PPC kampaně: optimalizace webových stránek
Náklady na prokliky a tudíž i náklady na získání zákazníka z PPC kampaní se s nárůstem konkurence neustále zvyšují. Každý příchozí návštěvník z PPC kampaně, za kterého zaplatíme a opustí web bez dokončení konverze, je proto drahou ztrátou. Na vině může být nejen špatně zacílená inzerce, ale i špatně fungující webové stránky. Důvodem toho, proč není problematice cílových stránek věnována dostatečná pozornost, je především relativní náročnost oproti úpravě klíčových slov a inzerátů a také nutnost spolupráce více lidí na straně klienta, agentury či vývojáře webu. Jedná se také o činnost, která vyžaduje dlouhodobé testování a analýzu. Pro další čtení pokračujte do článku Optimalizace cílových stránek pro PPC kampaně.
Zdroj: blog.dobryweb.cz
Mohlo by vás také zajímat
-
Aukce CZ domén: Jak vydražit expirovanou CZ doménu?
12. června 2024 -
Jak se chránit před podvody na internetu – část 1
8. října 2024 -
-
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024
Nejnovější
-
10 nejčastějších chyb při tvorbě webu na WordPressu
28. července 2025 -
Co je to neuronová síť
21. července 2025 -
Elektronický podpis – má dnes ještě uplatnění?
16. července 2025 -
Co je to Generative Engine Optimization (GEO)
11. července 2025