Kvalitní popis produktu: funkční způsob pro zvýšení prodejů
Provozujete internetový obchod a hledáte způsoby, jak zvýšit počty prodaných kusů nabízeného zboží? Stejně jako v jiných odvětvích i zde existuje spousta všelijakých cest, jak toho dosáhnout – vaše úsilí je možné zaměřit například na zvýšení návštěvnosti stránek (zákazník, který o vás neví, si u vás stoprocentně nic nekoupí), prodávat nabízené zboží levněji než konkurence, poskytovat zákazníkům zajímavé slevy (či nějaký věrnostní program), nabízet zákazníkům nějakou přidanou hodnotu atd. atd. Tohle všechno jsou obvyklé postupy. Ale co zkusit něco jiného? Jistou inspirací může být článek E-Commerce Copywriting: The Guide to Selling More, který se zaměřuje na poněkud opomíjenou oblast optimalizace – popis zboží. Kvalitní popisek totiž může vést ke značnému nárůstu prodeje – nikdo nechce číst unifikované popisky zboží pocházejících přímo od výrobce.
Zdroj: smashingmagazine.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Webdesign: Jak optimalizovat tlačítka na webu
7. března 2024 -
9 nejzajímavějších doménových koncovek
19. srpna 2024 -
ZONER Webmail jako první v Česku přináší BIMI s VMC
11. července 2024 -
Jak si vyzkoušet Apple Intelligence v EU
2. srpna 2024
Nejnovější
-
Užitečné nástroje pro bezpečnost na internetu
17. října 2024 -
Jak se chránit před podvody na internetu – část 2
14. října 2024 -
Doména .io v ohrožení: Co přinese předání Čagoských ostrovů?
10. října 2024 -
Jak se chránit před podvody na internetu – část 1
8. října 2024