Drtivá většina provozovatelů webových stránek, které vystavují svůj obsah v anglickém jazyce, nepovažuje za nutné vytvářet jejich vícejazyčné verze. Tento pragmatický přístup je zcela pochopitelný, protože angličtina je stále nejpoužívanějším jazykem na internetu a těžko říci, zdali by podpora dalších jazyků jako je třeba němčina, ruština nebo čínština, měla efekt přesahující vynaložené náklady. Ovšem pro webové stránky psané v češtině či slovenštině to většinou smysl má. Pouhé vytvoření anglické verze stránek totiž může katapultovat počet vašich návštěvníků až k nebesným výšinám. Jak ovšem vytvořit stránky s podporou více jazyků, aby se vašim návštěvníkům dobře používaly? Někokik užitečných naleznete ve článku Tips For Making Your Website Multilingual Friendly.

Zdroj: spyrestudios.com.

Žádný příspěvek v diskuzi

Odpovědět