Starší komentáře ke článku: poki.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: komentator

Datum vložení: 9.8.2004 0:26:50

... naozaj sa mi tu zopar veci zapacilo ...
... aj ked neviem ci takato forma prezentacie je vhodna pre predajcu nabytku ale budiz ... flash by som skor pouzil na propagaciu cokoladovej tycinky pre deti ... ale to je zas o niecom inom ako webdesigne ...
... mam mozno len paranoiu, ale sipky su uz naozaj vsade ... nedalo sa vymysliet nico originalne? ...
... vec co ma nahnevala je ze pri kazdom prejdeni mysou po odkaze sa mi odpojilo radio ... ale to tiez je ina tema ...
... mozno by som dal trosku zivsie pozadie stranky ... asi ani nejake jednoduche texturovane pozadie by tomu neublizilo ...
... mam pocit ze je tam vela divokych farieb ..
... neviem to presne pomenovat ale na firmu predavajucu nabytok by som volil nieco decentnejsie ... je to prilis tmave ... nikto nechce mat doma tmu ...
mozno by to vyriesilo to svetlo modre pozadie ...
... a texty maju jednoznacne vela farieb ... biely nadpis v oranzovom poli nema zmysel ...
... a mam taky pocit, ze tam kde sa mi zobrazili si ich mat nechcel ...

vela stastia

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 9.8.2004 0:32:23

Dekuju za první ohlas a prani v zaveru zpravy. Souhlasim, na barvach chce jeste zapracovat a dekuju za tip.

Dobrou noc

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 9.8.2004 0:29:03

Dobrý den,
na první pohled co člověka zaujme je navigační flashová animce(menu).Je topěkné, a docela zajímavé, ale raději je lepší mít na stránkách jedno menu, než 2 stejné menu, v jiném provedení.
Hlavní menu na stránkách, pro přepínání sekcí je poněkud malé a nevýrazné. Menu na pravo a styl grafiky se mi líbí.
Stránky jsou založené na CSS, což je dobře. Jenom mi malinko chybí XHTML. Jak jsem zběžně prohlídl kód, měl by bít vlidní. Jenom byste mohli dávat rozměry a podobné věci u obrázků do stylu.
Design a provedení: 8/10
Zdroj: 8-9/10

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 9.8.2004 0:42:14

Dekuju za ohlas a tip pro vylepseni.

K menu: Ne kazdy ma instalovany Flash a bohuzel fulltextove vyhledavace by strankou neprosli... Cilem bylo mit tam Flash a optimalizovat pro vyhledavace. Varianta z dalsim vstupem (flash - neflash) me nenadchla a tak doslo k dvema menu.... Horni menu je jen malym voditkem a hlavni navigace by mela spocivat ve stridavem klikani na Falsh a horni panel na podstrankach... Jeste nad tim budu premyslet. Dik

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 9.8.2004 0:48:19

jj, dobré by bylo udělat na hlavní stránce nějaký dobrý kompromis.
Aby obojí bylo dobře vydět, a aby to ladilo a aby to bylo pěkné.

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 9.8.2004 0:49:45

tady to se mi strašně líbí, koukněte na to, je to fakt pěkné, je tam flash i html: <a href='http://www.fg.cz/' target='_blank'>http://www.fg.cz/</a>

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 9.8.2004 1:07:22

cetls uvodni komentar?

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 9.8.2004 15:49:53

u tebe nebo na fg.cz ??

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 9.8.2004 15:56:36

uvodni slovo od Plavacka

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 9.8.2004 16:52:35

ještě ne, mmnt.

Avatar

Autor komentáře: komentator

Datum vložení: 9.8.2004 0:51:10

... hmmm ... a co by tam tak asi ten google robot nasiel? ....
... vies, co? .... ma napadlo .. ak tam chces mat ten flash tak by som tych panacikov vlozil do realneho bytu .. chcelo by to trosku roboty aby to vyzeralo 3d ale zvladnut by sa to dalo s dobrym obrazkom .. to by ludi dostalo ... cielom stranky nesmie byt zaujat webdesignerov ale predat realny nabytok ... o google robotoch a jemu podobnych je kvalitne info tam kde by si to nehladal a to na portaloch zaoberajucimi sa predajom porna cez internet ... najdi si nejaky, precitaj nejake typy a nieco pouzi ... ti chlapci sa do toho aj na moje prekvapenie celkom vyznaju ...

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 9.8.2004 1:06:40

nerozumim poznamce 'co by tam google nasel'... myslim si, ze tam jsou i informace, ktere mohou neznalemu veci objasnit... stranku uz nastesti google zaregistroval a postupne se dostava dopredu po vyhledani zadanych klicovych slov...

na kazdem webu je co zlepsovat... tento vznikal 1 mesic a je stale ve vyvoji... verim, ze po pridani dalsich ilustracnich obrazku uspokoji zakazniky...

Avatar

Autor komentáře: Zdenekold

Datum vložení: 9.8.2004 10:17:08

Zajímal by mě důvod, proč dávat velikost obrázku do externího stylu.

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 10.8.2004 18:09:50

jsem neřekl do externího, ale proč psát velikost obrázku takto: width="XXX" height="XX" když to jde takto: style="width:xx; height:xx;".
Ale jde o to, jakou možnost si vyberete, já radši využívám styly.

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 10.8.2004 18:59:38

a neni tento zapis zbytecne delsi?

Avatar

Autor komentáře: zdenekold

Datum vložení: 10.8.2004 21:58:57

vy sice radši využíváte styly, ale já jsem jaksi automaticky předpokládal styly externí, protože se snad shodneme, že jsou lepší a není dobré moc míchat dohromady dva různé typy.

Avatar

Autor komentáře: Bochi

Datum vložení: 10.8.2004 0:07:09

"Jak jsem zběžně prohlídl kód, měl by bít vlidní."

Obdivuji vase schopnosti, ja se vzdy radeji spolehnu na sluzby w3c validatoru, muj zbezny pohled neni na tento ucel prilis spolehlivy. ;-)

Avatar

Autor komentáře: Hanes

Datum vložení: 12.8.2004 14:16:19

Tak nevím, jestli jsi myslel že kód by měl být validní nebo vlídný:-))

Avatar

Autor komentáře: komentator

Datum vložení: 9.8.2004 0:34:22

... neviem ci ste si to vsimli ale tieto 2d stranky nejak moc doveru nevzbudzuju ... trendy idu smerom > viac fotoshopu > jednoduchost ale nie hranata ... lahke farebne prechody a ucelenost celeho webu je majstrovstvo ..
... aj ked si to riesil flashom ale vlastne ta cast ktora by mala v podstate zaujat je mierne podpriemerna ... na taku animaciu zakaznika nenachytas ... chod sa kuknut do ikei .... podstatne je aby zakaznik nasiel to co hlada a nasiel to rychlo a intuitivne ... animacia ho nezaujima ...
.. dobry vytvor ale zle pouzity ...

Avatar

Autor komentáře: Víťa Z.

Datum vložení: 9.8.2004 1:19:21

Musím nesouhlasit!
Mě nikdy flash moc nebere, ale na těchto stránkách mě celkem zaujal a nápad s "flashovou klikací mapou se mi líbí. I to, že nechybí textová navigace.
Co se mi, ale naopak vadí:
Nejde kliknout na psa, tím si autor u mě (pejskaře) moc nešplhl :-)))
Ale teď vážně:
Postrádám víc textových informací u jednotlivých výrobků např. sedacích souprav a nelíbí se mi taky ta vyskakovací okna.
Na stránce Žaluzie <a href='http://poki.cz/okna/?s=zaluzie' target='_blank'>http://poki.cz/okna/?s=zaluzie</a> by se myslím ve větě "Posuďte samy:" mohlo psát měkké i, nebo hodláte oslovovat jen ženy?
Celkově stránky pokládám za vydařené a určitě patří k tomu lepšímu z poslední doby v této kritice.

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 9.8.2004 8:07:53

Děkuju za nazor a upozornění. Hrubku jsem opravil.

Avatar

Autor komentáře: kermitt

Datum vložení: 9.8.2004 10:30:09

Hodně povedené... Myslím, že by se ale hodilo XHTML.
Celkem bych dal 8,5/10

Avatar

Autor komentáře: Radon

Datum vložení: 9.8.2004 11:55:48

Pokud nastavím v prohlížeči Mozilla Firefox/0.9.2 šířku okna menší než 640 bodů, <B>mizí levá část v nenávratnu</B> a nelze se k ní dostat ani vodorovnám posuvníkem okna prohlížeče. Mozilla 1.6 dělá to samé. Já jsem řešil podobný problém v předcházející verzi Firefoxu na svých stránkách. Po instalaci verze Firefox/0.9.2 se to u mě vyřešilo, na těchto stránkách však ne. Řešili jste někdo podobný problém?

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 9.8.2004 13:51:24

Postačí nastavit pro BODY v CSS definici min-width: 760px; (nebo jiný rozměr, to je fuk)

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 9.8.2004 14:05:59

Dekuju za upozorneni. Uz je to opravene :-))

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 9.8.2004 14:25:21

Tak jinak.. problem je trochu slozitejsi nez jsem cekal.. Leve menu neni videt pri zmenseni pod 630px.. Budu o tom premyslet a zatim doufat, ze pokud na to nekdo chce kouknout, tak si okno roztahne :-))

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 9.8.2004 14:42:09

Problém je v definici bloku #obalovaci, který je kdovíproč pozicován záhadně absolutně. Je to úplně zbytečné, změňte definici takto a bude to v pořádku:

body {
min-width: 642px;
text-align: center; /* pro IE, zarovnání na střed*/
}

#obalovaci {
width: 642px;
margin: 0 auto; /* zarovnání na střed*/
text-align: left;
}

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 9.8.2004 15:15:32

V jednoduchosti je krasa. Radu jsem pouzil. Dik!

Avatar

Autor komentáře: Kopcik

Datum vložení: 9.8.2004 14:43:22

Nejprve bych chtel strance poprat rovnez mnoho uspechu, jako nekteri kolegove predemnou. Na strance me zarazila pouze jedna vec a tou bylo menu ve Flashi. Na testovani www stranek mam ciste nainstalovane PC bez ruznych dodatku (prehravacu) a dulezite podotknout je pouze s 56K modemem. Zpocatku jsem netusil co se zobrazi v centru stranky. Po delsim cekani (za normalnich okolnosti bych asi preklikl jinam, nez cekal co se bude dit), ktere me nebavilo a asi az po jene minute se mi zobrazilo, zda chci nainstalovat Flash prehravac.

Jinak stranku hodnotim 1* (to krat je hvezdicka)

Slusna prace. Vit

Avatar

Autor komentáře: Kajman

Datum vložení: 9.8.2004 15:02:33

Stranky se mi libi. Barvicky, co cloveku zveselni den. Urcite by me neodradily od nakupu a rekl bych, ze nadchnou i ostatni, kteri jsou take krapet detinsti.

Dlouhe napisy v navigaci se mi v mem prohlizeci lamou. V horni navigaci by prospely nedelitelne mezery nebo definice moznosti zalamani. V bocni navigaci by se mi vice libilo odsazeni obou rozdelenych slov (tzn. misto text-indent zkusit pouzit padding-left nebo tak neco). No, a v te horni navigaci - v pripade, ze se davaji odkazy na dalsi radek - nejak ty spodni castecne prekryvaji hornejsi odkazy. Treba je to zamer, ale cekal bych tam spis take bile mezirky.

Avatar

Autor komentáře: Kajman

Datum vložení: 9.8.2004 15:07:42

Jeste jednu vec jsem zapomnel. V css kodu me prastilo pres oci
ul li, ul li ul li, ul li ul li ul li {list-style-type: disc}
Je to neco jineho nez
ul li {list-style-type: disc}
?

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 9.8.2004 15:20:16

Podle me to neco jineho je.. kdyz zadam jen ul li tak se to tyka jen odrazek prvni urovne a dalsi se nemeni.. mozna jde jen o me chybne testovani.. vyzkousejte to :-))

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 9.8.2004 15:22:30

Ale, ale, páni kritici, asi byste měli zalistovat v dokumentaci a osvěžit si základní pojmy, kupříkladu dědičnost a kaskáda :)

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 9.8.2004 15:25:05

byla to chyba.. uz ani nevim, jak jsem na ul li ul li, ul li ul li ul li prisel :-)) dekuju za korekturu.

Avatar

Autor komentáře: Adam

Datum vložení: 9.8.2004 22:11:41

treba kvuli mozille/firefoxu...

tam je standardne list-style type pro ul prvni urovne disc, druhe circle

ul, ul li ul {list-style-type: disc;}

zmeni prvni i druhou uroven na disc

Avatar

Autor komentáře: Adam

Datum vložení: 9.8.2004 22:33:21

jeje.. :) ke glob. zmene staci

ul {list-style-type: disc; }

Avatar

Autor komentáře: Kajman

Datum vložení: 10.8.2004 11:15:00

Mozna jsem to nevysvetlit zrovna rozumne. Pokud chcete nahlednout na to, co jsem mel na mysli, zkuste si stranku otevrit v mozille a dat treba parkrat ctrl + (ja nemusim... mam proste jine pismo).
Nelamani horni navigace by se dalo nastavit asi nejlepe nedelitelnymi mezerami.
napr. Okna a žaluzie

Stejne odsazeni v bocni navigaci by se dalo docilit diky
.navi p, .navi a {padding-left 20px;}
naukor
.navi p, .navi a {text-indent: 20px;}

Avatar

Autor komentáře: Kajman

Datum vložení: 10.8.2004 11:16:22

napr. Okna&nbsp;a&nbsp;žaluzie

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 10.8.2004 11:46:56

Mozilla je mi znama tim, ze velikost textu u ni neovlivnim, takze kazdy kdo si zvetsuje pismenka (v Mozzile) to bude mit rozhozene... pevne mezery nevidim jako rozumne reseni.. Mam pro vas tip: pokud potrebujete zvetsovat text, poridte si Operu, ktera vam zvetsi vsechno - text i grafiku a nebo si zmensete rozliseni...

text-indent nebo padding-left: je to vec nazoru. Prave proto, ze IE interpretuje jinak sirku nez je standard css, jevi se mi uzitecnejsi pouziit indent nez padding. (o text-indent zde - <a href='http://www.jakpsatweb.cz/css/text-indent.html)' target='_blank'>http://www.jakpsatweb.cz/css/text-indent.html)</a>

dekuju za pripominky

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 10.8.2004 12:17:04

Zkuste <a href='http://interval.cz/clanek.asp?article=3503' target='_blank'>http://interval.cz/clanek.asp?article=3503</a> - některé věci se dají vyřešit ;-)

Avatar

Autor komentáře: Kajman

Datum vložení: 10.8.2004 12:39:23

Muzete to cele obalit, tam definovat sirku a vevnitr si uz nastavovat okraje dle libost. A to lamani odkazu v mem pripade neni tim, ze bych si daval nejake velke pismo... proste mam na linuxu jiny font nez Vy na windows. Popravde recene, mne je to suma fuk, klidne si to takhle nechte :-)

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 10.8.2004 15:34:39

Dik za upozorneni, navod jak chybu odstranit a cas straveny testovanim.

Avatar

Autor komentáře: Raven

Datum vložení: 10.8.2004 15:52:29

Pro začátek snad jen, že je to vskutku dobře odvedená práce. Velice mě nadchla ta flashová klikací mapa, myslím, že kdybych něco v tomhle oboru chtěl, tak bych šel k vám. ;) ale nebudu se tu rozepisovat, to už udělali jiní, já mám jen dotaz na pana Swarzu a kermitta.

Pánové, proč je podle vás lepší xhtml? Jakou výhodu v danné situaci přináší? Jakou výhou má xhtml obecně? Silně pochybuji, že mi dokážete odpovědět na tyto otázky. A dělat web v xhtml jen proto aby v xhtml byl to dle mě němá žádný smysl.
Já sice třeba dělám web v xhtml, ale sám nevím proč. Ale pokud někde vidím kvalitní html, které je dobře formátováno, tak nedělám rozdíl mezi html a xhtml. Ale vy jste asi profesionálové, tak víte jaký to má význam a přínosy, že? Jsem si jistý, že váš důvod není "být IN", že? ;)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 10.8.2004 15:55:59

Klid prosím, ano? Další filozofické přenice o XHTML a debaty o personálních kvalitách přispěvatelů budu mazat ;-)

Avatar

Autor komentáře: Aleš Kouřil

Datum vložení: 10.8.2004 16:16:45

Demokracie :o)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 10.8.2004 17:19:18

Kde? Až ji najdete, dejte vědět, před čím se mít na pozoru. Demokratické vedení v případě magazínů už selhalo tolikrát, kolikrát se zkusilo v praxi. Takže já jsem za osvícený absolutismus šéfredaktora ;-)

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 11.8.2004 0:53:24

Já Vám ten absolutismus schvaluju. Cenzura musí být :o) Ale ne na názory nevědoucích, ale na nevhodné komentáře (nadávky atd.)...

Avatar

Autor komentáře: Aleš Kouřil

Datum vložení: 11.8.2004 1:00:01

Nějak jsem vynechal jméno a příjmení... To je tak, když si někdo maže cookies...

Avatar

Autor komentáře: Raven

Datum vložení: 10.8.2004 20:50:48

Pane Málek vy jste mě asi nepochopil. Já tu nechci rozebírat přednosti xthml. Nic takového jsem v úmyslu neměl, poukazuji jen na absolutní nesmysl toho, co pan Swarza neustále říká. Jeho přítomnost zde je dle mě akorát špiněním databáze do které se ukládají příspěvky, jelikož jsem od něj ještě neviděl ani jednu rozumnou kritiku.

Avatar

Autor komentáře: Swarca

Datum vložení: 10.8.2004 18:07:49

rýpejte si, rýpejte, ale klidně vám to zkráceně vysvětlím.

Nejnovější verze HTML je 4.01, která by se už neměla nivelizovat, protože v nástupu je XHTML. XHTML je vlastně kompromis mezi HTML a XML. Podle W3C je to novodobý standard internetových stránek. Kdyby to netvrdily nepoužívám ho. W3C plánuje, že by XHTML používali všechny stránky za několik let. Teď už dost stránek na internetu používá XHTML. Nevím jestli jsem to dobře vysvětlil, ale to se dozvíme na vašich odpověích. Jo mimochodem, W3C zž vydává nové XHTML 2.0.

Avatar

Autor komentáře: Raven

Datum vložení: 10.8.2004 21:05:02

Pane Swarza vy jste absolutně mimo, ale na přání pana Málka nebudu toto téma rozebírat. Snad vám jen doporučím naučit se anglicky a číst trochu více. ;) A mimochodem ptal jsem se Vás na výhody XHTML, ale zatím jsem žádné neslyšel. Jen pár dobře nazpaměť naučených blábolů.
A mimochodem řeknete mi, co přineslo XHTML nového, co HTML nemělo? O ničem nevím a vše, co se dá dělat v XHTML se dá i v HTML. Takže nevidím problém psát semanticky správné stránky se správnými tagy i v HTML.
A nejspíše vám ušlo, že jsem říkal, že sám používám XHTML 1.1. To ovšem neznamená, že stránky v HTML, které mají správný kód jsou špatné. Nejsou totiž ničim horší.
Jo a ještě jeden dodatek, XHTML opravdu není kompromis mezi HTML a XML. Tato domněnka poukazuje jen na vaši neznalost.
A mimochodem pane Swarza jestli máte komplex z toho, že je vám "pouhých" 15 let, tak vězte, že mně je 16, ale narozdíl od vás se nemám potřebu předvádět jaký to jsem majstr, protože nejsem.
Zároveň prosím pana Málka aby nemazal tento příspěvek, protože to by mohl smazat půlku příspěvků tady v kritice. A navíc tohle má aspoň hlavu a patu a když jsem to psal, tak jsem přemýšlel. O čemž se dá u některých osob pochybovat.

Avatar

Autor komentáře: zdenekold

Datum vložení: 10.8.2004 21:55:27

Ravene s Tvým příspěvkem absolutně souhlasím a podobnou otázku jsem vznesl asi dvě kritiky zpět, bohužel taktéž bez vysvětlení. Přitom to považuji za dost zásadní, protože je to oblíbená věta u řady jinak celkem solidních webů a mě to již připadá jako klišé. A dobrá kritika by měla být vystavena na nějakých rozumných argumentech. Třeba rámce - jasné, víme proč ne, taktéž tabulky, víme kde je zádrhel. Takže si myslím, že pan šéfredaktor by jako tedy osvícený k tomu mohl zaujmout třeba i svůj postoj.

Avatar

Autor komentáře: Přemysl Žák

Datum vložení: 10.8.2004 19:42:06

Zdravím všechny,

sem tam si pročítávám kritiku stránek tady na intervalu. Nikdy jsem ale žádný příspěvek do těchto diskuzí nenapsal. Trochu se o tvorbu webů zajímám, a tak mě zaráží některé nesmysly komentujících.

Pane Swarca, prosím Vás, dovolte mi, abych Vás vyvedl z omylu. XHTML není
žádný kompromis mezi HTML a XML. <B>Stránka XHML je XML</B> dokument se všemi jeho specifiky. Kdybyste si o tom něco přečetl, tak to něco víte a nemusíte zahlcovat komentáře nesmysly. Nikoho nebaví číst Vaše
příspěvky viz "design 5/10, kód 4/10". Tohle není hodnocení webu, ale kritika. Nevíte-li, jaký je mezi tím rozdíl, nepište sem, prosím. Nic proti Vám nemám, ale opravdu je někdy dobré zamyslet se, předtím než něco napíšete.

Proč mi to vadí? Když se sem budou psát takto *hodnotné* příspěvky, ztratí kritika webu úroveň, což bude mít za následek, že sem nebudou chodit lidé, kteří webdesignu OPRAVDU rozumí (třeba Plaváček) a mají (narozdíl od Vás, pane Swarca) co říct. Chtěl bych v nejbližší době dát svůj web také ke kritice, ale úroveň některých komentujících mě celkem zaráží. A je mi to líto - proto sem píšu.

Také mám pocit, že někteří lidé si tu léčí nějaké své komplexy a kritika webu je to poslední, co je zajímá ...

Omlouvám se panu Málkovi za OT, nicméně doufám, že jsem mu aspoň trochu přiblížil, jak to tu vidím. Ikdyž je to názor jednoho bezvýznamného čtenáře, možná by ho to přesto mohlo (mělo) jako šéfredaktora zajímat ...

Děkuji

Přemysl Žák

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 10.8.2004 19:54:50

Řekl bych, že jsem již dostatečně prokázal, že mně názory jednotlivých čtenářů zajímají. Ostatně, jmenujte mi šéfredaktora, který je vůbec ochoten se čtenáři diskutovat... Nicméně, z Vašeho příspěvku mi není jasné, co po mně vlastně chcete, když celou dobu promlouváte do svědomí ostatních přispěvatelů ;-)

Avatar

Autor komentáře: Přemysl Žák

Datum vložení: 10.8.2004 20:15:38

Já jsem nenapsal, že po Vás něco chci :-) Jenom mě zajímá, jestli si uvědomujete, že pokud sem budou psát patnáctiletí puberťáci kraviny, tak to za chvíli bude o ničem, stejně tak, jako je (z podobného důvodu) o ničem většina komentářů třebas na Lupě. Samozřejmě vím, že proti tomu těžko něco uděláte. Ještě jednou se Vám omlouvám - toho, že diskutujete se čtenáři, si velmi vážím.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 10.8.2004 20:50:44

Já si samozřejmě uvědomuji, že pokud se do diskusí budou psát hlouposti, dopadneme možná ještě hůře než Lupa - třeba jako Živě nebo CD-R server. A co proti tomu dělám? Mažu, mažu a mažu ;-)

Avatar

Autor komentáře: pALI G

Datum vložení: 10.8.2004 21:40:27

Túto otázku si kladiem keď spomínam ako táto rubrika vyzerala zhruba pred rokom a ako vyzerá teraz.

<B>60-70% príspevkov má od kritiky ma míle ďaleko.</B> (Aj tento je žiaľ jeden z nich.)

Nie je možné nejako (žial neviem ako) zabrániť takímto nežiadaným príspevkom (žeby nový typ spamu ;-) )? A zpístupniť možnosť kritozovať iba ľudom čo majú záujem pomôcť a nie iba...

Avatar

Autor komentáře: Goblich

Datum vložení: 12.8.2004 4:06:08

Ten flash je sqely! , ze zacatku jsem sice nevedel oc de, ale na me pomale lince se to docela rychle nacetlo. .. a kdyz ke me prijde ten tipek, tak nevim, jestli mam pred nim utikat, nebo rychle se odpojit..
..ta babicka je moc stara - trochu neznosti by bylo OK! Pejsek je supr!
..a to menu nahore - nebylo by lepsi to udelat taky ve flassi? je skaredy na pouzivani - aspon dela takovy dojem, ze je zastaraly..
a neni lepsi tu navigaci ve flashi mit uz zapnutou a nerusit nejakym zbytecnym tlacitkem? ..chci rict - kdo to ma hledat, nebo zjistovat, co to a jeke tlacitko to dela?
..z toho co jsem videl..

Goblich

Avatar

Autor komentáře: Cifrik C.

Datum vložení: 12.8.2004 19:55:44

Dik za pripominky.

To horni menu je zamerne textove.. viz drivejsi odpoved.

Avatar

Autor komentáře: Pin007

Datum vložení: 12.8.2004 11:31:11

... webik se mi moc libi, mozna bych jen pridal nejake realne reference, ktere by mne jako potencialniho zakaznika mohli zajimat :)

jinak co se flasiku tyce, znam weby, kde se flashem jen hemzi a jsou celkem hnus, ale tento webik to zvladnul velmi pekne

Avatar

Autor komentáře: F@ust

Datum vložení: 12.8.2004 18:25:42

jsem vděčný za každý web zarážející o píď hlouběji reformní flashovský klín do hlav konzervativní komunity xhtml coderů:-)) mám jen jednu (asi subjektivní) výtku, vadí mi stránky, které uvádí jakési menu a po kliknutí na libovolnou položku se podoba stránky i menu samotné naprosto změní, považuji to za matoucí.

Avatar

Autor komentáře: Sněhurka

Datum vložení: 13.8.2004 13:21:33

Pro všechny, kteří ještě nevěří špatnému vlivu komentátorů typu pan Swarca, jsem si dal tu práci spočítat a roztřídit příspěvky ke stránce poki.cz.
Enter
Enter
Rozdělil jsem je do kategorií:
Enter 1. Smysluplné, přínosné a informativní
Enter 2. Odpovědi na 1., které sice nic neříkají, do fóra však patří (pochvaly, děkování za předchozí kritiku...)
Enter 3. Podle pana Swarci: obsah 0/10, keci 11/10
Enter 4. Odpovědi a reakce na 3. kategorii
Enter
Enter
A zde jsou výsledky:
Enter Z celkem 61 příspěvků bylo
Enter přínosných (1.) <B>24</B>
Enter děkovných (2.) <B>9</B>
Enter přímého typu Swarca (3.) <B>5</B>
Enter odpovědí zaobírajících se 3. kategorií (4.) <B>23</B>
Enter A to mi věřte, že jsem fandil 1. a 2. kategorii!
Enter
Enter
Závěr ať si promyslí každý sám. Jednoho (možná i dva) by to ovšem mohlo odradit od příhlášení webu ke kritice i jejího sledování.
Enter
Ondra Pokorný

Avatar

Autor komentáře: Sněhurka

Datum vložení: 13.8.2004 13:23:20

Sakra, nějak jsem nepochopil ten enter v povoleném formátování příspěvku:) Inu, každý má svou premiéru...

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz