
Detailní informace o produktu – základ úspěchu eshopu?
Položte si jednu otázku – proč lidé vlastně navštěvují váš internetový obchod? Ano, ano, slyším to a vaše odpověď je správná :-), aby nakoupili produkt, který z nějakého důvodu právě teď potřebují. Vaším úkolem, jakožto provozovatele eshopu, je umožnit jim to. Určitě se shodneme na to, že nejdůležitějším prvkem snad každého eshopu jsou detailní informace o nabízeném produktu. Ty by měly dostatečně a jasně popsat produkt, uvést všechny jeho výhody, naznačit možnosti jeho použití (pokud je to možné) a především předat informace a zkušenosti lidí, kteří si daný výrobek už koupili někdy předtím… Takto nějak začíná zajímavý článek Jak vytvořit přehledný detail produktu, který se snaží zdůraznit důležitost detailních informací o produktu pro internetový obchod.
Zdroj: pouzitelnost-webu.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
ZONER Webmail jako první v Česku přináší BIMI s VMC
11. července 2024 -
Nepodceňte UX na vašem webu: Proč na něm záleží?
10. dubna 2024 -
Jak zvýšit CTR vašeho e-mail marketingu
9. září 2024 -
inPage AI: Revoluční nástroj pro tvorbu webů
3. července 2024
Nejnovější
-
Google Chrome nyní mění kompromitovaná hesla – jak to funguje?
28. května 2025 -
Google spouští AI Přehledy ve vyhledávání v Česku
23. května 2025 -
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025