Starší komentáře ke článku: Interzen 2007 - vyhlášení výsledků soutěže

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 25.6.2007 19:40:52

Rád bych tímto veřejným způsobem pogratuloval vítězům a poraženým dopřál trochu webdesignerské útěchy. Soutěž byla velmi vyrovnaná a ti, co neuspěli letos, mají velkou šanci dosáhnout na poměrně prestižní ocenění příští rok. Držím palce.

Avatar

Autor komentáře: Milil

Datum vložení: 25.6.2007 19:57:35

Jsem trochu v rozpacích. Jaký má v dnešní době tato soutěž význam. Pochopil jsem, že je to asi soutěž o nejlepší web v XML/XHTML, ale k čemu je to dobré? Proč dělat soutěže v tvorbě stránek v jazyce jehož poslední schválená verze je z dnešního pohledu tak zoufale zastaralá? V době svého vzniku možná měla myšlenka Interzenu opodstatnění, ale dnes? Za rok se internetové aplikace posunou zase o pořádný kus dál. A protože nepředpokládám, že do té doby bude schválená nová verze (X)HTML tak tato soutěž bude už opravdu zcela mimo mísu.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 25.6.2007 20:53:35

Tak jako při soutěžích o nejlepší program napsaný v Céčku nejde o používání programovacího jazyka, tak ani v této soutěži nejde o používání konkrétní verze značkovacího jazyka...

Avatar

Autor komentáře: Filosof

Datum vložení: 26.6.2007 9:55:30

Jen skutečný "odborník" může hodnotit stránku podle použité verze HTML. My ostatní jsme holt zoufale zastaralí :-)

Avatar

Autor komentáře: Milil

Datum vložení: 26.6.2007 10:13:12

Asi jste si nevšiml, že této soutěže se nesmíte zúčastnit se stránkama v HTML.

Avatar

Autor komentáře: Filosof

Datum vložení: 26.6.2007 11:02:05

Nu.. když si vezmu kolik zůčastněných projektů neposílá svůj webík jako text/html, tak je to dost odvážné tvrzení :-)

Avatar

Autor komentáře: Milil

Datum vložení: 26.6.2007 13:17:54

A to je přesně to o čem tu mluvím. Že je tu nějaká podmínka v pravidlech která mi nedává smysl. Nejen, že bude asi většina těchto webů interpretována ve finále jako text/html, ale také bude rozdíl mezi XHTML a HTML jen v deklaraci dokumentu a pár lomítkách. Vilém to přirovnal k soutěži v jazyce C, ale to přirovnání mi prostě pokulhává. Nicméně máme další kolo soutěže za sebou a vítězům blahopřeji, nechci schazovat nikoho práci.

Avatar

Autor komentáře: brano

Datum vložení: 26.6.2007 13:30:51

Nic si z toho nerobte, su stranky ktore splnaju w3c odporucania a potom tie uspesne ako napriklad amazon, google, ebay, bloomberg, musicianfriends, youtube, atd. Zahada!

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 27.6.2007 13:07:28

Až budete tak úspěšný jako Amazon, můžete začít pravidla kreativně obcházet. Až budete tak úspěšný jako Google, můžete pravidla začít vytvářet. Do té doby prospějete sobě i světu nejvíce, budete-li se držet pravidel, která vymysleli chytřejší a zkušenější lidé ku prospěchu nás všech.

Avatar

Autor komentáře: JJ

Datum vložení: 1.7.2007 14:50:20

www.depthcore.com

Avatar

Autor komentáře: JJ

Datum vložení: 1.7.2007 14:51:25

Tenhle zpusob argumentace, podle me neni uplne spravny ..

Avatar

Autor komentáře: Em

Datum vložení: 26.6.2007 9:35:28

Nešlo by zobrazit tabulku výsledků seřazenou podle pořadí, takto se v tom špatně orientuje. Uvítal bych i top-10 jednotlivých kategorií.

Avatar

Autor komentáře: Martin

Datum vložení: 26.6.2007 10:19:39

Docela by mě zajímalo, zda nemohlo dojít ke střetu zájmů, když si například Jan Řezáč hodnotil "svůj" Foodex, Ivana Bednářová grafiku ZŠ Buštěhrad nebo Jan Bien hodnotil přínos služby weblogy. (ale berte tohle rýpnutí s nadsázkou :)

Avatar

Autor komentáře: Iva Bednářová

Datum vložení: 26.6.2007 11:17:45

Musím říci, na obhajobu či jak to jinak nazvat :-), že svoje grafiky jsem samozřejmě nehodnotila, přecijen nějaký ten rozum mám ...

Avatar

Autor komentáře: Rixo

Datum vložení: 26.6.2007 14:48:02

To by mohl říct každý. Jde o princip. Jen na tomto je vidět, jak je celá "soutěž" o ničem. Je nemyslitelné, aby do nějaké "odborné" poroty usedali lidé, jejichž výtvory v soutěži figurují. Ale jsme v České republice, tady je kocourkov ve všem...

Avatar

Autor komentáře: Filosof

Datum vložení: 26.6.2007 15:30:54

A navíc jsme si ceny určitě rozdělili dopředu a lidé na stupních vítězů se samozřejmě domluvili s porotci.. celá soutěž je jedna velká totalitní konspirace elitních webdesignérů, kteří se chtějí opít za peníze sponzorů.. Něco takového máš na mysli? :-)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 26.6.2007 17:53:58

Ano, v této republice skutečně je Kocourkov. Zdejší lidé, téměř dvacet let po pádu totalitního komunistického režimu, stále neznají elementární principy, na nichž je postaven demokratický systém fungující na západ od našich hranic. A tak vykřikují nesmysly o věcech, kterým nerozumí, a nechávají bez povšimnutí procházet podrazy, které mají přímo pod nosem...

Avatar

Autor komentáře: Kritik

Datum vložení: 27.6.2007 11:47:58

Neohánějte se prosím demokracíí. To je poněkud trapné a zoufalé. Vždycky když lidem dojdou věcné a logické argumenty, tak přijdou s "demokracií". Jako nestrannému (nejsem soutěžící ani porotce) se mi například zdá dosti nestandartní, že se seouěže mohou zůčastnit i porotci. To je skutečně ČESKÉ :-)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 27.6.2007 12:01:53

Skutečně čecháčkovské je ignorování faktů, kritizování z teplíčka internetové anonymity a všeobecný předpoklad, že každý je podvodník, jen dotyčný čecháček je svatý. O tom, že každý čecháček do všeho kecá, ale nikdy by ani prstem dobrovolně nepohnul, už ani nemluvě. O principech, které umožňují účast webů, na nichž se podíleli porotci, si můžete přečíst v jiných mých příspěvcích. Loni jsem zde vše podrobně rozebíral. Nevěříte-li mi, odkazuji vás na kolegy z matfyzu, kteří tento systém hodnocení soutěží používají už dobře dvě desítky let. Jistě vám vše rádi vysvětlí, včetně matematického modelu celého systému... Co se týče mezilidských vztahů, račte si prostudovat následující články. Sice o tom pochybuji, ale třeba vám dojde, že podraz na každého není vždy tím nejlepším řešením: http://neskodny.own.cz/index.php?item=132, http://neskodny.own.cz/index.php?item=133, http://zapisnik.maly.cz/462257-komunity-a-vezeni.php, http://zapisnik.maly.cz/462259-utek-z-vezeni.php, http://zapisnik.maly.cz/462261-vezeni-se-meni.php.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 26.6.2007 17:49:44

Moralisté ve státě Oregon prosdili zákon, podle nějž manželé nesmí provozovat pohlavní styk před polednem. Podle Oregonské univerzity vedlo zavedení tohoto nesmyslného zákona k jedinému - zvýšil se počet šťastných manželství ;-) V pravidlech soutěže je záměrně uvedeno, že soutěže se smí účastnit i projekt, na němž se podílel některý z porotců. Stejně jako moderněji smýšlející zákonodárci se domnívám, že nemá význam stanovovat pravidlo, které je nekontrolovatelné a neprosaditelné. Takové pravidlo by vedlo pouze k tomu, že by účast porotců na konkrétním projektu byla zamlčena, což považuji za nečestné a potenciálně mnohem škodlivější než otevřené jednání, protože to vytváří korupční prostředí. Proti možné manipulaci je soutěž ošetřena jiným, inteligentnějším způsobem nezávislým na lidském faktoru. Po celou dobu nikdo z porotců nevěděl, kdo další kromě něj weby hodnotí, nemohli se tedy smluvit na vzájemné podpoře svých projektů. Navíc matematický princip soutěže (převzatý od kolegů z matfyzu) je záměrně navržen tak, aby protěžování vlastních projektů neutralizoval - pouze projekty, které vybere vícero porotců, mohou uspět. (Tato konstrukce teoreticky umožňuje uspořádat soutěž třeba i výhradně mezi porotci samotnými.) Navíc mohu s čistým svědomím prohlásit, že žádný z hodnotitelů svůj projekt nijak neprosazoval. Naopak, hodnotitelé, kteří se podíleli na některém ze soutěžních projektů, sami upozornili na tento fakt a já jim podal podrobné vysvětlení principů hodnocení, než souhlasili se svou účastí v porotě. Pokud tedy například Weblogy získaly ocenění za uživatelský přínos, pak to není proto, že by je Jan Bien vybral jako nejlepší, ale proto, že tento projekt většina webdesignérů v porotě ocenila jako přínosný pro sebe i své okolí...

Avatar

Autor komentáře: Roj

Datum vložení: 29.6.2007 21:42:24

Kdyz uz bych se ohanel matematikou, ohanel bych se ji PRESNE a nekazal bych mlhu az bludy :-)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 17.12.2007 15:37:40

Viz http://interval.cz/clanky/vyhlaseni-vysledku-souteze-interzen-2005/diskuse/#story42670 ;-)

Avatar

Autor komentáře: ASH721

Datum vložení: 27.6.2007 8:20:07

Ahoj Všichni. Porotci: Děkuji Vám za mravenčí (skoro bych řekl téměř Bienovskou :) práci, kterou jste si dali při hodnocení webů. Sám jsem při pokusu o poctivý rozbor všech soutěžních webů selhal z časových důvodů, pročež jsem se nakonec v rámci dodržení vlastní objektivity neúčastnil ani čtenářského hlasování. Takže pro zdržení výsledků mám maximální pochopení (jediné, co mi chybělo, byla informace pro nedočkavé čtenáře o dalším zdržení). Vím tedy moc dobře, že dotáhnout hodnocení webů do konce nebyla rozhodně práce na jedno odpoledne. Proto ještě jednou upřímně děkuji, že jste tomu věnovali svůj čas a úsilí. Stejně tak samozřejmě děkuji Vilémovi Málkovi za organizaci tohoto každoročního webdesignérského dýchánku. Ostatním výhercům rozhodně gratuluji a těm, kteří se neumístili, samozřejmě přeju hodně úspěchů v letech příštích. Letos jsem si na vlastní kůži vyzkoušel, že je o co hrát. Umístění v Interzenu, natož pak to nejvyšší, je pro takového soutěživého webdesignéra opravdu veliká, hřejivá odměna. Děkuji všem Jaroslav Knap

Avatar

Autor komentáře: Pavel Píha

Datum vložení: 27.6.2007 13:26:54

Přeji dobrý den! Jako účastník soutěže upřímně děkuji pořadatelům a porotcům za jejich práci a za objektivní hodnocení. Stejně upřímně blahopřeji vítězům. Rozhodně nesouhlasím s uvedenými připomínkami kritiků (je zajímavé, že jsou vždy anonymní). Vzhledem ke zvolenému způsobu hodnocení nevidím v účasti projektů, vytvořených porotci, žádný problém. Výsledky soutěže považuji za spravedlivé a věřím, že pořadatelé i porotci si do budoucna nenechají svou záslužnou práci znechutit neobjektivní anonymní kritikou. Pavel Píha

Avatar

Autor komentáře: Pavel Kout

Datum vložení: 27.6.2007 14:59:25

A úplně nejlíp jsou na tom porotci, kteří nemuseli nasazovat vlastní kůži na trh ;-) Zase ze sebe udělali chytrý, napsali pár canců, shrábli tučný prachy a teď si zase budou dál akorát válet šunky u moře. BTW: kdyby nám někdo chtěl zamávat, tak s Plaváčkem letíme v pátek, v půl sedmý ráno ze starý Ruzyně (poznáte nás podle toho hejna mladejch holek kolem; ti nejhezčí dva mezi nimi jsme my).

Avatar

Autor komentáře: sector

Datum vložení: 27.6.2007 18:58:32

a jak proboha muzete hodnotit SEO/SEM ????

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 27.6.2007 20:02:45

Budete se divit, ale jde to docela snadno. Přímo zde na Intervalu můžete k tomuto tématu najít řadu článků a pokud byste se mu chtěl věnovat dokonce profesionálně, kolegové vás rádi zaškolí, viz například http://www.dobryweb.cz/skoleni/ nebo http://www.h1.cz/vzdelavani/.

Avatar

Autor komentáře: Kritik

Datum vložení: 28.6.2007 0:44:14

S panem Hulánem dostává soutež skutečně seriozní charakter... Zajímalo by mě zdali je jeho odborný posudek stejně odborný jako jsou pravdivé jeho pravdy :-) Tato negativní ikona českého internetu dává souteži už jasnější nálepku - podivné. PS: Uznávám odbornost všech 9 ostatních porotců.

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 28.6.2007 0:50:22

Názor tisícovky anonymů nemá ve slušné společnosti, pro slušné lidi, ani cenu názoru jediného Hulána ;-)

Avatar

Autor komentáře: Bublifuk

Datum vložení: 28.6.2007 13:22:33

Prosím Vás, vy si myslíte, že se někdo hodlá představovat každému joudovi, co na internetu potká? Vy a vaše podivná soutěž za tu námahu opravdu nestojíte. Odovlávat se na anonymitu kritiků je směšné. Je lehké všechna podezření smáznout s takovým odůvodněním. Nezklamal jste. Arguemtny žádné a sto řečí okolo.

Avatar

Autor komentáře: Radek Hulán

Datum vložení: 28.6.2007 14:05:09

F-ART AGENCY (http://hulan.cz/) dělá jedny z největších (českých) webových projektů. Ukažte mi třeba komunitní systém s 200.000 UIP denně a 4.000 komunitami, přesně to je www.megablog.it ;-) www.HTF.cuni.cz je zřejmě nejlepší web univerzity / fakulty v ČR, opět F-ART AGENCY. Nicméně, zde to bude o něčem jiném, pubescent, který se musí schovávat za anonymním německým proxy serverem si vlastně ani reakci nezaslouží. Doporučil bych spíše vyhledat psychiatra, a na svoji nenávist, závist a těžkou depresi si nechat něco předepsat, viz: http://www.google.com/search?q=psychiatr A následně si přečíst něco o závistivých pičmulíncích: http://radekhulan.cz/item/boj-elit-s-anarchii-picmulinku

Avatar

Autor komentáře: Bublifuk

Datum vložení: 28.6.2007 15:24:33

Jo, tak na tohle tady čekal asi každý :) Radku, jenom ti povím novinku. Ty weby nejsou tvé, ty jen běží na "tvém" (upravený a ukradený Nucleus) systému, takže já nevím čím se vlastně chlubíš ty kluku ušatá ;) Jinak ty řeči o puberťácích, no, to mě už nebaví. Nech si je pro tvé vlezdoprdelníky na blogu :)

Avatar

Autor komentáře: petiar

Datum vložení: 29.6.2007 9:48:10

Povinne citanie pre takych ako ty: http://maly.blog.sme.sk/c/66548/Jak-cist-AntiHulan-weby.html

Avatar

Autor komentáře: Sibep

Datum vložení: 29.6.2007 10:04:21

R.Hulana neznam a nebudu ho ani posuzovat. Nemam s nim zadnou zkusenost a na nazory ostatnich nebudu brat. Projizdel sem si fy.F-ART AGENCY ktera je psana na Ing. Evu Hradeckou. Na webu je podepsany pod touto fy. Dotycny RH i s IC p.Hradecke. Navíc tam není ani telefonicky kontakt. Proto bych si u teto fy. nikdy nic nekoupil.

Avatar

Autor komentáře: ASH721

Datum vložení: 29.6.2007 10:33:26

A proč to sem jako píšete? Jste si jistý, že se to ještě nějak týká této soutěže?

Avatar

Autor komentáře: LLook

Datum vložení: 30.6.2007 1:34:51

V porotě zasedal Radek Hulán, nebo F-ART AGENCY?

Avatar

Autor komentáře: Jan Bednařík

Datum vložení: 30.6.2007 11:02:14

Nechte už toho spamování s pohádkou o anonymech, začíná to být trapné. Na internetu jsme anonymní všichni stejně a je úplně jedno, jestli si jako nick zvolím Velký Kritik nebo třeba Radek Hulán. Vy jste se podepsal jako Vilém Málek a protože by to mohlo být reálné jméno, jste snad míň anonymní, než všichni ostatní? Asi těžko. Možná nejste anonymní pro lidi, kteří vás znají osobně a věří tomu, že nickem Vilém Málek se tu podepisujete jen vy. Ale kdybyste používal nick třeba Bačkůrka, a oni to věděli, jste pro ně úplně stejně ne-anonymní a pro zbytek lidí úplně stejně anonymní, jako když se podepíšete Vilém Málek. Vůbec netušíte, jestli existuje nějaký skutečný Jan Bednařík, který podepsal tento komentář, nebo je to jen další virtuální identita. Jména nejsou žádný jednoznačný identifikátor osob a i když se doopravdy jmenuju Jan Bednařík, stejně netušíte, který z mnoha Honzů Bednaříků jsem. A vzhledem k tomu, jak se projevuje a vyjadřuje Radek Hulán, pro slušného člověka má každý rozumný názor i toho největšího anonyma větší cenu, než tisíce názorů Radka Hulána.

Avatar

Autor komentáře: Filosof

Datum vložení: 30.6.2007 11:25:03

Anonymem přestáváš být ve chvíli, kdy uvedeš odkaz na SVŮJ web.. který může být anonymní jak chce, ale ku obrázku o tobě bohatě postačí :-)

Avatar

Autor komentáře: LLook

Datum vložení: 30.6.2007 11:36:05

Za prvé se to TADY nesmí a za druhé - ne každý je blogger. Většina lidí buďto web nemá, nebo na něm má jen základní info, které k obrázku nestačí.

Avatar

Autor komentáře: Jan Bednařík

Datum vložení: 30.6.2007 11:58:36

Jak velký je problém založit si blog na nějaké službě zdarma, psát tam úplné blbosti, nebo naopak seriózně vypadající články a přitom nevyjádřit jediný vlastní názor? Vůbec žádný. Každý web i blog je anonymní. Stejně jako když si tam dám fotku, kdo ví, jestli je to moje fotka? Na internetu jsme všichni jen virtuální identity a vždycky budeme. Tyhle virtuální identity si sice budují nějaký dojem, ale můžeme se snažit jak chceme, naše osobnost stejně vždy skončí u klávesnice a dál se nepřenese. A tipoval bych, že na internetu je spousta identit jen výplodem nějakého vtipálka. Dokonce bych se vsadil, že jednou z nich je právě Radek Hulán a jeho "autor" se jistě velmi baví.

Avatar

Autor komentáře: Lukáš Mačí

Datum vložení: 29.6.2007 15:38:44

Všem vítězům i zúčastněným gratuluji a všem komentujícím děkuji, že jsem se na Intervalu asi po roce opět trochu bavil :)

Avatar

Autor komentáře: Karel Dytrych

Datum vložení: 2.7.2007 8:11:42

Z pocatku se mi zdalo hlasovani od soutezicich nefer, ale s odstupem casu proti tomu nic nemam. Mozna by do pristiho rocniku bylo dobre dopredu se zminit kdo bude v porote, popr. napsat kdo byl osloven. Me to treba v prvnim okamziku dost zaskocilo a mel jsem pocit "jaktoze muze hlasovat"... Prijde mi to pruhlednejsi predstavit porotu pred, nez po. V jinych soutezich tomu take tak byva. Treba miss CR :)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 2.7.2007 21:25:42

Když nikdo neví, kdo je porotce (ani ostatní porotci), nemůže se s ním vyspat ani se vetřít do přízně jeho manželky a podobně ;-)

Avatar

Autor komentáře: Kritik

Datum vložení: 3.7.2007 1:04:43

Tak proto je tam Hulán :)) Chtěl se s Váma vyspat.

Avatar

Autor komentáře: Tomáš Kapler

Datum vložení: 12.7.2007 21:15:48

Gratuluji vítězům, poprvé nemám námitek, vybrány byly opravdu velmi dobře zpracované projekty. Jako účastník bych jen uvítal, kdyby byly zveřejněny připomínky (hodnocení) k našim webům, vše by se stalo nejen průhlenější, ale hlavně bychom se mohli poučit do budoucna a soutěž by tak měla i nějaký edukační charakter

Avatar

Autor komentáře: Karel Dytrych

Datum vložení: 14.7.2007 8:32:27

Souhlasím, to by bylo výborné... Pane Málku co vy na to?

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 14.7.2007 8:40:29

Jak jsem už napsal přímo v článku, pokusím se to zorganizovat. Ono to není tak jednoduché, jak to na první pohled nezasvěcenému připadá.

Avatar

Autor komentáře: Karel Dytrych

Datum vložení: 7.8.2007 7:51:57

Jak to vypada nyni, nejaka zmena?

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 19.11.2007 11:41:21

Úplně jsem zapomněl reagovat - viz http://interval.cz/serialy/interzen-2007-predstavuje/ ;-)

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz