Starší komentáře ke článku: skydivemania

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: schizofrenik

Datum vložení: 29.4.2005 1:07:39

-čoveče to je bída. aspoň dej navigačním odkazům inline hover -efekty z photoshopu naplikovat (ten cit zatím nemáš aby to bylo good -zdroják je divný, furt melu o tom Hulánovi, ale z toho co je zadarmo (RS) je to fakt z nejlepších - wz.cz, ech, nemáš 2 kila na ".net, .com, .info" s nějakým free-hostingem? - ta ikonka html.4 je trapná, navíc to nemáš globálně validní - lepší poutač na první stránku, takto to je jak u hodináře a pro neskydivemaniaky jako jsem já je to celkem marné - vůbec na mě padá z webu letargie, nijak mě nestimuluje, aspoň nějaké kozaté kundy bys tam měl dát pro povzbuzení - malý font (Opera 8), nerad používám zoom - atd atd atd celkový dojem: 2,1 z 10

Avatar

Autor komentáře: Augusto

Datum vložení: 29.4.2005 7:35:07

Připomínky beru. Jsem co se týče webu samouk. Ale dívám se na stránky taky Operou 8 a nic zvětšovat nemusím. Text vidím normálně. A to i v IE a Mozille. Jinak chápu že stránka pro člověka který o skydivingu neví nic, bude stránka o skákání hlavou dolů ze 4000m vždycky marná. Kozaté baby sem opravdu asi dávat nebudu.

Avatar

Autor komentáře: schizofrenik

Datum vložení: 29.4.2005 1:17:39

58kb jpg jako náhled? to je sila.. dáš tam 20 náhledů a mega f čudu.. mohls je klidně dát o 1/2 menší a o 1/2 zkomprimovanější s "hraničním" hover-efektem

Avatar

Autor komentáře: Cybe

Datum vložení: 29.4.2005 9:37:36

- nic nerikajici poloykz v menu - novinky az nekde vzadu - dnesni graficke editory poskytuji vyhodu antialiasingu, vime ;) - obecne chaoticky (ne)pozicovane prvky - prilis dlouhe radky - background se pri vyssich rozlisenich opakuje (asi by nemel, ze:)

Avatar

Autor komentáře: Augusto

Datum vložení: 29.4.2005 11:24:09

web je určený v podstatě pro určitou skupinu lidí, kteří položkám v menu rozumí Chápu, že kdo neskáče tak asi neporozumí zkratkám AFF nebo ZVRW. Já bohužel zas nevím co je antialiasing...

Avatar

Autor komentáře: Vlada

Datum vložení: 29.4.2005 12:53:04

Kvůli upřesnění odkazů existuje atribut "title", který by se měl vždy používat a informovat, kam odkaz míří. Obrázky jsou hrozně velké - například aff1.jpg má při 145x102 88 kB. Takový obrázek by měl mít okolo 10 kB. Použil bych JPEG kompresi nastavenou tak na 60%. Záleží ale samozřejm na konkrétní situaci a potřebách.

Avatar

Autor komentáře: Augusto

Datum vložení: 29.4.2005 13:42:25

V úvodu původně je jiná stránka. Tato je tam jen dočasně, z důvodu minulé akce o víkendu. Jinak dík za rady a pomoc. Snažím se napravit to, na co mi síly a znalosti stačí. :-)

Avatar

Autor komentáře: mcpoll

Datum vložení: 29.4.2005 14:32:56

60% kompresi? To teda fakt neviš vocogo. Jedině snad kdybys tu kompresi dělal na koleně....

Avatar

Autor komentáře: Vlada

Datum vložení: 5.5.2005 10:57:15

Záleží, k čemu je ten obrázek určenej. Pokud má něco předvádět a je zapotřebí dobrá kvalita, pak je opravdu 60% málo. Pokud to je ale jako thumbnail pro originální obrázek, kde na kvalitě téměř nezáleží, zdá se mi 60% úplně v pohodě. Záleží taky na zdroji obrázku, jakou má kompresibilitu atd. Pokud řekneš 60% v žádnym případě, tak to nejsem já, kdo neví vocogou. Obrázek s kompresí 60% naprostá většina lidí nerozezná bez zvětšení od nekomprimovaného. A nevěřim tomu, že si někdo bude obrázky na stránkách zvětšovat.

Avatar

Autor komentáře: louix

Datum vložení: 29.4.2005 20:39:32

Obrázek o velikosti 142x102 má při 90% kompresi maximálně 10KB. Při 60% může mít tak okolo 4KB.

Avatar

Autor komentáře: Vlada

Datum vložení: 5.5.2005 10:57:21

Máte pravdu, pouze sem ta čísla dost zhruba odhadoval a taky jsem se dostal k nějakým 4kB, ale zdálo se mi to moc málo, tak jsem napsal 10kB :-). Příště to radši ověřim, abych nepsal kraviny. Taky mě dost zmátla ta původní velikost obrázku, to snad musela být 100% komprese.

Avatar

Autor komentáře: Bushiro

Datum vložení: 29.4.2005 10:42:13

1, Souhlasim s nazorem ze na prvni strance by melo byt efektnejsi uvod. 2,Myslim ze e velka chyba v kodu, kdyz se urcita cast programuje v css a druha v klasickem html. Napr. urceni odkazu v css a urceni barvy pozadi v html. ¨To je zatim vse ale pro samouka je to dobre:)))

Avatar

Autor komentáře: Roykinen

Datum vložení: 29.4.2005 14:37:09

Stava se mi, ze musim nekolikrat! mysi najet na odkaz nez se mi zmeni z "panacka" na klasickou rucicku (IE 6).

Avatar

Autor komentáře: Roykinen

Datum vložení: 29.4.2005 14:39:24

Aha, uz jsem to pochopil. Musim se trefit tou sipkou, ktera je vlevo nahore od panacka, aby se to zmenilo. Neprijde mi to moc sikovne (muj nazor).

Avatar

Autor komentáře: schizo

Datum vložení: 29.4.2005 17:54:50

- si myslím, že každý je samouk.. Nebo to se někde učí statický html? Ostatě nedivil bych se, kdyby ano..

Avatar

Autor komentáře: franta

Datum vložení: 29.4.2005 18:17:27

pokud je autor samouk, měl by ještě hodně studovat, je to docela hrůza ... výhrady: modro-modře-modrý nudný a studený design, jako by to snad ani nebyly stránky pro adrenalinový sport chybí jakákoli akce nebo invence, která by upoutala, spíše to evokuje poklidné nedělní odpoledne na Olšanských ... technicky: směs tabulek a iframu - vypadá to na nějaký editor alá Frontpage použití obojího je s velkým otazníkem autor nejen že pravděpodobně netuší, co je to CSS, ale ani stránky pořádně netestoval - ve FF se rozhodí zarovnání levého sloupce, na stránce mám dva boční posuvníky!!!(fuj!!!) takže stejně jeho myšlenka o pevném horním menu přijde vniveč.. asi možná také netuší nic o existenci jiných tagů, než je p, třeba že existuje i h1 a tak jinak - aby stránky měly základní logickou strukturu hrůzné je nastavení písma na bold ve všech odstavcích A pročpak nám nejde uložit odkaz na konkrétní stránku? a vždy se to vrátí na titulní? že by ten iframe a neexistující logická struktura stránek za to mohla?

Avatar

Autor komentáře: janek

Datum vložení: 2.5.2005 13:51:33

Souhlasím, i když evidentně plno věcí "spáchal" editor, stále platí: učit se, učit se, učit se ;-) Jinak jen tak a la prima: title v Mozille dělá divy, font face="Verdana" - brrr, česká vlaječka je vysloveně "trestná", je škoda nevyužitých drobných detailů: mě by se líbil jako motiv celeho webu http://www.skydivemania.wz.cz/anim2a.GIF.

Avatar

Autor komentáře: Rychi

Datum vložení: 29.4.2005 18:39:03

No, hned ze zacatku me upoutal ten podivne vypadajici kurzor.Když jsem prošel na hlavní stránku, tak mi padl do očí obrázek s výrazným stínem.No, ze zacatku teda nic moc, dodal bych tomu nejaky raz.Napr. v sekci fotogalerie bych aspon nahledy obrazku, at vim do ceho jdu, kdyz na to kliknu.Co me ale uplne dostalo - zdrojak.Nechapu, proc autor nacpal do kazdy bunky tabulky style='font...Pritom by stacilo jenom vytvorit soubor css a prepsat par radku kodu.

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 30.4.2005 12:39:57

Kedze ma parasutizmus bavi, chcel som si pozriet fotogaleriu. Vsetky pripomienky, ktore uz zazneli su spravne, ale este jedna. Otvaranie obrazku do noveho okna je absolutny masochizmus. Pozrel som par obrazkov a idem prec. Asi si idem zasa raz pozriet nas www.zoskok.sk.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 30.4.2005 20:49:04

Jaký význam má Váš příspěvek, kromě snahy o naprosto zbytečný reklamní odkaz?

Avatar

Autor komentáře: Jaromir Kuzma

Datum vložení: 1.5.2005 8:38:01

Napríklad taký, aby sa autor pozrel, akým spôsobom je tam riešená fotogaléria. Mohlo by ho to inšpirovať k prepracovaniu spomínanej fotogalérie tak, aby sa človek pri prezeraní obrázkov neuklikal na smrť.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz