Starší komentáře ke článku: Rotace objektů ve FLASHi na základě pohybu myši

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Nothing

Datum vložení: 13.8.2001 8:37:48

Hm, je to sice zajímavý, ale myslím, ze asi nepouzitelný..

Avatar

Autor komentáře: taylor

Datum vložení: 13.8.2001 13:40:52

zdrojak nelze stahnout...

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 13.8.2001 13:52:39

Zdravim,

je to moje chyba, nejak jsem to tam zapomnel uploadnout. Bohuzel soubory ke clanku jsem dneska rano smazal, takze FLA soubor tam pridam v okamziku, jakmile mi jej autor posle.

Diky za info
Miroslav Kucera

Avatar

Autor komentáře: Miroslav Kučera

Datum vložení: 13.8.2001 13:59:42

Zdravim,

takze uz je vse opraveno.

Avatar

Autor komentáře: Bobo

Datum vložení: 23.10.2001 16:40:09

Jsem ve Flashi zacatecnik...
Nejak jsem se ztratil v miste, kde se vytvari akctions. Jak (resp. kam) zadam ty parametry? Ctrl+Alt+A -> objevi se okno Frame Actions a co dal?
Diky za radu

Avatar

Autor komentáře: Dieg0

Datum vložení: 12.8.2004 20:59:28

Jsem sice ve Flashi začátečník, ale udivuje mě jedna věc:
Včlánku máte u 1. FRAMU akce (vrstvy s akcí) napsáno:
xo = 275;
yo = 200;
_root.sipka. _x= xo;
_root.sipka<B>,</B> _y= yo;

ale ve zdojáku na stažení je:
xo = 275;
yo = 200;
_root.sipka._x = xo;
_root.sipka<B>.</B>_y = yo;

Nevim, jestli je to chyba, ale připadá mi to podezdřelý ;-).

Avatar

Autor komentáře: flz

Datum vložení: 10.9.2004 20:59:36

ma tam byt bodka

Avatar

Autor komentáře: Adam

Datum vložení: 17.10.2005 19:58:08

Zdravim, mám takovej malej problém.Samotná rotace objektu mi funguje normálně, ale v okamžiku kdy tam těch objektů vložím víc už se hejbou jen na základě toho prvního... Díky za radu

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz