WordPress: jak nastavit strukturu trvalých odkazů?
Všichni, kdo provozují webové stránky postavené na WordPressu, nepochybně vědí o volbě Nastaveni -> Trvalé odkazy. Ta umožňuje vybírat z celkem pěti tvarů pro trvalé odkazy. Výchozí podoba URL neříká vůbec nic o samotném příspěvku a vypadá nějak takto: http://interval.cz/?p=123
. Další volba v sobě zahrnuje datum a čas (http://interval.cz/2011/05/26/sample-post/
). Třetí volba rok, měsíc a název (http://interval.cz/2011/05/sample-post
). Čtvrtá volba pak vychází z pořadového čísla příspěvku (http://interval.cz/archives/123
). A konečně, pátá a poslední volba je, troufám si tvrdit, asi nejpoužívanější, protože umožňuje specifikovat vlastní tvar URL, například zde na interval.cz se používá „/clanky/%postname%/“, která do URL zařadí „adresář“ články
a název příspěvku. Jaké nastavení trvalých odkazů je ale obecně nejvhodnější? To je otázka, kterou se zabývá článek WordPress SEO URL / Permalinks considerations s ohledem na SEO.
Zdroj: yoast.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Moderní trendy ve webdesignu: Top trendy pro rok 2024
12. ledna 2024
Nejnovější
-
Jak zvýšit CTR vašeho e-mail marketingu
9. září 2024 -
Znovuuvedení domény .AD
5. září 2024 -
Jak vybrat doménu: Co je dobré vědět?
2. září 2024 -
Proč je důležité tvořit obsah na váš web?
29. srpna 2024