Starší komentáře ke článku: Download manažery obecně

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: MarBen

Datum vložení: 25.8.2005 9:52:21

K plné spokojenosti používám již delší dobu GetRight a nyní se jej chystám i koupit.

Avatar

Autor komentáře: Petr Jakubec

Datum vložení: 26.8.2005 7:40:50

to asi nepouzivas neco na spyware, vid? (ad-aware treba)

Avatar

Autor komentáře: carpík

Datum vložení: 26.8.2005 13:15:38

já tenhle program znám, ale žádné potíže se spywarem jsem nezaznamenal. Ani Spybot SD ani Ad-aware nic nehlási..:o)

Avatar

Autor komentáře: Marben

Datum vložení: 29.8.2005 9:20:57

Možná se budeš divit, ale používám kromě toho i přísně nastavený firewall a tento program se jeví jako čistý. Řekl bych, že jsi si jej spletl asi s jiným.

Avatar

Autor komentáře: kkkkkk

Datum vložení: 28.9.2005 23:34:52

tak on GetRight v trial modu protaci banery, pokud vlozis seriove cislo tak uz nezobrazuje bannery...

Avatar

Autor komentáře: Roman

Datum vložení: 25.8.2005 10:21:45

Víte někdo o download manageru, ve kterém bych mohl u stahovaného souboru ihned vyplnit jeho podrobnější popis, který by se zapsal do souboru descript.ion? Teď musím vždy najít složku se staženým souborem (v Total Commanderu) a popis doplnit až dodatečně.

Avatar

Autor komentáře: kkkkkk

Datum vložení: 28.9.2005 23:36:37

tag Getright umi vyplnit polozku popisu, no uklada to do .txt souboru, jestli to lze zmenit netusim, zkus kontaktovat autora getrightu ja si spise upravim nazev stahovaneho fajlu, aby bylo videt a v 1 souboru, o so jde (nazev, verze)

Avatar

Autor komentáře: Jakub Podhorský

Datum vložení: 25.8.2005 11:24:01

osobně mám s Download Accelerator Plus špatný zkušenosti...po jeho nainstalování se mi v PC vždycky oběvyli hromady spyware:(ale nevím jak je to s ním teď už delší dobu používám Internet Download Manager

Avatar

Autor komentáře: brm

Datum vložení: 25.8.2005 11:51:07

po mnoha zkusenostech s ruznymi download managery doporucuji http://www.freedownloadmanager.org/ Zadny spyware, je zadax a funguje jedna basen.

Avatar

Autor komentáře: TimeLord

Datum vložení: 25.8.2005 15:22:00

V poslednej verzii je to uz Adware

Avatar

Autor komentáře: von B

Datum vložení: 25.8.2005 21:16:11

to bych až tak netvrdil, stáhnul jsem si ho a nainstaloval (díky vašemu příspěvku) ale nabyl schopen stáhnout set v mp3, který můj předchozí download manažer (NetTransport) sosnul bez nejmenších obtíží, asi zůstanu u něj

Avatar

Autor komentáře: Dosa

Datum vložení: 17.10.2005 14:26:57

...jenze FreeDownloadManager by mel mit nazev spis DownloadZpomalovac... je fakt hroznej....

Avatar

Autor komentáře: Květoš

Datum vložení: 25.8.2005 13:47:58

Dobrý stahovač je free verze WinHTTrack Website Copier http://www.httrack.com/. Má důmyslná nastavení, která zvyšují uživatelský komfort. Např. plánované (časované) nastavení stahování. Umí též obnovit přerušené spojení a nejen to. Volbou: "Disconnectet when finished" se postará o to, že po dokončení stahování bude váš počítač od Internetu odpojen.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 25.8.2005 14:02:39

Tento program je sice opravdu výborný, ale nemá nic společného s programy popisovanými v článku. Není to download manager, spíše site imager ;-)

Avatar

Autor komentáře: Jiří Macich ml.

Datum vložení: 25.8.2005 22:15:14

Zmíněný program je určen ke stahování WWW stránek za účelem pozdějšího prohlížení z pevného disku v off-line režimu. Nejde tedy o download manažera. Pokud by však byl zájem, mohl bych připravit i článek na toto téma.

Avatar

Autor komentáře: MaVa

Datum vložení: 31.8.2005 17:04:38

pls poradil by mi niekto ako nastavit WinHTTrack aby staihol iba napr. "jpg" subory????

Avatar

Autor komentáře: The Zero

Datum vložení: 25.8.2005 18:31:15

Co třeba výborný FlashGet? http://www.amazesoft.com Je k dispozici i v češtině a kromě rozbalení archivů podporu snad vše.

Avatar

Autor komentáře: Mady

Datum vložení: 25.8.2005 19:33:49

Taky mě udivilo, že se autor ani nezmínil o [b]FlashGet[/b]u. Používám ho už mnoho let a zřejmě jako jediný mi vyhovuje, především díky možnostem dávkového stahování či jednoduchého ozačení souborů určité přípony ke stažení. Pro [b]Firefox[/b] můžu v tomto ohledu doporučit rozšíření [b]FlashGot[/b], podporuje také více download manažerů. Pro [b]Operu[/b] existuje zase [b]OperaGet[/b], opět s podporou několika manažerů...

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 25.8.2005 19:12:31

A co třeba takový wget ve spolupráci s cronem, případně i s dalšími programy... Není problém naklepat si zcela primitivní scriptík, který se připojí k internetu přes gprs, stáhne žádaný soubor, odpojí se, rozbalí ho a vypálí na cd. Případně si můžu dát stahování do jednoduchého cyklu, aby v okamžiku, kdy spojení padne se automaticky navázalo znovu a pokračovalo. Po stažení si můžu ještě nechat zkontrolovat checksum a ujistit se že to co jsem stáhnul je opravdu to co jsem chtěl. Pokud jsem nedočkavý, tak si mohu nechat poslat sms či email, že se stahování úspěšně dokončilo. V případě stahování přes mobil lze přikázat mobilu aby mi zavolal... no a vypnutí počítače také není problém. Co je na tom či onom download manageru tak úžasného? pro ukázku aby bylo vidět, že ten script není nic složitého: #!/bin/bash # pripojime se pon # stahneme s obnovenim spojeni pokud to spadne while ! wget http://blablabla -c do poff pon done # odpojime se poff # vypalime na cd mkisofs -rJD stazeny_soubor | cdrecord -eject - # vypnout pc sudo halt # konec - ceka na nas vypnuty pocitac s vypalenym cd v otevrene cd mechanice takovýto script stačí předhodit cronu pokud chceme spustit stahování v daný čas nebo proste spustit při odchodu od pc. Také je možno veškeré výpisy přesměrovat do souboru a tím mít uloženo co a jak se dělo...

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 25.8.2005 20:07:42

[i]Co je na tom či onom download manageru tak úžasného?[/i] Inu to, že nemusím psát žádné skripty. Procházím jednoduše web, kliknu levým myšítkem a už mám příslušný link v downloaderu, včetně přístupového hesla, referreru a tak dále ;-)

Avatar

Autor komentáře: von B

Datum vložení: 25.8.2005 21:18:38

který download manažer v sobě má i databázi hesel, ten bych chtěl!

Avatar

Autor komentáře: mofo

Datum vložení: 27.8.2005 11:57:10

GetRight

Avatar

Autor komentáře: bywak

Datum vložení: 25.2.2006 19:18:18

Wget sice neni download manager, je to pouze engine, ale bezkonkurencne nejlepsi. Pouzivam ruzne download nastroje a zatim wget jediny vzdy ztahnul, co dostal zadano, byt bezel na jakkoli spatnem pripojeni. Ostatni nastroje zejmena na pomalych pripojeni mnohdy nedotahnou zadany soubor, pricemz neknete ani nedetekuji, ze soubor neni cely (tj. nactena velikost souboru neodpovida ztazenemu objemu dat). Na rychlem pripojeni Wget velmi efektivne reaguje na volnou kapacitu pasma a je-li k dispozici, okamzite zrychli. Wget samozrejme umi prakticky vse potrebne pri efektivni ztahovani (rizeni max. rychlosti - ale jen pri startu, navazovani prerusenych downloadu, proxy, ...). Bohuzel nema GUI - respektive existuje jako nastroj 3-ti strany, ale je velmi primitivni. Pro FF byl k dispozici plugin "download with", ktery wget podporoval.

Avatar

Autor komentáře: von B

Datum vložení: 25.8.2005 21:20:51

a jak pošlu tu sms, to by se mi hodilo

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 27.8.2005 22:37:43

prikazem mail se da posilat email naprosto neinteraktivne a kazdy mobil ma na sebe mailovou adresu na kterou kdyz neco prijde, tak se to doruci jako sms. Do nedavna to mely vsichni operatori bez problemu, ted v tom delaji zmatky, ale minimalne u eurotelu to funguje s omezenim delky a priplaclou reklamou (coz na upozorneni staci) a oskar by to mel mit taky. Ted jsem to zkousel a funguje to :)

Avatar

Autor komentáře: Jiří Macich ml.

Datum vložení: 25.8.2005 22:32:56

Nezlobte se na mne, ale to už ani není drbání se levou rukou za pravým uchem. To už je drbání levou nohou za pravým uchem souseda od naproti přes čtyřproudou ulici :-))))

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 27.8.2005 22:43:29

Není. Je to jednoduché a dá se dosáhnout i toho co žádný downloader nezvládne, protože bude mít vždy jen nějakou omezenou množinu schopností. Tady mám k dispozici nástroje, které stačí složit dohromady podle aktuální potřeby. Jednoduché věci můžu napsat přímo na příkazový řádek (např. stáhni a pošli info), ale klidně můžu využít i čehokoliv jiného. Např. přes ssh spouštět akce i na jiných počítačích (při ověření pomocí RSA klíčů to nebude chtít heslo).

Avatar

Autor komentáře: kkkkkk

Datum vložení: 29.9.2005 3:43:53

Pepo, to je všechno pravda co říkáš, ale 99,5% uživatelů na tohle NEMÁ, proto jsou downloadery. Jestli bys mi s tim chtel pomoct, pretukat do do .sh cgi skriptu aby to mohl použít bfu, tak to kvituju, nech tu na sebe ICQ spojení, dík!

Avatar

Autor komentáře: Petr Jakubec

Datum vložení: 26.8.2005 7:54:28

urcite to takhle jde (a nemusim smyckovat ztracenou konexi, na to ma wget parametr :-) navic na velky nekolikadenni stahovani typu nova distribuce na 5CD ci 1DVD je to snad jedine rozumne reseni (a klidne se budu hadat - i nejrychlejsi!) ale ke klikatkum: napriklad gr. stahovatko v linuxu nt (X download se to tusim zove) si hlida schranku a nesnazi se s cimkoli propojovat. Takze oznacite mysi ("kopirovat adresu odkazu") nejaky retezec, ktery je cirou nahodou odkazem a on vam vyskoci uz predvyplneny dialog od nt. Navic oba i wget i nt umi delat i kopie celych website. ...a vzhledem k otevrenym zdrojum, tam nebyva obvykle ani moc spyware :-)

Avatar

Autor komentáře: Leo

Datum vložení: 26.8.2005 18:14:43

"Navic oba i wget i nt umi delat i kopie celych website" Nevin jak nt, ale wget si vylame zuby na web, kde je navigace udelana zasadne pres JS (treba na onchange v selectu se odesle formular metodou POST) :-) Jinak receno, hodne zalezi na tom, jak je ten web delany. Leo

Avatar

Autor komentáře: Pepa

Datum vložení: 27.8.2005 22:46:21

To smyčkování je kvůli znovupřipojení se přes GPRS... Na linkách, které se drží to není nutné.

Avatar

Autor komentáře: Lubos

Datum vložení: 25.8.2005 22:27:44

Po dlouhem hledani je dle meho nazoru nejlepsi FlashGet a NetTransport. Nechapu jak autor mohl na oba zapomenout ;-).Takovej clanek je pak k prdu ...

Avatar

Autor komentáře: Jiří Macich ml.

Datum vložení: 25.8.2005 22:37:11

Download manažerů existují desítky a jistě by seznam všech existujících alternativ čtenáře příliš nezajímal. Ostatně další nezmíněné programy si může každý dohledat v odkazech na download servery tuzemské i zahraniční.

Avatar

Autor komentáře: pterodactyl

Datum vložení: 26.8.2005 8:33:01

..dost arogantní tvrzení:-)..jak může "autor" předvídat, co čtenáře zajímá a co ne? Pravdou je, že opomenutí nejznámějšího downmanageru FlashGet je hrubou chybou nebo zásadní neznalostí autora. Ostatně, většina článků autora na mně působí až příliš povrchním dojmem..česky se tomu říká "kecy pro kecy":-)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 26.8.2005 8:50:59

Jak může autor postihnout vše, co zajímá jeho čtenáře? Zkuste trochu myslet, než příště vypustíte z klávesnice nějaké "kecy pro kecy".

Avatar

Autor komentáře: pterodactyl

Datum vložení: 27.8.2005 9:50:40

autor nemusí postihnout vše, to je pochopitelné, ale nemůže předložit jen povrchní slátaninu obecných faktů..a k tomu zapomenout na nejrozšířenější download managery:-)..zkuste si přečíst další články autora a zjistíte, že je to vždy jen "klouzání po povrchu"...nebo jste příbuzný našeho mladého génia:-)

Avatar

Autor komentáře: Jiří Macich ml.

Datum vložení: 27.8.2005 11:15:40

Kdybyste si článek přečetl pozorně, tak byste si mohl v úvodu všimnout věty: "Neočekávejte od článku vyčerpávající technické detaily, zaměřuje se na stručný nástin problematiky pro každého." Takže o čem článek bude bylo jasně deklarováno hned na začátku. Možná se Vám to bude zdát divné, ale neexistují jen samí všeználci Vašeho kalibru ;-) Když se oháníte "všeobecnými fakty", můžete mi ukázat statistiku, která řekne, že FlashGet je nejrozšířenější? Na FlashGet jsem nezapomněl. Kdybyste si všímal článku skutečně pozorně, uviděl byste, že jsem jmenoval manažery, které jsou freeware nebo adware, čili jsou zdarma. Poslední verze FlashGetu je shareware (cena $29.95). Já vážně nevidím důvod čtenářům doporučovat drahý program, který bez větších problémů může plnohodnotně nahradit alternativa, která je dostupná zdarma. Vy snad ano? K pídění se po dalších možnostech (vč. FlashGetu), na které má samozřejmě každý čtenář právo, jsem do článku zahrnul odkazy na download servery. A světe div se - na všech (českých) jej čtenář nalezne ...

Avatar

Autor komentáře: Orrorin

Datum vložení: 27.8.2005 12:01:50

Mně nevadí, že je to psáno "z pohledu uživatele", je z toho totiž poznat, že autor ví o čem píše, což je věc, kterou např. od serveru typu technet.idnes.cz čekat nemůžeme. Spíš mě vytáčí spojení typu "akcelerace rychlosti".

Avatar

Autor komentáře: Radek Hulán

Datum vložení: 27.8.2005 19:48:59

FlashGet má pár vlastností, které jej činí jedinečným, například download i pod-adresářů, nebo automatické zasílání refereru podle URL (super věc, díky tomu lze stahovat ze všech webů), či napojení na cookies (http proxy) browseru. Proto je FlashGet nejlepší :-)

Avatar

Autor komentáře: kkkkkk

Datum vložení: 29.9.2005 3:43:57

zrejme neznate GetRight, pouzivam v6 beta a umi jak ty referery, tak ty podadresare (treba pri FTP), ovsem po registraci

Avatar

Autor komentáře: Phate

Datum vložení: 31.7.2006 23:20:08

<i>podadresáře:</i> -r
<i>referer:</i> --referrer
Netřeba dodávat že jde o parametry pro <b>Wget</b>, který je skutečným dovnload-manažerem, byť ve spojení se <b>Screen</b>.

Avatar

Autor komentáře: pejay

Datum vložení: 30.8.2005 12:38:57

ocuvaj ..dactyl, nebud jelito a napis lepsi clanok. takto si len zbytocne otvaras hubu.

Avatar

Autor komentáře: Radek Hulán

Datum vložení: 27.8.2005 16:29:15

Viléme, já vím, že se těžko shánějí lidi na seriózní články, ale prosím, nedělej z Interval.cz bulvár ala Počítač pro každého, kde se píše o takovýchto kravinách. Prosím!!! :-) Lepší je NEPSAT, než psát takového články.

Avatar

Autor komentáře: Nastěnka

Datum vložení: 28.8.2005 13:27:17

Je to pěkný článek. Ale je určen spíše mojí mámě než mně. Takže s přirovnáním k Počítači pro každého souhlasím.

Avatar

Autor komentáře: Edke

Datum vložení: 28.8.2005 19:15:46

Surfujem firefoxom, dlho som pouzival flashget, ale odkedy zacal byt prepchaty spywarom, hladal som alternativu. Trvalo to dlho a myslim ze som presiel vsetky download managery, ktore su spominane jednak v clanku, jednak v diskusii. Nakoniec sa podarilo najst pre mna spravnu kombinaciu. http://www.freedownloadmanager.org/ - od verzie 1.8 uz ani v spojeni s firefoxom nie su problemy. ako extension pre firefox pouzivam flashgot http://www.flashgot.net takto trojkombinacia sa mne aspon casom osvedcila najviac.

Avatar

Autor komentáře: Kartel

Datum vložení: 29.8.2005 22:28:54

Souhlas, také jedu na této kombinaci. Jen je potřeba si FDM nakonfigurovat dle svých preferencí. Defaultní nastavení není nejideálnější. Jinak je to nejlepší volba ze všech zmíněných.

Avatar

Autor komentáře: MichalekII

Datum vložení: 7.9.2005 11:32:06

Co dělá tokovejhle článek na intervalu, takováhle ubohost, neuvažovali jste v redakci o zavedení něčeho jakohodnocení článků čtenáři? Tenhle článek by odemě doslal nejnižší možné hodnocení. Ten článek snad napsal nějaký "chytřejší" žák základní školy, ne? Vzkaz pro šéfredaktora: fuj styďte se ...

Avatar

Autor komentáře: VláďaN

Datum vložení: 8.9.2005 11:35:06

Omlouvám se za asi ne dosti složitý a odborný dotaz, ale jak mohu do firefoxu 1.0.6 diinstalovat ten "DownloadWith" ?Stáhl jsem si soubor s příponou XPI a co dál ? Díky

Avatar

Autor komentáře: Jiří Macich ml.

Datum vložení: 8.9.2005 11:43:11

Když už to máte stažené, tak dejte ve Firefoxu Soubor - Otevřít soubor a najděte si ten XPI soubor na disku a otevřete jej. Instalace se sama spustí.

Avatar

Autor komentáře: VláďaN

Datum vložení: 8.9.2005 11:45:36

Díky moc.

Avatar

Autor komentáře: Haldyr

Datum vložení: 26.9.2005 18:10:29

NetTransport se mi docela osvědčil, má docela zajímavé fce a hlavně vůbec nežere (z RAMky), je dost málo náročnej. Ne jako níže napsanej DAP. Dříc sem používal Download Accelerator Plus, ale jak už bylo řečeno - je to adware...(ale to sem dřív nevěděl...)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz