Starší komentáře ke článku: Ošetření chyb v ASP za běhu aplikace

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: ph

Datum vložení: 20.6.2000 4:27:00

asi nikdy me neprestane fascinovat kdyz amateri pisi pro amatery :) Autor clanku by mozna mel zkusenosti ziskane pri psani clanku aplikovat na svem vlastnim webu viz. http://www.cesa.cz/default.asp?ID=3k Microsoft VBScript runtime error '800a000d' Type mismatch: '[string: "3k"]' /default.asp, line 78 :)) ph.

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Kopp

Datum vložení: 20.6.2000 6:28:00

Slušností bývá se alespoň podepsat

Avatar

Autor komentáře: ph

Datum vložení: 20.6.2000 6:44:00

email nefunguje ? :)) kazdopadne ten muj prispevek nebyl nijak agresivni, mohl jsem napsat jiny link s informaci treba o ceste a id webu, ktery je na ty strance ;). s pozdravem, Petr Krontorad ;)

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 20.6.2000 8:15:00

Dobry den, amateri pro amatery? Nemuzete pochybovat o urovni programatora, kdyz se na jeho webu objevi nejaka chyba. Pan Kopp na Intervalu naprogramoval cely Download a kompletni reklamní systém a rozhodne se podle toho nezdá, ze by byl nejaky amater. Predstavte si, ze napiste clanek, jak vymenit praskle kolo u auta. Nekdo pujde kolem vaseho auta, uvidi, ze mate prasklou dusi a hned napise, ze jste amater. Neni to blbost??? :)

Avatar

Autor komentáře: ph

Datum vložení: 20.6.2000 8:48:00

Jsem presvedcen ;)) priklad to byl zcela vystizny a uz pro samy popel na me hlave nic nevidim. Stydim se a jdu se naucit programovat, s pomoci Intervalu to bude, pocitam, hracka :) Dekuji, p.

Avatar

Autor komentáře: J. Krásová

Datum vložení: 20.6.2000 8:18:00

Mě se články u ASP líbí - snažím se ASP naučit a jsou pro mě přínosem. Děkuji za ně autorovi i Intervalu. :o)

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 20.6.2000 8:34:00

Dobrý den, děkuji za Interval za pochvalu. Pokud máte nejaky tip či námět na článek, klidně nám jej pošlete nebo vložte do diskuse, urcite jej zkusime zpracovat

Avatar

Autor komentáře: Pavel Borek

Datum vložení: 20.6.2000 9:17:00

Jsem také pravidelným čtenářem Intervalu a jsem s ním velmi spokojen. Samozřejmě že studuji i dokumentaci a další zdroje o ASP, ale myslím že komunikace s ostatními uživateli a programátory je neocenitelná. Někdy může i jediný řádek kódu pomoci vyřešit úplně jiný problém. Takže se nenechte zviklat a přeji Vám hodně síly do dalších pokračování.

Avatar

Autor komentáře: ph

Datum vložení: 20.6.2000 8:52:00

nevim, ASP jsem nikdy nevidel, ale neni k tomu nahodou dokumentace? :) p.

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Kopp

Datum vložení: 20.6.2000 8:54:00

Dokumentace k ASP samozřejmně je. najdete ji na www.microsoft.com či na www.aspzone.com a na mnhoha dalších webech

Avatar

Autor komentáře: J. Krásová

Datum vložení: 20.6.2000 10:30:00

:o) ... asi mailnu Billovi, aby nechal stvořit instalovatelnou komponentu AdGenius s dynamicky připojitelnou iq.dll s jedinou metodou : GetvíceIQ ! Mohla by holka umět úplně všechno, sama ladit kód a taky eliminovat mou občasnou natvrdlost, nestydím se za to, že nejsem geniální jako jiní - takže čtu zdejší články, i studuji dokumentaci na www.microsoft.com a navštěvuji některé servery o ASP, např. www.asp101.com, www.mavweb.net, a další.... a dokud se něco nového v ASP nenaučím (a nepochopím), je to jen námaha a bolehlav.... Takže poznámka : "asi nikdy me neprestane fascinovat kdyz amateri pisi pro amatery :) atd. " mi připadá velmi nemístná a svědčí o tom, že autor poznámky je génius a já mu opravdu upřímně závidím, mě totiž příroda neobdařila tolik jako jeho.... A s potěšením zůstanu "amatérem", jak mě vidí on, hlavně když se krok za krokem naučím svoje oblíbené ASP, protože úspěšný výsledek - funkční a dobrý kód podle mých představ - je pro mne vždy největší odměnou a potěšením. A chyba v programu ? Kdysi před lety se mě zeptal kolega programátor (žádný "amatér", ale chytrý kluk), když mě viděl značně bez nálady, co mi je..... odvětila jsem mu, že mi nefunguje program, a že na chybu nemohu přijít... i odvětil mi : " Holka, to je normální, programy jsou přece od toho, aby nefungovaly " :o))

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvicka

Datum vložení: 20.6.2000 11:04:00

Naprosto souhlasim, vytvorit skript, ktery bezi uplne bez chyb, je zejmena na stale se menicim webu temer nemozne. A pokud se to povede, pak se stejne polozi server a vezme s sebou cast dat, navic provider zrovna v te chvili vypne svuj mobil :-).

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Kopp

Datum vložení: 20.6.2000 11:14:00

Bohužel i když se snažíte ošetřit veškeré možné chyby co Vás napadnou, vždy dojde k situaci, že přes veškeré ošetření chyb dojde k nejake chybě. Bohužel chyba, která není oštřena je natolik fatální, že při výskytu dojde k pádu celé aplikace. Možná by třeba bylo vhodné, kdyby se pan "PH" pochlubil jak má on scripty bez chyb. Přiznávám, že výše jmenovanou chybu jsem na webu měl, ale ihned poté co jsem se o ní dozvěděl jsem ji opravil. Takže nyní si klidně všichni zkousejte http://www.cesa.cz/default.asp?ID=3k a chybu už neuvidíte.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 20.6.2000 11:17:00

Myslim, ze pan PH se priznal, ze ASP nikdy nevidel(?) :o))

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Kopp

Datum vložení: 20.6.2000 11:21:00

Ale v programovani se asi vyzna, neboť o sobě tvrdí byť nepřímo, že je profesional a je naprosto neomylný

Avatar

Autor komentáře: ph

Datum vložení: 20.6.2000 11:38:00

ok ok ok, netusil jsem, co svym postouchnutim zpusobim, takze se vsem "postizenym" omlouvam. Nechapu sice jak muze dobre napsana aplikace shodit server a vzit s sebou data, nechapu, ze nemate zakladni povedomost o psani web aplikaci, a tak dal, ale nejak nemam naladu diskutovat. Zase jsem se jednou vratil do Cech a opet (po kolikate uz?) je mi z toho zle. pro autora: LM je hezkej adresar :) a trojka tak hezky k webum sedi :). pluralite nazoru nezdar, zdar vsem guruum, o nas Intervale :)) p.s. samozrejme doufam, ze "Přeji si dostávat příspěvky elektronickou poštou" prestane fungovat, kdyz, ja blbec, odskrtnu checkbox. ph.

Avatar

Autor komentáře: Jirka Lahvicka

Datum vložení: 20.6.2000 12:02:00

Na serveru zpravidla nebezi jedna aplikace, ale treba nekolik desitek, takze shodit ho muze kterakoliv z nich. Pokud odseknete proud v okamziku zapisu na harddisk, data se proste vetsinou pokazi a pokud nemate zalohu, dopadnete v nejhorsim pripade treba jako email.cz :-).

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Kopp

Datum vložení: 20.6.2000 12:29:00

co k tomu dodat? bille udelej komponetu AdGenius a my si ji vsichni naistalujeme a bude genialni a nebudem "amateri" BTW: kdo nic nedělá nic nezkazí (a taky nedělá chyby) BTW: v kodu windowsu(ale i třeba linuxu) jsou miliony chyb. Pane PH, chcete tím říci, že tito programátoři jsou amatéři?

Avatar

Autor komentáře: Ludek Rolecek

Datum vložení: 20.6.2000 18:12:00

Nevim jestli bude mit komponenta AdGenius vyznam, protoze vsichni uzivatele maji nainstalovanou a s uspechem pouzivaji komponentu BeIdiot, ktera je navic vyvijena podstatne rychleji nez jakekoliv jine produkty, navic je zcela zdarma a vyrobce ji uzivatelum dorucuje zdarma az do domu. Existuje na vsechny operacni systemy. Proti tomu jsme proste vsichni bez sance. A jeste k tem chybam: neni to preci jenom o tom, jestli je nekdo dobry nebo spatny programator. Jde take o vyvoj technologie. Je chyba, ze jeste donedavna byly databaze omezeny tehdy nepredstavitelnou kapacitou 1GB??? Proste tehdy nikdo nevedel, ze nekdy bude neco takoveho potreba. Mozna, ze soucasne produkty jsou na tom lepe a prohlasuji o sobe, ze jsou temer donekonecna skalovatelne a tudiz vyhovi i jakymkoliv dalsim budoucim pozadavkum. Ale nikdo preci nevi, jake ty pozadavky skutecne budou. Jiste: ted mluvim mozna trochu mimo tema, ale kdyz to vezmeme konkretne: Priklad chyby, ktera dovede shodit i VELMI DOBRE napsany web: DoS, tedy Denial of Service. Byly aplikace, ktere teto "chybe" podlehly spatne napsane? Nemyslim si! Proste to byl jenom typ utoku na web, ktery predtim nikdo neznal a nikdo nikdy nezkusil, tudiz programatori netusili, ze se neco takoveho muze prihodit a tudiz v podstate NEMOHLI napsat aplikaci, ktera by takove chybe/utoku odolala. Abyste mohli osetrit nejakou chybu, MUSITE proste predtim vedet, ze takova chyba muze nastat. Je to jako s policii: taky je vzdycky az krok za zlocincem. V nasem pripade jsou "zlocinci" nasi uzivatele :-) Kdyby vsichni sedeli v base, to byste videli, jak by nam nase weby pekne behali :-)

Avatar

Autor komentáře: Ludek Rolecek

Datum vložení: 20.6.2000 18:15:00

Omlouvam se za pravopisne chyby ve svem prispevku. Byly zpusobeny novou verzi komponenty BeIdiot Pro. Jak vidite, ani ona neni bez chyb...

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Kopp

Datum vložení: 20.6.2000 18:17:00

každý děláme chyby, ale ne každý to umí přiznat

Avatar

Autor komentáře: Jan Nachtigal

Datum vložení: 30.6.2000 15:01:00

Dlouho tu nebyla takhle dlouha diskuze k clanku :-)) Zkousel jsem najit neco (nekoho), kdo by ze mne udelal profesionala v ASP. Bohuzel - lautr nic. Zustanu amaterem, ktereho to slusne zivi. A na okraj - mam nekolik pratel, kteri se obcas vraci do republiky - nekteri zustali normalni, nekteri si nevidi na spicku nosu. Je mi jich lito

Avatar

Autor komentáře: J. Krásová

Datum vložení: 1.7.2000 0:11:00

:o)) máte pravdu - "fascinuje" mě, když někdo dokáže najít tu odvahu a drzost veřejně označit kohokoliv, tedy i Vás nebo třeba mne - příp. i autora mimochodem velmi přínosných článků o ASP - za amatéra bez jakýchkoliv inteligentních důkazů ( a opravdu to nemíním rozvádět - raději ) - platí to nejen a především o programování, ale o jakékoli lidské činnosti na tomto světě (ale to už sem nepatří :o))... ) A pokud jde o chyby v jakýchkoliv programech v jakémkoliv prostředí a platformě, mohu zodpovědně prohlásit, že je to možná trochu hloupé, když se nějaká ta mrška v dobře odladěném kódu objeví, ale prostě se to nechtěně při nejlepší péči stává.... je to úplně normální a nechtěně nezaviněný úkaz, jsme jen unavení, často přepracoavaní a někdy nepozorní lidé a ne PC... podotýkám, že programuji intenzivně sedm let, zažila jsem toho opravdu hodně a že bych sakra mohla vyprávět :o) vždyť programy jsou od toho, aby nefungovaly :o)) - ovšem skutečnou hloubku tohoto poznatku dokáže pochopit jen ten "amatér", který programuje dlouho, a který dokáže prosedět mnoho hodin (až desítek hodin) nad nějakým programátorským problémem, totálně si zavaří hlavu a pak se mu někdy "možná" oříšek podaří rozlousknout :o))

Avatar

Autor komentáře: ph

Datum vložení: 1.7.2000 18:53:00

zdravim, asi jste to nejak nepochopili a jak je zvykem prevedli diskuzi nekam uplne jinam. Prvotni prispevek pouze(!) poukazoval na chybu ve skriptu, kterou proste nikdo zkuseny neudela. Z toho pramenila poznamka o amaterech (znacne nadnesena, ale svuj ucel splnila). Na druhou stranu, nikdo jiny nez amater se z clanku tohoto serveru ucit nebude. Proc taky, kdyz odborna uroven autoru neni kdovijaka a veskrze prepisuji informace z manualu (prosim, pokud budete reagovat, nereagujte na toto, o tomhle se opravdu nema smysl bavit)? Doufam, ze ma M.Kucera dostatek sebereflexe aby to uznal (moc dobre si jeho a jeho "odborne" rady (napr. v konferenci o webdesignu (obecne uznavan jako maskot teto konference) pamatuji rok, dva zpatky, stejne jako vyvoj Intervalu). Slecna (pani) Krasova sice muze programovat 7 let, ale zrejme se ji to nijak nedotklo. Jeji "nechtene nezavinene" vytvareni chyb v programu hovori za vse. Pochopitelne, ze v kazdem programu se chyby najit daji, ale to neni zadna omluva. Je to jako zaplatit za stavbu domu s tim, ze do dvou let jste bez komina a do peti let bez strechy. To je OK? Jestli ano, zkuste se s timto pristupem zivit. Preji hodne stesti.. Co se tyce inteligentnich dukazu ... jakym zpusobem si je predstavujete podat? 99% lidi tady nema zkusenosti, aby argumenty pochopili, takze jak? mejte se, petr p.s. naposledy se vsem, kterych jsem se svou kousavosti dotkl, omlouvam. Vratil jsem se k teto diskuzi jen diky chybe v programu tohoto serveru, ktery mi neustale posila e-maily o novych prispevcich, ackoliv jsem to jiz 3x odmitl.

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Kopp

Datum vložení: 3.7.2000 9:25:00

Vážený pane, ukažte nám nějakou svojí aplikaci, která chodí na sto procent, kritizujete a pak z Vás vypadne, že valstně nevíte co ASP je. Tvrdíte, že nikdo než amatér tento web číst nebude? A co tady teda děláte, když Vy jste profesionál a ve svých ASP nemáte ani jednu chybu (proč asi ? Žádné ASP jste nenapsal a kdo nic nedělá nic nezkazí). Mimochodem ten web co jste na něm našel chybu byl vystaven cca 2 dny. Pokud by jste se po webu prochazel korektním způsobem, žádnou chybu by jste neobdržel. Chybu jsem opravi ještě dříve než jsem četl Váš příspěvek v diskuzi, a věděl jsem o ní ihned po vašem pokusu nebot mi byla zaslána na mobil. Naléhám ještě jednou ukažte nám svoji "profesionalně" napsanou SVOJI ASP aplikaci(Pochybuji, že jste nějakou napsal). Jitka Krásová programuje skvělé ASP aplikace (ale to vy nemůžete posoudit). Mirek Kučera v oblasti webdesignu ví skutečně o čem mluví. O jeho kvalitách svědčí spousta webů, kde dělal design. Rád bych věděl co jste Vy dokázal. Předveďte výsledky své práce a nekritizujte stále práci ostatních.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 3.7.2000 9:32:00

Dovolil bych si podotknout, ze tato diskuse u clanku neslouzi k urazeni autoru ci prispevatelů do diskuse. Je urcena pouze pro vecne pripominky, je skoda, ze jste to nepochopil. Co se tyce vasi poznamky o konfeenci, nevzpominam, si, ze bych byl ve Webdesignu prihlasen asi rok, dva, jak pisete, pokud vim, jsem tam prihlasen cca 8-9 mesicu. Co se tyce vaseho "maskoka", kdovi, jestli to nejste vy sam, na mnoho veci mam svuj nazor a stojim si za nimi, i kdyz se vam muzou zdat jakkoli divne, ovsem, to neni muj problem. Vy si snad tvrde stojite za svym nazorem, ktery je odlisny od ostatnich a ktery prosazujete? Podle vasich pripominek zde umite jenom kritizovata to umi kazdy. Co se tyce te diskuse, vime, ze se nejde ohlasit, ackoli to slo, a pracumeme na nove verzi diskuse.

Avatar

Autor komentáře: Jan Nachtigal

Datum vložení: 3.7.2000 9:59:00

Stale se objevuje dvojice amater - profesional. Proc neporadite, kde se stat profesionalem. Microsoft CZ to nevi, kdo to vi je G-Comp...a to budu radeji amater. Pro amatery jsou podobne weby (ceske i svetove) casto jedinym zdrojem - a casto lepsim, nez zdroje Microsoftu. Pokud nekdo zacina, v zasade jinou moznost nema. A nebo ji nemel jako ja drive - ve veku kdy zacinaji jsem si vydelal na prvni kalkulacku. S "opisovanim" manualu - koneckoncu proc ne. Pokud mi nekdo "poda" manual srozumitelnejsi formou, at ho klidne opise. Kolik je profesionalu na ceske scene? Altair, ktery ma na svedomi Zive, Vltavu nebo Hyperlink je v podstate amater, Daniel Docekal ze Psa taky neni profik v pravem slova smyslu - na ktere skole ucili ASP Vas? To neni kousava poznamky - to je smrtelne vazne mysleny dotaz. JN

Avatar

Autor komentáře: Ondrej Kopp

Datum vložení: 3.7.2000 10:17:00

Ve své postatě jest člověk, který má od Microsoftu titul Microsoft Certified Professional (mimochodem mám ho z oblasti IIS) ve své podstatě také amater. Ja a vsichni ostatni redaktori Intervalu se snažíme podat čtenářům informace v přijatelnější a srozumitelnější formě než je uváděna v dokumentacích, ke kterým většinou nemají přístup. Informace pro své články čerpám z MSDN Library (poslední vydáni duben 2000). Skutečného profesionala na českém webu neznám, přesnějsí oznaceni pro Altaira, DD a další je spíše odborník. Stále mám pocit, že pan PH je něco jako bůh, všechno zná, všechno ví, kritizovat umí, ale pravděpodobně v životě ještě nic nenaprogramoval.

Avatar

Autor komentáře: J. Krásová

Datum vložení: 20.6.2000 12:08:00

no comment :o((

Avatar

Autor komentáře: J. Krásová

Datum vložení: 3.7.2000 23:28:00

Přimlouvala bych se prosím za ukončení debaty :o( Pán s podpisem ph. se omluvil, vzhledem k jisté nechtěné chybě mu chodí upozorňování na nové příspěvky. Jenom bych mu chtěla vzkázat : u mne má všechno svoje meze ! Pro mě nepochopitelným způsobem jste se navezl do autora článků a do dalších lidí, a mě se to nelíbilo a Váš přístup k tématu se mi stále nelíbí - ukázalo se, že nejsem sama. Jsem přesvědčená, že někteří čtenáři Intervalu o tom raději pomlčeli, ba možná, že jste je od programování v ASP dokonce odradil, což je velká škoda. Nestydíte se ? Na rozloučenou jeden pěkný příklad : jste muž, já jsem žena. Představte si - samozřejmě teoreticky - že bychom spolu strávili krásnou a přesladkou noc (podle Vašeho názoru). Načež já bych následně usedla k počítači a před celou veřejností bych Vás svým jednostranným a subjektivním tvrzením zostudila, že to bylo příšerné, že jako muž a milenec nestojíte za nic a pečlivě bych vyjmenovala všechny (!) důvody, proč to tvrdím. Asi by se Vám to velmi nelíbilo, protože by to ode mne bylo pěkně sprosté, a těžko byste se hájil. Opravdu si myslíte, že by Vás pak uklidnilo, kdybych se Vám následně pětkrát omluvila ? Myslím, že ne - před ostatními byste měl z ostudy kabát, a byl byste zelený vzteky. Neakceptuji ani jediný z argumentů, který jste tu dnes zanechal. Vaší galantní omluvu přijímám a s diskuzí definitivně končím, neboť mám za to, že v diskuzi k chybám v programu jsem již řekla vše.

Avatar

Autor komentáře: mck

Datum vložení: 26.2.2001 10:10:56

Nestiham sa cudovat co za diskusia to tu je.... Je sice starsieho data, ale neda mi na nu nereagovat. Dnes, viac ako pol roka po vyjdeni tohoto clanku, si dovolom tvrdit, ze skutocne to vyzera ako keby na Intervale pisali "amateri pre amaterov". Mam spraveny screenshot z dneska rana, ked Interval hlasil chybu, miesto toho aby sa nacitala defaultna stranka, alebo aspon sa ukazala pekne nadesignovana chybova stranka s logom Intervalu a s ospravedlnenim ze vsetko bude onedlho fungovat ako ma.... Neverim tomu ze existuje aplikacia bez chyby, ale kazdy, a nemusi to byt profesional, musi uznat ze existuje pomerne jednodocha cesta ako to docielit. No sorry, ale web ktory tieto techniky popisuje vo svojich clankoch a sam ich nedorzuje je podla mna skutocne neprofesionalny. Ja viem ze nikto uceny z neba nespadol ale toto je fakt trosku moc, a tato diskusia s verejnym ukamenovanim tajomneho profesionala "ph" je toho dokazom. Pretoze keby reagovali popudivo navstevnici webu, ktorim sa tu paci (nepochybujem o tom ze pre urcitu skupinu zaujemcov o asp zaujmavy tento web je), tak sa necudujem. Ale ze popudivo reaguju spoluautori ci sefredaktor... no to je sila! Pani z Intervalu, mali by ste skor spravit napravu u Vas, ako plytvat energiou na obhajobu neohajitelneho. Prajem viac tolerantnosti a aj posun k tomu profesionalizmu. Podla mna Vam tam este kusok chyba.

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kucera

Datum vložení: 26.2.2001 10:17:17

Dobry den,

pri pridavani novych veci a sluzeb na Interval.cz se pochopitelne nejaka chybicka objevi. Neni to zase kolikrat, aby se musela vytvaret nejaka specialni stranka o tom, ze k doslo chybe. Ostatne - to, ze o takovych technikach piseme, nas urcite nezavazuje k tomu, abychom je museli apriori pouzivat :o)

Avatar

Autor komentáře: mck

Datum vložení: 26.2.2001 10:24:01

No a to je presne o tom, co vam chyba k tomu profesionalizmu. Takze kludne svojim tempom dalej, takto tam nepridete. Napriklad dalsi postreh: Checkbox "informovat mě emailem o nových příspěvcích k tomuto článku" som odskrkol, aby mi od vas nechodili mejly, a aj tak chodia.... To je fakt sila (a ked to prezeniem tak obtazovanie).

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kucera

Datum vložení: 27.2.2001 12:01:02

Ty emaily nam pri startu diskusi diskusi fungovaly, tak jak mely, nicmene, asi doslo k "rosade" s jednotlivymi verzemi souboru :( Koukneme na to a opravime to.

Za problemy se vam omlouvam

Miroslav Kucera

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kucera

Datum vložení: 27.2.2001 12:01:22

Ty emaily nam pri startu diskusi diskusi fungovaly, tak jak mely, nicmene, asi doslo k "rosade" s jednotlivymi verzemi souboru :( Koukneme na to a opravime to.

Za problemy se vam omlouvam

Miroslav Kucera

Avatar

Autor komentáře: Ondřej Kopp

Datum vložení: 26.2.2001 10:31:44

Při přidávání nové funkce do redakčního systému Interval.cz jsem přehlédl jednu maličnost a chybny script jsem odeslal na server. Ke vší smůle mi spadnul dial-up a než jsem se dokazál znovu připojit a chybku opravit se bohužel našlo několik čtenářů, kteří se díky této chybě nemohli dostat na stránky Intervalu.

Avatar

Autor komentáře: Petr Klíma

Datum vložení: 5.1.2006 16:07:38

The original message was received at Thu, 5 Jan 2006 14:16:34 +0100 (MET) from av.isp.contactel.cz [212.65.193.175] Jsem na těchto stránkách poprvé a proto, prosím omluvte, jestli jsem zde špatně. Resp.mi poraďte kam se obrátit o radu. Díky Petr Klíma ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <tenet@mymail.cz> (reason: can't create (user) output file) ----- Transcript of session follows ----- procmail: Quota exceeded while writing "/mail/res/c/x/tenet@mymail.cz/mail/.mail" 550 5.0.0 <tenet@mymail.cz>... Can't create output Reporting-MTA: dns; res.isp.contactel.cz Received-From-MTA: DNS; av.isp.contactel.cz Arrival-Date: Thu, 5 Jan 2006 14:16:34 +0100 (MET) Final-Recipient: RFC822; tenet@mymail.cz Action: failed Status: 5.3.0 Diagnostic-Code: X-Unix; 73 Last-Attempt-Date: Thu, 5 Jan 2006 14:16:35 +0100 (MET)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz