Starší komentáře ke článku: penzionkrasne.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: ToM

Datum vložení: 27.1.2006 6:28:41

No, design nic moc, hlavne ty tlacitka nahore jsou dost velky a otresny, prijde mi to preplacane. Prvni stranka nevalidni, chybi ukoncovaci tag odstavce, ale je mozne ze je chyba jinde, dal jsem to nezkoumal. Nahodne jsem vybral jinou stranku ta uz validni byla. Jinak panove jste docela blazni s tema "miniaturama" obrazku. Vite co je to komprese?? Obrazky o velikost 650Kb nemaji na webu co delat, ani jako velke nahledy. Dal jsem se nedival, protoze me docela znechucovalo stale nacitani leveho panelu a obrazku k fotogalerii.

Avatar

Autor komentáře: zelgaris

Datum vložení: 27.1.2006 11:20:24

[+] Docela se mi libi pouzite barvy. Nicmene uz ne celkovy layout. Osobne mi prijde hodne nudny a nezajimavy, nicim me nezaujal. [-] Logo (banner) by mel slouzit jako odkaz na uvodni stranku. [-] Staticky title na vsech strankach. [-] Neseznamova navigace. [-] Pismo pravdepodobne v absolutnich hodnotach, protoze nejde zvetsovat v IE. [-] Obrazky zmensovane pomoci prohlizece, no to je prasarna nad prasarny imho. Od toho nam slouzi nahledy. Jeden soubor navic, spousta spokojenych uzivatelu. Ve fotogalerii je doba nacitani otresna. Bude toho urcite po dukladnem prohledani vic...

Avatar

Autor komentáře: petr

Datum vložení: 27.1.2006 11:36:10

Zelgaris: NEJSEM AUTOR!!! Nevim proc jako minus davate "neseznamovou navigaci". To ze je to v soucasnosti trendem, neznamena ze automaticky "neseznamova navigace" = spatna navigace! V tomto pripade si myslim ze tohle neni problem techto stranek. Autorovi: Jinak logo je hezke(ta cast s tim kolibrikem), ale zbytek grafiky v hlavicce se uz tak moc nepovedl (to jak tam jsou ty smerovace) to pozadi, ty prechody jsou moc videt, asi jste mel v planu udelat to plynule, coz nevyslo, zkuste si s tim jeste pohrat -_^

Avatar

Autor komentáře: zelgaris

Datum vložení: 27.1.2006 11:42:54

Kritika se da vylozit jako subjektivni pripominky na zaklade objektivnich podkladu. Tedy objektivnim podkladem je v tomto pripade tvrzeni, ze seznamova navigace je trend, ale dulezity je fakt, ze seznamova navigace je prehlednejsi pro uzivatele (a snad i pro roboty vyhledavacu, ale nejsem si jisty). Subjektivni na me pripomince je to, ze jsem na danou vec poukazal a ze me osobne takove neseznamove navigace docela vadi. Nejake DALSI pripominky, pane? (*is arogant*) ^_^

Avatar

Autor komentáře: petr

Datum vložení: 27.1.2006 11:46:44

hmm, omlouvam se ze jsem urazil vase ego, nicmene jste napsal prispevek a nekdo Vam poskytl svuj nazor. Mel by jste to brat trochu s nadhledem a hned se nerozcilovat, kdyz s Vami nekdo nesouhlasi.

Avatar

Autor komentáře: zelgaris

Datum vložení: 27.1.2006 12:10:06

To je v dnesni dobe IN vstahovat vsechno na problemy ega? Kdybyste reagoval duchaplneji a nestavel ciste na subjektivnich vjemech a na vasi momentalni nalade, tak bych vas post samozrejme bral vazne. Nicmene, kdyz me nekdo narkne nepravem (vas pripad), tak se holt musim branit snahou ukazat, ze mam pravdu ^_^ Az mi me argumenty rozumne vyvratite, nebude pro me problemem se vam omluvit. A pokud tady mluvime/te o egu, nebyl jste to puvodne vy, kdo nebral s nadhledem neci (muj) nazor? Hezky se posloucha takove radoby kazani od cloveka, ktery ho porusi jeste drive, nez ho vyrkne ^_^

Avatar

Autor komentáře: petr

Datum vložení: 27.1.2006 12:25:20

nekteri proste vidi jen "svou" pravdu. Prosim pana Malka aby tuto vetev OT celou smazal. Dekuji.

Avatar

Autor komentáře: zelgaris

Datum vložení: 27.1.2006 12:28:10

No tak chlape... prece to neukoncite tak zbabele... Vase utocne konstatovani z vas dela jeste horsiho cloveka, nez jsem ja.

Avatar

Autor komentáře: petr

Datum vložení: 27.1.2006 12:36:58

tedy opet k te navigaci: proc je prehlednejsi? kdyz ji (takto) vytvorite, bude vypadat stejne a navic bude akorat vice kodu v html a css.

Avatar

Autor komentáře: Timy

Datum vložení: 27.1.2006 12:47:30

Tak nepoužívejte ani značku <body>, ta je taky vlastně k ničemu :-) Jinak ještě k Vašemu "tématu": řekl bych, že jde taky trochu o tu sémantiku anebo například zobrazení bez stylů či textové prohlížeče.

Avatar

Autor komentáře: zelgaris

Datum vložení: 27.1.2006 12:51:36

Ono totiz existuji lidi, kteri nemohou css pouzivat, pripadne je pouzivaji pozmenene kvuli nejakemu svemu handicapu. Normalnimu zdravemu cloveku s bezvadne fungujicim novejsim softwarem to muze byt ukradene. Cloveku, co pouziva ctecku to ukradene asi nebude. Seznam oddeluje odkazy v navigaci lepe nez nejaka ta mezera (nedej boze pevna mezera, kterou dotycny zde pouziva). Seznamova navigace ma taktez jakous strukturu, kterou bezseznamova postrada. Odkazum volne pohozenym (v tomhle pripade ne volne, viz pouzite tvrde mezery) na radku se imho neda rikat navigace. Nechtel bych videt navigaci pomoci vnorenych seznamu (logicky strukturovanych) prevedenou do takoveho radkoveho modelu... ono by to asi bylo neproveditelne. Argumentovat slovy "bude akorat vice kodu v html" to byste rovnou mohl rict, proc psat nejakou tu doctype deklaraci, kdyz to prohlizece sezerou i bez ni. Tedy kdyz to shrnu... Stale tam vidim tu prehlednost, strukturu, pristupnost. Za relativni minus povazujme, ze "to zabira vic kodu".

Avatar

Autor komentáře: petr

Datum vložení: 27.1.2006 13:15:37

jeste posledni "proc psat nejakou tu doctype deklaraci, kdyz to prohlizece sezerou i bez ni. " tohlw jste myslel jako vtip, ze?

Avatar

Autor komentáře: Timy

Datum vložení: 27.1.2006 13:18:05

[i]"tohlw jste myslel jako vtip, ze?"[/i] Tak zelgaris to asi jako ironii myslel, ale já s tím například souhlasím. Pokud DOCTYPE nepřepíná režimy, je úplně na nic.

Avatar

Autor komentáře: zelgaris

Datum vložení: 27.1.2006 13:21:32

Pokud jste si nevsimnul, tak to byla ironicka poznamka na vase: [i]bude vypadat stejne a navic bude akorat vice kodu v html a css.[/i]. Nehlede na to, ze nejsem sam s takto zvracenym smyslem pro humor... cituji Timyho reakci: [i]Tak nepoužívejte ani značku <body>, ta je taky vlastně k ničemu :-) [/i]

Avatar

Autor komentáře: petr

Datum vložení: 27.1.2006 12:37:54

hovorit o spatnem cloveku? neznate me, nevite co delam, cim se zivim a presto jsem pro Vas spatnej clovek? ^_^ *musim se smat*

Avatar

Autor komentáře: zelgaris

Datum vložení: 27.1.2006 12:55:41

Dobre, tak jeste jednou... proc se chovate jako typicky priklad cloveka, kteremu nevysla jeho uboha utocna poznamka? Neumite vest diskuzi na urovni... zadne argumenty, bohapuste kafrani bez jakehokoliv rozumneho zakladu. Takhle vas vidim ja a z toho usuzuju, ze jste v tomto ohledu horsi clovek, nez ja... a respektuje muj nazor, kdyz jste se tim sam tak ohanel. Nebo si na to vase kazanicko uz nevzpominate? A proboha, kdyz uz pouzivate zazite UO hvezdickove emoty, tak aspon spravne... takhle jste k smichu akorat vy.

Avatar

Autor komentáře: petr

Datum vložení: 27.1.2006 12:58:03

*smile* Fakt se musim smat vasemu prispevku a utoku na mou osobu. Prosim pana Malka aby to smazal. Je to cele OT.

Avatar

Autor komentáře: Timy

Datum vložení: 27.1.2006 12:17:44

- neklikací logo (mělo by být odkazem na hlavní stránku) - zmenšil bych písmo u aktualit - nepodtrhávejte nic, co není odkazem - za čárkou se dělá mezera (viz titulek třeba) - spíš než nedělitelné mezery používejte v tom menu například padding. Mimoto si nemyslím, že by ty odkazy musely být ve <strong> - <p> </p> tento zápis také není úplně ideální

Avatar

Autor komentáře: Tom

Datum vložení: 27.1.2006 14:41:49

Nebudu opakovat spravnou kritiku, kterou napsal zelgaris a Timy. Jen bych pridal poznamku k mapam. Pokud vim tak skoro vsechny mapy podlehaji licencnim ujednanim, a rekl bych ze krome odkazu na atlas, by se zadna z uvedenych map nemela na webu vyskytovat (jedine pokud ma autor webu souhlas spolecnosti).

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz