Starší komentáře ke článku: modelyf1

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: DocX

Datum vložení: 8.4.2005 13:20:47

nějak moc jsem ten web nezkoumal, ale mam jeden dotaz. Nedával bych tam čas (nahoře vlevo) přes PHP. stojící sekundy nevypadají moc dobře. Kdyuž tak by tam dal třeba jenom hodinu a minutu a nebo pomocí javascritu. Design se mi docela líbí, je přehledný. Odkaz na hlavní stránku bych dal také na ten obrázek/logo. Je tam sice hned nahoře link Hlavní stránka ale chvilku sem to musel hledat. Je hodně chyb v kódu (viz validator). stylové atributy do <body> je opravdu hnusné, zvlášť když máme CSS. určitě by to chtělo zapracovat a udělat to validní alespoň HTML 4.01 Transitional.

Avatar

Autor komentáře: Bobbo

Datum vložení: 8.4.2005 13:30:23

add. 1: hodinky sú spravené cez JavaScript a sekundy bežia, problém bude v tvojom prehliadači :( add. 2: ďakujem, som rád že sa páči :) add. 3: to nebudem meniť add. 4: ja osobne som stránku cez žiadny validator "neprehnal", skúsim to a uvidím čo sa dá s kódom robiť

Avatar

Autor komentáře: DocX

Datum vložení: 8.4.2005 14:07:39

1) řikal sem že sem kód nejak nezkoumal, navíc ty hodiny sou ve framu tak sem si toho nak nevsiml, pres javascript skutecne jsou, chyba bude asi u mě. to se omlouvam 3) zas moc složité to udělat není. stačilo by možná dát tam <a> pomocí css do blocku ve tvaru nejakeho ctverce ci neco takoveho protoze ten obrazek je na pozadi. 4) http://validator.w3.org tam zjistite jake mate chyby. Zde na intervalu je hodně článků o tom jak validně tvořit stránky a pomocí css jak se vyhnout tabulkovemu layoutu. takže skuste trochu zahledat a určitě vám pomůžou.

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 9.4.2005 3:51:26

"hodinky sú spravené cez JavaScript a sekundy bežia, problém bude v tvojom prehliadači" Mate uplne nespravny postoj. V takomto pripade je chyba VZDY v autorovi. Pokial citite potrebu pouzivat JS, tak by ste ho mali napisat tak, aby fungoval vo vsetkych sucasnych prehliadacoch. Niekedy sa to sice skoro az neda (a potom je pouzitie JS na zamyslenie), ale v pripade takej trivialnej aplikacie, ako su hodiny sa to da.

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 8.4.2005 13:38:35

Tak se dívám na tuto stránku asi 10s a už se mi to moc nelíbí: a) Ve Firefoxu to ma nejake prapodivne zobrazeni (horní menu) b) v hornim i levem menu by to chtelo vetsi hover efekt (v hornim neni vubec) c) kolik tech menu tu je? ted jsem si vsimnul toho spodniho - to bych plne vypustil a dal odkaz na uvodni stranku nekam do topu (souhlas s predchozim prospevkem) d) pro 800*600 je to uplna katastrofa (posuvníky), a dokonce obcas vzniknou i pri 1024*768 e) Nevalidni stranky, nesouhlasi ani podle WAI f) Tabulka - pokuste se ji nahradit necim jinym (CSS), take brani vytisteni stranky

Avatar

Autor komentáře: franta

Datum vložení: 8.4.2005 15:09:42

jestli se jedná o první pokus autora, tak ho čeká ještě dlouhá cesta ... nevalidní s hrubými chybami - křížení tagů form a td, jednoznačně celé přdělat pomocí CSS, autor ignoruje jiné než IE prohlížeče, ve FF se bohužel nejdříve zhroutí design menu a při nižším rozlišení i design celé stránky (nevím, zda je dobré takto ignorovat cca 20% uživatelů webu, kteří používají FF), bohužel to se děje již při 1024x768 ... ovládací prvky v menu - jako obrázky, pokud vypnu zobrazení obrázků tak je to tragicky nepoužitelné, cosi prapodivného v JS: Varování: Byla použita nestandardní vlastnost document.all. Používejte raději W3C standardizovaný document.getElementById(). Zdrojový soubor: http://modelyf1.wz.cz/indexx.php Řádek: 64 potom chyby typu: Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /3w/wz.cz/m/modelyf1/picture.php on line 30 alespon ošetřit správu chyb, aby se to nevypisovalo uživatelům do stránky ... nevím, nevím, ale celkový dojem negativní

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Kučera

Datum vložení: 13.4.2005 14:46:42

Nevim nevim jestli 20%...:-)

Avatar

Autor komentáře: sabre

Datum vložení: 8.4.2005 21:20:58

1. okamzite, ale okamzite odstranit framy, to co tam mas sa da urobit celkom hravo aj bez nich 2. text v menu je velmi velky oproti textu 3. ako bolo spominane prehnat validatorom, a to si mal urobit skor ako si to sem dal 4. urobit na strandard rozlisenie 800x600 kto ma vacsi monitor si okno zvacsi, kto nie je v p**i 5. design sa mi paci je celkom v poho 6. mi vysvetli naco tam mas sign up po aj ked stranka je cela v slovencine, keby to bol slogan, resp. nieco ine nepoviem...

Avatar

Autor komentáře: Adam Vašíček

Datum vložení: 9.4.2005 0:02:33

Jakej je rozdil mezi index.php a indexx.php -> k cemu tam je ten jeden pitomej frame? JS maji udalosti jen pro mys Je rozhozeny (FF/1280*1024) prihlasovani nahore i menu dole (nastavit line-height) Chybi hover efekty na horni menu (vlastne skoro vsude) Jak uz bylo receno, jeste vic nez pri vysokym rozliseni to je rozhozeny pro 800*600 Nepouzitelnej tisk NEPODTRZENY odkazy Odkaz na hlavni stranku cez logo Otevirani odkazu do novyho okna bez upozorneni - totalni nepristupnost pro handicapovane Zakladni syntakticky chyby Chybi slogan, kterej by aspon trochu naznacoval nahodnym navstevniku "o co se vlastne jedna" Zkus vypnout obrazky Ty hodiny porad nejdou (FF 1.0.2) Tohle mluvi za vse: <td width=255> <table width=255 border=0 cellspacing=0 cellpadding=0><tr valign=top><td align=center class=title02><a href=indexx.php?dg=9 title="Vytvoriť konto" onMouseOver="window.status='Vytvoriť konto'; return true" onMouseOut="window.status=' '">Vytvoriť konto</a> | <a href=indexx.php?dg=9 title="Sign Up Here" onMouseOver="window.status='Sign Up Here'; return true" onMouseOut="window.status=' '">Sign Up Here</a>
</td></tr></table><img src=images/px1.gif width=10>
<table width=255 border=0 cellspacing=0 cellpadding=0> Na vic uz nemam... ...a to jsem byl JEN na hlavni strance Proc to davat do kritiky, kdyz by mohl kritizovat i kamarad-amater?

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 9.4.2005 14:07:50

Jen pokud to autorovy nedoslo s tou tabulkou: pouziva se neco jako uvozovky a jednotky: <table width="255px" border="0px" cellspacing="0px"> Podle me to vypada jako vytvorene v nejakem nepovedenem wysiwyg editoru

Avatar

Autor komentáře: chupas

Datum vložení: 14.4.2005 16:11:54

<table width="255px"... teda tfuj. to se snad odjakziva udava bez "px" nebo s jinou jednotkou. a aj ten standard to tak rika.

Avatar

Autor komentáře: Daniel Kulhánek

Datum vložení: 9.4.2005 0:20:56

Dobrý večer, nevím, jestli to tu někdo psal, ale z rychlého pohledu každého zaujme frameset (proč proboha? Nemůžete vyřešit jinak?) a dále v Mozile Fiefox 1.02 CZ je chyba v horní liště, nějako se vám rozpadají inputy, lépe řečeno, druhý input je odsazený. A z pohledu čtenáře, kde se prosím dozvím o co jde? Prodáváte modely aut? Nebo jezdíte závody? Nenašel jsem.

Avatar

Autor komentáře: Kamil

Datum vložení: 28.6.2005 8:09:09

Jezdíme závody v papírových modelech aut, pokud se nám ovšem nerozpadne input.

Avatar

Autor komentáře: Micky

Datum vložení: 9.4.2005 13:35:28

Web vypada docela dobre, ale ve Firefoxu se formular pro nejake zobrazuje spatne, teda pokud to neni zamer, ale vypada to spatne. Technicky se mi web uz tak nelibi. K validite ma docela daleko a je tam zbytecny ram. Pro vyhledavace temer nepouzitelne

Avatar

Autor komentáře: dimmu

Datum vložení: 10.4.2005 1:13:38

na odkazy bych aplikoval hover efekt a podtrhnul bych je(dogma w4). ke kódu se už vyjádřili jiní, takžexhtml1.0 strict a na stylech by to chtělo taky zapracovat

Avatar

Autor komentáře: Bobbo

Datum vložení: 10.4.2005 21:27:53

Prv než budem reagovať na vaše postrehy, by som vám všetkým chcel poďakovať za to že ste si našli chvíľku čas a mrkli sa na stránku. Pokúsim sa zodpovedať na vačšinu vašich pripomienok. 1. FireFox som v ešte nepoužíval, okrem IE používam raz za čas Operu a aj tam je horné a dolné menu rozhodené. Skúšal som s ním robiť čo som vedel ale nič nepomáhalo. Teraz by to už ale malo byť v poriadku (aspoň v Opere už je). 2. Podľa mojho názoru je rozlišenie 800x600 už dávno prežité a dnes je minimálnym štandardom 1024x768. 3. Včera večer som prehnal stránku cez http://validator.w3c.org a bol som prekvapený koľko "podľa mňa nepodstatných" chýb tam je. Najviac ich bolo, že mi chýbajú úvodzovky (") za každým rovná sa (=) a chýbajúci parameter ALT v tagu IMG. Úvodzovky doplňať nebudem lebo som zvyknutý pracovať bez nich a vo väčšine prípadov sú tam zbytočné jedine že by to malo nejaký význam pre zobrazovanie stránky v iných ako IE prehliadačoch, taktiež nebudem dopĺňat parameter ALT tam kde ho nepotrebujem. Ako ďalšie chyby mi to vyhodilo otázniky (?) v odkazoch na súbory *.php a s tým taktiež nič nespravím. 4. Jeden jediný použitý frame je preč. Použil som ho aby sa v prehliadaci v riadku "adresa" nezobrazovali pre surfera nepodstatne parametre pre stranku. 5. Horné menu je prerobené z obrázkového na textové s patričným hover efektom. Rovnako aj menu na ľavej strane dostalo nový hover. Jediné na čom musím ešte zapracovať je tlačidlo pre prihlásenie. 6. Hodiny sú nové. V Opere a IE idú. 7. Stránka bola vytvorená v programe EmEditor a vňom je aj dorabaná, programy typu FrontPage, Dreamwaver, atď nepoužívam. 8. CSS. Skúsim sa naň pozrieť z bližšia a podrobnejšie, na to čo všetko sa s ním dá robiť a potom sa uvidí.

Avatar

Autor komentáře: CI5

Datum vložení: 11.4.2005 0:33:07

Dobrý den, Překvapuje mě jaký jste ignorant. Proč se hlásíte do kritiky??? Když pak nejste schopen ji akceptovat??? Kecy o tom že minimální standart je 1024x768 ??? To jste myslel asi jako vtip že? Říkáte: [b] Úvodzovky doplňať nebudem lebo som zvyknutý pracovať bez nich [/b] To si děláte ....el ne?? a [b] a vo väčšine prípadov sú tam zbytočné jedine že by to malo nejaký význam pre zobrazovanie stránky v iných ako IE prehliadačoch, taktiež nebudem dopĺňat parameter ALT tam kde ho nepotrebujem. [/b] ??? Jsem nepříjemně zaskočen.

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 11.4.2005 6:31:55

Aj to je nazor. Sice taky cudny, ale nazor... Na tom Vasom webe som skusal download, ale po zadani mailovej adresy ma poslal do ***, s hlaskou 404 File not found. Mozno by nebol na zahodenie takyto postup: 1. Zazalohovat doteraz urobenu pracu. 2. Vytvorit si prazdny adresar na novy projekt 3. Nastudovat si co to o webdizajne a nejakom tom programovani 4. Zacat s vyrobou toho webu nanovo.

Avatar

Autor komentáře: Bobbo

Datum vložení: 11.4.2005 7:46:15

Ignorant nie som, kritiku som schopný akceptovať, niektoré veci už sú prerobené podľa toho ako na stránku reagovali krytici. Ale v tom či tam tie úvodzovky sú alebo nie nevydím naozaj žiadny význam okrem toho že narastie veľkosť nahrávaného súboru, ale ak mi niekto vysvetlí prečo by tam mali byť okamžite ich tam nastrkám. Ak ste niekde na download zadávali email tak to ste nemohli byť na mojom webe!!! Jedine ak máte ny mysli registráciu ale tá pokiaľ viem funguje OK.

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 11.4.2005 11:46:41

Vy jste ignorant - ignorujete gecko, 800*600, standardy w3, uvozovky a jednotky - jako pravy d***l. doporucuji navstivit www.w3.org a stravit hodiny ctenim, o tom jak delat web a co to znamena WAI

Avatar

Autor komentáře: Bobbo

Datum vložení: 11.4.2005 13:43:51

Kludne mi davajte privlastky ake chcete, uz mi to je vsetko jedno. Ale ked sa tu stale ohanate uvodzovkami a jednotkami a ste taky mudry, tak mi už konečne povedzte na čo je to dobré to tam doplnať okrem toho že sa tym zvacsi traffic???

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 11.4.2005 15:59:31

Na co je to dobre? Nektere prohlizece to zobvrazuji jinak pokud napisete width="30" tak nikdo nevi co je to 30 jestli px, em, cm, a tak dale, uvozovky je vec samozrejma - pise je i frontpage a podobne programy nevim proc by jste je nemel psat vy - je to jako <? a <?php to druhe neprinasi problemy ani rizika, to prvni nektere hostingy nepodporuji a neni to takovy problem napsat

Avatar

Autor komentáře: Bobbo

Datum vložení: 11.4.2005 20:13:47

ja som si myslel že pokiaľ v definicii sirky alebo vysky pokial nie su % automaticky to berie ako px.

Avatar

Autor komentáře: Marek Mojzík

Datum vložení: 11.4.2005 20:37:43

Netuším, ze kterého prstu jste si vycucal, že v atributech HTML se píší u rozměrů jednotky - rozhodně to ale nebude prst posvěcený W3C. Fakt vynikající nesmysl :-) Ty uvozovky opravdu nafukují kód - jsou zbytečné a nevidím jediný rozumný důvod, proč bych je měl na místě autora doplňovat. Měl by je tam snad psát jen proto, že je píší "i frontpage a podobné programy"? Brilantní motivace. Ani podle "odborníků" z W3C nemusí na mnoha místech být uvozovky. Když tam jsou, je to možná přehlednější - ale to je věc jen a pouze autora. Nadáváte autorovi do d***la, při čemž si sám ani neověříte, jestli to, čím chcete poučovat, je pravda - šíříte přesvědčivé fámy - zaráží mě, že vás nikdo neopravuje. Většina věcí, na které upozorňujete (nejen vy), má jen jediný cíl - validitu: 1) doplnit uvozovky 2) doplnit alt - i tam, kde má jen dekorace 3) odstranit leftmarginy apod. (ty tam má kvůli stařešinám) - nedivím se autorovi, že vaše připomínky neuznává, protože i validátor neuznává. Do teď ho nevnímal a byl spokojen - vytváříte mu tedy problém tam, kde z pohledu normálního praktika není. Že ta stránka funguje hůře v Gecku a přerůstá přes malá rozlišení - to je problém, na to upozorňujte, za to kritizujte (užívejte spíš statistiky, než mentální postižení). Validita s tím ale nesouvisí...

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 12.4.2005 10:22:50

I tam kde je dekorace musi byt alt - treba prazdny - viz http://www.micr.cz/scripts/detail.php?id=1588. Jednotky: 100px a 100%, ano muze tam byt jen 100 a je to brano jako 100px, ale v CSS je to hruba chyba. Validator neni jedine, podle ceho se ma autor ridit. Musi se ridit take podle WAI, ostatnich prohlizecu... A ted du citovat z te adresy, kterou jsem napsal: Každý netextový prvek nesoucí významové sdelení má svou textovou alternativu Proto všechny obrázky, které mají informační význam, mají ve značce <img> uvedený atribut alt, který obsahuje textové vyjádření významového sdělení obrázku. Odkazy jsou odlišeny od ostatního textu, a to nikoli pouze barvou. (tady je menu jako obrazek bez alt - nepouzitelne) Mam pokracovat?

Avatar

Autor komentáře: Marek Mojzík

Datum vložení: 12.4.2005 15:01:23

[i]I tam kde je dekorace musi byt alt - treba prazdny - viz micr.cz/scripts/detail.php?id=1….[/i] Už jen z toho, co jste sám citoval z uvedené stránky, vyplývá, že obrázek užitý jako dekorace nemusí mít alt, protože to není obrázek s informačním významem. Ty řeči, že se autor něčím "má" řídit, nebo dokonce "musí" - ne, nemusí - je to jeho rozhodnutí, jestli umožní prohlížení, i když klient nevidí obrázky. Je hezké, že se snažíte být ohleduplný, ale nedělejte z toho povinnost. V případě uvozovek a prázdných altů už ani nejde o přístupnost, ale... no, prakticky o nic :-) Snažím se uhodnout, co pořád myslíte tou vaší oblíbenou frází, že něco "nesouhlasí podle WAI" - WAI je totiž iniciativa W3C, která je zodpovědná za přístupnost - tedy není to specifikace samotná a není to žádný metr na stránky. Ohledně jednotek: To, že v atributu být nemusí, není přesné - ony tam podle W3C být (vyjma procent) ani nesmí (browsery je stejně ignorují). Když napíšete width="100px", tak tím přímo porušíte standard, na kterém tolik lpíte. (Podotýkám, že já na něm nelpím, já bych vás za takovou chybu neurážel.) [i]ale v CSS je to hruba chyba[/i] - o CSS teď nebyla řeč.

Avatar

Autor komentáře: naluc

Datum vložení: 12.4.2005 15:14:19

Dekorativní obrázky nemají v html kódu co dělat. Ty patří do css tak, aby se bez zapnutých stylů nezobrazovaly. Není se tedy potřeba přít, jestli atribut alt či ne. A pokud přesto obrázek uvedete v html kódu, je podle mě bez diskuze, že by měl mít alt atribut. Nezapomínejte, že každý si stránky nemusí prohlížet na PC s prohlížečem, co zvládá zobrazovat obrázky. Pro tyto textové či hlasové prohlížeče je alt důležitý. [i]"... je to jeho rozhodnutí, jestli umožní prohlížení, i když klient nevidí obrázky."[/i] Pak se ale autor nesmí divit, že je kritizován. Jestliže dá své stránky na kritiku do magazínu (nejen) o webdesignu, kam (většinou) píšou lidi, co tomu snad trochu rozumí, a vynechá tento aspekt přístupnosti...

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 12.4.2005 16:54:08

Ano on se jimy ridit nemusi, ale at se pak nedivy - tohle je kritika a ne to co autor musi nebo nemusi - neuvedl alt v obrazku, ktery slouzi jako odkaz=hruba chyba

Avatar

Autor komentáře: Brachy

Datum vložení: 11.4.2005 16:00:12

odpověď je ... <b>42</b> ...

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 11.4.2005 12:54:22

Mate pravdu a velmi sa Vam ospravedlnujem. Ide o to, ze ked v sekcii download kliknem na obrazok nejakeho modelu, som presmerovany na nejaku stranku, kde to odo mna pyta e-mail. Som zrejme nekonecne sprosty, pretoze som lenivy studovat, ci ma to hodilo na Vas web, alebo na nejaky cudzi. No ale, kedze som taky sprosty, tak samozrejme predpokladam, ze odkazy z Vasho webu smeruju tam, kam maju. Este raz sa ospravedlnujem. Ale pochopte ma: ja som len sprosty uzivatel, ktory Vam GENIALNEMU webmasterovi, naviac s dokonalou znalostou materskej reci (vid. "krYtici" a "nevYdim") nesiaha po clenky. A teraz trosku vazne: takeho ignoranta ako ste Vy som uz davno nestretol. Ale mozno z toho casom vyrastiete, k comu Vam drzim palce.

Avatar

Autor komentáře: Bobbo

Datum vložení: 11.4.2005 13:41:50

Nechcel som aby sa tato diskusia zvrhla ale inak to asi uz nebude. Viete ale som rad ze aspon niekto z nas dvoch je dokonaly a vie si precitat co je pri downloade napisane pod autorom. Asi by som mal vzecsit font aspon na 72!!!

Avatar

Autor komentáře: zdeněk

Datum vložení: 11.4.2005 18:48:47

A mohu se zeptat, proč ta adresa pod autorom tedy není ve formě http jako odkaz? Nebo v title? Ano u třetího auta mi to konečně došlo, kam mě to hodí.

Avatar

Autor komentáře: franta

Datum vložení: 11.4.2005 14:36:38

diskuze se opravdu zvrtla a to z toho důvodu, že autor pravděpodobně umí pouze "tvořit", ale o tom co vytvořil nemá ani ponětí .. jinak by nás neoblažil úžasnou myšlenkou, že když přidá uvozovky (mimochodem jejich použití je doporučené), že se zvětší traffic - ano zvětší, ale prostým odstraněním veškerého formátování z html kodu (pro autora: oddělení obsahu od formy) získá cca třetinový kod html, čímž mu traffic klesne a asi i spodní čelist ... a nebude muset řešit uvozovky u atributů ... jinak: validita pořád hrůzná, menu pro přihlášení rozhozené, pokud budou v kodu pořád hrubé chyby - radostně si nechám vyslětlit konstrukci typu TR-FORM-TD - tak snad nemá ani smysl hovořit o věcech typu "cool URI" ... jako rozumné řešení vidím, vyčistit kod od veškerého formátování, přejít na CSS, tam, kde to není nezbytně nutné opustit tabulky a přejít na design pomocí DIV, naučit se něco málo o proměnné šířce, aby to bylo použitelné alespon při 1024x768 při zapnuté postranní liště historie a řádně testovat minimálně ve FF ...

Avatar

Autor komentáře: zdeněk

Datum vložení: 11.4.2005 18:40:41

Franto souhlas, autor řeší uvozovky a "nabobtnání" kódu, ale že má díky přímému stylopisu ve stránce kód minimálně dvojnásobný, to mu nevadí. K tomu ty Javasripty a nakonec dle mě zcela zbytečně datově velké obrázky formulí. 30k (x 16 obrázků = opravdu hodně)např na stránce Petra špindlera. Chybí definování typu dokumentu na začátku atd. atd.

Avatar

Autor komentáře: Bobbo

Datum vložení: 11.4.2005 20:21:42

[b]Dúfam, že týmto vyjadrením ukľudním a poteším a uspokojím všetkých validných kritizujúcich: Stránka prejde celkovou prestavbou aby bola aspoň HTML 4.01 VALID a už mám knihu "Kompletní prúvodce CSS" takže budem sa venovať aj minimalizovaniu počtu tabuliek v stránke. Po dokončení prestavby Vám dám vedieť aby ste sa mohli presvedčiť na vlastné oči.[/b]

Avatar

Autor komentáře: chupas

Datum vložení: 14.4.2005 16:16:58

ja to jen tak zkouknul. vetsinou ctu jen tu kritiku a stranky ani nevidim. tak jsem tam najel a zkusil jen to, co pokazdy. a treba "http://modelyf1.wz.cz/index.php?dg=1&idg=g" nevypada moc dobre..."Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /3w/wz.cz/m/modelyf1/page_autor.php on line 14 ...". tak asi tak. modely sou fakt moc hezky. az po chvili mi ale docvaklo o jake stranky vlastne jde. je to takova vystavka. super.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz