Starší komentáře ke článku: Geometrické útvary s využitím akcí ve Photoshopu

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Eda

Datum vložení: 19.11.2002 10:19:29

jen je nepříjemné, že transformací objektu dochází k jeho vyhlazování. To je pochopitelně žádaný efekt, ale v tomto případě dochází k několikanásobnému vyhlazení vedoucímu k "rozpatlanosti" objektu v jeho posledních fázích. Takže lepší cesta je rotovat pouze původní objekt s inkrementací úhlu, a ještě lepší cesta (checht:-) je použít cestu a rotovat s touto systémem popsaným v tutoriálu. Důvod je ten, že selekce uchovávají tvar bitmapově (viz např. quickmask), což vede při přepočítávání rotace ke ztrátám informace (někdy i při translaci, ale to odbočuji od tématu. Nicméně ve Photoshopu se s tím nesetkáte), kdežto Cesty jsou vektorový objekt, rotují celkem čistě matematicky a k vlastnímu vyhlazení dojde až při vlastním procesu vytáhnutí pro každou pozici cesty.

Avatar

Autor komentáře: fojty

Datum vložení: 6.4.2008 21:54:00

Ahoj,Můza se mně dneska vyhýbá a tak brouzdám po netu.Geometrické útvary je prima nápad,hned jsem to vyzkoušela.Super,díky

Avatar

Autor komentáře: kury

Datum vložení: 21.5.2009 11:45:27

Podle mě by bylo nejlepší vytvořit si daný objekt ve křivkách. Po té by byl princip prakticky stejný. Daný geometrický útvar by byl naprosto ostrý a jako bonus by se mohl zvětšovat zmenšovat do aleluja.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz