Starší komentáře ke článku: prohlizece.info

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: K

Datum vložení: 24.1.2007 14:45:09

Tenhle web asi hodně chce vydělávat, ať žije Ad-Sense

Avatar

Autor komentáře: wham

Datum vložení: 24.1.2007 15:02:36

Na první pohled se to velmi podobá takovým těm stránkám s reklamami a odkazy, co na vás vyskočí, pokud se překlepnete v názvu url nějakého světoznámého serveru.

Avatar

Autor komentáře: agon

Datum vložení: 24.1.2007 15:29:33

No obsahově je web na vysoké úrovni, ale vzhledově je na přelomu století, tedy kolem roku 2000, což se dá označit za dostatečné (4 se školy) :-D Myslím že redesing je nutnost!

Avatar

Autor komentáře: Gale

Datum vložení: 24.1.2007 16:42:24

no myslim ze redesign neni vubec nutnost. az na ty reklamy vlevo!!! je to svizne a prijemne.

Avatar

Autor komentáře: michal

Datum vložení: 24.1.2007 17:00:09

jednoznacne tie reklami su hnus a aj design je dost slaby. pobavilo ma hlavne to "studio", posoby to skutocne profesionalne ked je "webdesignerske studio" na subdomene...

Avatar

Autor komentáře: Jan Mikula

Datum vložení: 24.1.2007 18:16:41

Tak koukam ze vam nejvice vadi reklama. Je mi to lito, ale me to stoji ten web dost casu i penez a nejak se mi to vratit musi. A nejvic se klika na reklama, ktera je vlevo na hore...

Avatar

Autor komentáře: lefiath

Datum vložení: 24.1.2007 18:43:02

Těd se mi nechce nějak koukat na kód, reklamy mám naštěstí vypnuté, takže mě neobtěžují :) Web je velmi nevýrazný, že by tam bylo nějaké logo, vystihující web, nebo třeba skoro neviditelné vyhledávání. Nepraktické. Ps. Z QEX design se mi chce brečet. Zvlášť bláboly o SEO optimalizaci (když člověk neví, co to je, tak o tom nepíše). Z čeho si jsou autoři tak jistí, že 70-80% návštěvníků přichází přes vyhledávač, když je to u každého webu jiné?

Avatar

Autor komentáře: Kritik

Datum vložení: 25.1.2007 0:36:04

QEX design je opravdu velmi podivná "firma"..... Co byste čekali na stránce "Reference"? http://qex-design.prohlizece.info/reference.php -> Nikoli seznam klientů, ani prací, ale seznam použitých tehnoligií.... [b] Od někoho tak pomateného bych si asi "přehledné stránky" dělat nanechal.[/b]

Avatar

Autor komentáře: Libo

Datum vložení: 26.1.2007 12:02:18

Ano, jejich texty jsou vesměs snůškou nesmyslů a blábolů. Každý zkušený tvůrce webů by jejich texty svými argumenty rozcupoval na kousky. A už jen za takový hrubý prohřešek jako je podtrhávání něčeho co není odkaz, by si zasloužili pohlavek. Přístupnost a použitelnost jim nic neříká. Ale nejsou jediní :)

Avatar

Autor komentáře: RiZe

Datum vložení: 11.2.2007 12:23:37

A ještě krom podrtrhávání toho, co není odkazem tam mají hrubé chyby, a ještě tučně :D. ...rovněž patří výběr vhodný [b]klíčov[i]í[/i]ch slov[/b] pro danou stránku...

Avatar

Autor komentáře: miki

Datum vložení: 30.5.2007 19:27:02

Jsem rad, ze nam delaji takove skvele jmeno :(((

Avatar

Autor komentáře: VD

Datum vložení: 8.2.2007 23:18:48

ad. SEO Kdyby jen to, oni zaručují, že při použití SEO bude stránka klienta na prvních místech ve vyhledávačích. Pokud by tohle "zaručil" každý "webdesignér" tak by všech 1421 kominictví co jsou v katalogu Seznamu musely být vtěsnány na prvních deset pozic. Také mě zaujalo tvrzení o skvělém redakčním systému ve kterém garantují neexistenci žádné závažné chyby. Zajímalo by mne, co to je závažná chyba. Dále zda (student gymnázia) udělal matematický důkaz správnosti řešení nebo zda použil (a který) nástroj pro formální verifikaci. Také bych rád viděl "úplný" seznam testovacích hodnot a výstupů při testování - a to v takovém rozsahu, aby to vyloučilo existenci chyby (těžký to úkol ;-)). A určitě by se na těch stránkách daly najít další vyložené nesmysly. Jo a taky jsou super ty "ocenění" na těch stránkách o prohlížečích. Je docela zajímavé označit ikonku validátoru za ocenění. Zkrátka je to jenom dojná kráva Ad-Sense. Nic jiného. A umístění do testu tady na intervalu je jenom pokus o bezplatnou reklamu a zobrazení této reklamy.

Avatar

Autor komentáře: Kibic

Datum vložení: 11.2.2007 17:29:30

K: ...dojná kráva na adsense s tím že registrace do kritiky je reklamou na reklamu: .. SOUHLAS ..

Avatar

Autor komentáře: kahi

Datum vložení: 24.1.2007 21:34:30

Nevím jak to říci, ale ten web se mi velmi ale velmi nelíbí. Graficky neestetický, graficky a typograficky nepřehledný, roztahování dvouřádkových novinek na šířku 1280 pixelů je strašné, navigace nepromyšleně chaotická a její hierarchie nepochopitelná... Nechápu pro koho je web určen (tuto informaci očekávám na začátku úvodky), pro koho jsou určeny všechny ty texty... je informace o vztahu prohlížeče k w3c pro čtenáře opravdu důležitá? - "Prohlížeč Safari se zaměřuje pouze na operační systém Macintosh" - nevím, neříká se dnes MacOS (X)? - "Internet Explorer nepodporuje webové standardy w3c a obrázkový formát png." - takže ten web je určen asi vývojářům, že? - ty 300x200px screeny (navíc zdeformované jpeg kompresí) jsou imho k ničemu - pravopisné chyby v popisu IE... bože. - a tak dále, a tak dále.

Avatar

Autor komentáře: wellard

Datum vložení: 27.1.2007 16:01:09

Myslím, že máš naprostou pravdu ve všech bodech. Mimochodem, skvěle napsáno. ...a to jsem ten web ani neotevřel

Avatar

Autor komentáře: kapčus

Datum vložení: 29.1.2007 15:02:01

no takový jsou nejlepší..... mimochodem ale taky se mi to nelíbí

Avatar

Autor komentáře: Honza007

Datum vložení: 28.1.2007 1:53:34

No když už jsme u těch technologií, tak se mi také nelíbí, že odkazujete na cizí stránky a hlavně v cizím jazyce. Budu-li Váš zákazník a ze zajímavosti kliknu na PHP nebude mě zajímat vysvětlení v angličtině (to se týká lidí, co se nevyznají v oboru, ti co se vyznají, ze stránek ihned utečou...). Jsem zvědav, zda dáte na rady a odstraníte alespoň to hrozné podtrhávání textu (nemyslím odkazů)...

Avatar

Autor komentáře: Honza007

Datum vložení: 28.1.2007 1:55:14

Jo, zapomněl jsem. Mluvil jsem samozřejmě o stránkách studia...

Avatar

Autor komentáře: Jan Mikula

Datum vložení: 28.1.2007 13:34:41

No jestli si dobře pamatuji, tak jsem si nechal hodnotit Prohlizece.info nebo se pletu? A co se týče těch stránek, co tady zejména kritizujete, tak to je taková rychlokvaška. Jen načrt nedotahnutý zatim dokonce, nic víc nic míň.

Avatar

Autor komentáře: Dave

Datum vložení: 28.1.2007 14:26:04

Tak proč je teda zveřejňuješ?

Avatar

Autor komentáře: Jan Mikula

Datum vložení: 28.1.2007 20:20:34

Člověk tě najde, když máš aspoň nějaké stránky, než když nemáš žádné...

Avatar

Autor komentáře: kahi

Datum vložení: 30.1.2007 0:44:22

To znamená, že ten web není v kritice intervalu protože autor touží po kritice, nýbrž protože autor chce odkaz a návštěvnost? Nebo jak tomu máme rozumět?

Avatar

Autor komentáře: Austin

Datum vložení: 30.1.2007 1:14:20

Poposedni si a znovu si precti, kdo na co reaguje. Ke kritice byl dan web Prohlizece.info, ktery je (pravdepodobne) ve finalni podobe. Ale diskuse se tu zvrhla k uplne jinym strankam, ktere jsou provizorni a o ktere v teto kritice vubec nejde (web jakehosi studia, ktere Prohlizece.info delalo). Uz je to jasnejsi? ;-)

Avatar

Autor komentáře: kahi

Datum vložení: 30.1.2007 18:07:00

Ach tak, nenapadlo mě, že se tady mluví *zejména* o jiném webu.

Avatar

Autor komentáře: Pavel

Datum vložení: 30.1.2007 21:09:44

Chce to opravdu redesign, ale hlavne hodit reklamu nekde jinde, treba napravo... na pozici menu, kde by melo byt IE,FF,Opera,dalsi.., jsem opravdu reklamu jeste nevidel a podle me to odradi hodne lidi. Az po precteni kritiky jsem nasel vyhledavani. Jinak bobry napad na webovou stranku, ale ta realizace... btw- je to RS Drupal?

Avatar

Autor komentáře: Jan Mikula

Datum vložení: 31.1.2007 18:20:29

Neni to drupal je to me vlastni reseni, kompletne. Reklama, bude tam, kde je. Ty stranky nemaj nejakou velkou navstevu, tak chci z ni zaplatit aspon ten hosting.

Avatar

Autor komentáře: Krtek

Datum vložení: 1.2.2007 11:52:03

O cem to proboha mluvis,dyt to mas na hostingzdarma!!! :D Sakra, tady se clovek opravdu pobavi.

Avatar

Autor komentáře: Jan Mikula

Datum vložení: 1.2.2007 15:27:04

Ok, tak za domenu... To je takovej rozdil?

Avatar

Autor komentáře: KENOD

Datum vložení: 2.2.2007 11:53:30

Rekl bych ze je to dost velky rozdil ;)

Avatar

Autor komentáře: VD

Datum vložení: 8.2.2007 23:21:06

Zvláště u někoho kdo se chce živit "tvorbou webů".

Avatar

Autor komentáře: Jan Mikula

Datum vložení: 5.2.2007 20:43:51

Tak jsem udělal mírný redesign. Co na to říkáte teď?

Avatar

Autor komentáře: Honza007

Datum vložení: 5.2.2007 23:21:29

Návod jak vložit komentář se zobrazí v malinkaté nudli...

Avatar

Autor komentáře: David Yilma

Datum vložení: 6.2.2007 0:57:50

Dobrý den, tak jsem se alepsoň krátce podíval i na kód stránek prohlizece.info a musím říct, že se mi příliš nelíbil. 1) Nechápu proč používáte tag <strong> na texty, které jsou jednoznačně významově nadpisy nižších úrovní. Příklad: <strong>Nejčtenější články</strong> 2) Možná by bylo lepší dělat menu pomocí seznamu. Nějak si nemohu pomoci, ale kombinace <strong class='a'> mi připadá trochu nevhodná. 3) Některé odkazy vykazují poměrně základní chyby, například tento <a href='o-webu.php#Jan Mikula'>. TiDY to označuje jako warningy a tudíž to není 100% validní kód. Doporučuji odstranit mezery a prázdné parametry href. Jinak validita stránek je většinou (!) dle W3C OK a také jistě stojí za vyzdvižení cool URI. Co se týče grafiky tak neni nijak výrazná a ani odstrašující, tudíž nepřekáží. Rozložení jednotlivých bloků je myslím bez větších problémů. Jen ta reklama je opravdu trochu otravná. Přeji mnoho zdaru...

Avatar

Autor komentáře: Jan Mikula

Datum vložení: 6.2.2007 17:31:14

Pokud vím tak tag strong nahrazuje tag b, tudíž slouží ke zvýraznění textu. Proto si myslím, že se zde hodí, protože všude jinde používám "vyšší" tah h1,h2... Ostatní připomínky zapracuji. Děkuji za kritiku.

Avatar

Autor komentáře: Oliva

Datum vložení: 6.2.2007 19:52:36

Něco málo k "nahrazování tagu b za strong" http://www.semantika.name/zvyrazneni-textu.html

Avatar

Autor komentáře: David Yilma

Datum vložení: 7.2.2007 0:23:14

Ano, ten článek přesně vystihuje podstatné rozdíly. A právě na to jsem narážel. Sémanticky ta část textu je spíše nadpis než důležitý, zvýrazněný text. A ono i pouhou logikou a ustálenými zvyklostmi (z čehož sémantika vychází :o)) jde dle mého názoru o nadpisy.

Avatar

Autor komentáře: jedendrzej

Datum vložení: 11.2.2007 17:54:44

Text: Mnoho designérů a webdesignových společností hlásá na svých stránkách jaké nejmodernější technologie používají. Většinou se jedná o pouhý reklamní trik, který zaměňuje několik let staré a již nedoporučované technologie za nejnovější, nejlepší a nejmodernější. To vede k tomu, že až 30% potenciálních zákazníků se vaše webová prezentace zobrazí v takovém stavu, že absolutně není prohlížitelná. Dalším problémem některých designérů je používání takových technologií jako je Flash, které jsou možná pro vaše oko hezké, ale věřte že návštěvníky vašeho webu jenom otravují. Návštěvníci hledají informace ne obrázky! Tohle může napsat jedine idiot. Co má co společného technologie s validitou a semantičností? Odkdy je norma validity technologie? Provozujete prezentaci na vlastních serverech? že tady híříte technologiemi? Jejlepší jsou podnikatelé s nulovými zkušenostmi, kterí vstoupí na trh s tím že podlezou cenu práce na desetinu a začnou shazovat všechny ostatní, kteří většinou, narozdíl od nich svou práci dělají dobře. mimochodem slavné studio, mohu znát Váš IČ? děkuji za odpověď.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz