune kousek do prava... a to o takovej kus, jak je přímá úměra času. Po určité době se začne objevovat opet na levo a jede to znova... No ale pokud to nikomu jinýmu nedělá, tak může být problém opravdu jem u mě, protože mám nainstalovanejch spoustu browserů a kvůli internetbankinku v IE každou chvíli musím něco přenastavovat. S cahe to nebude mít souvislost, protože jí mám na 0...

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 4.6.2003 1:25:50

este k tomu textu cez grafiku, v komentari ku kritike na Intervale malo byt uvedene, zrejme im to vypadlo, ze stranka je primarne urcena pre 1024*768 a vysie rozlisenia, aj kvoli tomu, ze cielova skupina su ludia pracujuci s grafikou/zadavatelia zakazok, u ktorych je taketo rozlisenie viac nez pravdepodobne.

to rozlisenie 1024 a viac pre korektne zobrazenie stranky nie je pozadovane bezucelne, problem prekryvania totiz je ze vsetky prvky layoutu su absolutne poziciovane (aj ked percentualne) a pri 800*600 a obrazkoch s vacsou velkostou sa tomu prekryvaniu jednoducho uz viac neviem vyhnut.
pod 800*600 som sa ale snazil zabezpecit zakladnu funkcnost.

s pozdravom
Igorik

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 4.6.2003 8:07:03

Z komentáře nic nevypadlo, takové "údaje" nikdy neuvádíme ;-)

Avatar

Autor komentáře: votok

Datum vložení: 4.6.2003 10:48:28

- mam rozliseni 1024x768 a temer nikdy nemam okno maximalizovane, takze text ctu taky velmi tezce. Je to jen vymluva - melo by se to dat cist kontrastne v jakymkoliv rozliseni s napr. 256 barvami.
- vice se mi stranky libily v Opere (oproti IE), jelikoz tam nebehaly opicky a tudiz jsem se mohl soustredit na obsah.
Nicmene pres tyhle nedostatky se mi to celkem libi, ikdyz hlavne kvuli tem vystavenym ilustracim :)

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 4.6.2003 11:33:13

dobry den
dakujem za kritiku

ad Opera, Opera je odrezana od dynamickej verzie, pretoze vela veci zobrazovala nekorektne.
Som rad ze aj nonscriptova verzia, sa vam paci. :) (rozdiel je vlastne iba v tom lietajucom netopierovi a postupnom vyfarbeni obrazkov.

ad nemaximalizovane okno, ja plne akceptujem Vas nazor, rovnako si tiez myslim ze tvorca stranok nesmie nutit pouzivatela maximalizovat alebo inac upravovat browser,
v tomto pripade vsak, prave za to ze ze to je prezentacia tvorby graficky, a na stranke je pomerne vela grafiky (male nahlady + velky nahlad, resp. velky mimozemstan v sekcii biography) predpokladam ze je primarna jej graficka tvorba, a az potom text. (to je aj dovod preco som pod ten text nepouzil background:black; co by vlastme vyriesilo vasu kritiiku.)

velmi rad si precitam Vas nazor na moju reakciu, nic mi nebrani ak ma presvedcite o opaku, kedykolvek tomu textu ten background:black mozem pridat.

s pozdravom
Igorik

Avatar

Autor komentáře: Lojza

Datum vložení: 4.6.2003 17:38:10

1024*768 mám a přesto se mi texty s obrázkama překrejvaj a jdou hůře číst:-(
Mám celkem standardně nastavený zobrazování, takže žádná křeč... A ještě navíc mám malý ikony v liště, ikdyž spousta lidí tam má veklý... a to nemluvím o tom, že ikdyž mám rozlišení 1024*768, tak pokud opravdu nemusím, tak nemám okno na 100% (ale pro Vás sem si udělal vyjímku:-))

dodatek k biography_flash.html
meta robots je trošičku jinačí, než všude jinde (o mezeru míň). Sice to projde validátorem, ale... je to stejný jak ten (opravenej) chaos v meta - působí to divně... a jestli se nepletu, tak stačí jen "all" a follow tam být nemá (none; all; noindex,follow; index,nofollow)

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 4.6.2003 7:47:46

Pekny ;) Skoda jen ze ten eh slon s kridlama ci co to je je prilepeny na levy okraj (i kdyz v IE to beha).

Ta grafika je tak uhozena ze to nema chybu :) A taky koukam ze je to snad po pul roce prvni web xhtml valid na kterem je nejaka grafika (konecne...) ktera vypada rekneme zajimave :)

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 4.6.2003 8:07:55

dobry den
dakujem za kritiku.
S tou grafikou mate pravdu, je fakt cool, Martina ma svoj vlastny styl, a bola to radost robit jej stranku z dodanych materialov.

Aj tak si vsak myslim ze urcite by sa nieco nakritku naslo, ako vas poznam z predchadzjucich kritik, vzdy ste nieco rozumne vedeli nast.

s pozdravom
Igorik

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 4.6.2003 9:41:18

Nojo, lidi nevi co chcou. Nejdriv si jedna pulka stezuje ze clovek klritizuje a kdyz konecne prijde slusny web a clovek pochvali tak... ;) No dobre, ale berte to ciste jako nazory pac na kritiku tam toho moc neni (= pekne dilo)

- na welcome page je cely popis soucasne nadpisem. Vhodnejsi by bylo pouzit tagy [h1] a [p] obalene v nejakem divu (kvuli zarovnani). [predpokladana odpoved: google indexuje nadpisy]
- u odkazu by mohl byt i atribut title (pristupnost)
- nevidim duvod konstrukce [span id='this'][a href....]text[/a][/span] - neni snazsi tomu a dat rovnou tridu? Resp. nevidim proc tam mit druhy tag ktery nevypada ze by neco delal [ale co, jedna se o deset znaku navic]
- nenechaval bych veci natvrdo v tagu, napr. na strane biography bych text obalil i tagem odstavce [p] - v danem pripade to nema mnoho smyslu ale kdybyste delal treba vypis, pak by se to jiste hodilo (protoze byste mohl formatovat odstavce naraz)
- podobne International House of Art for Children - BIBIANA' - dal bych to cele do [strong] nebo neceho podobneho a obcas bych do textu dal nejake to   aby se vam to nevhodne nezlomilo
- v free creation bych dal obrazky jako obrazky, v danem pripade se nejedna o 'balast' kolem ale tu dulezitou cast stranky - pouzivat na podobne kousky styl ma smysl jen u 'prezentacni' grafiky. Tim ze to pouzijete jako id='macka' totiz znemoznite potencialnimu tisknoucimu aby se mu obrazky objevily na strance.
- trosku schizofrenie u freecreation v galeriich (slovenske popisky obrazku), mozna by tam mohl byt i preklad, totez co bylo receno driv - obrazek by mel byt resen obrazkem (chybi alt a title) (?)


Nicmene nutno podotknout ze se na to divam ve skole na s 800x600 takze je take mozne ze sem neco prehlidl (a vy to mate spravne a ja budu za volecka)

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 4.6.2003 10:39:37

dobry den
-h1 , ano, google to indexuje, a kedze na tej stranke vela textov nie je, snazim sa vyuzit co sa da.

- title v menu, uplny suhlas, neuvedomil som si ze tam nie je.
idem to pridat.

-obrazky , obrazky(nahlady) su odzaciatku v kode ako obrazky, prave kvoli dovodom co pisete, a su aj s alt a title,
a tie velke ukazky(po kliknuti na nahlad) sa vytvaraju dynamicky cez javascript kvoli tomu efektu postupneho sa vyfarbovania malych nahladov.
tam by bol s alt problem, musel by som vytvorit pole so vsetkymi altami a nejakym sposobom ich priradovat... to myslim nie je take nutne.
v nonscriptovej verzii maju aj velke obrazky alty a title.

to id=Macka, to su iba odkazy na gallery 1a gallery 2, kde maju iba vizualnu hodnotu.
a ad jazyk - mam pocit ze lepsie je nechat nazvy vytvorov v originalnom nazve, to je asi vec vkusu.

v ostatnych veciach s vami suhlasim
dakujem za kritiku
Igorik

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 4.6.2003 22:46:41

Hele ja jsem pry pedant (minule jsem si dovolil neco zkritizovat "nepravem"), ale tohle mi doslava vyrazi dech, grafika je neortodoxni, rekl bych, ze nekomu se bud libi nebo nelibi a asi nic mezi tim. Projekt jako takovy je perfektni, zpracovani taktez, z technickeho hlediska jsem nenasel nic, co bych vytkl, jestli tam neco je, rozhodne to nebudou zasadni veci (aspon doufam, ze me nezklamete).

Vita tady nektere veci vyjmenoval, souhlasil bych se vsim (nicmene i ja to vidim jako drobnosti) - ten H1 bych se trosku bal takhle zneuzit, tezko rict aby to google nevyhodnotil rekneme nepriznive ...

Avatar

Autor komentáře: Luka$

Datum vložení: 4.6.2003 8:10:21

Proc kdyz kliknu na obojek psa pak najedu kolem odkazu biography to pise chybu?
A to jsem teprv zacal :-(((
Luka$

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 4.6.2003 8:44:34

dobry den
dakujem za upozornenie na chybu
uz je to opravene.


s pozdravom
Igorik

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 4.6.2003 8:11:29

jsem taky spokojen, čistý přehledný kód a ještě navíc validní.. hmm..., to tu tak často nemáme. Grafika se mi líbí, konečně něco, co vybočuje z řady. Použitý javascript nevadí, jak jsem koukal do zdrojáku, vypnutí javascriptu je ošetřeno. Fakt, že na rozlišení 800x600 se to trošku rozsype není tak podstatný, vzhledem k zaměření webu se to dá odpustit. Prostě si chrochtám blahem, je to tak šílený, až je to krásný. Jediná výhrada, spíš drobnost, vzhledem k tomu, že celý text je anglicky je možná zbytečné používat kódovou stránku Windows 1250, ale to je opravdu jenom malé dloubnutí. Gratuluju.

P.S. - pro ostatní, co budou hodnotit po mě a pro předchozí tvůrce, kteří se nehnou bez tabulek - zde vidíte názorný příklad, že slušný a pěkný web se dá udělat bez jediné tabulky :)

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 4.6.2003 8:29:35

dobry den, dakujem za pochvalu.
Ad kodovanie, mate samozrejme pravdu,
kodovanie to je pre mna ako so zena, ked vam nejaka vyhovuje, a dlho ju pouzivate :) tazko sa prechdaza na inu, aj ked moze byt rovnako dobra ako ta sucasna ;-)

teraz vazne, ked uz tak by som pouzil utf, ale nejak sa toho "bojim",
aj ked vacsinu veci robim v PSPade, a ten myslim toto kodovanie podporuje, casto jednoduche veci editujem aj pomocou notepadu, a to by bol potom asi pekny bordel...

s pozdravom
Igorik

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 4.6.2003 9:14:51

Byt vami tak do UTF nejdu. Kdyz tak treba iso-8859-1 nebo neco podobneho, nicmene z poslednich diskuzi (okoun.cz) vim ze si pomerne dost lidi stezuje ze kdyz udelaji stranku v UTF-8 tak s ni obcas prohlizece maji problemy (jmenovite tusim jede-li server na Debianu).

Avatar

Autor komentáře: petr from www.1studio.cz

Datum vložení: 4.6.2003 9:35:49

UTF-8 bezi dobre snad na vsem mimo stary browsery
zkousel sem ho na debianu, mandraku i redhatu a konqueror, galeon, mozilla, opera s tim nema problem

Avatar

Autor komentáře: petr from www.1studio.cz

Datum vložení: 4.6.2003 9:41:17

Koukam ze jste Martino skoro jezisek - moc hezky datum narozeni

Ten web se mi moc libi, je to vazne roztomile, kod vybornej....co dodat dobra prace!

Avatar

Autor komentáře: Michal Lasy Laško

Datum vložení: 4.6.2003 11:31:44

Dobry den!

Mam jeden dotaz, jak je mozne, ze vysledna znamka a potazmo vsechny ostatni jsou tak "hrozne", kdyz vsichni pisatele chvali a chvali? tomu opravdu nerozumim - zvlast znamce za kod a kompatibilitu - ten je prece validni a v pohode, dokonce bez tabulek (coz jiste ocenite) a v XML. Tak jakto, ze ma znamku 3.3?

Lasy.

Jinak - ad web:

Mam radsi trochu jina graficka pojeti, takze ani grafika pani Matlovicove mne nebere, ale uznavam a velmi kladne hodnotim poctive odvedenou praci jak jeji tak i jejiho webmastera.

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 4.6.2003 11:49:08

Možná je to tím, že když hodnotím web, pak píšu sem a nemačkám žádný známky :))

Avatar

Autor komentáře: Michal Lasy Lasko

Datum vložení: 4.6.2003 11:51:49

Aha. Tak k cemu tam pak ty tlacitko jsou?

Mel jsem za to, ze je to tak trochu o zodpovednosti - ze jednoduse nejdrive naklikam znamky a pak si je zduvodnim v diskuzi a rozepisu se o nich vice obsirneji, byt jen anonymne vuci tem znamkam.

Lasy.

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 4.6.2003 12:10:10

dobry den

tuto rubriku sledujem uz nejaku dobu, a ziskal som z toho taky pocit,
ze ti co maju ku kritike co povedat, tak napisu kritiku a nejakym znamkovanim sa nezdrzuju.
a rovnako ti prispievatelia, ktorym ide o vychytanie much z ich stranok, tych prave zaujima ta kritika vo fore, a nie hodnotenie.

ono, objektivne, co budem mat z toho ze budem mat prieme 1.2 ?
vobec nic, mozno dobry pocit asi 2 minuty kym na to nezabudnem.
ale pokial sa z fora dozviem kopec konstruktivnych pripomienok a upozorneni na chyby v kode, tak to je na nezaplatenie.

s pozdravom
Igorik

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 4.6.2003 15:01:19

Tohl;e jsem zde rozebiral cca pred mesicem a predtim taktez - neb ty znamky jsou krajne neobjektivni. Je bezne ze velmi pekne udelane stranky dostavaji hodnoceni kolem 3-4 a pak uplne tragedie dostanou 1-2.

Jak pise nekdo jiny, taktez jsem snad jeste nehlasoval. Nevidim v tom duvod, cislo '3' vam nerekne ze tam mate XSS diru nebo ze vam chybi title, doctype atd. Nehlede na tom ze kdyz vidim rozptyl hodnoceni, nevidim v tom smysl.

Avatar

Autor komentáře: Jozef - Slovensko

Datum vložení: 4.6.2003 13:02:39

Mam pocit ze autor tazi z jednoduchosti, ktora v tomto pripade neprinasa dokonalost. Pozeral som si aj dalsiu jeho tvorbu a snazil sa prijst na jeho myslenie. Musi si vsak uvedomit ze prazdny priestor sa nikdy nevyplna zvacsenim fontov kym sa nejedna o obrazok (teraz narazam na jednu z jeho stranok v portfoliu). Toto je jeden z najzakladnejsich principov webdizajnu. Potom stranky posobia velmi amaterskym dojmom. Po technickej stranke myslim ze sa clovek vyzna. Prajem vela zdaru ...
Kritik zo Slovenska

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 4.6.2003 14:18:52

zdravim a dakujem kritikovi zo Slovenska :)

to co mi pisete ma velmi zaujalo,
presiel som si svoje <a href='http://portfolio.igorik.com' target='_blank'>http://portfolio.igorik.com</a>
nie je dokoncene, nestiham.. :(
ak som vas dobre pochopil, mysleli ste ten nadpis na stranke AEGEE Bratislava,
v com by to teda bolo lepsie keby tam bol ten isty text, ibaze miesto <h1></h1> by to bol obrazok ?

vdaka za odpoved
Igorik

Avatar

Autor komentáře: Jozef - Slovensko

Datum vložení: 5.6.2003 8:11:01

No ... zrovna tento nadpis som nemyslel a uz vobec nie kvoli tomu ze sa jedna o nase hlavne mesto :o)))))))) ale ked uz sme pri tejto stranke skusim vam popisat dolezitost fontov. Vybrali ste podla mna spravny font VERDANA ale nepouzivajte az tak velke pismo, staci v pohode 2 velkost. Posobi to potom dojmom ze tam chcete nasilu nieco napisat a nemate co. Ako som uz napisal font VERDANA je v tomto pripade spravny pretoze posobi sam o sebe uhladenym a ucelenym dojmom takze pre zrak neposobi rusivo. Naproti tomu dam za priklad font Times New Roman, ktory je vhodne pouzit len pri tlacenej forme pretoze dobre vedie text po papieri. O tomto by sa dalo dost diskutovat takze ak budete mat nejake otazky ci pripomienky, kontaktujte ma emailom, budem rad.

S pozdravom

Jozef

Avatar

Autor komentáře: hermit

Datum vložení: 4.6.2003 13:19:32

Nevim jak to funguje ostatnim, ale kdyz jsem to chtel prohlidnout v IE 5.5 (milenia/800*600) Tak se mi zblazni prohlizec a zacne na me blikat a nechce prestat (i po restartu) Fakt to je na epileptickej zachvat :))

V opere i mozille to je OK

Jinak vcelku fajn web i kdyz tam toho moc neni na cteni, ale to bude asi zamerenim :))

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 4.6.2003 15:04:46

Hermit: sem se na to dival ze skoly (w98 + IE 5.0) a jelo to v poho. Teda samozrejme se prekryvaly veci ale... s tim se da tezko neco delat - krome dynamicke zmeny obrazku dle rozliseni coz pri 'kvalite' resizu v prohlizecich neni dobry napad.

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 4.6.2003 20:35:16

mi to nedalo a koukal jsme se na to jeste jednou doma /milenia 5.5 1024*768/ a pri nacitani i po to neustale blika a blika Tentokrat pomohlo dat stopku a bylo to v pohode

Jenom by me zajimalo jestli to je umysl to blikani nebo chyba prohlizece (temer 100% pravdepodobnost)

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 5.6.2003 0:21:36

Resil bych to upgradem IE a Win - v tomhle pripade to vrele doporucuji.

Avatar

Autor komentáře: hermit

Datum vložení: 5.6.2003 8:47:11

Dik za radu. IE nepouzivam a win jenom na hry a naky to testovani Ale prekvapilo me, ze to nefunguje (asi jenom me :( )

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 5.6.2003 13:23:34

dobry den

vdaka za kritiku, mam pocit ze to naozaj bude iba nejaky lokalny problem,
zatial tu nik iny nieco podobne nespominal.

s pozdravom
Igorik

Avatar

Autor komentáře: pinus

Datum vložení: 4.6.2003 19:29:04

Co ta hrozna anglictina? Kdo tohle prekladal? Ten sloh je tak brutalne kostrbaty, az z toho beha mraz po zadech...

Avatar

Autor komentáře: M

Datum vložení: 4.6.2003 23:46:47

Takze jsem nejspis jedinej, komu se to nelibi.
No neva. Za svym nazorem si clovek ma stat a nebat se ho zverejnit :)

Proti obsahu stranek nemam vyhrady (obrazky jsou super), zdroj stranek vypada taky pekne, ale co je to platne, kdyz kazdou stranku "prodava" grafika. Za tohle bych od pancelky nedostal ani tri s fouskem. Je to presnej opak predchoziho webu (cerna s ruzovou, no tfujtajxl).

Jen me zarazi, jak tu vsichni peji ody na ty stranky. Copak je tohle prulom v tvorbe na webu? Mozna ste tu vsichni trosku odriznuti a tohle vam tak pripada '-)
Ale dost, nebudu se navazet, uz ted jsem vyprovokoval nejmene 3 lidi k brutalnimu lynci.

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 5.6.2003 0:20:21

Grafika je subjektivni, Vas nazor Vam tady nikdo brat nebude, je to stejne legitimni (fuj, to uz mluvim jak v poslanecky snemovne ;)) jako nazor kohokoli jineho. Jak jsem jiz psal vyse - grafika nekoho nadchne, nekoho nikoliv. Navic na serveru pro programatory to neni jaksi bod cislo jedna v hodnoceni.

Mozna se zkuste zamyslet nad tim, zda grafika sedi k zamereni webu - je to web grafika, ten ani nic jineho nez grafiku prodavat nema. Skoro bych rekl, ze zamerenim je kod naprosto druhoradou zalezitosti.

Co se kodu tyce, tak ze zde zverejnenych webu je to doslova perla nad perly a to tady zase asi tezko nekdo vyrazne zpochybni.

Btw: ten lync asi odlozime, mam dobrou naladu ;)

Avatar

Autor komentáře: Lukáš

Datum vložení: 5.6.2003 7:03:13

Milý Jakube, já bych se pořád neoháněl tím, že jsme na serveru pro programátory. Sice je to pravda, ale do hodnocení webu grafika přece patří ne? Nemůžu si pomoct, ale web mimo jiného tvoří jak programová část, tak vizuální (i když ta není vše). Web by měl být i pastvou pro oči. Myslím, že když se něco líbí, tak se to i líp čte, prohlíží, atd. Je to jako s jídlem, se ženami, atd., ne? :o)))
Jinak web se super (ulítlej), mě se líbí se vším všudy.

Avatar

Autor komentáře: petr from www.1studio.cz

Datum vložení: 5.6.2003 7:31:18

web pro programatory?
a kde? podivejte se na vycet kategorii!
navic webdesign je jak uz nazev napovida souhrn vice znalosti, kdyby delali web jen programatori, atk by to bylo stejne spatny, jako kdyby ho delali jen grafici

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 5.6.2003 13:59:00

ja jen rikam, ze to neni bod cislo jedna podle ceho se tady hodnoti stranky, rozhodne nema prevazujici vliv

Avatar

Autor komentáře: jakub

Datum vložení: 5.6.2003 14:02:19

btw: nerad bych se prel ve stylu kdo ma absolutni pravdu, ja jen kdyz zminujete ten vycet kategorii, tak ja tam nikde "grafika" nevidim - grafika je soucast webdesignu ... cili dle meho (subjektivniho) nazoru se tento web venuje grafice vs. prg tak 60:40.

V zadnem pripade zde nechci tvrdit, ze grafika neni nedilnou soucasti webu.

Avatar

Autor komentáře: petr from www.1studio.cz

Datum vložení: 6.6.2003 9:50:05

no Vy budete asi vybornej matematik....

ale souhlasim s vasi posledni vetou, kde je receno vzhledem k nazvu rubriky vse

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 5.6.2003 1:13:24

Zkuste si uvedomit ze jsou to stranky cloveka ktery se zivi grafikou. Je evidentni ze v takovem pripade tam obrazky byt musi a v tomhle pripade jsou take tim 'podstatnym'. Prece proboha nebudou popisovat obrazky ;)

Jiste, chybi tam text atd. ale... zkuste se zamyslet nad tim jak jsou udelany. Perfektni pristupnost (coz je imho vzhledem k zamereni asi jedno ;)), dostupnost z cehokoli (s tim ze je logicke ze v pripade grafiky s tim moc nenadelate... zvetsovat ci zmensovat prohlizecem to nelidsky zhorsi) atd.

Jak rika jakub, od toho co tady dodnes bylo se k tomu da prirovnat pravdepodobne jen knihy.idnes.cz ci weblog p. Kucery (cili vlastne prace jednoho cloveka) - vetsina ostatniho zde uverejneneho tomuhle nesaha ani po pas...

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 5.6.2003 1:53:55

> Je to presnej opak predchoziho webu (cerna s ruzovou, no tfujtajxl).

Ani předchozí a ani předpředchozí web nebyl "cerna s ruzovou". No TFUJTAJXL kritikům, co kritizujou grafiku a nerozpoznaj barvy!!!

Jinak tenhle web je dost zajímavej...

Avatar

Autor komentáře: tp

Datum vložení: 5.6.2003 13:01:10

Co je to za web, který nelze korektně zobrazit v rozlišení 800 x 600 px?!?!

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 5.6.2003 13:12:28

přece je to web, věnovaný GRAFICE - obrázky mají svou pevnou velikost a aby to nějak vypadalo, je zkrátka nutné něco obětovat. Není to informační nebo zpravodajský server, takže se to dá omluvit.. navíc, zkoušel jsem to a na 800x600 je to docela funkční, i když semo tamo něco uteče.

Avatar

Autor komentáře: autor

Datum vložení: 5.6.2003 13:21:03

dobry den

v mojom pripade to je taky web, ktory obsahuje napr. vela obrazkov napozicivanych na stranke
(vsetko percentualne, prave kvoli inym rozliseniam).
ono, s tecucim textom to nie je problem spravit aby sa to zalamovalo,
ale s tymto, aspon ja problem mam.
akykolvek vas napad alebo tip velmi rad uvitam, nie som nijakym sposobom zaujaty voci rozliseniu 800*600.

s pozdravom
Igorik

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz