Starší komentáře ke článku: Java - pokročilá grafika pro všechny

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: ksr

Datum vložení: 1.1.2009 23:18:50

V článku je použita instance třídy Graphics - ale nikde jsem nenašel, jak ji vytvořit - jedná se přeci o abstraktní třídu. Můžete mi prosím poradit, jak třídu Graphics použít? Předem díky za jakékoliv rady

Avatar

Autor komentáře: raznodrač

Datum vložení: 11.2.2009 10:13:26

instance třídy Graphic je předávána jako parametr v metodě pain...stačí ji takto definovat(tuto metodu) a JAVA se o sehnání instance poastará, v těle metody používej tento parametr public void draw(Graphics2D g, AffineTransform at) { g.setColor(colorLabelRect); g.drawRect(labelX, labelY, labelWidth, labelHeight); } nebo public void draw(Graphics2D g) { g.setColor(colorLabelRect); g.drawRect(labelX, labelY, labelWidth, labelHeight); } hodně štěstí

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz