Starší komentáře ke článku: Merak Mail Server pro Interval.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: ho

Datum vložení: 20.12.2005 8:49:58

doufam ze jste neprestali vydavat clanky...

Avatar

Autor komentáře: Ferda Mravenec

Datum vložení: 20.12.2005 9:49:17

po tomhle blabolu skoro doufam, ze skoncil :)

Avatar

Autor komentáře: Petr Panec

Datum vložení: 20.12.2005 11:17:35

Ale no tak, vypada to docela slusne, prechodne problemy mohou postihnout kohokoliv.

Avatar

Autor komentáře: tomas

Datum vložení: 20.12.2005 14:34:33

Nemám nic proti PR článkům, ale měly by tak být označeny. Takhle to vypadá zoufale amatérsky...

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 20.12.2005 19:56:36

Nic proti PR článkům, ale na Intervalu je nenajete. Toto je pouhé sdělení šťastné redakce čtenářům o tom, že se blýská na lepší časy ;-)

Avatar

Autor komentáře: petr_p

Datum vložení: 20.12.2005 23:44:40

Ne, toto je PR ja vysity. Drtiva cast clanku popisuje "samozrejme" vlastnosti MTA/MDA vcetne takovych speku jako "spolehlivy prenos elektronicke posty", predposledni odstavec predstavuje jedno konkretni reseni, z nehoz se dozvime prakricky jen, jak se jmenuje (samozrejme nechybi tucne pismo) a posledni odstavec nezapomene na jmeno dodavatele, kvuli kteremu tu vlastne tento "clanek" je. A ja se tazi: Kde je sdeleni redakce, ze se blyska na lepsi casy?

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 21.12.2005 6:18:53

Každý článek na Intervalu popisuje "samozřejmé" vlastnosti té či oné technologie či konkrétního produktu, přičemž patřičná jména jsou vyznačena tučně a text je opatřen odkazy na výrobce, majitele či provozovatele. Pokud to chcete brát takhle, PR je každý zdejší text. Co se týče toho "kde je sdělení redakce" - tak zaprvé v úvodu, za druhé v závěru a především, článek je zařazen v rubrice "Komentář" a podepsán redakcí...

Avatar

Autor komentáře: Petr

Datum vložení: 21.12.2005 8:59:14

A to, že mi nahoře na stránce bliká reklama na Merak Mail Server je taky jen náhoda nebo doporučení šťastné redakce? Já to doteď považoval za reklamu ;-)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 21.12.2005 13:58:44

Reklamní banner na Intervalu může mít každý, kdo za něj zaplatí firmě ARBOmedia. Výběr klientů redakce neovlivňuje, výběr článků zase neovlivňuje reklamní agentura. Nicméně pokud vám Interval.cz tak strašlivě vadí, jednoduše ho nečtěte, budeme oba spokojenější. Mně těší, že nebudu muset restartovat každý den server, abych si mohl přečíst poštu, a vy nebudete muset hledat PR za každým slovem ;-)

Avatar

Autor komentáře: Petr

Datum vložení: 21.12.2005 15:27:04

Nezdá se Vám ta reakce poněkud neadekvátní a nehodná šéfredaktora? :-(

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 21.12.2005 17:21:49

Nezdá se vám reakce neadekvátní a nehodná čtenáře? Zrovna jsem četl článek šéfredaktora Ikarie Vlado Ríši, ve kterém si stěžuje na kibice neznalé ani v nejmenším problematiky tvorby časopisu a mám tady úplné déja vu...

Avatar

Autor komentáře: Marek Branicky

Datum vložení: 22.12.2005 10:39:11

Ospravedlnujem sa, ze vyuzivam takuto formu, ale uz neviem ako vas mam kontaktovat. Poslal som vam uz niekolko mailov ... len by som potreboval vediet ako dalej v pisani clankov pre Interval.cz. Verim, ze mi odpisete.

Avatar

Autor komentáře: IT-man

Datum vložení: 17.1.2006 11:47:37

Co se divíte, snad je vám to jasné, ne? Šéfredaktor říká, když se vám něco nelíbí, tak zmizte. Nikdo vás nenutí ty blbosti číst. Spousta čtenářů už to pochopilo a tenhle server už to má stejně sečteno... Nejen, že tu nic pořádně nevychází, ale už to ani snad nikdo nečte.

Avatar

Autor komentáře: Ivo

Datum vložení: 22.12.2005 11:52:16

sam dobre vite, ze to tak neni :) Interval je marketinovy nastroj Zoneru - Merak neni nic noveho pod sluncem a kdyby nebyl Zoner partner Icewarpu, urcite by se tu takovy clanek "jen-tak" neobjevil ;) stejne tak sem urcite zajemce nedostane reklamu na webhosting pripadne graficky software.. :)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 22.12.2005 17:37:59

Rád bych věděl, co vás vede k přesvědčení, že Interval.cz je marketingovým nástrojem Zoneru. Interval.cz je nezávislým odborným médiem, publikujícím v oblasti, které je mimo podnikatelskou oblast Zoneru nebo s ní souvisí pouze okrajově - pro Zoner by bylo mnohem výhodnější provozovat server typu DigiFoto nebo Grafika. Pokud se zde objevuje reklama na produkty Zoneru, je podložena dohodami o recipročním poskytování služeb (především jde o serverhousing). Vaše závěrečné tvrzení je pak naprosto lživé, protože na Intervalu se objevují i články o grafických a jiných programech nebo službách, které jsou "konkurencí" firmě Zoner.

Avatar

Autor komentáře: Ivo2

Datum vložení: 23.12.2005 7:52:28

Pochopitelne, ze je marketingovym nastrojem zoneru. Jinak by jej zoner prece neprovozoval. Pochybuji totiz, ze si interval na sebe vydela. Kdyz se tam divam na reklamy, vidim tu reklamu na Regzone ci inmail/Czechii. Pro zoner by nebylo vyhodnejsi provozovat DigiFoto nebo Grafiku. Z toho duvodu, ze takovych serveru je na ceskem internetu plno. Ale kolik je jich o tvorbe WWW stranek a programovani? Tech vetsich? Tezko bych musel hledat, abych nasel jeden jediny... A souhlasim uplne s ostatnimi, tento clanek je PR jak vysite. Jestli si to nemyslite, je vas problem :o), vy dobre vime, ze to je PR clanek. Jiste, muzete zde napsat XY duvodu, proc to PR clanek neni. Jenze, to nic nezmeni na tom, ze to PR clanek je. A to primo ukazkovy.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 23.12.2005 9:27:18

Vidím, že nedokážete nebo záměrně nechcete pochopit elementární principy fungování nezávislého odborného magazínu. Takže nikoli pro vás, ale pro ostatní čtenáře chci uvést následujících pár slov: 1. Reklama na produkty Zoneru je tu proto, že pomocí ní Interval.cz částečně splácí investice Zoneru do svého provozu. To je jev běžný v celosvětovém měřítku (přičemž částečná nebo i úplná finanční závislost nemá vliv na odbornou nezávislost). Česká republika je příliš malým reklamním trhem, aby zde magazín našeho typu přežil bez finančně zajištěného partnera. 2. Pro Zoner, pokud by chtěl magazín využívat jako marketingový nástroj, by samozřejmě bylo výhodnější provozovat server typu Grafika nebo DigiFoto, protože by ho mohl využít k přímé propagaci a prodeji svých produktů. Interval.cz k tomtuto využít nemůže. 3. Projektů typu Interval.cz je málo jednak proto, že se jejich provozování nevyplácí (protože je nelze využít k prodeji, natož uživit prodejem třeba hostingu), druhak proto, že je Interval.cz příliš dobrý, než aby vznikla potřeba konkurenčního projektu. 4. PR je placená reklama, záměrně neodlišená od odborného obsahu média, jednostranně propagující produkt určený cílové skupině čtenářů tohoto média. Tento "článek" nebyl ani ani zaplacen, ani není neodlišen od odborného obsahu a už vůbec se nesnaží čtenářům Intervalu prodat jim určený produkt - silně pochybuji, že by kterýkoli webdesignér někdy v životě kupoval mailserver ;-)

Avatar

Autor komentáře: Ivo

Datum vložení: 23.12.2005 14:45:45

s vam je opravdu lerace :) pokud by to bylo tak, jak to podavate, bylo by vyhodnejsi pro Zoner Interval zrusit, neb odhaduji rocni naklady na statisice. Nicmene dole vidim © Zoner software, s.r.o, majitel domeny ZONER software, s.r.o., vam p. Malku urcite take posila vyplatu ZONER software s.r.o. :) rikejte si tomu jak chcete, ale Int. je marketingovy nastroj Zoneru - a reklamu na konkurenci produktu z oblasti hostingu nebo registrace domen atd.. se tu rozhodne neobjevi :)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 23.12.2005 20:05:47

Zoner Software s.r.o. je samozřejmě vydavatelem Interval.cz a tudíž hradí většinu jeho nákladů, což si stejně jako kdokoli jiný jistí patřičnými právy. Těžko mluvit s někým, kdo nechápe či záměrně nechce chápat rozdíl mezi "marketingovým nástrojem" a odborným magazínem. Pokud chcete v této povznášející debatě pokračovat, mám pro vás jednoduchý návrh. Za existenci magazínu zde vyšlo přes tři tisíce článků - když mezi nimi najdete, řekněme, pět procent článků zaměřených na propagaci produktů firmy Zoner, uznám, že máte pravdu ;-)

Avatar

Autor komentáře: mnx

Datum vložení: 3.1.2006 15:12:12

Dobra tedy, vybrali jste si merak. Z meho pohledu ovsem v clanku uplne chybi alespon uvaha o pro a proti tomuto produktu, uplne chybi uvaha nad "konkurencnimi" produkty jako je kerio mailserver6, sendmail, postfix .... Z jakeho duvodu chybi tyto uvahy? ... Když jsem četl napriklad studii o nasazeni jisteho reseni na "server" atlas.cz, ktery vydal atlas jako zpravu "hura mame nove reseni", nechybelo nazorne srovnani s konkurencnimi produkty, duvody pro a proti u jednotlivych produktu, duvody pro nasazeni vybrane technologie z hlediska prostredi kam byla implementovana.... tato zprava byla verejna, nejednalo se o interni dokument spolecnosti. Vas prizpevek vyse je velmi neprofesionalni, neobjektivni uz jen proto, že bez okolků vyzdvihuje jisty produkt nad ostatnimi. Osobne se pratelim s nekolika redaktory svetahardware a vim co obnasi takova prace. [b]Psat objektivni a nezaujate clanky.[/b] (plus prace kolem, ktere byva mnohem vice, nez je s vyslednym "slohem")

Avatar

Autor komentáře: mnx

Datum vložení: 3.1.2006 15:15:22

+))) m$ exange server.

Avatar

Autor komentáře: petr

Datum vložení: 26.1.2006 12:30:06

nejen ze je to PR clanek ale jeste skryta reklama jelikoz uvadi ze to prodava ZONER ... majitel intervalu!!! Je to smutna reklama

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 27.1.2006 6:15:49

Skrytá reklama? A vida, té jsem si vůbec nevšimnul ;-)

Avatar

Autor komentáře: ahoj

Datum vložení: 20.12.2005 16:09:14

Znamená to, že mi konečně někdo na e-mil odpoví? A ne pouze bude tupě zírat, o čem je řeč, jelikož mu předchozí e-mail nedorazil...

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 20.12.2005 19:57:14

Nu ano, já v to pevně věřím. Ale zatím si ještě musíme počkat, tahle zázračná věcička se bude nasazovat až příští rok ;-)

Avatar

Autor komentáře: Jan

Datum vložení: 22.12.2005 12:38:39

Tvrdit, ze vlastni mailserver v pripade mensich a strednich firem je bezpecne reseni (nebo prinejmensim bezpecnejsi nez outsourcovany mailserver) je cira fantazie. Mensi a stredni firmy nikdy nemohou z ekonomickych duvodu mit stejne dobre zabezpeceni jako specializovani "giganti", pro ktere tym dobrych administratoru neni zadny problem (spis nutnost) a bezpecnosti cele sve sitove infrastruktury musi zit v podstate kazdy den. Z celeho clanku caka optimisticke blbstvi jak krev z prasete - nekdo by mel zcela na rovinu rici tem "malym a strednim firmam", ze vlastni (jakokoliv sam o sobe bezpecny mailserver) je pro ne zhruba stejne cenny, jako titanovy zamek za 30.000.- namontovany do dveri z preklizky.

Avatar

Autor komentáře: franta

Datum vložení: 22.12.2005 18:02:06

možná, že to je naopak a Vaše tvrzení lze nazvat jen a pouze bludem ... naštěstí osobně ověřená praxe vyvrací Váš nijak argumentačně nepodložený blábol, který možná pramení z nedostatku zkušeností nebo snad i z nedostatku něčeho jiného ??

Avatar

Autor komentáře: Petr

Datum vložení: 23.12.2005 10:44:22

Doopravdy to vypadá jako, že interval přestal vydávat za poslední měsíc články. Je to doopravdy škoda :-(. Rád jsem zde čerpal informace v českém jazyce, holt se člověk vrátí zpět k zdrojům informací v angličtině, alespoň člověk nezakrní :-). Přeji hezké svátky a znovu to tady rozjeďte.

Avatar

Autor komentáře: Josef Fraj

Datum vložení: 24.12.2005 9:28:04

Pan Malek spravne rika: "Kdyz se vam to nelibi, tak to nectete!". Ja jsem se podle toho zaridil uz hodne davno. Tenkrat me pan Malek otravil svym nesmyslnym rozhodnutim povolit v prvnim rocniku Interzenu pouze TLD CZ (pokud to bylo vubec jeho rozhodnuti). Jeho zduvodneni bylo stejne trapne, jako rozhodnuti nesmyslne. Ted jsem sem nahledl po mnoha mesicich a vidim, ze je to jeste horsi. Jediny clanek za poslednich 30 dnu je propagace produktu dodavaneho Zonerem. A argumenty pana Malka jsou stale stejne trapne. Pripomina redaktora deniku vlastneneho politickou stranou, ktery tvrdi, ze je zcela nezavisly. Interval je zcela zjevne PR nastrojem. Priznejme mu, ze trochu kultivovanejsi nez reklama na praci prasky, ale se stejnym ucelem. Zoner tady couha ze vsech stran. Tak na co si tu hrajete? Kdyz tu budou kvalitni clanky, tak sem lide budou chodit dal, protoze chapou, ze bez nejakych tech penez za reklamu to dnes vetsinou nejde. Pokud tu bude jenom spatne skryta reklama na sponzora jako posledni mesic, tak vam zadne mlzeni nepomuze.

Avatar

Autor komentáře: Jan Novotny

Datum vložení: 31.12.2005 1:45:29

Interval me hodne zklamal. Stat se takova vec muze kazdemi, ale reakci na upozorneni v diskusi bych cekal od solidniho sefredaktora zcela jinou. Jiste to nekdo mohl napsat s dobrym umyslem a jen se to nepovedlo. Ale nyni bych cekal napravu a nikoli popreni (tedy maximalne popreni umyslu, ale vecnou podstatu clanku poprit nelze). No - jeste je cas se poptat par lidi na jejich nazor a pokud se to zvysenemu poctu lidi oproti jinym clankum bude zdat jako PR, tak s tim neco udelat.

Avatar

Autor komentáře: morph

Datum vložení: 31.12.2005 13:30:11

souhlas, proste toto je PR jak vysity

Avatar

Autor komentáře: Akaiman

Datum vložení: 2.1.2006 17:42:28

Chtěl bych vzkázat všem brblům v této diskusi ať jdou do...(autocenzura). PR článek? Možná. A co má být?? Soudný (čti nezávistivý?) člověk, po letmém prohlédnutí obsahu Intervalu, uzná že se jedná o mnohem více než o marketingový nástroj Zoneru. Ostatní si můžou...;-) P.S. toto je PR příspěvek, ignoranti ať jej laskavě přeskočí P.P.S. jedna pravda se tu přeci jen objevila: poslední měsíc spadla produktivita Intervalu na (téměř)nulu a nikde jsem se nedočetl proč. Špatně jsem hledal??

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 3.1.2006 15:39:12

Interval dostal grant od NIC, ktere ma blizke vazby na Zoner. Nebudem radeji zachazet do podrobnosti: jen pripomenu,ze Zoner ma velmi drahe hostingy a dobre informace komu je prodat. Ted mimo jine zastupuji tento produkt a tak ho propaguji, kde jinde nez zde.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 3.1.2006 16:28:00

Interval.cz dostal grant ve veřejné soutěži CZ.NIC - v grantové komisi zasedali pouze a výhradně konkurenti Zoneru. Ze třinácti žadatelů pouze a výhradně Interval.cz splnil beze zbytku podmínky dotace a zakoupil za získané finance články, které vám a všem ostatním jsou k dispozici [i]zdarma[/i]. Když už tak debatujeme o CZ.NIC, je zajímavé, že vám leží v žaludku Interval.cz, ale už se neptáte, kam každoročně mizí stamilionové zisky CZ.NICu, a jak to, že žádný další grant, byť alespoň v hodnotě oné setiny, nebyl nikdy vyhlášen. Mně by to zajímalo a velmi!

Avatar

Autor komentáře: Ladislav Kubeš

Datum vložení: 10.1.2006 0:06:53

Připadám si sice v této diskuzi trochu jako blbec, že chci napsat něco k tématu a nikoho nenapadat a nekritizovat. Zabývám se e-mail komunikací 15 let jak z hlediska poradenství, instalace tak i provozu. Mnoho let znám a provozuji Merak Mail Server a považuji ho za jeden z nejlepších Mail Serverů na světě. Tento názor pouze sděluji a nikomu nevnucuji. Nejsem nijak spjat se ZONEREM, INTERVALEM, NICem... a vůbec s nikým.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 10.1.2006 0:27:43

To je skvělé, konečně normální příspěvek! Prosím, když znáte Merak, měl jste možnost ho testovat při převodech z nějakých starších technologií? My třeba máme velmi zastaralý Ipswitch - neprováděl jste někdy cross-upgrade z této platformy?

Avatar

Autor komentáře: Dizzy

Datum vložení: 11.1.2006 12:08:09

Merak provozujeme asi 1/2 roku a oceňuji na něm to, že když neni po ruce nidko z IT, je schopna dělat úpravy na serveru i lama z marketingu jako jsem já. Provoz 100 % spolehlivý, což se od předchozím mailserveru nedalo říct, nehledě na báječnou cenu.

Avatar

Autor komentáře: IT-man

Datum vložení: 17.1.2006 11:54:51

"Server je plně škálovatelný a proto se hodí do malých kanceláří o pěti uživatelích stejně jako do velkých korporací a ISP s desítkami tisíc uživatelů." - záleží na tom, jak definujete malou firmu s pěti uživateli. Pokud není jeden z nich IT mannager, tak nepředpokládám, že by se tím někdo seriózně zabýval. Sám jsem takovou firmu řídil a byl jsem sakramentsky rád, že se nemusím hrabat v nějakém mailserveru a můžu využívat webmail naseho web providera.

Avatar

Autor komentáře: if

Datum vložení: 20.1.2006 21:25:23

PR to je. Nechapu proc p.Malek tak mlzi.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 20.1.2006 23:24:39

Mlží tady jedině rádobyznalci, kteří nedokáží odlišit odborný článek od redakčního sdělení, natož aby byli schopni identifikovat skutečné PR (viz http://interval.cz/discussion-read.asp?disc=4082#story41765, bod čtvrtý).

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz