Starší komentáře ke článku: Štěpánka Sunková: Jeden za všechny, všichni za jednoho

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: SVAN

Datum vložení: 7.6.2004 11:50:35

tak tomuto som nepochopil. Ako suvisi propagacia ceskatelevize.cz s emailami. Nestacilo by vytvorit presmerovanie emailov z ...@ceskatelevize.cz na ...@czech-tv.cz? mailove aliasy? A nic by nebranilo v ceste propagovat ceskatelevize.cz

Avatar

Autor komentáře: rony

Datum vložení: 8.6.2004 15:13:55

ak mas mailove adresy natlacene vsade mozne, tak je to mozno zadrhel ;-) ale mas pravdu, vytvorit jednoduchy alias je bezproblemove. Koniec koncov aj na webku ;-) potom je to uz len problem marketingu a nie techniky.

Avatar

Autor komentáře: noname

Datum vložení: 7.6.2004 12:38:45

Nějak mi nedochází čím je dotazovaná osoba výjimečná. Že prý je televize ve srovnání s jinými institucemi "živější" médium a proto honí termíny. Ta věta mi nedává smysl. Buď může být televize živější než jiná média (což určitě není pravda) nebo je živější než jiné instituce (což zcela jistě také není pravda). Termíny se honí všude a jsou i dynamičtější firmy než je ČT.

Avatar

Autor komentáře: Jaaa

Datum vložení: 7.6.2004 14:38:02

Si děláte legraci? Odkdy se skripty a styly zapisují v HTML 4.01 Transitional do sekce CDATA?

ad redesign: imho právě redesign je nejlepší období pro přechod na CSS.

Avatar

Autor komentáře: Jaaa

Datum vložení: 7.6.2004 14:43:56

Ještě jsem zapomněl na přetěžování databáze.
Vy snad máte databázy a web server na stejném stroji? Jest-li ano, tak Vás upřímě lituji. Jest-li ne, tak nevím proč kupujete software neadekvátní k velikosti disků, tudíž k teoretické velikosti databáze.

Avatar

Autor komentáře: xrotten

Datum vložení: 11.6.2004 13:06:05

nepise se nahodou "databazi" s mekym "i"??

Avatar

Autor komentáře: Martin Kopta

Datum vložení: 7.6.2004 15:38:41

Štěpánka Sunková je jedna z lidí v oboru, ke kterým chovám neskonalý obdiv. Třebaže technicky navenek ty stránky nejsou současné, velmi těsně se blíží k tomu, co od webu veřejnoprávní televize očekávám. Ve srovnání s možnostmi a rozpočty dalších gigantických českých institucí je to jednoznačně nejlépe zpracovaný web.

(Omlouvám se za ten Subject. Nikdy nevím, co tam psát. ;-)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 7.6.2004 20:12:08

Souhlasím s Tebou, Martine, cítím to podobně. Stačí se podívat na weby jiných televizí v Čechách nebo i v zahraničí a člověk si hned začne jinak vážit práce ČT. Taková ST mi málem přivodila infarkt ;-)

Avatar

Autor komentáře: rony

Datum vložení: 8.6.2004 15:16:04

ja im musim zavidiet ten rozkosateny team ludi ;-) bodaj by som ja mohol pracovat s interne zamestnanym tolkym poctom ludi a nie kradnut cas ludom oficialne umiestnenym niekde inde ;-)

Avatar

Autor komentáře: Thom

Datum vložení: 8.6.2004 21:23:54

Ja len cumim. Ked som sa pozrel na web CT, tak proste klobuk dole - prekrasna stranka. Co sa tyka ceskoslovenskych stranok televizii, je to vynikajuce. Kde sa hrabe Nova, Prima, ci Joj alebo Markiza? Sice v poslednom case zmenila design aj STV, ale CT je na vrchole tychto televizii.
Zda sa, ze zeny maju v sebe nieco, co dokaze urobit naozaj super design. Vidno, ze v time designerov maju zastupenie aj zeny. A Stepanke zelam este storocia kariery.

Avatar

Autor komentáře: latzy

Datum vložení: 8.6.2004 17:48:34

A ktora baba to je?
Ak v tom bielom tricu, tak tam idem robit, ale ani ta druha nie je piskota.
A web je celkom fajn, uz som si vydychol, lebo som si myslel, ze tito experti budu mat beztabulkovy layout. Ale najdu sa este aj mudre hlavy...

Avatar

Autor komentáře: Petr J.

Datum vložení: 8.6.2004 19:37:28

Takze Erika se Ti libi? :-)
I ja musim uznat, ze se jim fotky moc povedla, vypadaji tam jako dobry tym, mile zdobeny obemi devcaty.
Apropos: Ahoj Čejřo zdraví Tě Hanďa.
PetrJ

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 9.6.2004 2:54:11

Baba se volala dřívě Stěpánka Nováková, takže teď už jedině jako milenec ;-))

Avatar

Autor komentáře: DAvid

Datum vložení: 21.6.2004 13:51:23

Však to také nemusí být na škodu. ;-)

Avatar

Autor komentáře: R.

Datum vložení: 10.6.2004 22:40:50

Mezi zajímavé nástroje na Vašem webu patřily diskuse pod jednotlivými pořady, které jste <B>zrušily</B>

Nemělo by tam být - zrušili...?

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 11.6.2004 0:15:19

no to je jedna z takovych podivnych uchylek cestiny, jde o kontext, dulezite je kdo zrusil. pokud to byla devcata, tak je to spravne. jinak nikoliv.
PetrJ

Avatar

Autor komentáře: R.

Datum vložení: 11.6.2004 16:34:37

Mám pocit že v kontextu je řeč o týmu ve kterém jsou i muži <I>(převážně muži podle fotky)</I>.
Takže <B>zrušili</B>! Ale asi taková hrubka v článku nikomu nevadí, takže je to vlastně jedno...

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 11.6.2004 20:59:49

Oprava takového triviálního překlepu je otázkou několika vteřin. Fascinuje mne ale chování některých čtenářů - čím to, že nikdy nečtu žádnou podobně ohnivou diskusi pod články na jiných serverech, kde, na rozdíl od Interval.cz, neprocházejí ani redakční ani jazykovou úpravou? ;-(

Avatar

Autor komentáře: TimJ

Datum vložení: 12.6.2004 19:22:45

Doporučuju projít několik starších diskuzí na cdr.cz ;-). Tohle NENÍ ohnivá diskuze :-D.

Jinak taky nevim, proč to každýho tak vzrušuje. Pokud si toho všimnu, mrknu do komentářů, jestli to někdo oznámil, pokud ne, napíšu to jasně a stručně bez jakýchkoliv emočních komentářů. Každej se může splést/překlepnout.

Avatar

Autor komentáře: R.

Datum vložení: 14.6.2004 10:27:22

V článku byla chyba - to je celé a není důvod za tím hledat něco jiného.

Avatar

Autor komentáře: lamka

Datum vložení: 11.6.2004 9:37:17

toto nejsou dobre stranky - televize, to jsou hlavne porady

kde je na tech strankach archiv poradu? proc je tak maly? kdyz uz je to verejnopravni televize, tak by tam mely byt VSECHNY porady, ktere CT vyrabi sama, nebo si je nechava vyrobit pro sebe. Je takovy problem to zohlednit do smluv, ze kazde dilo bude pristupne v archivu na internetu?

i blba nova tam ma tech poradu vic.

co by tam byt melo - napriklad z dnesnich poradu:

chcete me
dobre rano
zpravy
nas venkov
co mohu pro sebe udelat
az kviz
nevahej a toc
zivot v radu
atd..

proc si to musi kazdy nahravat na video, kdyz to muze byt krasne pristupne pres internet. bojite se ze byste prisli o penize? proc - v te bidne kvalite na to bude koukat opravdu jen ten, kdo to videt chtel a prosvihl to. a reklamy do toho jdou taky vlozit, tak co (viz nova). a problem s mistem v dnesni dobe taky neexistuje

je to jen problem neschopnosti a byrokracie

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 11.6.2004 9:52:11

Ono někdy nelze zpřístupnit veřejnosti ani vlastní dílo, například když obsahuje nějakou subpoložku, kterou dodává někdo jiný. Většinou se totiž musí platit znovu a pěkně mastně, třeba hudba v pozadí... ;-(

Avatar

Autor komentáře: Štěpánka Sunková

Datum vložení: 15.6.2004 10:42:12

Dobrý den, s archivem vysílání je to opravdu tak, že na internetu smíme použít pouze pořady vyrobené vlastními silami přímo v ČT, a to ještě pouze ty od roku 2001 - až od této doby je totiž ve smlouvách použití na internetu ošetřeno. Jde o to, že ošetřené musí být vlastně všechny smlouvy týkající se pořadu. Nejen smlouva s autory pořadu, ale i s výkonnými umělci a vlastně všemi tvůrci. S těmi všemi se také při použití na internetu musí ČT finančně vyrovnat. Dále je nutné za jakoukoli použitou (i podkresovou hudbu či znělky) platit OSA, případně Intergram, případně opět přímo autora, pokud není OSA zastupován.
Co se týká koprodukčních projektů, opět je možnost použití (vysílání) na internetu otázkou konkrétní smlouvy.
Pokud budeme mluvit o starších pořadech, filmech apod., je to ještě složitější. Je potřeba zkontaktovat opět všechny autory, tvůrce a výkonné umělce (případně jejich dědice, což je většinou nekonečné) a opět se s nimi domluvit a uzavřít smlouvu a vyplatit je.
Zahraniční pořady nesmíme vysílat vůbec (ani když jsou v češtině), stejné je to se sportem.
Kromě poplatků a tantiém by vzrostly náklady zejména na práci lidí (právníků a obchodníků), kteří by všechny tyto záležitosti řešili. Do budoucna vidím jako jedinou možnost vybrané pořady, o které bude zájem na internetu nabízet zpoplatněné (klasické video on demand za menší či větší poplatek dle kvality, časového intervalu a způsobu "dodávky" - streaming či ke stažení). V tuto chvíli není možné, aby ČT nabízela pořady na internetu na vlastní náklady (a to jsem úplně vynechala náklady na zpracování (digitalizaci) pořadu a nutné technické zázemí.
Myslím, že pozitivní zprávou je, že projekt na video on demand či nabídka pořadů jinými technologiemi (např. ADSL) již existuje a jeho uvedení do praxe je otázkou měsíců. Samozřejmě vzhledem k náročnosti všech procesů a nákladů s tím spojených bude nabídka rozšiřována postupně, každopádně první kroky má ČT již za sebou. Otázkou je, jaký zájem bude o tyto služby v případě, že budou zpoplatněny.

Avatar

Autor komentáře: lamka

Datum vložení: 16.6.2004 10:01:36

ad. Otázkou je, jaký zájem bude o tyto služby v případě, že budou zpoplatněny.

To není otázka, to je totiž předem jasné - zájem bude NULOVÝ. Takže jestli o tom přemýšlíte systémem "zbytečné náklady, složité smlouvy, technické zázemí, bla blá bla", pak se na to rovnou vyprdněte, bude to tak lepší pro všechny.

Zkuste o tom uvažovat tak, že to je problém celého procesu, který musíte přizpůsobit dalšímu distribučnímu kanálu (= Internetu). Jen zdánlivě to děláte pro diváka, ve skutečnosti to děláte pro sebe. Taky může nastat situace, kdy Vám to sice dojde, ale žádného diváka už mít nebudete, pro kterého byste to mohli udělat.

Možná byste mohli smlouvy přizpůsobit, zohlednit že v případě sledování pořadu z archívu v bídné kvalitě vlastně nejde o "vysílání", ale o sledování pořadu jen v trochu jinou dobu jen jedním jediným člověkem, který to zrovna pustil. Tím, získáte vlastně zpětně diváka, který pořad neviděl, protože ho prošvihl ve uváděnou dobu. Jak už jsem uváděl - taková náhrada videa, nic jiného.

Ale to už je obehraná písnička, určitě už jste si na toto téma dopisovala s kdekým mockrát a nikam to nevedlo. Třeba sama souhlasíte, ale vedením se to protlačit nedá, což docela chápu.

Mě to zase tolik nevadí, jen je mi líto, že se za spousty peněz vyrábějí kvalitní pořady, které nikdo při jediném vysílání nesleduje a pak se založí kamsi do archívu kde poklidně shnijí. Přitom by mohly někde pěkně být přístupné a kdokoliv by se mohl podívat třeba na zprávy 10 let staré. Ale vám je asi taková představa cizí, nic by vám to ekonomicky nepřineslo a jen byste s tím měli problémy. No tak vyhazujte peníze dál a vysílejte třeba do zdi, ona je to asi velká zábava vyprodukovat něco, co uvidí v jednu v noci sto lidí a pak se to zahodí a vyrábí se zase něco dalšího. Mě by to teda nebavilo....

Avatar

Autor komentáře: vaga

Datum vložení: 24.6.2004 18:03:42

DD.
Nevim, zda se to tyka vsech poradu CT vystavenych na Internetu (Diagnozy urcite), ale osobne bych se primlouval, aby slo video stahnout na disk. Ne kazdy ma linku na to, aby si mohl poustet streamovane video.
Myslim ze tento prispevek je jen dalsi placnuti do vetru, ale co...

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz