
Jak vytvářet ceníky, aby neodradily vaše zákazníky?
O ceníku lze říci, že je alfou a omegou některých obchodních webů. Kde jinde, než v ceníku, zákazník nalezne přehledné a souhnné informace o cenách jednotlivých produktů (a případně o vlastnostech, které daný výrobek má). Nevzhledně provedený ceník, třeba v excelovém souboru ke stažení, což je nepochybně ukázka mimořádného fušerství, může vaše zákazníky velmi rychle odradit. Jak se ale něčemu takovému vyhnout? Článek Examples and Best Practice for Creating Effective Pricing Tables popisuje příklady a nejlepší prakticky pro vytváření ceníků, které vaše zákazníky rozhodně neodradí.
Zdroj: tripwiremagazine.com a blog.converter.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Globální výpadek IT systémů: Může za to jediná aktualizace
19. července 2024 -
Regulace digitálních služeb: Co přináší nové nařízení DSA?
20. února 2024 -
10 nejpopulárnějších programovacích jazyků a jejich využití
9. listopadu 2023 -
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024
Nejnovější
-
Co je to TTL a proč na něm záleží?
25. března 2025 -
Kdo má nejrychlejší WordPress hosting v ČR?
18. března 2025 -
-