Starší komentáře ke článku: Urychlete si stahování - FlashGet

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz

Avatar

Autor komentáře: kelso

Datum vložení: 16.3.2003 2:16:23

Je to fakt velmi dobry soft na stahovanie suborov z netu. Ja len pridavam plug-in pre Operu. Plug-in mozete pouzit aj pre Netscape ale aj Mozillu. <a href='http://www.amazesoft.com/npfg11.exe' target='_blank'>http://www.amazesoft.com/npfg11.exe</a>

Avatar

Autor komentáře: Jan Kučera

Datum vložení: 16.3.2003 18:52:52

Nazdar jako co dela takovy clanek na intervalu ? nechcete tu taky zacit psat o novem druhu koleckovejch brusly ? ? jako co to dela download manager recenze na nej fakt nechapu ....

Avatar

Autor komentáře: Petr Beran

Datum vložení: 16.3.2003 21:29:13

Myslíte to vážně? Ten článek trochu souvisí s obsahem Intervalu (nejde jen o můj názor), a proto tady má své opodstatněné místo - koneckonců - myslím, že jako článek je poměrně užitečný. A to i pro čtenáře Intervalu.

Avatar

Autor komentáře: Michal Kubeček

Datum vložení: 18.3.2003 9:29:32

Souvisí s ním pouze velmi okrajově. Navíc je otázkou, nakolik je užitečné pseudorecenzovat tu utilitky s velmi omezenou oblastí použítí (jeden prohlížeč, jedna platforma). Kdyby se skutečně jednalo o nástroj pro tvorbu webu, byl bych ochoten o tom uvažovat. Ale takhle dávám za pět.

Avatar

Autor komentáře: Petr Beran

Datum vložení: 18.3.2003 20:32:33

Nikdo vám váš názor samozřejmě nebere a já ho také respektuji, ale musíte si uvědomit, že také spousta lidí tento článek či spíše program ocení a používá.

Avatar

Autor komentáře: Nikolka

Datum vložení: 22.3.2003 19:13:05

Nijak mi uniká, proe ten eláneeek muže nikomu tolik vadit. Já jsem ho docela poivítala. Pokud by se mil stát Interval.cz jen nijakým striktni vymezeným serverem jen a pouze pro webové autory, a chybila by mu dosavadní šíoe, brala bych to jako krok špatným smirem.

Avatar

Autor komentáře: Michal Kubeeek

Datum vložení: 22.3.2003 23:02:00

Ten elánek jako takový mi nevadí, pouze si myslím, že sem nepatoí. Zrovna tak velice oceouji zdejší elánky o použití CSS, ale kdyby se nikterý z nich objevil toeba na Lupi, považoval bych to za nesmyslný nápad.
Z elánku o programech na míchání barev nebo bitmapových editorech také neskáeu radostí do stropu, ale beru to tak, že tu mají své místo, protože to jsou nástroje, které webdesignér bižni používá. U tohoto programu si to však nemyslím.

Avatar

Autor komentáře: Michal Kubeeek

Datum vložení: 22.3.2003 23:03:11

Apropos, jak to tak po sobi etu, nemá Interval nijaké problémy s diakritikou?

Avatar

Autor komentáře: Petr Beran

Datum vložení: 24.3.2003 13:54:06

Plně s vámi souhlasím,jen se s nimi nemám náladu hádat...

Avatar

Autor komentáře: SufuS

Datum vložení: 17.3.2003 9:17:08

Článek o kolečkových bruslích netřeba, ale možná by tady neuškodil článek o češtině, jejím slohu a používání tvrdých a měkkých i :)

Avatar

Autor komentáře: J. Novak

Datum vložení: 17.3.2003 10:02:56

To by me zajimalo, jak mi muze nejaky SW na klientske strane urychlit download. Pusobi to na me, jako by slo o placenou inzerci (ale proc to tam neni uvedeno?).

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 17.3.2003 15:18:57

Na to mohu říci pouze: "Kdo neviděl, neuvěří!" ;-)

Avatar

Autor komentáře: Petr Beran

Datum vložení: 17.3.2003 17:43:24

Souhlasím s panem Málkem, ten program totiž funguje tak, že odesílá a přijímá více dat současně (zjednodušeně řečeno), ale tomu vy nemůžete rozumět - pokud končíte u toho, že recenze programů jsou jen placenou inzercí...

Avatar

Autor komentáře: pepak

Datum vložení: 18.3.2003 7:44:08

No, asi takhle: Taky si myslim, ze to tzv. "urychleni" FlashGetu, DAPu a podobnych je spis reklamni trik. Neni az tak vyjimecny, ze i jedinej downloadovaci thread vytizi stahovacovu linku na 100%, a pak mu teda dalsi thready moc nepomuzou. A pokud ta linka az tak moc vytizena neni, bejva mnohem ucinnejsi zacit stahovat dalsi soubor z jinyho serveru, ne z toho samyho. A to jeste odmejslim od faktu, ze rada serveru to vicethreadovy stahovani nema zrovna v oblibe (pochopitelne) a snazi se mu zabranit (casto uspesne). Otazkou taky zustava spolehlivost takhle rozkouskovanych downloadu - ja vim, ze v teorii by mela bejt 100%, ale v praxi to tak vzdycky neni (fakt nevim proc)

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 19.3.2003 17:32:21

mel by sis dat do pozadi celeho sveho prispevku velke IMHO !!!
z mych zkusenosti je urychleni znacne a jedno vlakno malokdy (temer nikdy) nevyuzije celou linku. upozornuji, ze mam realnou rychlost 8Mbit do CesNetu.
dale: setkal jsem se jen s malo servery, ktere by vicevlaknove stahovani zakazovaly.
a nakonec: nikdy (za 4 roky pouzivani FlashGetu) jsem nemel problem se spatne stahnutym souborem (at uz byl stahovan v jednom, nebo vice vlaknech soucasne)

pro autora clanku: taky me docela prekvapilo toto tema na intervalu

Avatar

Autor komentáře: pepak

Datum vložení: 19.3.2003 20:27:22

<I>mel by sis dat do pozadi celeho sveho prispevku velke IMHO !!!</I>

Myslis jeste nejaky dalsi IMHO vedle "Taky si myslim, ze ..."? Nechapu, proc ti tak vadi nazor, kterej tvuj oblibenej download manager nevidi az tak pozitivne...

Avatar

Autor komentáře: Vita

Datum vložení: 22.3.2003 18:57:36

podle toho jak jsi to napsal, se spojeni <I>"Taky si myslim, ze..."</I> vzahuje pouze k prvni vete...

ale to uz jsme hooodne OT

Avatar

Autor komentáře: Emo

Datum vložení: 31.7.2003 20:04:09

Bohuzel nemam k dispozici 8Mbit, ale doma jen 320k a v praci 512k.
Nemohu tedy posoudit urychleni na vyssi lajne, ale ve zminenych pripadech, kdyz taham z FTP s dobrou konekci, jede to na 100% kapacity.
Dovedu si ale predstavit, ze na serverech muze byt limit napr. 1Mbit / thread a v tom pripade by to funkcni byt mohlo.
Co se tyka spywaru, domnivam se, ze kvalitni recenze by o nem mela informovat (jak je tomu castu napr. v CHIPu).
A co opravdu nechapu, je vyskyt teto recenze v rubrice <B><I>Nástroje - Pro webdesign</I></B>. Nekdo muze namitat, ze webdesigner si muze opravdu_webdesignerske_nastrije pomoci FlashGETu stahnout. Ale to by tu za chvili mohly byt recenze na HW a treba i na kulickove pero, protoze si jim webdesigner na papir hazi navrh :o)

Avatar

Autor komentáře: J. Novak

Datum vložení: 20.3.2003 8:29:58

:-) Samozrejme, ze vim, jak funguje flashget, pouzivam ho od verze (odhad) 0.9. Vyzkousel jsem getright, download accelerator a mnoho dalsich. Ale pokud tvrdite, ze to urychli dowload, presvedcte me.

Ja k tomu mohu rict jen tolik, ze pokud si nastavim na firewallu (tez gateway) prioritu sluzeb, muze se flashget "postavit na hlavu a odpichovat usima" ;-), ale ssh pojede vzdy velmi dobre (narozdil od http, ftp, ... podle nastaveni).

Samozrejme, ze pokud stahuje 5 konekci z MSIE a 10 z flashgetu, kazda z nich se (teoreticky) rozdeli o sirku pasma rovnym dilem.

Jinak dekuji za pratelske vety typu "tomu vy nemuzete rozumet" ;-).

Avatar

Autor komentáře: grylor

Datum vložení: 17.3.2003 14:20:20

je to fajn programok, ale je plny spyware, ako SaveNow, Gator a podobne.. skoda, je to inac velmi sikovny nastroj

Avatar

Autor komentáře: silver

Datum vložení: 1.6.2003 23:57:35

staci na to ZoneAlarm a Ad-Aware a mas postarane ja ho pouzivam dlho, nic lepsie som zatial nenasiel

Avatar

Autor komentáře: abbé

Datum vložení: 18.3.2003 7:47:37

FlashGet neznám - v čem je lepší než GetRight?

Avatar

Autor komentáře: Petr Beran

Datum vložení: 18.3.2003 20:33:35

To záleží na názoru uživatele....opravdu. Ale ke GetRightu se tady také časem dostanu.

Avatar

Autor komentáře: off

Datum vložení: 18.3.2003 20:49:38

no ja tento program mozem iba odporucit. Skusil som mnoho download acceleratorov, ale flashget mi prisiel najrychlejsi, najmenej narocny a ani neobsahuje ziadne obtazujuce reklamy. naozaj je podla mna oproti ostatnym programom podobneho druhu to najlepsie.

Avatar

Autor komentáře: abbé

Datum vložení: 8.1.2004 8:12:58

Pises, ze jsi zkusil mnoho DA. Takze i GetRight? Co je tedy lepsi? Vsichni pisete ze FG je dobry. Mam tomu rozumet tak, ze GR nikdo nepouziva? Mam dojem, ze to je jeden z prvnich SW tohoto druhu...

Avatar

Autor komentáře: donne

Datum vložení: 23.3.2004 21:40:18

flashget je podla mna najlepsi... mozno este download accelerator. co sa tyka getright to je otazka vkusu mne pride tosku otravny co sa tyka pouzivania...

Avatar

Autor komentáře: Zdeno

Datum vložení: 30.4.2004 11:36:39

No ono je to tak ze dlhu dobu bol free na rozdiel od GetRight. A tym sa mu podarilo prerazit. Ja osobne som prave kvoli tomu presiel na FG. Teraz uz neviem posudit ale pred 2 rokmi mal uplne zrovnatelne funkcie a na mojom Dialup mi siel o nieco lepsie ako GR. Asi preto ze sa tolko nekonektoval na svoj server.

Avatar

Autor komentáře: Jan Halíček

Datum vložení: 20.3.2003 16:28:15

Sem vepište svůj příspěvek.
Nevím jak vy, ale já jem dospěl používáním různých stahovacích programů k názoru, že tento je fakt dost dobrý. A Spyvare je možno lehce odstranit. Nejlépe bych doporučil Spybot Search Destroy a je možná lepší jak Ad Aware.

Avatar

Autor komentáře: adaa

Datum vložení: 8.4.2007 23:01:27

muzete mi někdo poradit jak nastavit aby aplikace začala stahovat automaticky do předem určene složky abych nemusel pokaždé potvrzovat tu tabulku stahovani (myslim něco podobnýho jako je u Mozilla Firefoxu - na nic se neptá ale stahuje např. vše na plochu)

Avatar

Autor komentáře: Vilém Málek

Datum vložení: 9.4.2007 13:57:34

Nastavte si požadované parametry a přímo na kartě stahování zmáčkněte tlačítko "Uložit jako výchozí". Program si zapamatuje aktuální nastavení a napříště ho bude používat jako výchozí.

Zpět na článek | Úvodní stránka Interval.cz