Starší komentáře ke článku: Strategie osobních stránek

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: zdendax

Datum vložení: 2.5.2003 11:09:25

Podle mě si zde autor tak trochu sám vytváří význam slova osobní stránky, nejvíce se mi protiví, že některé stránky ani nestojí za návštěvu. Jistě, pro cizího návštěvníka mohou být tyto stránky nezajímavé, jelikož jsou určeny pro úzký okruh lidí a autor se na nich snaží říct jen základní informace o sobě. Osobně mám také takové stránky( <a href='http://acko.info/zdendax' target='_blank'>http://acko.info/zdendax</a> ), které spíše nahrazují info o mně z ICQ než cokoli jiného. Naopak si myslím, že k přehození slova smyslu dochází, když autor jako osobní stránky vnímá i megalomanské nekomerční projekty. Stejně tak častá aktualizace podle mě u určitých typů stránek vůbec není důležitá.

Avatar

Autor komentáře: Karel Pokoj

Datum vložení: 2.5.2003 11:38:55

TO zdendax: Vaše stránka plně dokazuje to "... že některé stránky ani nestojí za návštěvu" ;-)

Avatar

Autor komentáře: zdendax

Datum vložení: 2.5.2003 12:10:32

Asi jeste si špatně přečetl, co jsem psal, ony ani za návštěvu cizího návštěvníka stát nemají!! Stejně tak, jako se asi nebudete dívat na info na ICQ nějakého neznámého člověka. To ale ještě neznamená, že by tu neměly být.

Avatar

Autor komentáře: Petr

Datum vložení: 2.5.2003 11:40:22

Nezlob se, ale Tvé stránky jsou opravdu k ničemu. Co se na nich člověk dozví? Myslím, že budoucí matfyzák a IT novinář ;-) by se neměl skrývat za anonymitou...

Avatar

Autor komentáře: Jan Štráfelda

Datum vložení: 2.5.2003 12:06:32

TO zdendax:

Ahoj,
nemám v úmyslu příliš kritizovat, ale nemohu si odpustit několik poznámek k oněm stránkám (jsou dobrým příkladem):

1, Přepisy: prostým vložením textu na stránce About do Wordu odhalíte nejméně 3 chyby.
2, Přátelskost: to je přesně to, o čem jsem psal. Strohá nezajímavost.
3, Navigace: 2 prázdné stránky, kdyby na nich byl alespoň text: "Na této stránce právě pracuji" nebo tak něco (vlídnost k návštěvníkům?!).
4, Webdesign (XHTML): k čemu je stánka v XHML optimalizovaná pro rozlišení 1024x768? XHTML by přece mělo bourat bariéry...
5, A na závěr: položka Koníčky s textem "ani nevím" a číslo konta už jen dokreslují celkový obrázek...

Díky za komentář.

Avatar

Autor komentáře: zdendax

Datum vložení: 2.5.2003 12:31:18

Asi nebyl dobrý nápad dávat právě mé osobní stránky za příklad.
1, termín chyba je trošku zavádějící, jednalo se o překlepy, nicméně, ty jsou už opraveny.
2, na té příliš nezáleží, jde čistě o obsah
3, <a href='http://www.pctuning.cz/titulnistrana/hardware/siteabezdraty/Default.aspx?CatID=212' target='_blank'>http://www.pctuning.cz/titulnistrana/hardware/siteabezdraty/Default.aspx?CatID=212</a> , prázdná místa naleznete i na úspěšných velkých komerčních projektech, slova Na této stránce právě pracuji by byla lživá a kdyžtak si je návštěvník umí domyslet
4, všichni, kterým je stránka určena mají rozlišení 1024x768 nebo vyšší
5, číslo konta se hodí, třeba i pro mě, koníčky jsem přepsal včera a myslím si, že tato formulace se hodí více

Avatar

Autor komentáře: Lukyn.cz

Datum vložení: 3.5.2003 1:37:08

Mě se náhodou stránky Zdenaxe líbí. ;) Je fakt, že na nich nic zajímavého nenajdete, ale líbí se mi jejich design, rychlost, přehlednost. Samozřejmě některé nedostatky se najdou. Beru je jako takovou ukázku slušně vypadajících <B>osobních </B>stránek a kdyby Zdenda napsal nějaké obsahově zajímavé v tomto stylu, tak bych si je dal do záložek. ;) Jelikož ale nic zajímavého neobsahují, tak už je pravděpodobně nikdy nenavštívím. O tom ty stránky (z pohledu návštěvníka, který Zdeňka nezná) vlastně jsou. ;)

Podívejte se třeba na tyto: <a href='http://www.sweb.cz/sonik365/' target='_blank'>http://www.sweb.cz/sonik365/</a>
<I>To je fakt hrůza.</I> Proti nim jsou ty Zdendovi dost dobrý. ;)

Avatar

Autor komentáře: Lukyn.cz

Datum vložení: 3.5.2003 1:43:44

... nějak se mi to s těma <B>značkama<b/> nepovedlo. :(

Avatar

Autor komentáře: Michal Kubeček

Datum vložení: 3.5.2003 2:10:55

To bude tím, že to lomítko má být na začátku a ne na konci, tedy <b>...</b>.

Avatar

Autor komentáře: Lukyn.cz

Datum vložení: 3.5.2003 10:31:39

... tak to se <B>stydim</B>, jak jsem blbej. Taková základní věc! :(((

Avatar

Autor komentáře: srakyi

Datum vložení: 8.5.2003 18:53:06

"Pro správné zobrazení stránek nanejvýše doporučuji rozlišení přinejmenším 1024x768, jinak může docházet ke značným deformacím." .. no comment

Avatar

Autor komentáře: Milan

Datum vložení: 2.5.2003 13:44:42

myslim, ze nema cenu autorovi zminovanych stranek (zdendaX) vysvetlovat, k cemu jeho stranky jsou ci nejsou ... (mne osobne prisly vskutku velmi nezajimave a strohe, nicim neupoutavajici).

V kazdem pripade v puvodnim clanku je hromada veci, ze kterych si zacinajici i pokrocily tvurce webu (a to nejen osobnich) muze vzit ponauceni.
Clanek se mi jevi jako povedeny - trosku pokrytecky dodavam, ze sice respektuji nazor lidi, jako je ZdendaX, ale naprosto je nechapu :)

Milan

P.S:
Zdendo, co takhle misto SKEPTICISMUS uvest slovo SKEPSE ... :)

Avatar

Autor komentáře: zdendax

Datum vložení: 3.5.2003 11:46:39

Mílo, co třeba si něco zjistit, něž to budeš kritizovat, správné jsou oba termíny a mně se skepticismus zamlouvá více.

Avatar

Autor komentáře: radim nevyhoštěný

Datum vložení: 2.5.2003 18:04:40

myslim si, že osobní stránky nejsou taková věda..já radim heslo, čím jednodušší, tím lepší...takže náký články...to si myslim, že na osobní stránky nepatří...:o/

Avatar

Autor komentáře: Petr Steckovič

Datum vložení: 5.5.2003 12:28:56

Zkus si ujasnit proč proboha mít osobní stránky. Je to fenomén doby jako například mobil ? Stránky, které mají co říct jsou určitě přínosnější než web se stránkou "o mě" a "under construction" u ostatních. Myslím, že takovéto stránky jsou dobré pouze jako školení blbosti "webových tvůrců".

Avatar

Autor komentáře: Kdosi

Datum vložení: 5.5.2003 14:20:26

Naprostý souhlas...

Avatar

Autor komentáře: Yuhů

Datum vložení: 2.5.2003 19:59:05

Co jsou osobní stránky? Autor to nedefinuje. Jediné, co o tom píše konkrétně, je:

"Já osobně vnímám osobní stránky jako protiklad ke komerčním projektům."

To je dost slabé, ne? Navíc je to blbost. Takže vůbec nevím, o čem ten článek je.

A taky nevím, proč vzniknul. Jaká myšlenka v článku je nová? Já jsem našel jediný postřeh, který stojí za to: "Vedení osobních stránek naplňuje mou potřebu tvořivosti."

Zbytek jsou bla bla tlachy.

Avatar

Autor komentáře: Jan Štráfelda

Datum vložení: 5.5.2003 11:55:51

Však také definovat pojem "osobní stránky" vůbec není lehké. Zkuste to. Budu rád, když někdo vymyslí lepší definici. Oním "Já osobně vnímám..." zcela nechávám volný prostor pro Vaše definice.

Avatar

Autor komentáře: Vít Dlouhý

Datum vložení: 2.5.2003 21:10:24

Z článku jsem se toho moc nového nedozvěděl, dle mého názor to je pouze směs všeobecně známých informací - což ovšem neznamená, že je to tak špatně! Někomu to možná něco dá...

Zajímalo by mě ale pár věcí, např. oněch 65%, které dle autora tvoří celkový dojem - toto číslo pochází z nějakého průzkumu, nebo je to pouze domněnka autora?

Nesouhlasím s tím, že text s obrázky musí být lepší, než text bez nich. Jako dokumentace ano, jako prvek pro rozptýlení rozhodně ne!!!

Jinak, s některými dalšími názory lze plně souhlasit (orientace, zpětná vazba apod.), s některými již méně. Dle mého názoru návštěvníka nezaujme grafické ztvárnění stránky (napoprvé možná), spíše její obsah!

A co se přílišné originality týče, jsem pro ti ní již plně imunní... :o)

S pozdravem Vít Dlouhý

Avatar

Autor komentáře: Jan Štráfelda

Datum vložení: 5.5.2003 12:13:13

K 65%:
Řekl bych, že přesné číslo není důležité. Samozřejmě záleží na tom, z jakého důvodu návštěvník na stránky přišel. Hledá-li nějakou informaci, která je jinak na webu nedostupná (a pro něj důležitá), bude to číslo blízké 100%, bude-li návštěvníkem profesionální grafik (či člověk s vysoce vyvinutým estetickým cítěním), klesne třeba i pod 30%...
Chci tím zdůraznit, že vyhledávání informací v nestrukturovaném textu, bez obrázků a grafického členění je čistý masochismus a návštěvník většinou raději přejde jinam.

Obrázky:
Netvrdím, že každý text s obrázky je lepší než bez obrázků, nicméně obrázky mají (kromě toho členění textu, které oceníte zvláště u delších stránek, viz horní odstavec) tu moc čtenáře nejprve zaujmout (a třeba ho i přimět věnovat článku pozornost) a pak ho uvést do patřičné nálady, tj. naladit ho na téma, o kterém píšu. Proč by jinak byly časopisy plné fotografií, které nic nedokumentují?

Avatar

Autor komentáře: Vít Dlouhý

Datum vložení: 8.5.2003 20:20:17

Myslím, že srovnávat papírový časopis a web je zcestné.
Nemyslíte, že jsou zde hodně velké rozdíly?

Avatar

Autor komentáře: Jan Štráfelda

Datum vložení: 9.5.2003 11:08:16

Jistěže, ale některé principy fungují stejně...

Avatar

Autor komentáře: fandango

Datum vložení: 2.5.2003 21:41:53

tohle je presne ukazka toho jak umele dodavat clanky na server, clanek o nicem...
fandango

Avatar

Autor komentáře: Leo

Datum vložení: 2.5.2003 22:51:14

Neni to nahodou kazdyho vec, co si da na svoje stranky? Na to zadny predpis neexistuje nastesti. Myslim si, ze vetsinu ani nezajima navstevnost. Leo

Avatar

Autor komentáře: L.Gombos

Datum vložení: 3.5.2003 11:24:21

 

Avatar

Autor komentáře: L.Gombos

Datum vložení: 3.5.2003 11:26:55

 

Avatar

Autor komentáře: L.Gombos

Datum vložení: 3.5.2003 11:28:09

 

Avatar

Autor komentáře: fran_klin

Datum vložení: 3.5.2003 16:31:19

Nevím, proč si lidi dělají stránky o sobě (jsem student xx ročníku..), když to stejně nikoho nezajímá

Avatar

Autor komentáře: Leo

Datum vložení: 3.5.2003 16:50:16

A proc ne proboha? Vadi to nekomu? Maji radost, ze maji stranky, ze je muzou tvorit, a maji je treba pro svy znamy a kamarady. Chleba kvuli tomu drazsi nebude. Leo

Avatar

Autor komentáře: Tony Szturc

Datum vložení: 3.5.2003 20:25:54

To byste se divil, kolik lidí to zajímá (viz e-deníčky), navíc Leo má pravdu - ať mají radost.
Za druhé, já jsem celkem překvapený, že se zatím nikdo o tomto článku nevyslovil výrazně kladně. Mi se tenhle článek líbil, nebylo to sice nic extra nového, ale bylo to ze zajímavého úhlu pohledu (ty obchůdky vs. hypermarkety) a také - myslím, že autor měl ve všem v podstatě pravdu.

Avatar

Autor komentáře: radim nevyhoštěný

Datum vložení: 3.5.2003 20:42:30

tak to já si tedy nemyslím. sdílím s většinou zde názor, že to je každého věc, co na svých stránkách bude mít a jaké je bude mít. nějaké hlubokomyslné řeči myslím nejsou na místě.

Avatar

Autor komentáře: Filip "Freezing" Zrůst

Datum vložení: 3.5.2003 22:18:03

je každého vec, jak si stranky, a je kazdeho vec, co na ne da. kazdopadne si myslim, ze je dobre, ze o tom nekdo neco napsal a jeste opravdu dobre. i kdyz tady na intervalu asi nenajde ctenare, pro ktere by asi byl urceny nebo ktere by oslovil. ale aspon to bylo trochu uvolneni ;)

Avatar

Autor komentáře: zdendax

Datum vložení: 4.5.2003 17:16:43

Zajímavé téma to určitě je, bylo by ale lepší rovnou na toto téma udělat diskuzi bez předkládání autorova názoru, ten by si měl každý udělat sám.

Avatar

Autor komentáře: Filip "Freezing" Zrůst

Datum vložení: 3.5.2003 22:05:24

Máš třeba přátele nebo příslušníky v zahraničí nebo někde dál? Nemáš často přístup na net nebo nemusíš vytuhávat hodiny na ICQ nebo nějakým chatu? A chceš být v kontaktu a chceš dát o sobě vědět něco těm všem a třeba i někomu jinému, chceš říct já sem s váma na týhle planetě! :o) Když si na tohle někdo odpoví ano, tak si udělej osobní stránky. Když ne, tak nic no. Navíc tím taky občas někdo může chtít ukázat svoje schopnosti příp. talent. Je to prostě o tom se projevit (články a názory) a ukázat na sebe (novinky, fotky...). Já beru dělání svých stránek jako skoro relax, je to jedna z mála věcí, kterou si můžu dělat po svým a jak chci...
A pokud máš přátele (v reálu nebo i na netu), tak to někoho zajímat bude. Ne všechno napíšeš mailem apod.

Avatar

Autor komentáře: Ivan Pik

Datum vložení: 4.5.2003 14:33:10

Můj názor je takový, že na osobních stránkách uvede jejich tvůrce nějaké informace o sobě, ukázky své práce apod. Může na nich také prezentovat svoje názory. Také ty stránky slouží jako vizitka majitele stránek.
podívejte se na moje osobní stránky:
<a href='http://www.volny.cz/pikivan' target='_blank'>http://www.volny.cz/pikivan</a>

Avatar

Autor komentáře: Lukyn.cz

Datum vložení: 5.5.2003 17:36:09

... celkem dobré, co se týče grafiky. Vlastně bys je mohl trochu roztáhnout dolu. Je tam zbytečné místo a já musim někde rolovat. Řekl bych, že kdyby byly více roztažené, bylo by po rolování. ;) Jinak teda, koukám na ně v <B>Mozille 1.3b</B> a v nějakých místech <B>se nezobrazují správně.</B> Chtělo by to testovat na více prohlížečích. A teď to hlavní. V sekci kontakt máš jednu větu v kódování ISO-8859-2 a hned pod ní, větu v kódvání Windows-1250 ... Čauves.

Avatar

Autor komentáře: Radim Nevyhoštěný

Datum vložení: 22.5.2003 13:42:13

je to pekny..akorat bych pro nektery obrazky udelal v PNG...

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 4.5.2003 17:59:34

<I>Investice do vlastní domény druhého řádu se vyplatí</I>

Mám dojem, že jsou Vás teď trochu nepochopil - jak se mi může vyplatit jakákoli investice do projektu, ze kterého nejsou žádné příjmy (vyjma vlastního potěšení)?

Avatar

Autor komentáře: Carlos

Datum vložení: 4.5.2003 19:01:48

Jeden priklad za fsechny! :))
<a href='http://lide.uhk.cz/home/fim/student/fsbradj1/www/' target='_blank'>http://lide.uhk.cz/home/fim/student/fsbradj1/www/</a>

Avatar

Autor komentáře: Jan Štráfelda

Datum vložení: 5.5.2003 12:19:17

Za cenu několika málo stokorun se Vaše potěšení výrazně znásobí - bude více čtenářů, budou se k Vám snáze vracet, nepřijdete o ně, až změníte server...

P.S. Neměl bych nic proti podepsaným příspěvkům. Zdá se mi to jako základní slušnost.

Avatar

Autor komentáře: Alfred

Datum vložení: 4.5.2003 21:52:04

Protože nerozumím dostatečně do hloubky tvorbě www stránek a nehodlám to ani studovat, prosím o radu. Rád bych využil nějaký publikační systém pro tvorbu osobních stránek. Můžete mi někdo doporučit systém, který rozběhne i průměrně vyspělý laik, je za rozumnou cenu a je i kvalitní?

Avatar

Autor komentáře: JiP

Datum vložení: 5.5.2003 14:07:33

Jeden internetový prezentační systém najdete na adrese <a href='http://www.inpres.cz' target='_blank'>http://www.inpres.cz</a>. Snad vám to pomůže.

Avatar

Autor komentáře: Urbos

Datum vložení: 5.5.2003 9:06:25

Muzete se mrknout na moje stranky??? <a href='http://urbi.borec.cz' target='_blank'>http://urbi.borec.cz</a>
Omlouvam se za neaktualnost ;-)

Avatar

Autor komentáře: Hannes

Datum vložení: 5.5.2003 17:45:46

Tahle diskuse se začíná docela zajímavě odvíjet. Co říkáte na web na <a href='http://hannes.gameplanet.cz' target='_blank'>http://hannes.gameplanet.cz</a> ? Je to opravdu čistě nekomerční osobní stránka, na které už jsem se docela nadřel. Z hlediska norem asi dost hrozný, ale snad to není nejhorší?

Avatar

Autor komentáře: Plaváček

Datum vložení: 6.5.2003 6:33:27

No, možná jsi se nadřel, ale nemůžu se zbavit pocitu, že design tvých stránek je až nápadně podobný novému designu serveru <a href='http://www.bonusweb.cz' target='_blank'>http://www.bonusweb.cz</a> :))

Avatar

Autor komentáře: Hannes

Datum vložení: 6.5.2003 7:50:43

Ten druhej design se tomu trochu podobá, ale podívej se na <a href='http://www.gamespot.com/' target='_blank'>http://www.gamespot.com/</a> - odsus podle mě čerpali inspiraci z Bonuswebu a taky já. Dříve to bylo úplně podobný Bonuswebu a navíc je to ze stejný branže. Šlo mi ale hlavně o obsah my stránek

Avatar

Autor komentáře: Lukyn.cz

Datum vložení: 9.5.2003 9:26:42

Tvoje stránka se mi vůbec nelíbí, protože <B>vidim v Mozille jen její menu</B> :( a na IE kvůli tomu zpět přecházet rozhodně nehodlám. Čauves

Avatar

Autor komentáře: Hannes

Datum vložení: 9.5.2003 13:28:22

Tak to teda sorry, ale v IE, Netscape a Opeře se zobrazuje celkem v pohodě. Mozzilu jsem nezkoušel.

Avatar

Autor komentáře: Radim Nevyhoštěný

Datum vložení: 22.5.2003 13:35:03

no, zni sice chvalyhodne, ze ses na nich hodne nadrel, ale at se snazim sebevic, tu snahu vidim jen v preplacanosti..zacal bych u vyberu vhodne kombinace barev..

Avatar

Autor komentáře: Příšera

Datum vložení: 5.5.2003 19:47:31

Když už jsem u toho další stránky takřka k ničemu <a href='http://lasak.wz.cz' target='_blank'>http://lasak.wz.cz</a> (jsou moje), ale proč je nemít? Když se někomu nelíbí tak si je prohlížet nemusí. A když je zkritizuje vadit mi to nebude třeba je zlepším... Příšera

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 6.5.2003 22:29:00

Clanek je opravdu spise o nicem...
Existuje vyzkum osobnich stranek:
<a href='http://www.insoma.cz/index.php?id=1&n=2&d_1=research&d_2=informat&d_3=person' target='_blank'>http://www.insoma.cz/index.php?id=1&n=2&d_1=research&d_2=informat&d_3=person</a>

Avatar

Autor komentáře: Jméno a příjmení

Datum vložení: 7.5.2003 17:14:40

Zdravim, článek je dle mě asi opravdu o ničem, zato z diskuze toho člověk pochytí hodně:-))) - takže vlastně můžem bejt rádi, že článek je :-))).
IMHO tohle je lepší příklad osobních stránek jedný holky. Dokud je obnovovala, bohužel, základní věc (aktualizace) tady pokulhává, takže taky není moc důvod se sem vracet. Ale člověk, co tu je poprvé, zvlášť když tu holku zná, tak si docela počte... a zabrouzdá...
<a href='http://www.volny.cz/princeslea' target='_blank'>http://www.volny.cz/princeslea</a>

Avatar

Autor komentáře: the

Datum vložení: 7.5.2003 17:50:31

clanek nebyl spatny, a spoustu veci pomerne vhodne shrnul, ale bohuzel asi na spatnem miste.

opravdu me ale zaujal ten obchodni model... jedna vec je delat homepage ala <a href='http://www.pixy.cz' target='_blank'>http://www.pixy.cz</a> (i kdyz je otazka na kolik je to jeste homepage a na kolik weblog) a druha vec si hodit nektere zajimave veci na net. minimalne to muze usetrit cas pri hledani.

kdyz jsem hledal nejaky rozumny vzhled a strukturu pro svoje osobni stranky (<a href='http://the.zion.cz/)' target='_blank'>http://the.zion.cz/)</a>, prosel jsem nekolik desitek webu a zaujaly me tak tri mozna ctyri (napriklad <a href='http://www.taborsky.cz)' target='_blank'>http://www.taborsky.cz)</a> stranky a podle tech jsem se orientoval. je pravda, ze imho vsechny vicemene splnuji vyse popsane pravidla.

Avatar

Autor komentáře: Angel

Datum vložení: 8.5.2003 17:43:24

Podtrhej si odkazy a nedělej z toho detektivku ;-)

Avatar

Autor komentáře: Ivan Bareš

Datum vložení: 16.5.2003 1:16:53

Tak jo.. pekne se to tu vyvrbilo..

<a href='http://jey.wz.cz' target='_blank'>http://jey.wz.cz</a> .. v blbostech je sila.. shodou okolnosti to je muj homepage.. a rekl bych ze jsem hledal moznost se vyradit a predvest pred par pravidelnymi navstevniky stranek - mymi prateli a pak nahodnymi kolemjdoucimi. seznam projektu, neco o mne, neco o mem pocitaci - pro ucastniky diskusniho fora overclocking.cz, a pak male prekladiste souboru mezi domovem a skolou, testovaci oblast pro skripty..

co vy na to?

Avatar

Autor komentáře: Robert-Antonio

Datum vložení: 9.6.2003 15:22:03

Je zajímavé, že všechny příspěvky všetně Tvého původního článku, Shamane, mají shodnou formu:

Na osobních stránkách by mělo být to, to a to, a nemělo by tam být ono a ono. Proč to je zrovna tak, to dokazovat nebudu, případně jen tak nějak stručně. Mé osobní stránky jsou na <a href='http://neco.nekde.xx' target='_blank'>http://neco.nekde.xx</a> a hleďte vážení, jak krásně ctí všechny (mnou stanovené) normy!

Vychází mi z toho, že osobní stránky jsou formou prezentace autorova ega. Touto diskusí pak autoři stránek snaží ukázat, že jsou dobří, případně lepší než ti druzí (soutěživost je přece vrozena, nicht wahr?). I Tvé stránky, Shamane, jsou tímto poznamenané. Proč v kapitole Další úskalí píšeš, že návštěvníky nezajímá číslo bot atd., ale přitom na svých stránkách máš 100řádkový článek O mně a úryvky z dopisů od návštěvníků? Ano, nepochybně to pár lidí zaujme, ale jaký má význam, že si to přečtou? Kromě toho, že člověku dělá dobře, že se o něj lidé zajímají?
Tím nechci Tvé stránky kritizovat, jen bych chtěl říci, že mnoho osobních OS má účel v tom, že přinášejí autorovi nějaké vnitřní potěšení. Zdůrazňuji: AUTOROVI, takže nemá význam, aby ostatní mu jeho výtvor kritizovali.

Pravda, existují OS, které mají čistě informativní charakter (prostě rozšířená vizitka či životopis), ale je jich velice málo, nejčastěji kupodivu u univerzitních profesorů a z OS odkazovaných z této diskuse tu žádná taková nebyla :)

Avatar

Autor komentáře: jan Štráfelda

Datum vložení: 12.6.2003 17:45:36

Zdá se, že jsme se tak úplně nepochopili.

Nesnažím se článkem standardizovat, co by na OS být mělo, či nemělo; snažím se pouze osvětlit některé obecné principy týkající se tvorby OS. Tyto věci samozřejmě nelze škatulkovat, ale vždy je potřeba si nejdříve ujasnit, jaký dojem mají stránky v návštěvníkovi vzbudit. Teprve s touto představou se pak pustit do jejich vytváření. A pokud je ke vzbuzení onoho dojmu zapotřebí popsat bývalé milenky, pak je popišme.

Tím chci říct, že OS charakterizuje právě jejich styl (dojem z celého webu, skoro by se dalo použít slovo "image"), a je proto tak důležité vytvořit si vlastní (a ne ho opsat od ostatních) - o tom přece ta kreativita je, ne? Takže samozřejmě nejde jen o tu informativnost, o egu ani nemluvě :-)

P.S. Máš moc pěkné stránky. Snad jen připsat více informací o sobě...

Avatar

Autor komentáře: Coppola

Datum vložení: 8.7.2003 18:25:02

S tímto článkem <B>souhlasím i nesouhlasím.</B> Jednak by mohly být osobní stránky <B>promyšlenější</B> a <B>propracovanější</B>, zkrátka <B>lepší</B>. Ale to zároveň <B>není</B> tak <B>jednoduché</B>.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz