Starší komentáře ke článku: Orientujte se hravě v dokumentu HomeSite

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: David Major

Datum vložení: 27.4.2002 0:44:05

Interval uz ctu hodne dlouho, ale takhle mizernej clanek uz jsem tu dlouho nevidel. K cemu vlastne byl? Mam pocit, jako by ho autor psal nekdy 5 minut pred uzaverkou, kdyz se najednou zjistilo, ze se nevi, co dnes vlastne vyjde! Hodnota = 0

Avatar

Autor komentáře: Jirka

Datum vložení: 27.4.2002 10:11:30

No, myslim ze pro zacatecniky je to docela zajimava informace, hlavne kdyz delaji ve Front Page 2.0, a chteji prejit na nejaky nevizualni editor. Kazdopadne bych ale spis ocenil navod treba na to, jak vytvorit neramovou stranu, kde v bunkach tabulky lze zobrazit jinou stranku, abych nemusel pouzit ramy. Zajimalo by mne to rozhodne vice, nez skryvani textu.

Avatar

Autor komentáře: miroslav.kucera

Datum vložení: 29.4.2002 7:59:17

Uplne jednoduse - do bunky tabulky vlozte iFrame.

Avatar

Autor komentáře: mike

Datum vložení: 11.2.2005 21:31:59

ramy - fujjjjj, milion nevyhod nejlepsi php a include, include ..., ale na to musi byt hosting s podporou php, coz dnes neni takovy problem.

Avatar

Autor komentáře: Milan Jakel

Datum vložení: 27.4.2002 10:14:15

dobry den
za sveho kolegu redaktora vam dekuji za vas nazor
myslim, si, ze jeden clovek, ktery to zna, se ozval, ale tisic, kteri o se teprve odvazuji vubec homesite otevrit, jsou radi, ze Interval mysli i na zacatecniky
pochopitelne maji respekt a radeji se do diskuze nezapoji, nevi, co se stane, kdyz na ne vyjede nekdo se sirokymi rameny a spoustou odbornych terminu
m.j.

Avatar

Autor komentáře: Václav Vojtěch

Datum vložení: 27.4.2002 10:26:40

V článku bylo pár vychytávek, ale pro začátečníka by se spíš slušelo začít trochu níže. Pro zběhlejší uživatele HS však byl obsah dosti chudý a pro mě osobně byl nadpis článku zavádějící. Budu rád, pokud se HS budete věnovat v nějakém seriálu více, ale tento článek měl opravdu dost nízkou informační hodnotu.

Avatar

Autor komentáře: David Major

Datum vložení: 27.4.2002 11:39:51

Právě... souhlas...
Ja na Intervalu take zacinal, ale takovyhle clanek by mi rozhodne nepomohl.

Avatar

Autor komentáře: Jiri Sobotka

Datum vložení: 28.4.2002 20:47:53

Tem, kteri se teprve snazi HS otevrit je tento clanek k nicemu, jelikoz je popis techto pokrocilejsich vychytavek nedostatecny. A kdo vi zda pochopi o cem je rec. Pro pokrocilejsi uzivatele HS je ten clanek taktez IMHO k nicemu, jelikoz tyto veci z 90% znaji a proto by se v tom clanku melo objevit daleko bohatsi popis aby v nem clovek neco noveho opravdu nasel. Myslim ze rozhorceni ctenaru je opravnene, ja jsem byl calnkem taktez nadmiru zklaman. HS je muj kazdodeni chleba a znam ho do detailu a tak si myslim, ze se o tomto programu da napsat rozhodne lepsi a bohatsi clanek. To hlavni, clanek ma informacni hodnotu 0.0 nic. Doufam ze autor nebude touto kritikou odrazen a vezme si z ni pouceni.

Avatar

Autor komentáře: Martin Kovarik

Datum vložení: 27.4.2002 13:22:24

Článek je vhodný jen pro začátečníky, ale i to jsou čtenáři. Též bych přivítal třeba seriál pro pokročilé o Homesitu.

Avatar

Autor komentáře: ratoal (RADO)

Datum vložení: 28.4.2002 16:38:25

Patrim medzi pouzivatelov HS a nechapem preco sa niekto rozhodol len tak uverejnit clanok niekde zo stredu HS. Ked uz tak zacat nejaky serial, ktory by zacinal pekne od zaciatku (to by som uvital), ale nie takyto maximalne odveci clanok, ktory je tak na 2 veci.... Ked uz nejaky zaciatocnik zacne pouzivat HS a precita si clanok tak mu nebude treba zrovna zalozky.

Avatar

Autor komentáře: Marek Šalanda

Datum vložení: 29.4.2002 8:20:33

Vážení čtenáři. Jak jste si možná všimli, Interval se snaží co nejvíce oživit své stávající rubriky. Snažíme se ho "učesat" a proto začal vycházet JavaScript od začátku, obdobně i XML, minulý týden i JAVA. Rádi bychom přesně odrazili vaše potřeby a vzhledem k tomu, že o HomeSite se pod mým vedením Intervalu ještě nějak zvlášť nepsalo, nevěděl jsem, jak vás tato problematika zajímá.

Proto jsme zvolili článek někde "mezi". Po vyhodnocení jeho návštěvnosti se teprve rozhodneme, zda budeme psát o HomeSite intenzivněji. Nechtěl jsem vás tedy pobouřit, ale zjistit váš názor. Děkuji za něj!

Avatar

Autor komentáře: Petr Vostry

Datum vložení: 29.4.2002 12:53:34

Děkuji všem čtenářům za kritické a podnětné názory. Článek byl samozřejmě určen pro začátečníky, kteří se s HomeSite učí pracovat - i když z vlastní zkušenosti vím, že řada rádoby "zkušených" uživatelů HomeSite třeba zrovna o záložkách neví.

Za svoji osobu vám mohu slíbit sérii článků, které budou na pomezí začátečník/pokročilý. Každopádně budu všem vděčen za podnětné návrhy o obsahu.

Avatar

Autor komentáře: Martin Zvarík

Datum vložení: 2.5.2002 10:58:14

Souhlasím s prvním komentářem. Homesite je tak jednoduchý, že to snad nebylo ani nutné psát. Chci se jen zeptat zda je možné text skriptu obtáhnout pro lepší orientaci barvou.

Díky!

Avatar

Autor komentáře: TrueRony

Datum vložení: 14.12.2002 12:23:22

Zdravím všechny ostřílené uživetele HomeSite!!!

Ctěl bych Vás všechny požádat o pomoc. Přesedlal jsem z psaní Webu v NotePad (doporučuji všem co si chtějí začít tak nějak z gruntu) na HomeSite 5.0 a mám přesně opačný problém než všichni bývalí uživatelé FrontPage. Vyznám se sice velice dobře ve zdrojovém kódu HTML, ale zbytek programu je pro mě španělská vesnice. Takže to zklouzlo k tomu, že homesite používám stejně jako NotePad (s tím rozdílem, že můžu mít víc stránek otevřených v jednom okýnku na liště :-)). Potřeboval bych od Vás radu, kde sehnat buď český patch na HomeSite, nebo alespoň manuál v češtině, nebo alespoň stránky zabývající se přibližováním HomeSite nebohému českému začátečníkovi. Existuje něco takového?

Dotaz nr. 2: Už jsem objevil automatické vkládání HTML příkazů typu FONT, A HREF, atd. Ovšem nejsem s tím zcela spokojený... Důvod je ten, že při tvorbě HTML v NotePadu jsem pro větší přehlednost a orientaci při dohledávání jednotlivých pasáží psal všechny příkazy <VELKÝMI PÍSMENY>. Ale HomeSite je píše malými, čímž mě přivádí téměř na pokraj šílenství. Nevíte náhodou někdo, zda autoři mysleli i na takové rýpaly jako jsem já a zda jim tam ponechali někde v enu ukrytou volbu "piš příkazy VELKÝMA"???

Díky moc všem kdo mi poradí, i těm co mi vynadají, zkrátka všem kdo se mi ozvou...

Avatar

Autor komentáře: Miloslav Marčan

Datum vložení: 5.1.2003 20:44:18

Dotaz Nr. 1 - v knihkupectvi jsem videl knihu o HomeSite, ale bohuzel si nepamatuji od ktereho vydavatelstvi. Pokus se to vyhledeat treba na Googlu nebo zajdi do nejakeho specializovaneho knihkupectvi, kde vedou i ucebnice.

Dotaz Nr. 2 V HomeSite lze prevest najednou vsechny tagy na velka ci mala pismena prikazem Edit > Convert Tag Case ... > OK.
Pokud chces mit trvale predvoleno na <VELKA PÍSMENA>, tak je to v Options > Settings ... > ... tam zvolit v levem sloupci polozku HTML > zrusit zaskrtnuti polozky "Lowercase all inseted tags". Pak se budou vsechny tagy vkladat VELKYMI PISMENY, coz vsak NEDOPORUCUJI. Nebot po case, az budes chtit prejit na XHTML, tak tam je pravidlo, ze se tagy STRIKTNE pisi <malymi pismeny>!!!!!! a budes vse prevadet tak, jako to ted delam ja.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz