Starší komentáře ke článku: skolnistranky.cz

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: milan pohorelsky

Datum vložení: 11.3.2005 10:54:54

Informačně nevyužitá zelená dálnice nahoře...[i]pokud jseš aktivní student[/i] - slovo [b]jseš[/b] bych zakopal hodně hluboko do země. Abych řekl pravdu, pokud jsem nechtěl pořád klikat na menu O PROJEKTU, tak mi nějak nedocházelo kam a co.

Avatar

Autor komentáře: Lukas

Datum vložení: 12.3.2005 17:06:55

S posledni vetou naprosto slouhlasim, clovekovi by melo byt jasne o jaky web se jedna uz z lehkeho podledu na nadpisy. Tady jsem se musel zamyslet. Slovo jses mi vubec nevadi. Technicky je ten web samozrejme spicka.

Avatar

Autor komentáře: milan pohorelsky

Datum vložení: 13.3.2005 20:21:40

To je teda negativní příspěvek ;-). Nenapsal jsem to důležitější, tj. vydržet a poučit se z vlastních chyb. Každá další věc musí být v něčem lepší - jinak je to nanic. Těším se příště...

Avatar

Autor komentáře: Adam V. (autor)

Datum vložení: 13.3.2005 21:20:23

Tohle by si měli odnést z Kritiky všichni. Jinak by to bylo skutečně zbytečný. Často sem přispívám a nerad vidím, když některý autor nedokáže čelit opodstatněnému negativnímu hodnocení.

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 11.3.2005 11:56:06

Web na mě působí dojmem lehce upraveného systému, jaký se používá na blogy atd. "Vaše heslo v systému je nezjistitelné! Při Vaší registraci bylo šifrováno 128 bitovým algortimem MD5, který v současné době nelze nijak rozluštit." - tak tohle bych raději smazal - algoritmus MD5 nelze rozluštit? Víte co je to algoritmus, šifrování atd.? Záměr autorů je sice pěkný, ale myslím, že v tomto směru už je tu celkem silná konkurence velkých "webových společností", které mají systémy tohoto typu promyšlené a "vymakané" a tedy se vám asi nepodaří zlákat moc studentů a tříd. Mám na mysli především server spoluzaci.cz. Uvádím ho proto, že pokud hodláte váš server dále rozvíjet, jistě by nebylo od věci se některými věcmi na něm inspirovat. Fandím každé alternativě, takže hodně štěstí do budoucna :-).

Avatar

Autor komentáře: Adam V. (autor)

Datum vložení: 11.3.2005 12:15:48

Máte pravdu. Všechny texty, nejen hlavní stránka a zmiňovaný text o MD5, se chystáme v nejbližší době přepsat. Abysme mohli lépe konkurovat (nebo vůbec konkurovat), je přepsání textů nezbytné. Chybí nám ještě pár funkcí, které zvýší úroveň serveru. Nutno dodat, že oba studujeme, celým projektem se zabýváme ve volném čase a je toho docela dost. Díky Vám oboum za příspěvky

Avatar

Autor komentáře: mat

Datum vložení: 11.3.2005 13:55:31

texty raději nepřepisujte, ale nechte si je přepsat - nic proti vám, ale slova abysme (abychom) či oboum (oběma), která používáte v příspěvku, na který reaguji, raději rychle zapomeňte...

Avatar

Autor komentáře: Adam V. (autor)

Datum vložení: 11.3.2005 14:13:48

nejsem autorem textů!

Avatar

Autor komentáře: chvd

Datum vložení: 11.3.2005 16:45:32

jste či nejste, ale máte je na webu "v té formě, v které je tam máte" a Váš příspěvek je také "napsán tak, jak je napsán"

Avatar

Autor komentáře: CI5

Datum vložení: 11.3.2005 12:46:19

DESIGN Design je z pohledu studenta trochu nezajímavý. Studenti jsou velmi náročná skupina :-) (co se týče designu). Ten pruh nahoře se mi také nelíbí. Je tam neuvěřitelné množství nevyužitého prostoru. Při rozlišení 800x600px se Vám "vyskočí" z horního pruhu zelená kostka s nápisem (Studentské stránky středních škol a jejich ... ) a trčí tam do prostoru (a ruší). Trochu mě odrazuje ta fotografie v záhlaví některých stránek (např. http://gymskvorec.skolnistranky.cz/) - Vydadá trochu jako špatná fotka s GAY porno filmu. PŘÍSTUPNOST Při rozlišení 1024x768px (IE 6.0) má stránka horizontální i vertikální posuvník. S Tím Manifestem Dogma W4 bych byl velmi opatrný. Mám pocit že nedodržujete zcela. Jinak Vás chválim za všechna ta pravidla přístupnosti co dodržujete :-)

Avatar

Autor komentáře: um

Datum vložení: 11.3.2005 12:59:30

Ta tak. Na ty fotky v záhlaví jsem v předchozím příspěvku zapomněl, ikdyž jsou v jistém smyslu nezapomenutelné. Rozhodně změnit! Souhlasím, že celý design by měl být více ozvláštněn. A připojuji se k pochvale za pravidla přístupnosti.

Avatar

Autor komentáře: Adam V. (autor)

Datum vložení: 11.3.2005 14:21:25

ad 800*600) Díky za připomenutí, nechtěně jsem to přehlídnul ad fotky v hlavičce) Fotky jsem nevybíral, ale upravoval jsem je. Probereme to s kolegou ad posuvník) Není to proti přístupnosti, pže při posunutí zjistíte, že tam je jen prázdné místo. bude to problémem v CSS, upravím to. ad dogma) ještě jednou projdu všechna pravidla. ne jen dogmatu, ale myslím tam budou ještě malinké nedostatky ve WCAG

Avatar

Autor komentáře: chvd

Datum vložení: 11.3.2005 16:50:53

Jen bych Vás chtěl upozornit na skutečnost, že užitná hodnota webu, který je kvalitní z hlediska grafiky a obsahu a dosti pokulhává v přístupností je stále vyšší než když je web takřka ze 100% přístupný, ale pokulhává grafika a obsah.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 11.3.2005 16:56:21

Nemyslel jste to náhodou obráceně? Nebo snad chcete tvrdit, že web obsahující 27 animovaných gifů a tři řádky textu je užitečnější, než web, na kterém se nachází pouze text? To by mně zajímalo, proč tedy se na internetu například normy a doporučení zveřejňují v jednoduchém textovém formátu a ne v podobě komiksu ;-)

Avatar

Autor komentáře: Brachy

Datum vložení: 11.3.2005 12:59:24

Souhlasím s promarněným prostorem nahoře. Pokud to má být identifikační logo serveru tak se určitě dá provést jemněji. Trochu zaráží "do 24 hodin vytvoříme" v souvislosti s Novinkama které jsou opakovaně uváděny v loňském 04 roce... 8-) U článků v kategoriích škol bych volil chytlavější upoutávky uváděné úryvky jsou pro mě většinou dost nic neříkající... Také bych rozšířil sekci FAQ. Jinak to ale určitě je dobře využitý volný čas... hodně štěstí a trpělivosti

Avatar

Autor komentáře: Adam V. (autor)

Datum vložení: 11.3.2005 14:25:58

Ještě že jste si všimnul těch novinek :o) Na FAQ se momentálně pracuje. Díky za pomc

Avatar

Autor komentáře: BOSS

Datum vložení: 11.3.2005 18:15:44

No chybí těmto stránkám jen glosa _ WORK IN PROGRESS Proč nemají menu odkazy celkový over efekt a jen podtržení? Kdyby se pozadí změnilo třeba na bílou nebo svtleji zelenou bylo by to o moc efektnější a profi. U horní navigace by stálo za úvahu trochu více mhutnosti Trocha grafiky navíc by nezabila

Avatar

Autor komentáře: zitmen

Datum vložení: 11.3.2005 22:40:15

ja jsem ze skupiny studentu SŠ, pro ktere by mely byt stranky udajne urceny a moc spokojeny nejsem jaksi jsem se nic nedozvedel a grafika je nic moc vazne nevim jestli to ma cenu, protoze jak uz tu nekdo naznacil, konkurence je velka kazdopadne snad to vychytate hodne stesti do budoucna :)

Avatar

Autor komentáře: Student

Datum vložení: 12.3.2005 17:24:27

Trochu bych si pohral s Javascriptem. Pokud se chci treba prihlasit a klepnu do pole login, tak by se melo vymazat a nemusel bych tak pracne mazat prezdivku. To same kontakt atd. Jinak stranky na amaterskou tvorbu nevypadaji uplne zle, ale na druhou stranu maji pomerne velke ambice (jak jsem se zde docetl) a v tom pripade je tu prace jako na kostele :) Napriklad navigacni menu by mohlo byt daleko hezci a melo by zapadat do celeho webu. Formulare by se take daly vylepsit atd. Jeste bych souhlasil s tim, ze design mi spis pripomina nejaky blog... Jen bych jeste poznamenal, ze tzv. naivnimu uzivateli (terminus technicus) je celkem jedno jestli je web v HTML nebo XHTML a jestli je validni nebo ne. To oceni spise nekdo tady na intervalu. Takze doporucuji se vice zamyslet nad samotnym obsahem a treba prijit s necim originalnim (tezke).

Avatar

Autor komentáře: Václav Prokop

Datum vložení: 12.3.2005 21:19:08

Dlouho jsem se orientoval, než jsem přišel na to, o co vlastně autorům jde. Taky bych změnil barvu pozadí parvého sloupečku, líbí se mi opět validita stránek (bohužel v dnešní době vyjímka :-(). Taky bych změnil styl inputů a tlačítek, přidal hoover efekt, v podstatě souhlasím s názory uvedenými předemnou. Také souhlasím s "nedokonalostí" jazyka (i když já mám co povídat...), ale i po tom co jsem právě napsal mi nedošla celá podstata stránek :-(

Avatar

Autor komentáře: Adam V. (autor)

Datum vložení: 13.3.2005 11:51:38

Jo, v použitelnosti máme ještě co dohánět. Tahle kritika to potvrzuje a tim v podstate plní svůj účel. Je to ale běh na dlouhou trať, takže nemůžu všechno zlepšit ze dne na den, aby se to tu projevilo. Přidávám tedy další velkou položku do svého TO-DO listu. Díky za připomínky

Avatar

Autor komentáře: hans

Datum vložení: 14.3.2005 15:49:20

jen pár dotazů, proč ty dva šílené obrázky nahoře? spodní se dá dobře nahradit textem nebo vrznout text do teho horniho, takto to zabira moc mista horni menu je tam proc, kdyz je na strance menu v pravo (mimochodem umisteni se mi libi, snad kazdy ma menu na leve strane), prechod mezi "tlacitky" je malo nazorny, barevne je to nevyvazene, doporucuju coloscheme od pixyho...

Avatar

Autor komentáře: Adam V. (autor)

Datum vložení: 14.3.2005 16:24:19

ad obrázky) Nevím, co přesně máte na mysli, ale obrázek s textem Školnístránky.cz je tam kvůli nestandardnímu písmu, ten druhý obrázek se sloganem je tam kvůli přesnému zarovnání textu. Nemyslím si, že by byly extra velkou datovou přítěží, která by se musela odbourávat kvůli rychlosti stažení webu. ad horní menu) Web má celkem 4 úrovně. Hlavní stránky, stránky středních škol, třídní stránky a studentské profily. Horní menu je tam z toho důvodu, aby se vždy mohl uživatel bez potíží dostat zpět na hlavní stránky. ad tlačítka menu) S tím nevýzarným přechodem mezi tlačítky máte pravdu. Uvidím, co se s tím dá dělat.

Avatar

Autor komentáře: hans

Datum vložení: 14.3.2005 16:59:03

ad obrázky) Nevím, co přesně máte na mysli, ale obrázek s textem Školnístránky.cz je tam kvůli nestandardnímu písmu, ten druhý obrázek se sloganem je tam kvůli přesnému zarovnání textu. Nemyslím si, že by byly extra velkou datovou přítěží, která by se musela odbourávat kvůli rychlosti stažení webu. - každý kilobajt zbytečný navíc je přítěž, nemyslel jsem to "logo" s nestandardním fontem, ale ten obrázek pod - ten obsahuje celkem standardní font, nerozumím tomu zarovnání? co se má zarovnávat?? ad horní menu) Web má celkem 4 úrovně. Hlavní stránky, stránky středních škol, třídní stránky a studentské profily. Horní menu je tam z toho důvodu, aby se vždy mohl uživatel bez potíží dostat zpět na hlavní stránky. - a není to v pravém menu jako první "tlačítko"?, když sem zkusmo proklikl sekce, tak zůstávají obě menu, pokud jsou stejná v každé sekci, podstránce, proč mít 2x stejnou navigaci?? ad tlačítka menu) S tím nevýzarným přechodem mezi tlačítky máte pravdu. Uvidím, co se s tím dá dělat. - dá se s tím dělat hodně, třeba upravit barvu border u "tlačítek", vložit mezi tlačítka mezeru pomocí margin - předpokládám, že je to dělané CSS.. Jinak nechci kritizovat nebo remcat, dělat web ve volném čase je odvaha (sám vím o čem píšu:_)) ), jen píšu postřehy, které mě při prvním pohledu napadají, tj snažím se reagovat jako obyčejný uživatel, žádné rejpání do kódu atd..., web se "nečte", ale prohlíží a běžnéo uživatele na stránce zaujme pár věcí, pak se teprve začte...

Avatar

Autor komentáře: Cnap

Datum vložení: 14.3.2005 21:21:13

Chci jen podotknout, ze pouzivam ve Windows jine pozadi nez bile, a pak jsou Vase stranky necitelne. Nechtelo by tam tu bilou dat napevno? Pak me osobne prijdou neprehledne. Hned na prvni pohled se tam vubec neorientuji a neni jasne, k cemu stranky jsou a vubec nejsem spokojen s navigaci a nazvi odkazu. Hned na zacatku bych ocekaval zaregistrovani noveho uzivatele nebo jak to vlastne na prvni pohled funguje, proste jak se mám přihlásit do systému??? Proc nemohu pridat skolu ja osobne?

Avatar

Autor komentáře: carnero

Datum vložení: 15.3.2005 0:39:36

Poslední události v naší škole: * Nic se momentálně ve škole neděje. -------------- Nevim, ale netvrdil bych jiste ze se nic ve skole nedeje... spise jen nemate relevantni informace...

Avatar

Autor komentáře: Honza Martinovský (hakuna)

Datum vložení: 15.3.2005 16:33:17

Asi jste to špatně pochopil...tím "Nic se momentálně ve škole neděje." --> je myšleno to že se nic neděje na stránkách školy, tzn. že nikde nejsou přidávány žádné vzkazy, že nikdo nikde nediskutuje a tak... Honza Martinovský Programátor Skolnistranky.cz icq 161613678 martinovsky@gmail.com http://www.skolnistranky.cz/hakuna/

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 15.3.2005 19:19:26

Pane Martinovský, buďte tak laskav a respektujte naše pravidla, nebo budu nucen vaše příspěvky mazat...

Avatar

Autor komentáře: Honza Martinovský (hakuna)

Datum vložení: 15.3.2005 20:38:31

Pane Málku, promiňte ale nevím důvod jaká pravidla porušil. Pokud to, že jsem uvedl odkaz na svůj mail, resp. svůj osobní profil na systému jenž je předmětem kritiky pak se omlouvám.

Avatar

Autor komentáře: carnero

Datum vložení: 16.3.2005 0:36:01

"Nic se ve skole nedeje" - to je podle me jasne definovana ceska veta, kde je SKOLA a NEDEJE. Domnivam se, ze moje myslenka je jediny mozny zpusob jak si danou vetu vysvetlit aniz bych si domyslel neco, co autor MOZNA chtel rict. "Na strankach teto skoly nejsou zadne udalosti" nebo tak nejak by mohla znit veta, ktera by definovala deni na webu a nikoliv na skole (jakozto budove, instituci, spolecnosti lidi).

Avatar

Autor komentáře: Honza Martinovský (hakuna)

Datum vložení: 16.3.2005 9:05:56

Možná máte pravdu, je to asi trošku "zavádějící" ... promyslím jiné varianty. Ta vaše je asi nejšikovnější. Díky

Avatar

Autor komentáře: gab

Datum vložení: 15.3.2005 13:08:07

Zkuste si kno prohliyece prizpusobit tak, aby jste mohl hybat s okraji. staci maly pohyb smerem doleva a hups....

Avatar

Autor komentáře: Petr S

Datum vložení: 19.3.2005 15:05:46

Nemá cenu nechávat tam SŠAKHK .. školu, která tohle opravdu nepotřebuje.. (můj názor) Pozn. jsem studentem téhlé školy

Avatar

Autor komentáře: Honza Martinovský (hakuna)

Datum vložení: 21.3.2005 16:54:31

Prosím napište mi na email co to SŠAKHK znamená? Co to je za školu?

Avatar

Autor komentáře: Vojtěch Kopa

Datum vložení: 24.3.2005 15:39:55

Střední škola aplikované kybernetiky v Hradci Králové ...

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz